Isola2 Skrevet 5. november 2020 #30621 Skrevet 5. november 2020 25 minutter siden, lillehammeren skrev: Lurer på hvorfor de ikke brukte munnbind når de gikk rundt (og tok på alt mulig...) i butikkene... Det er vel ikke påbudt der de var...? 1
MaleficentAurora Skrevet 5. november 2020 #30622 Skrevet 5. november 2020 28 minutter siden, lillehammeren skrev: Lurer på hvorfor de ikke brukte munnbind når de gikk rundt (og tok på alt mulig...) i butikkene... 2 minutter siden, Isola2 skrev: Det er vel ikke påbudt der de var...? https://www.oslo.kommune.no/koronavirus/rad-og-regler-i-oslo/munnbind/#gref 7
Monimoni Skrevet 5. november 2020 #30623 Skrevet 5. november 2020 21 minutter siden, Isola2 skrev: Det er vel ikke påbudt der de var...? Her i Sarpsborg er det nesten ingen å se med munnbind i butikkene. Det påbudet gjelder vel der det er mest smitte, som i Oslo f.eks. 2
MiniMjau Skrevet 5. november 2020 #30624 Skrevet 5. november 2020 Tenk å handle så mye småtteri og ræl!! Hele dobbelsenga var full. Jeg er å glad jeg er bortimot minimalist, uten disse behovene for dra huset mitt fullt av ting jeg ikke trenger. En rampenissejulegenser????? 20
Klink Skrevet 5. november 2020 #30625 Skrevet 5. november 2020 6 timer siden, Finlay skrev: Enig. Det blir for mye av alt. En ting er jul, der kan jeg skjønne at noen tar i litt, hvis man er av den typen. Mange gjør det. MEN - at en dag som Halloween skal planlegges og forberedes UKER i forkant er over min forstand😂 Skjønner at det skal skapes innhold, men likevel….det virker litt skrullete. men... det er en bedrift. Som skal selge ting. Ikke en privatperson som feirer høytider på den måten, men det er sånn hun vil vi skal tro at det er så vi får lyst til å kjøpe greiene. 3
Ultiva Skrevet 5. november 2020 #30626 Skrevet 5. november 2020 (endret) 10 timer siden, Twistdott skrev: Det er bestandig så mye av alt hun gjør - nedlesset hus av ting Halloween, nedlesset hus av julepynt.... kvit juleby, disse store og skremmende tinnsoldatene som står der i stram giv akt... adventskalendere av en annen verden. Fra andre og ned til første er det pakker som er festet sirlig i kunstig granbar.... det er så alt for mye. Jeg har folk i min omgangskrets med like god økonomi som disse to, og de er ikke i nærheten av å strø om seg med penger. Ikke glem at dette er en reklamebedrift som lever av å fremme overforbruk ved å selge eksponeringsplass til annonsører. Frontfigur, øvrige familie og husets innside er fullstappet av merket og umerket reklame. De er helt avhengige av at følgerne regelmessig kjøper produkter de ikke trenger, ellers mister de jo livsgrunnlaget sitt. Se på SoMe-kanalene deres som reklamekataloger, for det er jo det de er. De skyr ingen midler. ... Så nå frister de folk til å begi seg ut på shoppingbonanza samtidig som FHI, Helsedirektoratet og regjeringen innstendig ber folk om å holde seg hjemme 😔 Endret 5. november 2020 av Ultiva 17
Aricia Skrevet 5. november 2020 #30627 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, Klink skrev: men... det er en bedrift. Som skal selge ting. Ikke en privatperson som feirer høytider på den måten, men det er sånn hun vil vi skal tro at det er så vi får lyst til å kjøpe greiene. Ja, selvsagt? Poenget er vel at man ikke kjøper narrativet. Det har harsknet og størknet totalt, slik at det hverken overbeviser eller inspirerer. 22
Klink Skrevet 5. november 2020 #30628 Skrevet 5. november 2020 7 timer siden, Twistdott skrev: Det er bestandig så mye av alt hun gjør - nedlesset hus av ting Halloween, nedlesset hus av julepynt.... kvit juleby, disse store og skremmende tinnsoldatene som står der i stram giv akt... adventskalendere av en annen verden. Fra andre og ned til første er det pakker som er festet sirlig i kunstig granbar.... det er så alt for mye. Jeg har folk i min omgangskrets med like god økonomi som disse to, og de er ikke i nærheten av å strø om seg med penger. Her også. Er ikke privatpersonen cbe som gjør dette, det er bedriften. For å tjene penger.
Klink Skrevet 5. november 2020 #30629 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, Aricia skrev: Ja, selvsagt? Poenget er vel at man ikke kjøper narrativet. Det har harsknet og størknet totalt, slik at det hverken overbeviser eller inspirerer. Ja , var det dette vedkommede jeg siterte mente da?
Gjest Twistdott Skrevet 5. november 2020 #30630 Skrevet 5. november 2020 21 minutter siden, Ultiva skrev: Ikke glem at dette er en reklamebedrift som lever av å fremme overforbruk ved å selge eksponeringsplass til annonsører. De er helt avhengige av at følgerne regelmessig kjøper produkter de ikke trenger, ellers mister de jo livsgrunnlaget sitt. Se på SoMe-kanalene deres som reklamekataloger, for det er det de er. Ikke minst jamfør Brønnøysundregisteret. Det er sikkert sånn, men uansett er det usmakelig med et sånt overforbruk. Jeg kan jo ikke skjønne at noen fristes til å kjøpe plastræl. eller genser til rampenissen.
På besøk Skrevet 5. november 2020 #30631 Skrevet 5. november 2020 Nå ligger det an til ny nedstengning av treningssentere flere steder i Norge. Skal netfit prøve å komme seg på markedet snart, eller? Fitfocus har en lavterskelutfordring i november, med en kort økt hver dag hele måneden. Hun legger også ut «tren med meg»-økter der hun trener fulle økter sammen med deg. Tenk å la dette året komme og gå uten å ha lansert dette?! De har nettopp hatt en Q&A på story på Instagram, og jeg syns svarene ligger på et nivå som ikke er tilpasset folk som ønsker å komme i gang med trening. Det virker derfor på meg som at målgruppa er folk som allerede trener regelmessig/har et godt kunnskapsgrunnlag for trening. Men...har ikke allerede alle disse menneskene tegnet abonnementer/funnet inspirasjon andre steder? Jeg for min del hoppet på første og beste onlineprogram jeg fant i våres, og der blir jeg. Regner med at jeg ikke er den eneste? 31
Tistelblad Skrevet 5. november 2020 #30632 Skrevet 5. november 2020 3 timer siden, 123Frustrert skrev: Ser at de har lagt ut spørsmål på netfit om hvilke treningsform som forbrenner mest kalorier. Lurer på når de skal begynne å tenke på hvilke trening som gir best folkehelse, men det er så klart ikke poenget med netfit. Her er det om å gjøre å forbrenne fett. Punktum. Ikke at man burde bli spesielt overrasket, men da dette kom opp hevet jeg også virkelig øyenbrynene. Cbe sier, og har alltid sagt, at (den maniske) treningen hun driver med handler om energi og glede og helse, og i a l l f a l l ikke kaloriforbrenning. Positivt kroppsfokus? Nei, dette er bare trist 28
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 5. november 2020 #30633 Skrevet 5. november 2020 Og begge to drakk vin før de skulle kjøre hjem. «Hele» tre timer før de skulle kjøre. Men så flaks at det ikke skjedde noe som gjorde at de måtte kjøre tidligere, da? Er det MULIG å bli så anvarsløs??? Klarer de ikke én lunsj uten alkohol?
Surikatt Skrevet 5. november 2020 #30634 Skrevet 5. november 2020 (endret) 47 minutter siden, På besøk skrev: Nå ligger det an til ny nedstengning av treningssentere flere steder i Norge. Skal netfit prøve å komme seg på markedet snart, eller? Fitfocus har en lavterskelutfordring i november, med en kort økt hver dag hele måneden. Hun legger også ut «tren med meg»-økter der hun trener fulle økter sammen med deg. Tenk å la dette året komme og gå uten å ha lansert dette?! De har nettopp hatt en Q&A på story på Instagram, og jeg syns svarene ligger på et nivå som ikke er tilpasset folk som ønsker å komme i gang med trening. Det virker derfor på meg som at målgruppa er folk som allerede trener regelmessig/har et godt kunnskapsgrunnlag for trening. Men...har ikke allerede alle disse menneskene tegnet abonnementer/funnet inspirasjon andre steder? Jeg for min del hoppet på første og beste onlineprogram jeg fant i våres, og der blir jeg. Regner med at jeg ikke er den eneste? Tror se færreste bryr seg om Netfit og å se på Caroline Berg-Eriksen «trene» . Netfit handler om posering med minst mulig klær og en frontfigur som skriker etter skryt. Endret 5. november 2020 av Surikatt 40
Gjest Finlay Skrevet 5. november 2020 #30635 Skrevet 5. november 2020 1 time siden, Klink skrev: men... det er en bedrift. Som skal selge ting. Ikke en privatperson som feirer høytider på den måten, men det er sånn hun vil vi skal tro at det er så vi får lyst til å kjøpe greiene. Selvsagt. Men hvis denne strategien skal fungere, må vi jo nettopp få lyst til å kjøpe "greiene”? Nekter å tro at veldig mange blir inspirert av "manisk 50-talls husmor handler billigstæsj for tusener, mens sliten ektemann venter utålmodig utenfor mens han ser på klokka". Eller gå til innkjøp av et tonn gresskar, svarte lys, hodeskaller, edderkopper, spindelvev, sjørøverkostyme til mor og barn, heksehatter og sopelimer ogjegvetikkehva for denne ene dagen, Halloween. Tror de aller fleste ser på dette som et vanvittig sløseri, og ikke noe man hverken kan eller vil inspireres av. Omvendt Julenisse drukner jo fullstendig i dette😂 Ikke rart det blir reagert på saks og bånd-tigging.
Gjest pop up bruker Skrevet 5. november 2020 #30636 Skrevet 5. november 2020 1 time siden, På besøk skrev: Nå ligger det an til ny nedstengning av treningssentere flere steder i Norge. Skal netfit prøve å komme seg på markedet snart, eller? Fitfocus har en lavterskelutfordring i november, med en kort økt hver dag hele måneden. Hun legger også ut «tren med meg»-økter der hun trener fulle økter sammen med deg. Tenk å la dette året komme og gå uten å ha lansert dette?! De har nettopp hatt en Q&A på story på Instagram, og jeg syns svarene ligger på et nivå som ikke er tilpasset folk som ønsker å komme i gang med trening. Det virker derfor på meg som at målgruppa er folk som allerede trener regelmessig/har et godt kunnskapsgrunnlag for trening. Men...har ikke allerede alle disse menneskene tegnet abonnementer/funnet inspirasjon andre steder? Jeg for min del hoppet på første og beste onlineprogram jeg fant i våres, og der blir jeg. Regner med at jeg ikke er den eneste? Jeg forstår heller ikke at de ikke har klart å komme med dette i løpet av året. Det skulle vel starte i 2019. Hadde jeg hatt en usikker inntekt, som jeg vil si det å være influenser er, så hadde jeg for all del grepet en mulighet som dette. For min del er det selvsagt helt ok om det ikke blir noe av. Det er mange flinke folk som er utdannet innen helse og trening som lager gode programmer vi kan benytte oss av. Jeg forstår bare ikke bedriftens prioriteringer.
Halle-Palle Skrevet 5. november 2020 #30637 Skrevet 5. november 2020 9 timer siden, MaleficentAurora skrev: Jeg syntes det var gøy fordi hun fikk smake på sin egen medisin. CBE er den type menneske som skal ha stål kontroll på ting som skjer rundt henne. Hun er også den type menneske som skal filme å eksponere andre når det passer henne best. Da er det faktisk innenfor at hun selv få kjenne på hvordan det er å bli filmet i "smug" og ikke minst at verden får se hvordan hun egentlig er. For vi vet alle hvordan hun er når det kommer til at andre filmer henne, det har vi sett for mange episoder på. Så ja, jeg valgte å se humor i det fordi det ble så latterlig når det kommer til hva CBE til daglig servere til verden. Synes forøvrig at LKE kan forsette med å gjøre det mot henne så vil hun kanskje forstå hvordan barna har det når hun selv tar opp tlf å plutselig filmer ut av det blå. For det LKE viser av CBE som da blir utenfor hennes kontroll er faktisk bra. Det viser bare til at det ikke stemmer hva hun sier i sine tv opptredninger og intervjuer etc. Tro ikke et sekund at det blir lagt ut noe som ikke er godkjent av modellen selv. Man skal jo tro at dette er snikfilming av den private Caroline, mens hun svinser rundt på leopardhæler og LV veske. 27
Gjest tranedatter Skrevet 5. november 2020 #30638 Skrevet 5. november 2020 ...høye tanker om seg selv. På spørsmål om netfit har kompetanse til den veiledningen de gir, svarer lke at minst 2 har relevant utdanning som jobber med det faglige. Og tagger seg selv og adrian paul. Mens i svaret om forbrenning av kalorier, bærer preg av copy-paste fra internett.
Donpedro Skrevet 5. november 2020 #30639 Skrevet 5. november 2020 Å fronte et produkt så lenge uten lansering er da veldig dårlig markedsføring? 23
Mistyen Skrevet 5. november 2020 #30640 Skrevet 5. november 2020 4 timer siden, lillehammeren skrev: Lurer på hvorfor de ikke brukte munnbind når de gikk rundt (og tok på alt mulig...) i butikkene... 3 timer siden, Isola2 skrev: Det er vel ikke påbudt der de var...? Nei, det er ikke noe å ta de på. Det er ikke noe påbud om munnbind i «gamle Østfold» der de var i går. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå