*Stjerne*støv* Skrevet 6. oktober 2020 #29321 Del Skrevet 6. oktober 2020 Nå kan en bursdag være mer privat da den skal være på trampoline park fint med barn som ønsker å være som andre barn og ikke ha blogger bursdag. men CBE pønsker vel ute noe bloggmat ut av det likevel si 🙄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 6. oktober 2020 #29322 Del Skrevet 6. oktober 2020 47 minutter siden, Aricia skrev: Nei, hverken alkoholikere eller psykisk syke skal jo bli tatt noe spesielt hensyn til og få særbehandling etter det du og flere har argumentert for de siste sidene? De "skal hjelpe seg selv og ikke skånes" skrev du i innlegget jeg svarte på. Den eneste du tok til orde for å skåne, derimot, var CBE selv. Hun skal altså tilgodeses med en spesialbehandling du ikke unner noen andre, uansett problemer og diagnoser. Og det til tross for at hun er frisk og fornuftig. 👏🏻👏🏻👏🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 6. oktober 2020 #29323 Del Skrevet 6. oktober 2020 Poenget er vel i bunn og grunn at man som influencer (som direkte oversatt betyr påvirker) må ha i bakhodet at man er et forbilde for svært mange kvinner og jenter. CBE ville vel ikke skrive under Vær varsom-plakaten som ble utarbeidet spesielt for influencere/bloggere, noe som er bekymringsverdig. Hun ønsker altså ikke å ta ansvaret for sin egen påvirkningskraft. Selvsagt kan man ikke unngå alle slags triggere for bl.a. spiseforstyrrelse, men man bør jobbe for å begrense åpenbare triggere. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 6. oktober 2020 #29324 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Hvorfor er det relevant å få vite gange på gang hvilken str hun bruker når bildene hennes redigeres? (Ingen påstander eller spekulasjoner. For det har blitt dokumentert utalliger ganger) På sin første mymuse.no kolleksjonen av innlegget på bloggen, så svarer hun faktisk hvilken str hun bruker når spørsmålet ikke er til henne, men om xS tilsvarer 32-34. Hun gir leseren ett irrelevant opplysninger som ikke ganger spørsmålet. Endret 6. oktober 2020 av MaleficentAurora 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. oktober 2020 #29325 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Forøvrig så tenker jeg at hvis man vet at noe er skadelig for folk, eler kan trigge uheldige tanker eller adferd, hvis man vet at noe er uheldig, eller at noen kan få et dårligere liv, hvorfor insistere på sin rett til å poste eller snakke om det, da? At det er urettferdig for slanke folk at noen som sliter med selvbildet generelt og kroppsbilde spesielt, blir trigget av slik snakk, er bare så utrolig lite empatisk og hensynsfullt at jeg blir nesten målløs. Fagpersoner sier det er uheldig, at det kan virke som en trigger, at det kan skade. Og så er svaret at det er urettferdig? Jeg vil snakke om at kroppen min er uendret gjennom livet, så da får du bare tåle det, liksom? Sweet. Endret 6. oktober 2020 av pøbelsara 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Professor Hvasadu Skrevet 6. oktober 2020 #29326 Del Skrevet 6. oktober 2020 Blir så oppgitt over denne stadige trangen til å tenke PR i alle situasjoner. Hun driter i om det er bursdagen til hennes eget barn eller sensasjonelle uttalelser om kjente ømfintlige temaer, nei her skal det tjenes penger og situasjonene melkes til ytterpunktet for enhver pris. Hvis ting ikke går hennes vei, blir det selvsagt surving i en eller annen form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 6. oktober 2020 #29327 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Altså, tråden her er ikke basert på at halve parten er nedi fjæra å snur om på enhver stein for å finne informasjon om CBE, slik at de kan ring å informere resten av gjengen som sitter å tvinne med tomlene i vent til at de kan taste i vei. Det er det man har google til. Har sagt det før å sier det igjen; Alt av informasjon om CBE&co, kommer fra CBE selv. Ingen har kapasitet til å dikte opp 1282 (sider fra bloggen) sider med forskjellige hendelser som er fra bursdager,flytting, huskjøp, bilkjøp, bryllup, graviditeter, barn, jul, påske, sommer, høst, vinter etc etc etc og omgjen å omgjen. Det er klinisk umulig. Det 86 som følger med på denne tråden. Mulig det er flere enn hva jeg får opp akkurat nå. Endret 6. oktober 2020 av MaleficentAurora 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkereim Skrevet 6. oktober 2020 #29328 Del Skrevet 6. oktober 2020 https://www.dagbladet.no/nyheter/na-skal-retusjert-reklame-merkes/69849969 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 6. oktober 2020 #29329 Del Skrevet 6. oktober 2020 De fleste barn kommer i en alder hvor det viktigeste er å ikke skille seg ut. Når man er 7 år har man vært i nok bursdager til å skjønne at normalen ikke er å ha pappbåt og ballongbue og kan da kjenne på at man skiller seg ut. Da hjelper det ikke om mange syns det er stas med slike bursdager, man vil helst være lik de andre. Det var veldig godt å høre på IG at jubilantens ønsker blir respektert selv om fokus var på at det var synd på mamma som ikke får slå seg løs med alver. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 6. oktober 2020 #29330 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Hun har helt åpenbart ikke samme kroppsfasong nå som hun hadde i starten på Fotballfruebloggen, det dokumenteres lett ved et hvilket som helst bildesøk på google. I starten brukte hun str 00/XXS/XS, og informerte i tillegg om at XS var for stort så hun måtte sy klærne inn i livet. Dvs at hun hadde klemt seg inn i enda mindre størrelser om det fantes. Jeg bruker også ca samme størrelse nå, som 40+-åring, som jeg gjorde når jeg var ungdom. Men kroppen min har forandret seg, både når det gjelder muskel og fettsammensetning, noe som er uunngåelig når man får barn og blir voksen. Jeg hadde ALDRI skrevet dette offentlig med navn og bilde, nettopp fordi det kan trigge usunne vaner. Jeg har ikke jobbet spesielt hardt for det, det er gener som er hovedårsaken. Det samme gjelder CBE. At hun da signaliserer at man kan trene seg opp til å se ut som henne med det tulletreningsprogrammet hennes er renspikket løgn og er helt forkastelig. Ryddet for sitering av slettet innhold. Endret 6. oktober 2020 av Måne Rampelyset 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 6. oktober 2020 #29331 Del Skrevet 6. oktober 2020 Siste bloggpost. Jeg kritiserer ikke hvordan C ser ut, men jeg vemmes av at hun setteR de alt for lange neglene inn i kanelbolledeigen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. oktober 2020 #29332 Del Skrevet 6. oktober 2020 17 minutter siden, Twistdott skrev: Siste bloggpost. Jeg kritiserer ikke hvordan C ser ut, men jeg vemmes av at hun setteR de alt for lange neglene inn i kanelbolledeigen. Jeg er enig der. C er en vakker dame, ingen skal ta fra henne det. Veldig koselig at de baker også (selv om jeg helst hadde sett at barna ikke var med - igjen) Men når man vet at lange negler er bakteriebomber, så er det litt uhygienisk. Hun har helt sikkert vasket hendene veldig godt, men med negler som hun har så hjelper det ikke egentlig. Jeg vet at metakritikere antagelig vil mene at det er tullete å henge seg opp i sånt, men jeg syns det hører med til tilbakemeldingene ift hva en påvirker påvirker til. Noen blir faktisk også påvirket negativt av det påvirkere legger ut, og det er ikke sånn at man kun kan kommentere hva en av Norges største influencere gjør - med mindre man blir påvirket positivt? Eller "ikke bryr seg" ? Jeg syns lange negler og mat er litt ekkelt rett og slett, og det innlegget ble negativ påvirkning for meg. Hun kunne fint gjort det annerledes ved å ha på handsker, og oppfordre andre til å gjøre det samme - hvis de har lange negler og skal lage mat i disse Covid 19 tider. Det er så enkelt, og jeg er ganske sikker på at hun hadde fått masse likes og positive tilbakemeldinger hvis hun gjorde det. Det er en god oppfordring til andre, og er å påvirke til noe veldig bra. Men handsker ser kanskje ikke så bra ut på bilder. https://www.klikk.no/helse/doktoronline/infeksjoner/dette-gjor-du-feil-nar-du-vasker-hendene-2504089 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 6. oktober 2020 #29333 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ang. siste netfit post, min subjektive mening: Synes øvelsene bærer preg av dårlig kreativitet, det er helt ordinære donkey kicks, burpees, pushups etc.. som repeteres om og om igjen akkurat som de andre videoene dem har lagt ut. Det er som om det ikke har blitt lagt noe tanker i sammensetningen av øvelsene, de er bare tilfeldige. Jeg blir ikke inspirert, men det er jo kanskje ikke meningen at akkurat JEG skal bli det. I tillegg synes jeg det er litt spesielt at C ikke tar normale pushups, uten hjelp fra knær. Hu trener jo timesvis hver dag får jeg inntrykk av, der det også går i mye styrke. Kanskje de prøver å appelere til nybegynnere? Men det er jo massevis av videoer og gratis treningsprogrammer folk kan følge andre steder. Til og med nybegynnere kan ta et par normale pushups etter kort tid. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 6. oktober 2020 #29334 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) 32 minutter siden, Heisann1234 skrev: Ang. siste netfit post, min subjektive mening: Synes øvelsene bærer preg av dårlig kreativitet, det er helt ordinære donkey kicks, burpees, pushups etc.. som repeteres om og om igjen akkurat som de andre videoene dem har lagt ut. Det er som om det ikke har blitt lagt noe tanker i sammensetningen av øvelsene, de er bare tilfeldige. Jeg blir ikke inspirert, men det er jo kanskje ikke meningen at akkurat JEG skal bli det. I tillegg synes jeg det er litt spesielt at C ikke tar normale pushups, uten hjelp fra knær. Hu trener jo timesvis hver dag får jeg inntrykk av, der det også går i mye styrke. Kanskje de prøver å appelere til nybegynnere? Men det er jo massevis av videoer og gratis treningsprogrammer folk kan følge andre steder. Til og med nybegynnere kan ta et par normale pushups etter kort tid. Er vel en reprise av tidligere innlegg. Etter en kommentar igår om at det ikke er oppdatert på lenge. Hadde man virkelig villet inspirere, så hadde man vist øvelsene med ulike vanskelighetsgrader, ev sagt man kan ta (feks) push up på armer eller knær eller mot benk. Øvelsen er jo like latterlig utført som før, men det er jo fordi det er filmreprise av tidligere sendte poster. Endret 6. oktober 2020 av tranedatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 6. oktober 2020 #29335 Del Skrevet 6. oktober 2020 Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjoner og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 6. oktober 2020 #29336 Del Skrevet 6. oktober 2020 Tok en titt på treningsvideoene hennes (netfit) - bare for å se hvordan hun framsto "live". Jeg kommer ikke til å følge det opplegget der! Og klarer ikke å la være å sammenligne henne med funkigine (som jeg virkelig blir inspirert av). CBE virker så stiv og tilgjort - og det er noe med stemmen - syns egentlig det var slitsomt å se og høre på. Og den engelske nedtellings før hver øvelse.... Puh! Nei, jeg holder meg til funkigines videoer - hun gjør alt så enkelt og behagelig (og samtidig profft) der hun trener i sitt eget hjem - helt uten fiksfakserier. På kjøkkengulvet nærmest. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 6. oktober 2020 #29337 Del Skrevet 6. oktober 2020 Er vel ikke bare tynne fingrer og blodårer folk reagerer på, men også det veldig uhygeniske med å kna en deig og i det hele tatt ha noe med mat å gjøre med de lange neglene.... Har selv litt lange negler, og tar alltid på meg engangshansker når jeg holder på med mat. Lange negler er en bakteriebombe 😕 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 6. oktober 2020 #29338 Del Skrevet 6. oktober 2020 4 minutter siden, Minnie Mus skrev: Er vel ikke bare tynne fingrer og blodårer folk reagerer på, men også det veldig uhygeniske med å kna en deig og i det hele tatt ha noe med mat å gjøre med de lange neglene.... Har selv litt lange negler, og tar alltid på meg engangshansker når jeg holder på med mat. Lange negler er en bakteriebombe 😕 I dette tilfellet hjelper ikke med hansker heller dessverre....Neglene er såpass lange at de lager hull i tuppen av hanskene. Det har vi sett eksempler på. Lurer på en ting... tenker CBE noensinne på noen andre enn seg selv og sitt? Hun sprer dritt, virus og bakterier der hun ferdes, fordi hun kan umulig vaske/ spirte henda sine ordentlig under de ekle plastikkneglene, og spesielt ikke fingertuppene der mesteparten av utøyet sitter.... Bedriften bør virkelig skjerpe seg på mange måter. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 6. oktober 2020 #29339 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) 31 minutter siden, Monimoni said: I dette tilfellet hjelper ikke med hansker heller dessverre....Neglene er såpass lange at de lager hull i tuppen av hanskene. Det har vi sett eksempler på. Lurer på en ting... tenker CBE noensinne på noen andre enn seg selv og sitt? Hun sprer dritt, virus og bakterier der hun ferdes, fordi hun kan umulig vaske/ spirte henda sine ordentlig under de ekle plastikkneglene, og spesielt ikke fingertuppene der mesteparten av utøyet sitter.... Bedriften bør virkelig skjerpe seg på mange måter. Enig med deg. Men som du ser, så iler "fansen" til og forsvarer dette også.... Gud forby å kladre fruen for noe som helst, hun er jo den eneste gudommelige guden ever 😅 Endret 6. oktober 2020 av Minnie Mus 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 6. oktober 2020 #29340 Del Skrevet 6. oktober 2020 Vil tro at det var godt med spredning av forkjølelsesvirus da CBE hostet en rekke ganger i hånden under teaterøvelsene. Det er behørig dokumentert - sågar på riksdekkende TV. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå