Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat  i denne diskusjonen holder jeg med LKE. Dessverre blandes up diskusjonen sammen med masse humbug. Og tydeligere regler skulle være nyttig. Synes begge sider diskuterer ganske ufint på ernæringsmamma sin side….

(lke sine egne sider på insta er fortsatt like uinspirerende)

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snødronninga skrev (21 timer siden):

Kan  hende han har holdt seg i skinnet en stund, grunnet ny jobb. Men en eller annen gang sprekker bobla, for nå i det siste virker det som han er aktiv med nedlatende og kverulerende kommentarer igjen. Typisk LKE med andre ord. 

Han er ei sur bitter kjerring.

• Liker 4
Skrevet
Margit777 skrev (11 minutter siden):

Han er ei sur bitter kjerring.

Hei, ikke la damer være målestokken for LKEs galskap! 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet
Rastebenk skrev (På 6.12.2025 den 17.23):

Det er jo her CBE og LKE feilet tungt. De satset på at interiørinteresserte, familieorienterte, heterofile kvinner fra 2018 av ønsket å se på damerumpe, silikonpupper og forførende dameblikk på offentlige toaletter. At svette ribbein, squats og restylanelepper var det som skulle til for å holde på publikum. Det feilet jo massivt, men de klarer ikke å omstille seg. 

Dette synes jeg også er veldig rart. CBE har jo ofte prøvd seg på leirbål-/bestevenninne-narrativet. Men det å se "bestevenninna" ligge på gulvet og vri seg med kåte blikk, slik CBE ofte gjør, er vel omtrent det siste man ønsker å se som venninne.

Når det i tillegg blir sammenblandet med bilder av barna, blir det bent ut creepy og ekkelt.

Jeg hadde skjønt denne strategien mye bedre dersom det handlet om å få mange flere følgere i kategorien "tvilsom mann, 70+". For der er jeg overbevist om at det funker.

Selv om det likefullt hadde vært kanskje enda mer ekkelt.

• Liker 16
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...