Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
CityCityBangBang skrev (På 24.6.2025 den 22.36):

image.png.232829946c2ce7dfe8ffba56c83827b8.png

Hun kunne vel egentlig bare skrevet: Everything I do, I do it for ME ME ME. 🧐

https://storynavigation.com/user/carolinebergeriksenno

Men dette blir for dumt! «Jeg legger ut selfies bare for meg selv.» Åja? Så de selfier vi ser,  er altså et slags privat, indre øyeblikk – bare tilfeldigvis publisert på en åpen konto med tusenvis av følgere, med nøye utvalgt lys, vinkel og filter? Hvis det virkelig bare var for deg selv, hadde du vel postet bildet på en konto uten følgere, eller enda bedre: ikke postet det i det hele tatt. Kanskje bare tatt bilde av deg selv, sittet hjemme og stirret på det selv mens du mumlet «så vakker»? 

Og dette med å dolle seg opp for seg selv… hadde du virkelig brukt to timer på sminke, hår og outfit om du satt alene i en strømfri hytte i skogen – uten kamera, speil eller signal? Eller er det mer sannsynlig at motivasjonen får seg en liten knekk når det ikke finnes noen sjanse for ekstern bekreftelse?

Det er jo åpenbart at disse tingene gjøres for å få noe ut av andres ros eller blikk. Altså fra disse «they» som hun lurer på hvem «The fuck» er. Vel, de er de du håper skal si at du er pen, inspirerende, goals. De er grunnen til at du i det hele tatt legger ut bildene. De er publikumet for det du nekter for er et show. De er dem du søker bekreftelse fra. 

Så nei, dette er ikke dypt. Det er bare dårlig skjult selvpromotering i empowerment-kostyme. Og det hadde vært greit – om du bare eide det. Men å kreve applaus for at du angivelig ikke vil ha applaus? Det er en ny type tomt.

• Liker 37
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
foreveralone skrev (8 timer siden):

Mener han seg selv og fruen eller "kundene" sine?

Kilde lke Instagram 

Screenshot_2025-06-26-22-43-34-712_com.instagram.android.thumb.jpg.999ff879fda84f02ac7a909ad0e989df.jpg

Newsflash to the Eriksens: de fleste som trener hver dag har både jobb og familie. De færreste har trening og posering som jobb. 

• Liker 36
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (57 minutter siden):

Newsflash to the Eriksens: de fleste som trener hver dag har både jobb og familie. De færreste har trening og posering som jobb. 

Ekteparet leser vel KG og er ute etter å provosere 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Jojo345 skrev (5 minutter siden):

Ekteparet leser vel KG og er ute etter å provosere 😅

Verste er at man ikke blir provoserte lengre..disse to er jo bare litt enkle i toppetasjen..

• Liker 26
Skrevet

Tydeligvis er det ikke de 300k uengasjerte følgerne som er målgruppa, men kritikerne på KG som det forsøkes å sette på plass ut fra inntrykket av valgte memes og det evinnelige pratet om netthets og offerrolle.

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
solfred skrev (1 minutt siden):

Okei, what? 

CBE har nå lagt ut en reel på instagram hvor «POV: datteren din er på sleepover». Hun går inn på rommet til datteren, tar på seg parfymen hennes, grer håret med børsten hennes, finner fram sjokolade fra skuffen hennes, tar på seg en av hettejakkene hennes, finner fram boka hennes og setter seg i senga hennes med kosedyr for å lese boka? Altså: hva er dette?? 😭 
Håper ikke dette blir en trend på SoMe 

Snakk om å invadere privatlivet hennes (enda mer). Skikkelig ugreit!

• Liker 33
  • Nyttig 11
Skrevet
solfred skrev (6 minutter siden):

Okei, what? 

CBE har nå lagt ut en reel på instagram hvor «POV: datteren din er på sleepover». Hun går inn på rommet til datteren, tar på seg parfymen hennes, grer håret med børsten hennes, finner fram sjokolade fra skuffen hennes, tar på seg en av hettejakkene hennes, finner fram boka hennes og setter seg i senga hennes med kosedyr for å lese boka? Altså: hva er dette?? 😭 

PSYYYYYYYYKT! 😱

• Liker 24
  • Nyttig 11
Skrevet
solfred skrev (15 minutter siden):

Okei, what? 

Jeg hadde blitt RASENDE på min mor om hun hadde gjort noe sånn, og det hadde mine barn blitt på meg også. Fy f**n! 

• Liker 30
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
solfred skrev (18 minutter siden):

Okei, what? 

Det der går jo virkelig ikke an!!! Så respektløst mot egne barn. Blir uvel av det der. 🤮

Og angående gjennomsiktig topp og brystvorter som @hvaduikkeser nevner lenger opp her, så er det ikke mer enn tre uker siden hun la ut dette:

image.png

Skjermdump fra eget innlegg på side 5289 .

Endret av CityCityBangBang
Trykket send litt for tidlig
  • Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
solfred skrev (26 minutter siden):

Okei, what? 

Dette er en gammel trend som CBE nok har misforstått. Det handler om at ungdommen i huset har bedre utvalg av sminke, hudpleie, tøy osv enn mor. Så mor går å låner. Er «gøy» fordi før i tiden pleide tenåringsdøtrene å ta ting fra mor. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
solfred skrev (58 minutter siden):

Okei, what? 

Sykt! Bare helt sykt. Noen trenger hjelp.

• Liker 22
Skrevet

Tarvelig og taktløst - typisk CBE med andre ord. 

• Liker 27
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei, nei, nei. Dette tar vel nesten kaka…

• Liker 23
Skrevet (endret)

Oi, skikkelig vondt å se. 😟

Og faren har filmet? 😳

Endret av Kollontaj
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Og boken er absolutt IKKE passende for en 11 åring......

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Der er som om frontallappen aldri kom i mål hos eieren av avataren CBE. Hun er på samme nettvett nivå som jeg var når Facebook gjorde sin entre i 2008.

Det jeg er mest stolt over er at det ikke finnes et eneste Google treff på mine barn, og max tre av meg om man leter grundig nok. Folk er forskjellige si...

• Liker 32
  • Nyttig 5
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

13 produkter fra Sol de Janeiro eller mer...er det vanlig for 11 åringer å ha så mange kremer og parfymer? Fint skal det være.

Men hva skal man si om videoen. Jeg vil tro CBE har spurt sin datter om lov, men det har ikke så mye å si, for hun er 11 år! Hun er i en alder der hun synes det er gøy å være en del av morens innhold, hun har ingen anelse om hvor invaderende og creepy dette er. Vi ser store deler av rommet hennes, med hennes personlige ting. Bare for at Caroline Berg Eriksen skal være "søt" (Jeg ville brukt et annet adjektiv) og skape engasjement. Er det virkelig ingen som kan sette søkelys på hvor tullete denne barneeksponeringen fra CBE er? @FruJohansen håper du får tatt opp dette på instagram 💗

Når man har blitt "kjent" med Caroline via sosiale medier, er det ikke overraskende å se at hun skulle ønske hun var barn/tenåring. Hun er ofte å se i Sabrina Carpenter hooden, hun fremstiller seg mentalt umoden både titt og ofte. Tenk om man kunne leve i en boble der det kun fantes speil med flatterende lys, parfymer, kremer, sminke, klær og hår. Sukk...men vent, det gjør hun allerede. Trang topp som viser hele konturen av overkroppen er et must. Man trener jo for å vise seg frem. Alltid. 😙

Edit: Likes er skjult etter bare 1 time. Var det ikke helt det engasjementet du håpet på Caroline? Bra! 😠

Jeg blir rett og slett kvalm! Et av mine barn fikk uønsket Seksuell oppmerksomhet av å være i avisen (som førte til rettssak), skal ikke utbrodere mer. MEN, poenget er at det var fordi hun var i avisen, og ikke pga sosiale medier. Jeg tør ikke tenke på hvor mange ekle mennesker som sitter der ute og sikler over småjenter eller gutter som blir eksponert av foreldrene 😢 Nå må de våkne!!

• Liker 26
  • Hjerte 9
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...