Ikkenoledig Skrevet 14. juli #106461 Skrevet 14. juli Inocybe skrev (3 timer siden): En blind høne kan også finne korn om den skriver mange nok poster på SoMe 😇 Jepp, men kanskje greit å holde kritikken til det som er kritikkverdig… 6
K_mb Skrevet 14. juli #106462 Skrevet 14. juli huttetua skrev (2 timer siden): Skjønner hvor du kommer fra. Jeg mener ikke at livet hennes virker “umulig”. Jeg er selv kvinne på hennes alder med full jobb, overtid, tre barn (to tenåringer), to brukshunder og et aktivt treningsliv. Vi får hverdagen til å flyte fordi vi trives med en aktiv hverdag – også på ferie. Kanskje det er sånn for henne også? Det funker ikke for alle, enten av kapasitet eller ønske. Jeg tror jeg er et godt forbilde for barna mine, selv om jeg bruker tid på trening og kosthold (inkludert proteinpulver – bare ikke Caroline sitt 😅). Det handler om balanse, trivsel, og gode vaner. Hva som er balanse for oss kan virke urimelig for andre. Når det er sagt: Strøkne hjem og poseringer er en del av imaget. Om det er heldig eller ikke, kan diskuteres – men vi er forskjellige, med ulike verdier og livsstil. Og vi skjønner alle at influenser livet er polert, noen mer enn andre. Men hverdagen er der bak et sted, og det er deres valg å dele hva de ønsker å dele. Derfor bør vi være forsiktige med å dømme andre ut fra vårt eget ståsted. Denne tråden bærer mer og mer preg av mange antakelser, unødvendig person kritikk og litt hovmod, synes jeg. Så tenker jeg du kanskje lese litt mer om hvor kritikken ligger? For hovmod? Hvordan? Proana? Barneeksponering og kommersiell utnytting av egne barn? Redigering og retusjering av alt som legges ut hvor det er et enorm fokus på utseende, vinkling og posisjoner for å se så tynn ut som mulig? Speilselfies? Hun viser det hun viser og man har all rett til å være kritisk til det. Handler ikke om å dømme, men å være kritisk til offentlige personer som lever av å legge ut innhold som kan være potensielt skadelig for andre og at det er kritikkverdig å bruke egne barn kommersielt. Jeg er ikke utelukkende negativ, men man kan ikke få i pose og sekk. Legge ut hva man vil i all offentlighet, skrike etter oppmerksomhet for penger og å så være fritatt kritikk. Sånn fungerer det heldigvis ikke. Jeg driter vel i et strøkent Instagram-vennlig hjem, men jeg driter ikke i det andre jeg skriver her! 12 9
Snødronninga Skrevet 14. juli #106463 Skrevet 14. juli (endret) CBEs instagram er offentlig igjen, det første jeg ser er gjenbruk av et bilde som er brukt for noen år siden. Husker godt den forvridde poseringen i bikini ved bassengkanten. Hvorfor bruke et gammelt bilde til en ny reel som handler om at de skal til en vannpark. Det kommer vel alltids nye bilder i bikini med struttende bakdel og nøye planlagte poseringer, om man ikke skal grave frem et slik bilde fra en annen ferie. Endret 14. juli av Snødronninga skrivefeil 21
Rev. Revenge Skrevet 14. juli #106464 Skrevet 14. juli Noen ganger tenker jeg at Berg Eriksen får så lite engasjement på egne kanaler at det bevisst deles gamle bilder bare for å motta kritikk. Kritikk er bedre enn likegyldighet. 20
Cami9 Skrevet 14. juli #106465 Skrevet 14. juli Skjedd litt endringer… På google er det nest mest søkte om CBE «botox» 7 2
Lærke Skrevet 14. juli #106467 Skrevet 14. juli Er ikke Caroline gått litt ut på dato? Ser ikke for meg at hun appellerer verken til ungdommer eller unge voksne. Så hvem er målgruppen? Ordinære voksne kvinner har vokst fra henne, ungdommen vet ikke hvem hun er, unge voksne lar seg nok inspirere av noen andre enn en dame som nærmer seg 40 år og som oppfører seg som et umodent barn. Hun er lite relevant der hun går i sirkel med det samme oppatt og oppatt. Ikke noe nytt, ikke noe nyskapende, ikke noe som andre kan relatere seg til.... Hun er gått ut på dato og bør bare forbigås i stillhet. Denne tråden er vel det eneste som holder liv i Caroline 28 10
K_mb Skrevet 14. juli #106468 Skrevet 14. juli (endret) Lærke skrev (28 minutter siden): Er ikke Caroline gått litt ut på dato? Ser ikke for meg at hun appellerer verken til ungdommer eller unge voksne. Så hvem er målgruppen? Ordinære voksne kvinner har vokst fra henne, ungdommen vet ikke hvem hun er, unge voksne lar seg nok inspirere av noen andre enn en dame som nærmer seg 40 år og som oppfører seg som et umodent barn. Hun er lite relevant der hun går i sirkel med det samme oppatt og oppatt. Ikke noe nytt, ikke noe nyskapende, ikke noe som andre kan relatere seg til.... Hun er gått ut på dato og bør bare forbigås i stillhet. Denne tråden er vel det eneste som holder liv i Caroline Ja at hun har gått ut på dato er vi enige om, engasjementet hun har på sine sosiale medier viser også at det stemmer. Men likefullt ligger hun der ute som en offentlig person som en inspo for mennesker som søker etter den slags innhold og som kan finne dette på utforsk. Hun har nesten 300 k og jeg skjønner at mange er kjøpt og betalt og at andre er gamle følgere som knapt husker at de følger, men det antallet gir henne en makt i å poppe opp for mennesker som søker denne type innhold og lignende, i tillegg bruker hun/de barna for alt de er verdt hvor de også ufrivillig (alder tatt i betraktning) ligger der ute til alles skue. Synes det blir for lett å skylde på denne tråden for at hun fortsatt holder seg relevant. Kompani Lauritsen dro henne inn i siste sesong, og hun var med på Camp Kulinaris, og det er neppe denne tråden sin fortjeneste.. Endret 14. juli av K_mb 16 8
Xstrella Skrevet 14. juli #106469 Skrevet 14. juli Cami9 skrev (41 minutter siden): And after Helt naturlig, ikke endret på noe. Er slik hun lyver. Idiotisk dame. Får makk. 12 1
Snødronninga Skrevet 14. juli #106470 Skrevet 14. juli Xstrella skrev (21 minutter siden): Helt naturlig, ikke endret på noe. Er slik hun lyver. Idiotisk dame. Får makk. Hun har vel ikke påstått at hun ikke har fikset på noe? I alle fall ikke nå i det siste. Hun svarte på et spørsmål på snap, brukte litt botox innrømte hun. Det hun derimot påstår ,er at hun ikke redigerer eller bruker filter for å endre på utseende. 7
Surikatt Skrevet 14. juli #106471 Skrevet 14. juli Xstrella skrev (30 minutter siden): Helt naturlig, ikke endret på noe. Er slik hun lyver. Idiotisk dame. Får makk. Evt masse filtre som gjør henne til et menneske som ikke finnes men som hun skulle ønske hun var. 13
Lorieen Skrevet 14. juli #106472 Skrevet 14. juli Cami9 skrev (1 time siden): And after Hun har rett og slett laget seg en avatar ved hjelp av filter. Ja ja, det kunne vært verre, hun kunne operert seg til det ugjenkjennelige som enkelte andre influensere. 6
CityCityBangBang Skrevet 14. juli #106473 Skrevet 14. juli Cami9 skrev (2 timer siden): Skjedd litt endringer… På google er det nest mest søkte om CBE «botox» Og fra et tv2-intervju etter at første var født: Vi forandrer oss jo alle sammen med åra.... men kanskje noen forandrer seg mer... Tror hun hadde vært en nydelig dame i dag uten - hva skal man si? - kunstige tilsetningsstoffer. 18
Kollontaj Skrevet 14. juli #106474 Skrevet 14. juli Rev. Revenge skrev (På 11.7.2025 den 2.23): Foten skal ikke ligge slik på benken som han viser. Men etter et halvårig PT-kurs, noen år som benkesliter på grunn av skader, og manglende motivasjon er det vel alt man kan forvente derfra. Samt: "Det er åtte år siden han tok avgjørelsen om å legge opp, og nå har han altså funnet veien videre. Lars-Kristian Eriksen vil drive med treningsarbeid, og har et håp om å komme seg tilbake til toppfotballen" sa han til TA i desember 2024. Sport, Sporten | Lars-Kristian Eriksen om exiten: – Lufta gikk fullstendig ut av meg https://share.google/9cpXh6pVw6iZw0Nho Glemte vel ikke å nevnte at han begynte som fotograf for kona? https://www.tv2.no/video/underholdning/la-opp-som-fotballspiller-for-a-ta-bilder-av-kona/20152298 8
Xstrella Skrevet 14. juli #106475 Skrevet 14. juli Snødronninga skrev (1 time siden): Hun har vel ikke påstått at hun ikke har fikset på noe? I alle fall ikke nå i det siste. Hun svarte på et spørsmål på snap, brukte litt botox innrømte hun. Det hun derimot påstår ,er at hun ikke redigerer eller bruker filter for å endre på utseende. Litt botox? De leppene er fylt på og hun har fillers i kinn + silikonpupper. Vi er ikke blinde. 21
Sinccis Skrevet 15. juli #106476 Skrevet 15. juli (endret) Cami9 skrev (10 timer siden): And after Så kan man jo sammenligne med hvordan hun ser ut i virkeligheten uten filtere også, det bildet jeg siterer her er hvordan hun skulle ønske hun så ut. Men her er et relativt nytt bilde fra Dagbladet, ser igjen ut som en helt annen person. Synes oppriktig synd på henne som er så misfornøyd med sitt eget utseende, at hun bare må bruke filter på filter, kun ta bilde fra den rette vinkelen osv. Hun er jo flott dame slik hun er i virkeligheten, mye finere enn med alle disse filtere, med smil om munnen istedenfor trutmunn. Endret 15. juli av Sinccis 24
hvalstad45 Skrevet 15. juli #106477 Skrevet 15. juli Sinccis skrev (4 timer siden): Så kan man jo sammenligne med hvordan hun ser ut i virkeligheten uten filtere også, det bildet jeg siterer her er hvordan hun skulle ønske hun så ut. Men her er et relativt nytt bilde fra Dagbladet, ser igjen ut som en helt annen person. Synes oppriktig synd på henne som er så misfornøyd med sitt eget utseende, at hun bare må bruke filter på filter, kun ta bilde fra den rette vinkelen osv. Hun er jo flott dame slik hun er i virkeligheten, mye finere enn med alle disse filtere, med smil om munnen istedenfor trutmunn. Hun har åpenbart alltid vært veldig misfornøyd med ansiktsformen sin og tilstreber derfor inntrykket av et mye lengre ansikt enn det hun har. Og så syns hun av uforklarlige årsaker at den ene siden av ansiktet ikke bør vises. Det er ordentlig imponerende å ta så mange bilder av seg selv, men alltid fra samme vinkel. Trist det hele, hun utstråler så dårlig selvtillit slik hun holder på. 19
Frisk Frosk Skrevet 15. juli #106478 Skrevet 15. juli Sinccis skrev (4 timer siden): Så kan man jo sammenligne med hvordan hun ser ut i virkeligheten uten filtere også, det bildet jeg siterer her er hvordan hun skulle ønske hun så ut. Men her er et relativt nytt bilde fra Dagbladet, ser igjen ut som en helt annen person. Synes oppriktig synd på henne som er så misfornøyd med sitt eget utseende, at hun bare må bruke filter på filter, kun ta bilde fra den rette vinkelen osv. Hun er jo flott dame slik hun er i virkeligheten, mye finere enn med alle disse filtere, med smil om munnen istedenfor trutmunn. Enig i at hun er flottere uten alle disse filtrene hun bruker. Men selv ikke det nederste bildet er henne, slik hun egentlig ser ut. Det er bare slik hun ser ut etter å ha endret utseendet sitt med botox, og sannsynligvis også fillers (og silikonpupper). Den virkelige CBE, den er det mange år siden noen kunne se... (hun var flottest før hun i det hele tatt begynte med disse kosmetiske endringene). 17
Surikatt Skrevet 15. juli #106479 Skrevet 15. juli Er det greit å sprade rundt i en liten BH blandet folk og på markeder? Jeg synes det ser helt fjernt ut. På flere turiststeder i vest Europa er dette ikke lov. Det går an å kle på seg noe mer når man ikke er på stranda. 28 7
Rev. Revenge Skrevet 15. juli #106480 Skrevet 15. juli Surikatt skrev (3 minutter siden): Er det greit å sprade rundt i en liten BH blandet folk og på markeder? Jeg synes det ser helt fjernt ut. På flere turiststeder i vest Europa er dette ikke lov. Det går an å kle på seg noe mer når man ikke er på stranda. Etter min mening er ikke dette greit. Det er harry, kunnskapsløst og respektløst. Tyrkia er et konservativt land, og det oppfordres til å dekke seg til med litt mer tøy som shorts og t-skjorte hvis man ikke befinner seg på stranden. 27 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå