Ultiva Skrevet 5. november 2020 #30641 Skrevet 5. november 2020 (endret) 1 time siden, Donpedro skrev: Å fronte et produkt så lenge uten lansering er da veldig dårlig markedsføring? Det avslører hvert fall at logistikk og planlegging ikke er blant netfits' sterkeste sider. I sommer måtte netfit-gründerne avbryte topptur etter topptur pga tallrike feilvurderinger av CBE sin fysiske form, av tidsbruk, terreng og værmeldinger. Hvordan kan man da stole på at dette paret kan skreddersy treningsopplegg for andre? Endret 5. november 2020 av Ultiva 42
MaleficentAurora Skrevet 5. november 2020 #30642 Skrevet 5. november 2020 1 time siden, Halle-Palle skrev: Tro ikke et sekund at det blir lagt ut noe som ikke er godkjent av modellen selv. Man skal jo tro at dette er snikfilming av den private Caroline, mens hun svinser rundt på leopardhæler og LV veske. Spiller ingen rolle hva du eller jeg tror om det. Poenget er den at man så en ukomfortabel CBE. Noe hun ikke klare og forstå selv ift sine barn når hun filmer dem. Måten hun har reagert på alle video klippene man har sett, har ikke tent lyset i toppetasjen hos henne at hun gjør akkurat det samme mot to mindreårige som IKKE har bedt om bli brettet ut på SoMe. 10
Surikatt Skrevet 5. november 2020 #30643 Skrevet 5. november 2020 3 timer siden, tranedatter skrev: ...høye tanker om seg selv. På spørsmål om netfit har kompetanse til den veiledningen de gir, svarer lke at minst 2 har relevant utdanning som jobber med det faglige. Og tagger seg selv og adrian paul. Mens i svaret om forbrenning av kalorier, bærer preg av copy-paste fra internett. Ja, han har sikkert en forskningsrapport han kan vise til. 8
Rev. Revenge Skrevet 5. november 2020 #30644 Skrevet 5. november 2020 (endret) 5 timer siden, tranedatter skrev: ...høye tanker om seg selv. På spørsmål om netfit har kompetanse til den veiledningen de gir, svarer lke at minst 2 har relevant utdanning som jobber med det faglige. Og tagger seg selv og adrian paul. Mens i svaret om forbrenning av kalorier, bærer preg av copy-paste fra internett. Lke har tatt et kurs for å bli PT, husker ikke hvilket det er. Poenget er at han per dato er nyutdannet og ikke har erfaring med egne kunder som vi vet om. ikke vet vi om ernæringsfysiolog-studiet på Bjørknes noen gang ble fullført grunnet ernæringsfysiologtittelskandalen i 2016: https://www.abcnyheter.no/penger/2016/04/09/195210063/tidligere-studenter-stevner-bjorknes-hoyskole - Videre, når vi nylig får bivåne en publisert og klippet økt med "Styrketrening for løpere" på netfit-kontoen som overraskende nok ikke fokuserer på hans forretningspartner, den treningselskende hovedpersonen, viser han seg å være like usikker og slite like mye med balanse som hans firmapartner. Og jeg trodde faktisk han var den mest overbevisende trente av de to som eks-elitespiller i fotball. Forklaringene i kommentarfeltet virker i tilegg til å være klippet og limt for å virke som ballast - men flakser avgårde med de mest høytflygende ord som for å fremstå så lærd som mulig uten å reflektere over at den gjengse kunde vil ha ting i enkel klartekst. Endret 5. november 2020 av Revenge o'Cavatina sløsing av ord 36
Monimoni Skrevet 6. november 2020 #30645 Skrevet 6. november 2020 11 timer siden, Halle-Palle skrev: Tro ikke et sekund at det blir lagt ut noe som ikke er godkjent av modellen selv. Man skal jo tro at dette er snikfilming av den private Caroline, mens hun svinser rundt på leopardhæler og LV veske. Enig. Alt som legges ut om CBE av LKE er nøye gransket av fruen selv. Skal se perfekt ut til fingerspissene. 10
123Frustrert Skrevet 6. november 2020 #30646 Skrevet 6. november 2020 Dette med erfaring er jo spesielt. Ny utdannet uten evne til å ta til seg saklig kritikk, er ikke akkurat noe god kombinasjon. Og da når du opererer ganske alene ( usikker på rollen til Adrian videre) uten noe form for veiledning kan man jo virkelig lure.. 15
Klaraku78 Skrevet 6. november 2020 #30647 Skrevet 6. november 2020 Syns det er rart at de har så mye fokus på forskjellige studier om trening. For gjennomsnittsmannen så er vel ikke det interessant. Det er vel mer for de ekstremt interesserte, og de tviler jeg på følger netfit. Ser netfit mister følgere de også, så at det skal bli en så stor suksess at flere personer skal kunne leve av det, tviler jeg på. For min del så virker som om de er litt for late til å legge ned nok innsats for at de skal lykkes. Bedre å bruke tid på seg selv, cafe og shopping. Blir dårlig med penger av det. 17
Surikatt Skrevet 6. november 2020 #30648 Skrevet 6. november 2020 2 timer siden, 123Frustrert skrev: Dette med erfaring er jo spesielt. Ny utdannet uten evne til å ta til seg saklig kritikk, er ikke akkurat noe god kombinasjon. Og da når du opererer ganske alene ( usikker på rollen til Adrian videre) uten noe form for veiledning kan man jo virkelig lure.. Han burde få seg jobb på et treningssenter for å komme ned på jorda og jobbe med virkelige mennesker. Deretter kanskje starte for seg selv. 16
Klementine Skrevet 6. november 2020 #30649 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, Klaraku78 skrev: Syns det er rart at de har så mye fokus på forskjellige studier om trening. For gjennomsnittsmannen så er vel ikke det interessant. Det er vel mer for de ekstremt interesserte, og de tviler jeg på følger netfit. Ser netfit mister følgere de også, så at det skal bli en så stor suksess at flere personer skal kunne leve av det, tviler jeg på. For min del så virker som om de er litt for late til å legge ned nok innsats for at de skal lykkes. Bedre å bruke tid på seg selv, cafe og shopping. Blir dårlig med penger av det. Litt for høye på seg selv og målgruppen de tror de sikter seg inn på. Skivebom vil nå jeg si hele prosjektet er slik det fremstår idag 17
Klaraku78 Skrevet 6. november 2020 #30650 Skrevet 6. november 2020 42 minutter siden, Klementine skrev: Litt for høye på seg selv og målgruppen de tror de sikter seg inn på. Skivebom vil nå jeg si hele prosjektet er slik det fremstår idag Ut i fra øvelsene som cbe har vist nå i flere år, så virker det som om de henvender seg til nybegynnere. Det er vel LK som står for de siste innleggene, og han skal vel imponere med det han kan om trening. Blir alikevel ingen sammenheng med det de vil formidle. Men det er jo samme med bloggen; kropp og barn og ofte ikke sammenheng mellom bilde og tekst. De burde fått mer hjelp med både blogg og netfit, men vanskelig når de vet best selv. 26
swiftyness Skrevet 6. november 2020 #30651 Skrevet 6. november 2020 Problemet med netfit er at ingen av dem har utdanning eller kompetanse innenfor feltet. Det er en ting å drive med trening selv, en annen ting er å faktisk inneha kompetanse innenfor feltet. 14
Jobbermedbarn Skrevet 6. november 2020 #30652 Skrevet 6. november 2020 6 minutter siden, swiftyness skrev: Problemet med netfit er at ingen av dem har utdanning eller kompetanse innenfor feltet. Det er en ting å drive med trening selv, en annen ting er å faktisk inneha kompetanse innenfor feltet. Nja, det er jeg ikke helt enig da, LKE har nok en del kompetanse som tidligere toppidrettsutøver og han har vel tatt PT utdannelse? De har jo også knyttet til seg en annen, mer erfaren PT. Jeg er mer skeptisk til opplegget, som tidligere virker det som de er veldig opptatt av å vise hva de kan/at de ER noe, altså fokuset på dem selv, enn fokuset på de potensielle kundene. Det gjør at for meg er det som er vist hittil, helt uinteressant. Jeg synes de alltid har hatt problemer med å komme «ut av skjermen» og jeg tror at det henger sammen med at de alltid har mest fokus på seg selv. Når det er sagt tror jeg det er veldig lurt av dem å vise mer av AP og LKE, det CBE har vist hittil er på er altfor lavt nivå for at man skal betale penger for det, mener jeg... Men hva skjer med netfit? Man begynner jo å lure på om det ikke blir noe av... 21
Gjest Tannbein Skrevet 6. november 2020 #30653 Skrevet 6. november 2020 (endret) 26 minutter siden, swiftyness skrev: Problemet med netfit er at ingen av dem har utdanning eller kompetanse innenfor feltet. Det er en ting å drive med trening selv, en annen ting er å faktisk inneha kompetanse innenfor feltet. Hva kreves egentlig for å bli PT? Jeg vet at CBE ikke klarte å fullføre kurset, men det er vel mange bloggere som er PT? For eks Helene Drage og Pilotfrue? Som nyutdannet og uten arbeidserfaring så stiller man normalt dårlig i arbeidsmarkedet, nå har jo kona til LKE skapt arbeidsplass for ham (girl power 💪), men han har jo ingen erfaring eller resultater å skilte med. Selv fikk jeg totalt avsmak for ham allerede for 10 år siden når han sa at Beyoncé var 15-20 kg for feit (hun var vel ca en str 38 i 2009), og det hjelper ikke sånn som han åpenbart ihjelretusjerer kona si heller. Aldri om jeg hadde latt meg fotograferes eller trenes av et sånt menneske. Endret 6. november 2020 av Tannbein
Gjest Lin11 Skrevet 6. november 2020 #30654 Skrevet 6. november 2020 5 minutter siden, Tannbein skrev: Hva kreves egentlig for å bli PT? Jeg vet at CBE ikke klarte å fullføre kurset, men det er vel mange bloggere som er PT? For eks Helene Drage og Pilotfrue? Som nyutdannet og uten arbeidserfaring så stiller man normalt dårlig i arbeidsmarkedet, nå har jo kona til LKE skapt arbeidsplass for ham (girl power 💪), men han har jo ingen erfaring eller resultater å skilte med. Selv fikk jeg totalt avsmak for ham allerede for 10 år siden når han sa at Beyoncé var 15-20 kg for feit (hun var vel ca en str 38 i 2009), og det hjelper ikke sånn som han åpenbart ihjelretusjerer kona si heller. Aldri om jeg hadde latt meg fotograferes eller trenes av en sånn fyr. Ikke mye helserelatert over den treningen for å si det sånn.
Surikatt Skrevet 6. november 2020 #30655 Skrevet 6. november 2020 41 minutter siden, Tannbein skrev: Hva kreves egentlig for å bli PT? Jeg vet at CBE ikke klarte å fullføre kurset, men det er vel mange bloggere som er PT? For eks Helene Drage og Pilotfrue? Som nyutdannet og uten arbeidserfaring så stiller man normalt dårlig i arbeidsmarkedet, nå har jo kona til LKE skapt arbeidsplass for ham (girl power 💪), men han har jo ingen erfaring eller resultater å skilte med. Selv fikk jeg totalt avsmak for ham allerede for 10 år siden når han sa at Beyoncé var 15-20 kg for feit (hun var vel ca en str 38 i 2009), og det hjelper ikke sånn som han åpenbart ihjelretusjerer kona si heller. Aldri om jeg hadde latt meg fotograferes eller trenes av et sånt menneske. Ja, da blir det jo litt morsomt at nå fotograferer han kona med stor rumpe og pupper. Det er blitt idealet nå. 19
MaleficentAurora Skrevet 6. november 2020 #30656 Skrevet 6. november 2020 Så får vi se om det blir færre turer til Oslo på CBE nå som det har kommet nye retningslinjene og det har blitt rådet om å holde seg mer hjemme. Jeg har mine tvil, men har ett lite håp om hun faktisk lytter til staten. 21
123Frustrert Skrevet 6. november 2020 #30657 Skrevet 6. november 2020 43 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Så får vi se om det blir færre turer til Oslo på CBE nå som det har kommet nye retningslinjene og det har blitt rådet om å holde seg mer hjemme. Jeg har mine tvil, men har ett lite håp om hun faktisk lytter til staten. Nei, det tviler jeg på. Husk hvor viktig det er for henne å være i Oslo.. kan ikke tenke meg at hun brur seg det plukk. Til nå har de jo brutt alle råd og vink i fht smittevern, kan aldri tenke med de begynner å bry seg nå. 18
Nikea Skrevet 6. november 2020 #30658 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, Tannbein skrev: Hva kreves egentlig for å bli PT? Jeg vet at CBE ikke klarte å fullføre kurset, men det er vel mange bloggere som er PT? For eks Helene Drage og Pilotfrue? Som nyutdannet og uten arbeidserfaring så stiller man normalt dårlig i arbeidsmarkedet, nå har jo kona til LKE skapt arbeidsplass for ham (girl power 💪), men han har jo ingen erfaring eller resultater å skilte med. Selv fikk jeg totalt avsmak for ham allerede for 10 år siden når han sa at Beyoncé var 15-20 kg for feit (hun var vel ca en str 38 i 2009), og det hjelper ikke sånn som han åpenbart ihjelretusjerer kona si heller. Aldri om jeg hadde latt meg fotograferes eller trenes av et sånt menneske. Personlig trener er ingen beskyttet tittel, så hvem som helst kan egentlig kalle seg det uten noen form for formell utdannelse eller kurs. 12
MaleficentAurora Skrevet 6. november 2020 #30659 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, 123Frustrert skrev: Nei, det tviler jeg på. Husk hvor viktig det er for henne å være i Oslo.. kan ikke tenke meg at hun brur seg det plukk. Til nå har de jo brutt alle råd og vink i fht smittevern, kan aldri tenke med de begynner å bry seg nå. Jeg tviler selv. Men før eller siden så må hun skjerpe seg. Corona er alt for alvorlig at hun skal la verden gå rundt henne. Det burde ikke gå så langt at hun å LKE tester positivt på Corona. Det er noe de burde virkelig unngå. For det ville tale veldig negativit for bedriften deres. Selv om de har gitt fullstendige faen hele veien fra mars, så er det nå de virkelig må stoppe opp å faktisk se hva som skjer. Nå kan de bruker ekstra tid på Omvendt Julenisse som faktisk treng deres tid å energi. 4
swiftyness Skrevet 6. november 2020 #30660 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, Jobbermedbarn skrev: Nja, det er jeg ikke helt enig da, LKE har nok en del kompetanse som tidligere toppidrettsutøver og han har vel tatt PT utdannelse? De har jo også knyttet til seg en annen, mer erfaren PT. Jeg er mer skeptisk til opplegget, som tidligere virker det som de er veldig opptatt av å vise hva de kan/at de ER noe, altså fokuset på dem selv, enn fokuset på de potensielle kundene. Det gjør at for meg er det som er vist hittil, helt uinteressant. Jeg synes de alltid har hatt problemer med å komme «ut av skjermen» og jeg tror at det henger sammen med at de alltid har mest fokus på seg selv. Når det er sagt tror jeg det er veldig lurt av dem å vise mer av AP og LKE, det CBE har vist hittil er på er altfor lavt nivå for at man skal betale penger for det, mener jeg... Men hva skjer med netfit? Man begynner jo å lure på om det ikke blir noe av... Han har bachelor i ernæring, det er ikke det samme som trening. 1 time siden, Tannbein skrev: Hva kreves egentlig for å bli PT? Jeg vet at CBE ikke klarte å fullføre kurset, men det er vel mange bloggere som er PT? For eks Helene Drage og Pilotfrue? Som nyutdannet og uten arbeidserfaring så stiller man normalt dårlig i arbeidsmarkedet, nå har jo kona til LKE skapt arbeidsplass for ham (girl power 💪), men han har jo ingen erfaring eller resultater å skilte med. Selv fikk jeg totalt avsmak for ham allerede for 10 år siden når han sa at Beyoncé var 15-20 kg for feit (hun var vel ca en str 38 i 2009), og det hjelper ikke sånn som han åpenbart ihjelretusjerer kona si heller. Aldri om jeg hadde latt meg fotograferes eller trenes av et sånt menneske. Det fins ulike utdanninger innenfor dette feltet, men flere og flere treningssenter krever nå at PT skal ha minst 30 studiepoeng for å jobbe som PT - ikke et tre ukers kurs på Bali. Per nå er det ikke en beskyttet tittel, så det er derfor ulik kvalitet og kompetanse rundt omkring. Når de henviser til studie på ni menn og påstår at dette viser at HIT-økter forbrenner mest fett, så sier det sitt for min del. De legger jo frem det stikk motsatte av det lærebøkene sier og påstår at man forbrenner mer fett, jo hardere man trener. Dette er direkte grunnleggende feil. Det er trening på lav intensitet som faktisk forbrenner mest fett, og når man går over i høyere intensitet så forbrenner man karbohydrater. har svært liten tro på det opplegget deres. Hjelper ikke å ha erfaring med trening selv, når man ikke har kunnskap om faget. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå