Marioposa Skrevet 9. mai 2020 #20961 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, Kollontaj skrev: CBE tok på seg skylda for redigering av bilder. LKE skrev falske kommentarer, tok på seg skylda for det. Ok, takk for oppklaringen👍 4
MissLucy Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #20962 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, Kollontaj skrev: CBE tok på seg skylda for redigering av bilder. LKE skrev falske kommentarer, tok på seg skylda for det. sånn var det ja. Og fordi den som stiller spørsmålet husker feil, så kan han svare at det har han aldri gjort samtidig som han gir feilaktig inntrykk av at "et visst forum" tar feil. Men det er leseren som stilte spørsmålet som husket feil. Sleipt. 27
Kollontaj Skrevet 9. mai 2020 #20963 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, MissLucy skrev: sånn var det ja. Og fordi den som stiller spørsmålet husker feil, så kan han svare at det har han aldri gjort samtidig som han gir feilaktig inntrykk av at "et visst forum" tar feil. Men det er leseren som stilte spørsmålet som husket feil. Sleipt. Han tok den, ja. Vel, akkurat frem til avsløringen var det visst CBE som redigerte og retusjerte, selv om det var han tok bildene før avsløringen også. 23
Rev. Revenge Skrevet 9. mai 2020 #20964 Skrevet 9. mai 2020 11 minutter siden, Karianne30 skrev: «Jeg har aldri blitt tatt for å tukle med bilder» var svaret...ligger i kommentarfeltet på bloggen... Påfallende at han uttrykker seg på denne måten. At han ikke har blitt tatt for det, betyr ikke det samme som at han ikke har tuklet med bilder. Det tukles jo hele tiden i større eller mindre grad. Det må man når man tar bildene i RAW. 36
LilleSnupp Skrevet 9. mai 2020 #20965 Skrevet 9. mai 2020 (endret) Jeg har aldri blitt tatt i fartsovertredelse, men betyr nødvendigvis ikke at jeg aldri har brutt fartsgrensene, Lars-Kristian Eriksen. Å uttrykke seg på den måter sier vel alt.. Endret 9. mai 2020 av LilleSnupp 48
MissLucy Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #20966 Skrevet 9. mai 2020 minner veldig om argumentasjon vi har sett i tråden her. Treasures har aldri fått bot for umerket reklame, derfor har de ikke gjort det. 38
Sure sitronen Skrevet 9. mai 2020 #20967 Skrevet 9. mai 2020 Og så klart frøken perfekt ikke får grått hår om noen år😂 14
Zokutine Skrevet 9. mai 2020 #20968 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, Sure sitronen skrev: Og så klart frøken perfekt ikke får grått hår om noen år😂 Nei guri, det vet hun jo at hun ikke får såklart. Selvom de fleste ikke får det før de er eldre, så er det mange som begynner bli grå i 30-årene, så det er ikke fysisk umulig, selvom hun påstår det selv. 14
MaleficentAurora Skrevet 9. mai 2020 #20969 Skrevet 9. mai 2020 3 timer siden, Ultiva skrev: Et portrettbilde så ihjelredigert at det kunne vært hentet rett ut fra et videospill. Hva er spennende med dette? Er det noe man har lært av dette tiåret med selvutnevnte influenserne, så er det at de er "SO excited!!!!!" for absolutt alt de klarer å klore sitt eget navn på, være seg masseproduserte, overprisede hårspenner fra wish eller latterlig dyrt polyesterundertøy fra alibaba.com. Det var ikke poenget mitt. Poenget mitt var forskjellen på hvordan man promotere seg selv ift nye prosjekter. Og ikke det du kom med nå.
Surikatt Skrevet 9. mai 2020 #20970 Skrevet 9. mai 2020 Det har gått så langt for Lars Kristian Eriksen at han tror på egne løgner. Om det var hun eller han som redigerte henne tynnere kan være det samme, er skummelt hva denne mannen får seg til å benekte. Sykt. Og hvis det er slik at det er undertøyet hun vil fronte og ikke egen kropp, hvorfor ikke bare ta bilder av undertøyet og ikke kropp? Nei, hun valgte undertøy for å vise frem kroppen sin. Må ha bekreftelse som vanlig. Er det noen grunn til å kjøpe dette undertøyet, egentlig? 43
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 9. mai 2020 Populært innlegg #20971 Skrevet 9. mai 2020 Den dag i dag er jeg fortsatt overbevist om at begge bloggeierne var involvert i såvel bilde- som kommentarfeltjukset. I intervjuene som fulgte i kjølvannet av avsløringene, greide ikke CBE å holde tunga rett i munnen, og presenterte intet mindre enn tre ulike fortellinger. CBE visste om det; CBE visste ikke om det; og CBE hadde visstnok visst om det, men latt være å gjøre noe. 57
Kollontaj Skrevet 9. mai 2020 #20972 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, Pjolterbeist skrev: Den dag i dag er jeg fortsatt overbevist om at begge bloggeierne var involvert i såvel bilde- som kommentarfeltjukset. I intervjuene som fulgte i kjølvannet av avsløringene, greide ikke CBE å holde tunga rett i munnen, og presenterte intet mindre enn tre ulike fortellinger. CBE visste om det; CBE visste ikke om det; og CBE hadde visstnok visst om det, men latt være å gjøre noe. Enig, samt at de skyldte på leserne. Jeg trodde ikke på noen av forklaringene, for å være helt ærlig. For ikke å snakke om at de først skyldte på hackere når kommentarene ble avslørt. Bløff er noe jeg misliker sterkt. Å tjene penger på bløff; enda verre. 39
MissLucy Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #20973 Skrevet 9. mai 2020 8 minutter siden, Pjolterbeist skrev: Den dag i dag er jeg fortsatt overbevist om at begge bloggeierne var involvert i såvel bilde- som kommentarfeltjukset. I intervjuene som fulgte i kjølvannet av avsløringene, greide ikke CBE å holde tunga rett i munnen, og presenterte intet mindre enn tre ulike fortellinger. CBE visste om det; CBE visste ikke om det; og CBE hadde visstnok visst om det, men latt være å gjøre noe. jeg synes ikke det er så veldig interessant hvem av dem som gjorde hva. De har et firma som de driver sammen, og dette firmaet virksomhet er å lage den bloggen. Da har de begge et felles ansvar for det som blir lagt ut der, uansett hvem av dem som gjorde hva. 30
hufsaaaaa Skrevet 9. mai 2020 #20974 Skrevet 9. mai 2020 13 minutter siden, Kollontaj skrev: Enig, samt at de skyldte på leserne. Jeg trodde ikke på noen av forklaringene, for å være helt ærlig. For ikke å snakke om at de først skyldte på hackere når kommentarene ble avslørt. Bløff er noe jeg misliker sterkt. Å tjene penger på bløff; enda verre. Haha, ja, glemmer ikke at Trine Grung også blandet seg oppi suppa og kunne fortelle at hun hadde hørt fra paret at det var hackere på gang. 😂 14
Gjest Lavande Skrevet 9. mai 2020 #20975 Skrevet 9. mai 2020 (endret) 55 minutter siden, MissLucy skrev: jeg synes ikke det er så veldig interessant hvem av dem som gjorde hva. De har et firma som de driver sammen, og dette firmaet virksomhet er å lage den bloggen. Da har de begge et felles ansvar for det som blir lagt ut der, uansett hvem av dem som gjorde hva. Veldig godt poeng. Tusen takk. 😊 I dette tilfellet blir det dumt når en medeier svarer i firmaets kanaler: "Jeg har aldri gjort det" e.l.. Hvem bryr seg om det? Bedriften som han er medeier i var skyldig i det. LKE representerer bedriften, og bør da svare utad for dens handlinger. Endret 9. mai 2020 av Lavande
Inocybe Skrevet 9. mai 2020 #20976 Skrevet 9. mai 2020 41 minutter siden, MissLucy skrev: jeg synes ikke det er så veldig interessant hvem av dem som gjorde hva. De har et firma som de driver sammen, og dette firmaet virksomhet er å lage den bloggen. Da har de begge et felles ansvar for det som blir lagt ut der, uansett hvem av dem som gjorde hva. Enig. De er begge ansvarlige for firmaet og der med begge ansvarlige for hva som legges ut. Hvem som faktisk trykket på knappen er uinteressant. De slapp lett ut av skandalene tidligere fordi de den gangen alene kunne spille på "jeg er bare et stakkers lille kvinnfolk" og "de andre tvang meg til det". Av grunner jeg ikke forstår var det nok til å få spesialbehandling, men jeg ser det nå stadig blir vanskeligere og vanskeligere for influencere å kunne benytte seg av den strategien. Eksempelvis SE som lyver om alt mulig, og så langt har blitt lite konfrontert med løgnene sine. Men vi ser at mediene blir stadig mer lei av SEs oppførelse og silkehanskene er ved å bli tatt av. AB fikk dirigere showet alene ved utgivelsen av boken om det oppdiktede hatet, men nå er lite igjen av slik medhårs-behandling fra journalistene. CBE og LKE er allerede godt oppe på irritasjonslisten hos mange journalister blant annet fordi de konsekvent nekter å svare på spørsmål som er bare det minste kritiske og etter intervjuet hvor CBE hadde med sufflør var det mange som fikk hakeslepp av forargelse. Jeg tror CBE og LKE skal passe seg godt for ikke å havne i en nye skandale - de kommer neppe til å få like alright behandling som sist. Mediene generelt er drittlei prinsessenykkene til influencere. 35
Maydis8 Skrevet 9. mai 2020 #20977 Skrevet 9. mai 2020 Så flaut at Lars Kristian har begynt å forhaste fruen i kommentarfeltet igjen. Ikke klarer han å innrømme skandalen med bilderedigering for noen år siden. De er stuck i det samme gamle. Har fruen tatt silikon? 19
Hunter7 Skrevet 9. mai 2020 #20978 Skrevet 9. mai 2020 2 hours ago, MissLucy said: jeg synes ikke det er så veldig interessant hvem av dem som gjorde hva. De har et firma som de driver sammen, og dette firmaet virksomhet er å lage den bloggen. Da har de begge et felles ansvar for det som blir lagt ut der, uansett hvem av dem som gjorde hva. Du har selvsagt helt rett - begge er skyldige, okke som hvordan man vrir og vender på det. Og det er fint lite med formildende omstendigheter - eller ønsker en av bloggens eiere å påstå at han ikke vet hvordan bloggens andre eier faktisk ser ut? Det faller jo på sin urimelighet, all den tid deres særdeles tette samarbeid er dokumentert i en rekke kanaler. 13
Populært innlegg Aricia Skrevet 10. mai 2020 Populært innlegg #20979 Skrevet 10. mai 2020 9 timer siden, Karianne30 skrev: «Jeg har aldri blitt tatt for å tukle med bilder» var svaret...ligger i kommentarfeltet på bloggen... https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/08/behind-scenes-muse/#comments Han skriver altså ikke at han aldri har tuklet med bilder. Han har bare aldri BLITT TATT FOR DET. Når en fyr som kverulerer til dommedag på at alt som ikke medfører påtale og straff er greit, og som har gjort balansekunst i gråsoner til en slags favorittsport og et mål i seg selv, formulerer seg på den måten, da er det vanskelig å tro at det er tilfeldig. Ordvalget framstår jo faktisk som en innrømmelse av skyld, slett ikke som det motsatte. 63
Aquarius04 Skrevet 10. mai 2020 #20980 Skrevet 10. mai 2020 (endret) Synes det er rimelig drøyt at Lars Kristian regelrett LYVER i kommentarfeltet her. En leser spør om ikke de ble tatt i bilderedigeringsjuks, hvorpå godeste LKE skriver at det hadde han ingenting med å gjøre. At det var?!? Hva ER det med disse to menneskene og løgner egentlig? Hvorfor folk støtter dem er meg en gåte. kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/08/behind-scenes-muse/#comments Endret 10. mai 2020 av Aquarius04 Ser at andre har omtalt det samme. Lar likevel kommentaren mi stå. 41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå