FotbaIlflua Skrevet 8. mai 2020 #20781 Skrevet 8. mai 2020 4 minutter siden, Nudeldama skrev: Kan du gi meg noen av dem? Nei, det gidder jeg ikke. Om du ikke tror meg, så lever jeg helt fint med det. Det tar deg ca 1 minutt å scrolle gjennom instaen hennes, der finner du mange eksempler på struttende brystvorter og mangel på BH. Hun har riktignok BH på seg på undertøysbildene, men det skulle bare mangle. 19
Hellasinmyheart Skrevet 8. mai 2020 #20782 Skrevet 8. mai 2020 Akkurat nå, FotbaIlflua skrev: So? Hva SE har frontet tidligere eller ikke er ikke relevant. Sak vs sak kan fint sammenlignes. Nei ,ikke når CBE aldri har vært en som fronter plastiske operasjoner. Du påstår at hun brukte influensa for å kamuflere en plastisk operasjon uten bevis utover synsing. Drøyt 4
FotbaIlflua Skrevet 8. mai 2020 #20783 Skrevet 8. mai 2020 2 minutter siden, Nudeldama skrev: Jeg ser ingenting galt i at hun ønsker oppmerksomhet for å få inntjening når hun lanserer en ny undertøyskolleksjon. Noe annet hadde vært rart. Oppmerksomhet er ikke synonymt med applaus og "søte du <3" Det kommer også kritikk, det må de faktisk forholde seg til. 18
Aricia Skrevet 8. mai 2020 #20784 Skrevet 8. mai 2020 (endret) 10 minutter siden, Nudeldama skrev: Hvordan kan CBE fronte brystoperasjon "så til de grader" hvis hun ikke nevner det eller en gang svarer på spørsmål om hun har gjort det? Det har alle som faktisk følger hennes SoMe-kanaler jevnlig kunnet observere i over et år. Endret 8. mai 2020 av Aricia 29
Nudeldama Skrevet 8. mai 2020 #20785 Skrevet 8. mai 2020 Akkurat nå, FotbaIlflua skrev: Nei, det gidder jeg ikke. Om du ikke tror meg, så lever jeg helt fint med det. Det tar deg ca 1 minutt å scrolle gjennom instaen hennes, der finner du mange eksempler på struttende brystvorter og mangel på BH. Hun har riktignok BH på seg på undertøysbildene, men det skulle bare mangle. Den som kommer med påstandene er den som har bevisbyrden. 6
Gjest Lavande Skrevet 8. mai 2020 #20786 Skrevet 8. mai 2020 (endret) 3 timer siden, pøbelsara skrev: Da går jeg ut fra st cbe rett og slett ikke har lest veilederen, utfra oppførselen under denne perioden. At frisøren ikke følger den er ekstra ille. Og veldig trist for dem at reklamen som legges ut for dem, dokumenterer klare brudd på smittevernreglene. Nei, brudd på smittevernreglene er ikke god reklame for verken CBE.no eller Inch. Hvor mange ganger har CBE.no vist på sine offentlige kanaler at de ikke bryr seg? --- Dokumentasjon - https://storiesig.com/?username=carolinebergeriksenno Endret 8. mai 2020 av Lavande
Nudeldama Skrevet 8. mai 2020 #20787 Skrevet 8. mai 2020 Akkurat nå, FotbaIlflua skrev: Oppmerksomhet er ikke synonymt med applaus og "søte du <3" Det kommer også kritikk, det må de faktisk forholde seg til. De må ingenting. Spesielt ikke når kritikken er smålig. Akkurat nå, Aricia skrev: Det har alle som faktisk følger hennes SoMe-kanaler jevnlig kunne observere i over et år. Da regner jeg med det er lett for deg å gi meg eksempler på at CBE har frontet brystoperasjon så til de grader. 5
FotbaIlflua Skrevet 8. mai 2020 #20788 Skrevet 8. mai 2020 1 minutt siden, Hellasinmyheart skrev: Nei ,ikke når CBE aldri har vært en som fronter plastiske operasjoner. Du påstår at hun brukte influensa for å kamuflere en plastisk operasjon uten bevis utover synsing. Drøyt Så bildebevis er ikke nok? Det spiller INGEN rolle om hun ikke fronter plastiske operasjoner før dette. Hvor går grensen da? 1 tidligere operasjon? 2? 10? Det ironiske her er at hun gikk høyt ut å sa at hun skulle bevise at man ikke forfaller etter en graviditet, samt at hun velvillig mottar skryt for brysttreningen som har medført sprettpupper. Det er umulig å trene opp puppene til å bli kulerunde epler. Det er ikke muskelmasse sammen med brystvevet. Jeg driter i om du tror meg, den grenseløse naiviteten får stå for din egen regning. 37
FotbaIlflua Skrevet 8. mai 2020 #20789 Skrevet 8. mai 2020 3 minutter siden, Nudeldama skrev: Den som kommer med påstandene er den som har bevisbyrden. Igjen; om du vil se bevis, scroll gjennom insta og blogg. Det er mye raskere en om jeg skal laste ned samtlige bilder og lage en imgur kun for din skyld. Jeg har bedre ting å bruke tiden min på 🙂 12
MissLucy Skrevet 8. mai 2020 Forfatter #20790 Skrevet 8. mai 2020 12 minutter siden, Nudeldama skrev: Kritikken går fortsatt på henne som person da den blant annet går inn på hvilken kunnskap hun som individ har eller ikke har. Det skader ingen lesere om hun sitter på egen kjøkkenbenk. Det er smålig. det er 1 person som bryr som om at hun sitter på kjøkkenbenken. Kan vi ikke bare overse det???? 16
Nudeldama Skrevet 8. mai 2020 #20791 Skrevet 8. mai 2020 Akkurat nå, FotbaIlflua skrev: Igjen; om du vil se bevis, scroll gjennom insta og blogg. Det er mye raskere en om jeg skal laste ned samtlige bilder og lage en imgur kun for din skyld. Jeg har bedre ting å bruke tiden min på 🙂 Ingen bevis på påstanden registrert. 2
FotbaIlflua Skrevet 8. mai 2020 #20792 Skrevet 8. mai 2020 3 minutter siden, Nudeldama skrev: De må ingenting. Spesielt ikke når kritikken er smålig. Da regner jeg med det er lett for deg å gi meg eksempler på at CBE har frontet brystoperasjon så til de grader. Jo, som bedrift så MÅ man faktisk forholde seg til kritikk. Frontpartiet frontes i bedriftskanalene, ergo er det en del av bedriften. 16
Hellasinmyheart Skrevet 8. mai 2020 #20793 Skrevet 8. mai 2020 1 minutt siden, FotbaIlflua skrev: Så bildebevis er ikke nok? Det spiller INGEN rolle om hun ikke fronter plastiske operasjoner før dette. Hvor går grensen da? 1 tidligere operasjon? 2? 10? Det ironiske her er at hun gikk høyt ut å sa at hun skulle bevise at man ikke forfaller etter en graviditet, samt at hun velvillig mottar skryt for brysttreningen som har medført sprettpupper. Det er umulig å trene opp puppene til å bli kulerunde epler. Det er ikke muskelmasse sammen med brystvevet. Jeg driter i om du tror meg, den grenseløse naiviteten får stå for din egen regning. Jeg har ingen interesse i å spekulere i noe som du helt åpenbart ikke er i stand til å bevise. De påstandene du kommer med om at hun påstår hun er syk influensa mesn hun ifølge deg tar en plastisk operasjon isteden er skikkelig drøyt. Det får stå for din regning 4
FotbaIlflua Skrevet 8. mai 2020 #20794 Skrevet 8. mai 2020 Akkurat nå, Hellasinmyheart skrev: Jeg har ingen interesse i å spekulere i noe som du helt åpenbart ikke er i stand til å bevise. De påstandene du kommer med om at hun påstår hun er syk influensa mesn hun ifølge deg tar en plastisk operasjon isteden er skikkelig drøyt. Det får stå for din regning Jeg trenger ikke å bevise noe som helst ovenfor deg. Om du har fulgt blogg/insta det siste året må du være blind om du ikke har fått det med deg. At du diskuterer noe du ikke vet nok om er ditt problem. Det er ikke mitt ansvar å dokumentere for å dekke dine kunnskapshull. 14
Inocybe Skrevet 8. mai 2020 #20795 Skrevet 8. mai 2020 Det skjedde noe uvanlig for voksne damer rett etter 13. april 2018 https://www.carolinebergeriksen.no/2018/04/13/b-e-c-h/ sammenlign med filmen under. Bilder sier mer enn 1000 ord sies det 24
Hellasinmyheart Skrevet 8. mai 2020 #20796 Skrevet 8. mai 2020 Akkurat nå, FotbaIlflua skrev: Jeg trenger ikke å bevise noe som helst ovenfor deg. Om du har fulgt blogg/insta det siste året må du være blind om du ikke har fått det med deg. At du diskuterer noe du ikke vet nok om er ditt problem. Det er ikke mitt ansvar å dokumentere for å dekke dine kunnskapshull. At du ikke evner å bevise det du påstår er ditt problem. At du kommer med drøye og løse påstander uten bevis er heldigvis ditt problem. 1
Nudeldama Skrevet 8. mai 2020 #20797 Skrevet 8. mai 2020 La meg spesifisere at jeg ikke argumenterer hverken for eller mot om hun har tatt operasjon. Det jeg reagerer på er utsagn som "...det er som oftest struttende brystvorter i fri ferdsel.. " og " Det er imidlertid uheldig når det [brystoperasjon, min innskytelse] frontes så til de grader som en del gjør." Dette er hva jeg ønsker dokumentert, fordi jeg anser det som ganske grove beskyldninger. 3
FotbaIlflua Skrevet 8. mai 2020 #20798 Skrevet 8. mai 2020 1 minutt siden, Hellasinmyheart skrev: At du ikke evner å bevise det du påstår er ditt problem. At du kommer med drøye og løse påstander uten bevis er heldigvis ditt problem. 3 minutter siden, Inocybe skrev: Det skjedde noe uvanlig for voksne damer rett etter 13. april 2018 https://www.carolinebergeriksen.no/2018/04/13/b-e-c-h/ sammenlign med filmen under. Bilder sier mer enn 1000 ord sies det Struttende brystvorter i fri ferdsel=synlig pupp med stive brystvorter uten undertøy. 8
ssophie Skrevet 8. mai 2020 #20799 Skrevet 8. mai 2020 2 minutter siden, Nudeldama said: Ingen bevis på påstanden registrert. Bildebevis av før/etter her: https://imgur.com/gallery/Ik1uXB9 Operasjonen var i månedsskiftet april/mai i 2018. Dokumentasjon på at CBE var sengeliggende: https://www.carolinebergeriksen.no/2018/05/02/filmtips-blind/ Dokumentasjon på CBE iført støtte-BH rett etter «sykdomsperioden»: https://www.carolinebergeriksen.no/2018/05/09/sommervarme-iskaffe-og-utendors-kontor/ 43
Nudeldama Skrevet 8. mai 2020 #20800 Skrevet 8. mai 2020 1 minutt siden, FotbaIlflua skrev: Struttende brystvorter i fri ferdsel=synlig pupp med stive brystvorter uten undertøy. Jeg ser en brystvorte, men for det første var påstanden at det var "som oftest". For det andre er det en særdeles negativ og nedlatende måte å omtale en brystvorte synlig gjennom klær på. Hva er poenget med å omtale det slik? Hvordan er det saklig og relevant for bedriften? En slik måte å argumentere på anser jeg som smålig og nedrig, hvor man overdriver noe bare for å fremstille noe så negativt som mulig i sin selvpåtatte rolle som moralpoliti. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå