Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Just now, Hellasinmyheart said:

Jo. Mange gjør det. Punktum

Og da viser de at de mangler grunnleggende kunnskap om hygiene.

Mange lager mat uten å vaske hendene først.

Mange vasker ikke hendene etter å ha vært på do.

Mange gjør ekle ting - det gjør ikke at det er ok.

Endret av Gapesmil
  • Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, Hellasinmyheart skrev:

Dagens dummeste kommentar. Er bare å vaske kjøkkenbenken etterpå. 

Eller være rimelig nyvasket når du gjør det.  Sitter stadig vekk på kjøkkenbenken jeg og tror neppe det medfører helsefare for noen i husstanden. ;) 

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, Gulleplutt skrev:

Eller være rimelig nyvasket når du gjør det.  Sitter stadig vekk på kjøkkenbenken jeg og tror neppe det medfører helsefare for noen i husstanden. ;) 

Spot on😊

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Gulleplutt said:

Har man oppdragelse og kunnskap om hygiene lar man rett og slett være og setter seg på en stol. 

• Liker 9
Gjest tranedatter
Skrevet

Å sitte på en kjøkkenbenk har jeg ingen problem med, er tross alt en photoshoot. 

Har mer problemer med merkelig poseringen, dama ser ut som om hun må på do, trusa set billig ut med dårlig passform. Sømmen på trusa ser ut som at den skal løsne. 

Skrevet
1 minutt siden, Gapesmil skrev:

Og da viser de at de mangler grunnleggende kunnskap om hygiene.

Nei, definitivt ikke. Bare å være nyvasket eller vaske etterpå så går det så bra så😉Ikke alle er fullstendig hysteriske. Heldigvis

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Dette er en drøy påstand. Har du belegg for den?

Ikke om du har fulgt med bloggen. Da er det rimelig innlysende.

• Liker 10
Gjest YtreYtterst
Skrevet (endret)

Det er mye som er problematisk med blogginnlegget, knyttet til både smittevern og kroppspress. At hun sitter på kjøkkenbenken må være noe av det mest ubetydelige man kan påpeke. 

Endret av YtreYtterst
Skrevet
Akkurat nå, 123Frustrert skrev:

Ikke om du har fulgt med bloggen. Da er det rimelig innlysende.

Ok så hvor er beviset? Har hun skrevet om det?»Rimelig innlysende». Hva legger du i det?

• Liker 2
Skrevet

Nei, definitivt ikke. Bare å være nyvasket eller vaske etterpå så går det så bra så😉Ikke alle er fullstendig hysteriske. Heldigvis

Vet du hva?

Denne kveruleringen din er litt uinteressant og grenser til avsporing, noe jeg ikke vil delta i mtp hvor mye denne tråden er plaget med slik oppførsel.

Jeg har min mening basert på kunnskap.

Ha en fin kveld videre.

• Liker 14
Skrevet

Oi oi!! Nå måtte jeg se, og det må vel få prisen for tidenes mest selvdiggende instastory ever? Er det ikke veldig flaut å vise fram så mye kropp mtp familie osv? Kunne jo like gjerne droppet bhen.

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, Gapesmil skrev:

Vet du hva?

Denne kveruleringen din er litt uinteressant og grenser til avsporing, noe jeg ikke vil delta i mtp hvor mye denne tråden er plaget med slik oppførsel.

Jeg har min mening basert på kunnskap.

Ha en fin kveld videre.

Denne kveruleringen din om et helt ubetydelig teama(et bilde tatt av henne i undertøy på kjøkkenbenken) er så smålig og uinteressant kritikk at det karakteriseres som ren dumskap. Ha en fortsatt(hygienisk) kveld. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Denne kveruleringen din om et helt ubetydelig teama(et bilde tatt av henne i undertøy på kjøkkenbenken) er så smålig og uinteressant kritikk at det karakteriseres som ren dumskap. Ha en fortsatt(hygienisk) kveld. 

Ha en fin dag videre. Jeg deltar som nevnt ikke i denne type avsporing. 

Endret av Gapesmil
  • Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, FotbaIlflua skrev:

Belegg for den? Det er ÅPENBART! Hun har pleid å bruke bh. Så hadde hun influensa en uke, så påfølgende uker var det kun bilder av henne i store, romslige gensere og jakker, for så å være null undertøy og full pupp i alle kanaler. Jeg har ikke sett henne i en eneste bh etter "influensaen", det er som oftest struttende brystvorter i fri ferdsel. Ingen har kulerunde bryster med brystvorter som peker opp mot taket etter to barn. Om hun ikke hadde kjøpt pupper, kunne hun avkreftet. Det har hun ikke gjort. Da kan man selv trekke konklusjonen; if it walks like a duck, talks like a duck osv. I tillegg har hun lagt ut bilder med synlige ripples, en bivirkning som man kan få av boobjobs. Man får ikke ripples i naturlige bryster. 

Fremdeles ikke bevis altså utover synsing. Ok. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Gapesmil skrev:

Ha en dag videre. Jeg deltar som nevnt ikke i denne type avsporing. 

Helt greit. Ikke jeg heller. 

• Liker 1
Skrevet

Før dette tar helt av: det er en photoshoot. Så regner med det er mennesker som vasker kjøkkenbenken når de er ferdige (se på bloggen, så ser dere at det ikke er et vanlig «stiller opp hjemme og blir tatt bilder av av mannen min»). 
Ellers ser undertøyet dessverre ut som kinakvalitet. 

Ps: ser flere etterspurte navlen. Tror jeg fant den. Den er lenger til venstre enn man først ville trodd. 

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Fremdeles ikke bevis altså utover synsing. Ok. 

Sterke indisier er nok i en rettsak, selv uten innrømmelser fra gjerningspersonen 😉 Ræva til Sophie Elise var også bare "synsing" en stund, men det var jo likevel helt åpenbart. 

• Liker 17
Skrevet
9 minutter siden, Gapesmil skrev:

Har man oppdragelse og kunnskap om hygiene lar man rett og slett være og setter seg på en stol. 

Jeg har både oppdragelse, høyere universitetsutdannelse og kunnskap om hygiene. Er kanskje pga. sistnevnte ikke hysterisk. Vi tåler litt. 

• Liker 5
Skrevet
Just now, Gulleplutt said:

Jeg har både oppdragelse, høyere universitetsutdannelse og kunnskap om hygiene. Er kanskje pga. sistnevnte ikke hysterisk. Vi tåler litt. 

Å avfeie normal hygiene og oppdragelse som hysteri minner litt om hersketeknikk.

Du om det. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...