Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stjertmeis skrev (2 minutter siden):

Og jeg som hadde glemt hele St.Hans frem til en time før samling til grilling 😆

Ingen blomsterkranse, fjonge antrekk eller lange fotosessions. Men vi fikk handla inn pølser, slengt et teppe og et par campingbiler i bilen, og møtt opp. Ugene samla steinskatter i fjæra, og alle vart mette, gode og glade 😊 Har ikke delt et eneste bilde med noen (tok vel bare ett bilde når jeg tenker meg om). 

Ja, sant. Visste ikke at St.Hans krevde så masse glansbilder. Her var det joggebukse og en halvvarm grillpølse det gikk i. Tok ett bilde, jeg også. Av fjæra. Eller, av fuglen jeg så i fjæra😅

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
PusheenPusheen skrev (36 minutter siden):

Overkant mye St.Hans...

Ja, for de fleste nordmenn er det ikke en spesielt viktig feiring, og de fleste her jeg bor feirer på selve dagen. Kan se ut som at Carolinebergeriksenno ønsker å gjenskape situasjoner fra egen barndom, hun er jo stuck i barne -og ungdomstiden, tydeligvis. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Ja, for de fleste nordmenn er det ikke en spesielt viktig feiring, og de fleste her jeg bor feirer på selve dagen. Kan se ut som at Carolinebergeriksenno ønsker å gjenskape situasjoner fra egen barndom, hun er jo stuck i barne -og ungdomstiden, tydeligvis. 

Tydeligvis. Kan hun ikke ta bilder for sin egen del da, spør nu jeg? Trenger man ørten bildekaruseller på IG av bilder som ser helt like ut som de forrige? 😅

• Liker 8
Skrevet

Hun bør heller dra og feire i Sverige 😊

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke måte på hvor mye kink-i-nakken snakk det må være. I går, og det fortsetter i dag. Vondt å våkne, føler seg som 93 år, men så etter litt ibux og paracet er det 🥁......intervaller! Da går det vel ganske greit tross alt, eller er det sånn at man ikke kan hoppe over trening når man ikke er i form? Begge deler, tenker jeg. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
PusheenPusheen skrev (2 timer siden):

Ja, sant. Visste ikke at St.Hans krevde så masse glansbilder. Her var det joggebukse og en halvvarm grillpølse det gikk i. Tok ett bilde, jeg også. Av fjæra. Eller, av fuglen jeg så i fjæra😅

Altså, hun er jo influenser - dette er for følgerne. Det å være flink til å pynte osv er vel et av talentene hun hadde i utgangspunktet, og bedre enn å ta selfier på do. Men enig i at det er groteskt mye barneeksponering. Lurer på hva de gjør den dagen barna motsetter seg det - det er ikke nødvendigvis så lenge til. 

• Liker 11
Skrevet
PusheenPusheen skrev (4 timer siden):

Overkant mye St.Hans...

Sier alt om hvor lite hun har som skjer i livet…

• Liker 17
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Sier alt om hvor lite hun har som skjer i livet…

Det samme tenker jeg.. gud, for et intetsigende liv hun har. 

• Liker 8
Skrevet
Sarah93 skrev (2 timer siden):

Altså, hun er jo influenser - dette er for følgerne. Det å være flink til å pynte osv er vel et av talentene hun hadde i utgangspunktet, og bedre enn å ta selfier på do. Men enig i at det er groteskt mye barneeksponering. Lurer på hva de gjør den dagen barna motsetter seg det - det er ikke nødvendigvis så lenge til. 

Men det ble jo så mye av det samme😅 Er følgerne hennes SÅ interessert i klin like bilder av dem?

• Liker 9
Skrevet
PusheenPusheen skrev (23 minutter siden):

Men det ble jo så mye av det samme😅 Er følgerne hennes SÅ interessert i klin like bilder av dem?

Hun har vel aldri brydd seg om hva følgerne vil ha? Kun å vise seg fram fra riktig side, om det så er på dass eller snurrende i nattkjole, så er fokuset «se på meg så tynn jeg er»

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet
Era Vulgaris skrev (På 25.6.2025 den 12.51):

Det hadde vært så sin sak om hun hadde bundet blomsterkranser sammen med døtrene som en hyggelig aktivitet, men å få de levert på døra er helt snodig. Og den snurringen hver St Hans er bare kleint, jeg synes det er rart såpass store barn finner seg i å måtte holde på med dette. De har sannsynligvis ikke noe valg…

Men hun har jo vært forskjellige roller opp gjennom tiden hun har vært aktiv. Da hun var student ble hun avbildet med litt streng bob hårsveis og briller. Da hun var i Paris hadde hun på seg stripete genser og beret på hodet. Hun tenker vel at St. Hans er blomster i håret og flagrende kjoler. Hun har alltid hatt ulike roller. Og så kan man mene det man vil, men at det er kleint? Javisst. 

• Liker 9
Skrevet
Nabooru skrev (1 minutt siden):

Men hun har jo vært forskjellige roller opp gjennom tiden hun har vært aktiv. Da hun var student ble hun avbildet med litt streng bob hårsveis og briller. Da hun var i Paris hadde hun på seg stripete genser og beret på hodet. Hun tenker vel at St. Hans er blomster i håret og flagrende kjoler. Hun har alltid hatt ulike roller. Og så kan man mene det man vil, men at det er kleint? Javisst. 

Hun er en vandrende klisje. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Mener han seg selv og fruen eller "kundene" sine?

Kilde lke Instagram 

Screenshot_2025-06-26-22-43-34-712_com.instagram.android.thumb.jpg.999ff879fda84f02ac7a909ad0e989df.jpg

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet
foreveralone skrev (23 minutter siden):

Kilde lke Instagram 

Screenshot_2025-06-26-22-43-34-712_com.instagram.android.thumb.jpg.999ff879fda84f02ac7a909ad0e989df.jpg

Hahaha han har vel ikke jobbet fulltid noen gang. Fotballspilling er ikke en normal fulltidsjobb selv om den kan være godt betalt.

• Liker 30
  • Nyttig 1
Skrevet

🤨 De vet å fremstille seg sympatiske. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Prøver han å skaffe kunder ved å påføre de skam? Eller prøver han å forherlige seg selv ved å late som at han jobber fulltid? Begge deler? Bommer totalt? Alternativ virkelighetsoppfatning? På en snurr?

Ikke godt å si:vetikke:

• Liker 36
  • Nyttig 5
Skrevet
Rev. Revenge skrev (2 minutter siden):

Prøver han å skaffe kunder ved å påføre de skam? Eller prøver han å forherlige seg selv ved å late som at han jobber fulltid? Begge deler? Bommer totalt? Alternativ virkelighetsoppfatning? På en snurr?

Ja til alle disse. Saling blanding av alt pluss en dose manglende selvinnsikt.

• Liker 12
Skrevet
Rev. Revenge skrev (28 minutter siden):

Ja.

Åpenbart, alltid.

Ser slik ut.

Definitivt skivebom.

Bruker å være det.

Har vel vært det også tidligere når han har herjet som stalkende nettroll, selv om han påstår at han ikke drikker lenger. (Til å ikke drikke lenger har de forbausende ofte alkohol i kanalene.)

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
foreveralone skrev (4 timer siden):

Kilde lke Instagram 

Visste ikke at å trolle rundt på nettet var fulltidsjobb.

• Liker 13
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...