Klink Skrevet 10. mai 2020 #20981 Skrevet 10. mai 2020 (endret) På dette bilde tatt fra bloggen og linken i innlegget over: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/08/behind-scenes-muse/#comments Må da være noe jævlig redigert? Eller kan man ha sånn mage naturlig? 🤔 Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett. Endret 10. mai 2020 av Måne Rampelyset 4
FotbaIlflua Skrevet 10. mai 2020 #20982 Skrevet 10. mai 2020 (endret) 10 timer siden, Klink skrev: På dette bilde tatt fra bloggen og linken i innlegget over: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/08/behind-scenes-muse/#comments Må da være noe jævlig redigert? Eller kan man ha sånn mage naturlig? 🤔 Ref kommentarfeltet ser hun rett og slett bare sånn ut når hun sitter. Min kan også se sånn ut, men ikke uten at jeg strammer magemusklene mine mye. LKE kommenterer at han ikke har noe med redigeringsskandalen og klipper av diskusjonen ved å ikke tillate flere kommentarer. De er glade i å ha det siste ordet, det skal de ha! LKE påstår også at navlen ikke er synlig fordi CBE har stå synlige magemuskler at navlen forsvinner bak musklene... CBE har isåfall en uvanlig fasong på magemusklene sine; vertikale istedenfor horisontale. Vertikale magemuskler kan være et tegn på delte magemuskler, en effekt som feks kan komme etter svangerskap om man feks trener for hardt for tidlig og ikke lar musklene komme sammen igjen naturlig. Sitatet er ryddet for bilde med opphavsrett. Endret 10. mai 2020 av Måne Rampelyset 31
Breakeven Skrevet 10. mai 2020 #20983 Skrevet 10. mai 2020 Det ser ut til at LKE har slettet mange av kommentarene sine nå?? 9
MissLucy Skrevet 10. mai 2020 Forfatter #20984 Skrevet 10. mai 2020 2 minutter siden, Breakeven skrev: Det ser ut til at LKE har slettet mange av kommentarene sine nå?? ja, de har fjernet kommentaren fra leseren som sa at de (eller LKE) hadde tuklet med bilder før, og LKEs I didn't inhale-svar, og så leserens svar tilbake. 26
Breakeven Skrevet 10. mai 2020 #20985 Skrevet 10. mai 2020 1 minutt siden, MissLucy skrev: ja, de har fjernet kommentaren fra leseren som sa at de (eller LKE) hadde tuklet med bilder før, og LKEs I didn't inhale-svar, og så leserens svar tilbake. Ikke første gang de gjør det, herregud. 17
Inocybe Skrevet 10. mai 2020 #20986 Skrevet 10. mai 2020 3 minutter siden, Breakeven skrev: Det ser ut til at LKE har slettet mange av kommentarene sine nå?? Det er jo typisk for LKE 😂 Han klarer ikke å stå ved meningene sine. Ikke uten grunn at screenshot ble vanlig prosedyre når Treasures diskuteres. Pinlig 😂🙈. 32
FotbaIlflua Skrevet 10. mai 2020 #20987 Skrevet 10. mai 2020 1 minutt siden, Inocybe skrev: Det er jo typisk for LKE 😂 Han klarer ikke å stå ved meningene sine. Ikke uten grunn at screenshot ble vanlig prosedyre når Treasures diskuteres. Pinlig 😂🙈. Kan noen gi den mannen litt impulskontroll?🙄 16
MissLucy Skrevet 10. mai 2020 Forfatter #20988 Skrevet 10. mai 2020 1 minutt siden, FotbaIlflua skrev: Kan noen gi den mannen litt impulskontroll?🙄 nei nei nei, ikke gjør det!!! det er jo kjempemorsomt!! 30
FotbaIlflua Skrevet 10. mai 2020 #20989 Skrevet 10. mai 2020 Akkurat nå, MissLucy skrev: nei nei nei, ikke gjør det!!! det er jo kjempemorsomt!! Sant nok😆 9
Gjest Tannbein Skrevet 10. mai 2020 #20990 Skrevet 10. mai 2020 (endret) 10 timer siden, Klink skrev: På dette bilde tatt fra bloggen og linken i innlegget over: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/08/behind-scenes-muse/#comments Må da være noe jævlig redigert? Eller kan man ha sånn mage naturlig? 🤔 Det er helt naturlig med sånn mage når man suger den inn 🙂 Legg også merke til den krampaktig hånda som løfter lårene fra benken sånn at de ikke skal flyte ut 🙂 Helt standard "forskjønnende" triks i den bransjen, det er ikke bare Caroline som holder på sånn. Samme greia som f eks bloggerfot. Alt for å se litt slankere og strammere ut enn man ern i virkeligheten. Men det er jo bare å se på en episode av Bloggerne så ser man jo at Caroline er en helt vanlig slank tobarnsmor. Her er det posering, profesjonell styling og tung retusjering/redigering som får hvem som helst til å se ekstra blank og slank ut 🙂Hun har fått delte magemuskler og rippling i implantatene, skulle ønske hun kunne omfavne disse tingene i stedet for å retusjere det vekk. Hun er bra nok som hun er. Arbeidslivet hennes består i stor grad av å trene, pleie og å vise frem kroppen sin og jeg skjønner at hun derfor stiller veldig høye krav til seg selv. Hun har 20 timer mer til rådighet hver uke enn hva alle andre har, bare på å se bra ut liksom, klart hun føler at hun må prestere. Men da hadde det vært MYE sunnere og MYE mer helsefremmende samfunnsmessig å vise frem sannheten og ikke bare retusjerte glansbilder. Sitatet er ryddet for bilde med opphavsrett. Endret 10. mai 2020 av Tannbein
kkkeee Skrevet 10. mai 2020 #20991 Skrevet 10. mai 2020 3 minutter siden, Tannbein skrev: Det er helt naturlig med sånn mage når man suger den inn 🙂 Legg også merke til den krampaktig hånda som løfter lårene fra benken sånn at de ikke skal flyte ut 🙂 Helt standard "forskjønnende" triks i den bransjen, det er ikke bare Caroline som holder på sånn. Samme greia som f eks bloggerfot. Alt for å se litt slankere og strammere ut enn man ern i virkeligheten. Men det er jo bare å se på en episode av Bloggerne så ser man jo at Caroline er en helt vanlig slank tobarnsmor. Her er det posering, profesjonell styling og tung retusjering/redigering som får hvem som helst til å se ekstra blank og slank ut 🙂 Men det vel ganske unaturlig å vise frem undertøy på kjøkkenbenken? Det er helt greit at den benken kan vaskes av etterpå,men det henger ikke på greip å sitte sånn. 12
Gjest Tannbein Skrevet 10. mai 2020 #20992 Skrevet 10. mai 2020 Akkurat nå, kkkeee skrev: Men det vel ganske unaturlig å vise frem undertøy på kjøkkenbenken? Det er helt greit at den benken kan vaskes av etterpå,men det henger ikke på greip å sitte sånn. Jeg er enig i at det er ikke akkurat er en naturlig setting. Men det blir jo en desto mer iøyenfallende reklame da, siden det ser merkelig ut å sitte nesten naken på kjøkkenet. Undertøyet syns knapt, men her leser jeg bildet som at det er viktigst å vise frem Carolines merkevare, den lettkledte og poserende kroppen, og ikke nødvendigvis undertøyet.
MaleficentAurora Skrevet 10. mai 2020 #20993 Skrevet 10. mai 2020 12 timer siden, Maydis8 skrev: Så flaut at Lars Kristian har begynt å forhaste fruen i kommentarfeltet igjen. Ikke klarer han å innrømme skandalen med bilderedigering for noen år siden. De er stuck i det samme gamle. Har fruen tatt silikon? Ja det har hun. Og det ser man tydelig fra nåværende bilder om man sammenligner med ramlet bilder som ligger ute. Men det er tema som de nekter å svare på. 14
Era Vulgaris Skrevet 10. mai 2020 #20994 Skrevet 10. mai 2020 2 timer siden, Aquarius04 skrev: Synes det er rimelig drøyt at Lars Kristian regelrett LYVER i kommentarfeltet her. En leser spør om ikke de ble tatt i bilderedigeringsjuks, hvorpå godeste LKE skriver at det hadde han ingenting med å gjøre. At det var?!? Hva ER det med disse to menneskene og løgner egentlig? Hvorfor folk støtter dem er meg en gåte. kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/08/behind-scenes-muse/#comments Den er jeg så enig i! Jeg ville synes det var direkte flaut å innrømme for andre, og meg selv, om jeg lot meg påvirke av noe som helst ved disse menneskene. Enten det dreier seg om å kjøpe varer de reklamerer for, ha samme klær som frua, samme hårfrisyre m.m. Og jeg hadde aldri i verden gått til den frisøren frua bruker, som bryter smittevernreglene, og lar CBE dokumentere det for alle som gidder se på. For en elendig reklame for egen salong! Hvis man lar seg påvirke av CBE og hennes like, synes jeg det vitner om at man ikke er et hår bedre selv. Overflatisk, uten dybde, lav refleksjonsevne, og dårlige verdier. Jeg skjønner liksom ikke helt hvem målgruppen deres er? 24
Maydis8 Skrevet 10. mai 2020 #20995 Skrevet 10. mai 2020 23 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Ja det har hun. Og det ser man tydelig fra nåværende bilder om man sammenligner med ramlet bilder som ligger ute. Men det er tema som de nekter å svare på. Fatter ikke at hun ikke skjønner at det vises. Nå har de slettet kommentaren fotballfrue mannen svarte på, der han nektet for bilderedigering. Så umodne og barnslige de er. 16
Surikatt Skrevet 10. mai 2020 #20996 Skrevet 10. mai 2020 Hun har sikkert trent på seg større pupper, da. Det er helt greit å ikke skrive mye om det, samtidig ikke greit å innbille folk at dette er naturlig. Selv ikke hun er perfekt. 11
MaleficentAurora Skrevet 10. mai 2020 #20997 Skrevet 10. mai 2020 2 minutter siden, Maydis8 skrev: Fatter ikke at hun ikke skjønner at det vises. Nå har de slettet kommentaren fotballfrue mannen svarte på, der han nektet for bilderedigering. Så umodne og barnslige de er. LK blir helt tyran av seg når folk spørr om det. Imens CBE svarer ikke noe særlig på det. Alle ser jo at det er silikon hun har tatt. Bilder lyver ikke men det gjør de. Ang saken om bilderedigering så er det ingen poeng å lyve på det heller. For det ligger faktisk nettavis saker om det der CBE innrømmer alt sammen. Hukommelse spm gullfisk er det LK har. 1 minutt siden, Surikatt skrev: Hun har sikkert trent på seg større pupper, da. Det er helt greit å ikke skrive mye om det, samtidig ikke greit å innbille folk at dette er naturlig. Selv ikke hun er perfekt. Hehehe, ikke sant. Hun har sagt uttalige ganger at hun har et venninne forhold til sine lesere, men å svare på noe så enkelt tyder ikke på at dette venninne forhold gjelder da. Da er det plutselig en privatsak. 14
FluffyChix Skrevet 10. mai 2020 #20998 Skrevet 10. mai 2020 (endret) 10 timer siden, Klink skrev: På dette bilde tatt fra bloggen og linken i innlegget over: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/08/behind-scenes-muse/#comments Må da være noe jævlig redigert? Eller kan man ha sånn mage naturlig? 🤔 Min mage er sånn når jeg sitter, bare ikke så mye. Og så er det litt mer fett på min. Men ja, den ser sånn ut-ish. Sitatet er ryddet for bilde med opphavsrett. Endret 10. mai 2020 av Måne Rampelyset
pøbelsara Skrevet 10. mai 2020 #20999 Skrevet 10. mai 2020 (endret) Hun har ikke sagt at hun har operert - men hun har heller ikke sagt at hun ikke har gjort det. Hun svarer konsekvent ikke på spørsmål om dette i det hele tatt. Dette skrev hun om temaet i 2016: https://www.carolinebergeriksen.no/2016/04/17/fortelleellerikkefortelle/ Det finnes relativt omfattende bildedokumentasjon på nett på at hun nok har nyansert standpunkt siden den gang. Det er for s vidt en helt grei ting å gjøre - jeg har også endret mening om mange ing gjennom livet. Men siden de legger ut såpass omfattende antall bilder med brystpartiet i fokus, må man jo undre seg og hva som har skjer. Og siden hun aldri har benektet at hun eroperert. antar je at hun har gjort det, og valgt å ikke fortelle - kanskje på bakgrunn av all kritikken andre influencere som er åpne om dette, får. Tatt fra blogginnlegget jeg lenker til over her Sitat Selv mener jeg at kirurgiske inngrep er såpass personlige at det ikke skal måtte deles med hele verden. For når det legges ut på nett er det umiddelbart tilgjengelig lesestoff for hele verden. Jeg synes det er trist at hun ikke har gjort de samme vurderingene om eksponering av barna. Endret 10. mai 2020 av pøbelsara 44
pøbelsara Skrevet 10. mai 2020 #21000 Skrevet 10. mai 2020 Forøvrig vil jeg bare si at 1) det er ikke rart at LKE har et anstrengt forhold til "et visst foum" altså oss - det er jo her både bilderedigeringen og kommentarskandalen ble avslørt. og 2) LKEs manglende impulskontroll er veldig god underholdning.Jeg observerer med litt sånn skrekkblandet fryd - at noen faktisk med vitende og vilje oppfører seg slik. Det kan se ut som om det er mye viktigere å få RETT enn å ta vare på bedriftens navn og rykte. 46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå