Djerv2020 Skrevet 19. juli #106601 Skrevet 19. juli BlendaSensitive skrev (1 time siden): …altså…. Spy! Finner ikke ord! Bare kvalmt, men det er vel det eneste disse to harrytassene har: provokasjon. dvs jeg håper det er provokasjon og ikke noe de tror er innafor. For da er det ikke mange cellene der oppe. LKE burde se seg godt i speilet - uten å blunke - og spørre seg selv om han burde sove godt om natten med dette ekle mørkenett-frieriet sitt. Spoler: svaret er nei. 24 2 3
Rev. Revenge Skrevet 19. juli #106602 Skrevet 19. juli Stargaze skrev (9 timer siden): Ekstremt selvopptatt med et stort behov for å vise kropp. De er i en egen boble og særlig frua skjønner ikke at sosiale antenner er en fin ting, der hun sprader rundt i byen i bikinitopp.. Det verste er vel at når folk glor fordi det er helt uttafor så tror hun det er av beundring… Det finnes et ord for slikt: Innbilskhet. Det finnes nok flere ord også, som ikke allerede er nevnt. 13
Rev. Revenge Skrevet 19. juli #106603 Skrevet 19. juli Spanky skrev (2 timer siden): Finnes det noen som vil betale henne for å skrive en bok om trening og mat da? I så tilfelle er det utelukkende pga tidligere bloggkarriere og noen som ikke er helt up to date. Enter Treasures Publishing AS. De gir den ut selv på eget forlag, det trenger ikke å koste så mye. Et anslag er at om du har solgt 145 eksemplarer, har du tjent inn utgiftene. https://bokarbeid.no/hvor-mye-koster-det-a-utgi-bok/ 7
Spanky Skrevet 19. juli #106604 Skrevet 19. juli Rev. Revenge skrev (15 minutter siden): Enter Treasures Publishing AS. De gir den ut selv på eget forlag, det trenger ikke å koste så mye. Et anslag er at om du har solgt 145 eksemplarer, har du tjent inn utgiftene. https://bokarbeid.no/hvor-mye-koster-det-a-utgi-bok/ Men, på de eksemplarene har du ikke tjent en krone på selve jobben. 4
~ Ada ~ Skrevet 19. juli #106605 Skrevet 19. juli Snødronninga skrev (3 timer siden): CBE sitter i en solseng og skriver bok, deler hun på snap. Nå ble jeg nysgjerrig - skriver bok? Det finnes allerede et hav av bra bøker under kategorien mat og trening. Det CBE kan bidra med der, som kanskje ingen andre gjør - er "glansede" bilder med full make-up, minimalt med klær og fokus på riktig vinkel så man ser bra ut. Kan det være at Caroline har behov for å skrive en mer personlig bok? Da gjetter jeg på at den handler om netthat. Er det tilfelle, blir jeg flau på hennes vegne. Oppfølger til denne? Fotballfrues dagbok - et år med Norges største blogger | ARK Bokhandel https://share.google/PtTMQvVK7AXhvv314 "...I boken finner du hennes beste matoppskrifter, treningsråd og råd og vink som kan gjøre at hverdagen glir litt mer harmonisk.." 3
Akj Skrevet 19. juli #106606 Skrevet 19. juli Lurer på hva som har skjedd med forholdet til bestisen fra barndommen, som hun også var forlover for…. Var det Elise? Svært lenge siden hun har vært nevnt på noen som helst måte? 4
Isola2 Skrevet 19. juli #106607 Skrevet 19. juli ~ Ada ~ skrev (28 minutter siden): Oppfølger til denne? Fotballfrues dagbok - et år med Norges største blogger | ARK Bokhandel https://share.google/PtTMQvVK7AXhvv314 "...I boken finner du hennes beste matoppskrifter, treningsråd og råd og vink som kan gjøre at hverdagen glir litt mer harmonisk.." Den der kjøpte jeg faktisk..men da hadde den et annet cover..husker ikke helt hva den inneholdt..men tror det var mye bilder..den gikk i alle fall i søpla 5
Kollontaj Skrevet 19. juli #106608 Skrevet 19. juli Isola2 skrev (9 minutter siden): Den der kjøpte jeg faktisk..men da hadde den et annet cover..husker ikke helt hva den inneholdt..men tror det var mye bilder..den gikk i alle fall i søpla Dette? 4
platypus Skrevet 19. juli #106609 Skrevet 19. juli Hvor ser dere videoen med jenta på ryggen til far? 3
Pusern3 Skrevet 19. juli #106610 Skrevet 19. juli Xstrella skrev (16 timer siden): Gud, så teit. Jeg blir flau på hennes vegne. Pinlig… snart 40 år og med to ganske store døtre… 3
CityCityBangBang Skrevet 19. juli #106611 Skrevet 19. juli (endret) platypus skrev (1 time siden): Hvor ser dere videoen med jenta på ryggen til far? https://storynavigation.com/user/larskristianeriksen https://www.instagram.com/larskristianeriksen/ Svært ubehagelig. 🥶 Kan se ut som den er fjernet fra vanlig IG nå(?), men ligger fortsatt i storynavigation i hvert fall. Endret 19. juli av CityCityBangBang la til bilder (sladdet) 9
Turkis Sau Skrevet 19. juli #106612 Skrevet 19. juli Torden skrev (23 timer siden): Bare en artighet.. For de av dere som har sett denne snurren som jeg har skjermdumpet så skulle teksten «Heart is full» vært byttet ut med «Caroline er full»😅 Går det egentlig an å vri kroppen mer? Den er vridd fra nederste fot og ankel, hele veien oop gjennom kroppen, til halsen, som et zikk-zakk mønster. Slangenenneske er hva det minner meg om. Men sikkert bare en chili dag på brygga.🙄🐍 6
Isola2 Skrevet 19. juli #106613 Skrevet 19. juli Kollontaj skrev (1 time siden): Dette? Den ja. Sukkersøt så det holder. Ser for meg det var mye lavkarbo 3
irevin Skrevet 19. juli #106614 Skrevet 19. juli Surikatt skrev (12 timer siden): Gjør de noe annet enn å fly rundt med mobilen for å dokumentere manisk trening, kropp, utseende og mindreårige barn på denne turen? Det er ikke ferie og jeg vil heller ikke kalle dette jobb. Avhengig av oppmerksomhet og null respekt for barns rett til et privatliv. Jeg kjøper ikke narrativet deres. Ser bare trist ut. Hadde ALDRI kjøpt noe program fra det paret der. ALDRI. Mens andre online-coacher snakker om BALANSE, så klarer jeg ikke se at det er budskapet til disse to annet enn at det er MANISK. På spørsmålet som ble stilt hvor hun kommenterer at hun ikke nevner kalorier. Om hun ikke direkte nevner det i all treningen fra ferien, så er det det ihvertfall JEG får formidlet utifra det hun formidler, UANSETT. Hun svarer heller ikke på spørsmålet om søvn. Vi alle vet at fysisk aktivitet påvirker positivt på søvn, MEN når det blir så tvangspreget som hennes trening er, hvor det antakelig er en konstant stressa kropp som MÅ nærmeste trene for å i det hele kunne innta næring, DA kan vel hende at det trigger dårlig søvn; ELLER??? 18
Surikatt Skrevet 19. juli #106615 Skrevet 19. juli Hun har problemer med søvn så hun motsier seg selv. 13
Kollontaj Skrevet 19. juli #106616 Skrevet 19. juli Kan ikke noe for det, men jeg synes bare de er veldig rare. Og ikke på en god måte. 17
Xstrella Skrevet 19. juli #106617 Skrevet 19. juli Surikatt skrev (20 minutter siden): Hun har problemer med søvn så hun motsier seg selv. Søvnproblemer kan skyldes stress og pre overgangsalder. Hun nærmer seg 40 år og hormonendringer kan starte allerede fra 35 års alder. Tynne kvinner med lite fett kan komme tidligere i overgangsalder grunnet lavere østrogen i kroppen. Kvinner med mer vekt har naturlig mer østrogen og kan komme senere i overgangsalder. Dette burde Frua tenke litt på. Ingen fare og legge på seg litt. 9 1
CityCityBangBang Skrevet 19. juli #106618 Skrevet 19. juli Kollontaj skrev (1 minutt siden): Kan ikke noe for det, men jeg synes bare de er veldig rare. Og ikke på en god måte. Rare som i "weird"-- 😁 Absolutt! God natt. 😉 4
MissKatt Skrevet 20. juli #106619 Skrevet 20. juli Snødronninga skrev (14 timer siden): CBE sitter i en solseng og skriver bok, deler hun på snap. Nå ble jeg nysgjerrig - skriver bok? Det finnes allerede et hav av bra bøker under kategorien mat og trening. Det CBE kan bidra med der, som kanskje ingen andre gjør - er "glansede" bilder med full make-up, minimalt med klær og fokus på riktig vinkel så man ser bra ut. Kan det være at Caroline har behov for å skrive en mer personlig bok? Da gjetter jeg på at den handler om netthat. Er det tilfelle, blir jeg flau på hennes vegne. Jeg mener at Caroline og Lars Kristian kunne ha gitt ut en bok om bilderedigering og posering. Dette er de gode på! Rumpepute, triksing med lys og skygge, redigering som gjør en tynnere, redigering som gjør en mer muskuløs etc. Men det som bekymrer meg aller mest: det vil være et marked for en slik type bok... Instagram florerer av folk som vil redigere seg selv og vise seg fram i sine beste vinkler. 7 6
Stargaze Skrevet 20. juli #106620 Skrevet 20. juli Og han fortsetter å disse andre som deler treningstips. «Eksperten» vet best. Å hele tiden snakke ned andre er en dårlig egenskap og det ser folk. Usmakelig fyr, hadde aldri tatt i mot et eneste tips fra ham. Engasjementet på kontoen hans er lavt, så tydeligvis ikke så mange andre som gjør det heller. Heldigvis 12 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå