Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Medici skrev:

Kanskje CP rett og slett har den eksklusiviteten CBE påberoper seg og at hun dermed er mer attraktiv å samarbeide med?

Skulle jeg valgt mellom de to ville jeg valgt CP rett og slett fordi hun fremstår mer profesjonell og high end enn CBE. CP sitt arbeid har et annet preg over seg med tanke på samarbeidspartnere nevnt over. Det er en annen stil over det sammenlignet med svisker og underlivsspray.

Mulig. Og jeg er enig. Men som en liten digresjon ble jeg direkte kvalm da CP la ut bilde av sin nyfødte datter på Instagram med krystaller plassert på brystet. Det synes jeg faktisk var å gå MYE lenger enn hva CBE har gjort med sine barn, og det sier virkelig sitt. 

• Liker 25
Skrevet
24 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Mulig. Og jeg er enig. Men som en liten digresjon ble jeg direkte kvalm da CP la ut bilde av sin nyfødte datter på Instagram med krystaller plassert på brystet. Det synes jeg faktisk var å gå MYE lenger enn hva CBE har gjort med sine barn, og det sier virkelig sitt. 

CPs reklame for steiner gravet fram av fattige barn med heftig bruk av eget barn og foliehatt-vibber er absolutt kvalmefremmende. Jeg synes også CBEs reklame for disse dukkene som skal ligne mest mulig på barnet selv var langt over grensen https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/kommentar-caroline-berg-eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-det-er-kanskje-lov-men-ikke-greit-sarah-soerheim

Synes begge influencerne er horrible. Den eneste forskjellen jeg ser, er at CBE har hatt langt flere år å "perfeksjonere" overtrampene mot sine barns privatliv og CP følger dessverre godt etter. For en ufyselig gjeng disse blogger-mødrene er. 

• Liker 44
Skrevet
1 time siden, Gapesmil skrev:

Bare det å sitte på en kjøkkenbenk MED klær på er noe man ikke gjør om man har grunnleggende kunnskap om hygiene. 

Å gjøre det og la seg avbilde vitner om total mangel på denne kunnskapen.

Det er da helt irrelevant for kritikk av bedriften om hun sitter på kjøkkenbenken. Ingen av leserne skal spise der. Smålig kritikk.

Forøvrig synes jeg turinnlegget hennes var veldig bra. Mange detaljer, innbydende bilder og gode beskrivelser.

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Nudeldama said:

Det er da helt irrelevant for kritikk av bedriften om hun sitter på kjøkkenbenken. Ingen av leserne skal spise der. Smålig kritikk.

Forøvrig synes jeg turinnlegget hennes var veldig bra. Mange detaljer, innbydende bilder og gode beskrivelser.

Man sitter ikke på kjøkkenbenken med eller uten bukse.

Dreier seg som sagt om grunnleggende hygiene. 

• Liker 27
Skrevet
Akkurat nå, Gapesmil skrev:

Jeg kan ikke se at det er relevant til saklig kritikk av bedriften. Det går på henne som person, og en del av dette med at hun ikke kan få være et vanlig menneske med feil og mangler. Hun må fremstå perfekt, samtidig som hun får kritikk for å fremstå perfekt. Dette er et godt (eller dårlig?) eksempel på akkurat det.

• Liker 4
Skrevet
Just now, Nudeldama said:

Jeg kan ikke se at det er relevant til saklig kritikk av bedriften. Det går på henne som person, og en del av dette med at hun ikke kan få være et vanlig menneske med feil og mangler. Hun må fremstå perfekt, samtidig som hun får kritikk for å fremstå perfekt. Dette er et godt (eller dårlig?) eksempel på akkurat det.

Vet du hva?

Dette blir så dumt at jeg velger å overse det. 

Ha en fin kveld videre.

• Liker 30
Skrevet
3 minutter siden, Nudeldama skrev:

Hvilke assosiasjoner leserne får fra reklamen er ikke irrelevant. Jeg får samme uhygiene-vibber når det brukes kjøkkenbenk som kulisse som igjen fester seg negativt til produktet som selges. Hvordan bedriften velger å presentere produktene de reklamerer for er i høyeste grad relevant å diskutere. 

Ellers enig i at en del av turbildene var fine. 

• Liker 33
Skrevet
1 minutt siden, Inocybe skrev:

Hvilke assosiasjoner leserne får fra reklamen er ikke irrelevant. Jeg får samme uhygiene-vibber når det brukes kjøkkenbenk som kulisse som igjen fester seg negativt til produktet som selges. Hvordan bedriften velger å presentere produktene de reklamerer for er i høyeste grad relevant å diskutere. 

Ellers enig i at en del av turbildene var fine. 

Ser for meg en snuskete film fra 80 tallet med sladd på - når frua sitter der innhøla mage. Rett og slett usmakelig!

• Liker 21
Skrevet

Når er det hun skal ha fått de nye puppene egentlig? Jeg har fulgt henne siden bryllupet ca, og kan ikke huske at det har vært publisert noe om noe boobjob. Såklart, hun innrømmer det vel ikke, men om det er etter barna har blitt født, så ville man vel merka om hun ikke publiserte noe på sosiale medier under innleggelse og tiden etterpå med bandasje og hele pakka. J

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, 2020 skrev:

Når er det hun skal ha fått de nye puppene egentlig? Jeg har fulgt henne siden bryllupet ca, og kan ikke huske at det har vært publisert noe om noe boobjob. Såklart, hun innrømmer det vel ikke, men om det er etter barna har blitt født, så ville man vel merka om hun ikke publiserte noe på sosiale medier under innleggelse og tiden etterpå med bandasje og hele pakka. J

Hun hadde influensa i en uke og vips nye pupper. 

• Liker 36
Skrevet
14 minutter siden, Pæddan skrev:

Ser for meg en snuskete film fra 80 tallet med sladd på - når frua sitter der innhøla mage. Rett og slett usmakelig!

Det er utrolig stygt. Men hun er nok stolt, tenker jeg. Det er vel ingen som ser sånn ut og slike forbilder trenger vi IKKE. Verken oss kvinner og ikke barna hennes. Holder hun inne magen eller er den redigert innhul? Jeg har aldri sett noen se slik ut. Ikke andre undertøysmodeller, heller. 

• Liker 26
Skrevet
1 minutt siden, Surikatt skrev:

Det er utrolig stygt. Men hun er nok stolt, tenker jeg. Det er vel ingen som ser sånn ut og slike forbilder trenger vi IKKE. Verken oss kvinner og ikke barna hennes. Holder hun inne magen eller er den redigert innhul? Jeg har aldri sett noen se slik ut. Ikke andre undertøysmodeller, heller. 

Tror faktisk begge deler er mulig med disse to, altså redigert og innsugd  mage. Fatter ikke helt den facinasjonen deres til å se anorektisk ut på samtlige bilder som blir tatt! Eller å fremstå som ei som er avhengig av heroin når de skal ta "mystiske" bilder. Ser jeg den dama på Storbyen kjøpesenter eller i parken , så skal jeg jammen si fra til henne en gang for alle. Har ikke tenkt til å bli venninne med henne , så frittalende skal jeg nok klare å være.

• Liker 21
Skrevet

Det nye nå er altså å vise rumpa i string.... og kjøpepuppene med brystvorter som peker i taket i gjennomsiktig bh👌🏼

• Liker 20
Skrevet
35 minutter siden, Gapesmil skrev:

Dagens dummeste kommentar. Er bare å vaske kjøkkenbenken etterpå. 

• Liker 7
Skrevet
Just now, Hellasinmyheart said:

Man sitter ikke på kjøkkenbenken. Punktum.

• Liker 19
Skrevet
3 minutter siden, Akj skrev:

Det nye nå er altså å vise rumpa i string.... og kjøpepuppene med brystvorter som peker i taket i gjennomsiktig bh👌🏼

23 minutter siden, Surikatt skrev:

Hun hadde influensa i en uke og vips nye pupper. 

Dette er en drøy påstand. Har du belegg for den?

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Gapesmil skrev:

Man sitter ikke på kjøkkenbenken. Punktum.

Jo. Mange gjør det. Punktum

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Hellasinmyheart skrev:

Så klart man vasker kjøkkenbenken etter på, men det er nok ikke så farlig siden hun ikke kan ha utflod eller lukt fra underlivet. Og den lukten hun påstår at hun ikke har dekker hun over med underlivsdeo med lukt av kokos. Nada problem. 
Dessuten bruker hun vel ikke så ofte truse.. 

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...