Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snødronninga skrev (49 minutter siden):

Det er jo bare å google, så finne du mange lasagneoppskrifter med squash og mascarpone. Er ikke sånn at CBE har funnet opp en helt spesiell rett, man ikke finner på nett. 

Det var vel gjerne slik at hun gjerne fant noen andres oppskrifter, for så å endre på ett mål (el.lign) så hun kunne kalle den sin egen…

• Liker 15
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
enkefru skrev (13 minutter siden):

Det var vel gjerne slik at hun gjerne fant noen andres oppskrifter, for så å endre på ett mål (el.lign) så hun kunne kalle den sin egen…

Litt som når hun har ytret stor stolthet over proteinpulveret sitt?😉

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet
~ Ada ~ skrev (25 minutter siden):

Litt som når hun har ytret stor stolthet over proteinpulveret sitt?😉

Akkurat slike uttalelser som gjør at man skjønner at bløff og humbug fortsatt er gangbart for bedriften. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (4 timer siden):

Jeg har sett to episoder og syns ikke vi var fått sett nok av henne til å mene verken det ene eller andre. Hun vant som forventet løpekonkurransen og gråt foran befalet (hadde hun virkelig så lite å komme med at ‘jeg bare liker å få til det jeg prøver på og liker ikke følelsen jeg får når jeg ikke får det til?), ellers er hun lite promotert til nå. Så jeg venter litt til med å ta bølgen og erklære henne som fantastisk. 

Jeg har aldri sett KL og kommer ikke til å begynne nå, men jeg så det klippet der C snakket om å skuffe seg selv et eller annet sted. Det var på en måte fint å se henne vise følelser som ikke involverer gapesmil og sløret blikk, men tanken som slo meg hardest var nok at alt han andre duden sa om seg selv etter henne, ville passet mye bedre på Caroline. 

Nå som jeg tenker på det, lurer jeg også veldig på hva hun er blitt skuffet over i livet sitt. Hva ser hun tilbake på og tenker, søren - der skuffa jeg meg selv? Er det typ, mislykka kaker, en travel dag som gikk skeis, eller treningsmål hun ikke har nådd? Eller er det større valg, f.eks i karrieren der hun tenker at "der burde jeg prestert bedre?" 

• Liker 37
  • Nyttig 8
Skrevet
blåbærpai skrev (5 timer siden):

Ja, det tror jeg faktisk 😅 

100%

• Liker 1
Skrevet
enkefru skrev (3 timer siden):

Jeg følger en del mat-influensere, og det er helt vanlig å la seg inspirere av hverandres oppskrifter. Men det er også like vanlig å referere til hvem de er inspirert av, eller si at denne har gått viralt, nå vil jeg også teste den. Det er bare CBE som må late som om alt er egenkomponert selv om det ikke er vanskelig å avsløre. Forstår virkelig ikke dette behovet. 

• Liker 18
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
FruJohansen skrev (55 minutter siden):

Jeg har aldri sett KL og kommer ikke til å begynne nå, men jeg så det klippet der C snakket om å skuffe seg selv et eller annet sted. Det var på en måte fint å se henne vise følelser som ikke involverer gapesmil og sløret blikk, men tanken som slo meg hardest var nok at alt han andre duden sa om seg selv etter henne, ville passet mye bedre på Caroline. 

Nå som jeg tenker på det, lurer jeg også veldig på hva hun er blitt skuffet over i livet sitt. Hva ser hun tilbake på og tenker, søren - der skuffa jeg meg selv? Er det typ, mislykka kaker, en travel dag som gikk skeis, eller treningsmål hun ikke har nådd? Eller er det større valg, f.eks i karrieren der hun tenker at "der burde jeg prestert bedre?" 

Hun har ikke endret kurs etter deltagelsen, og driver fortsatt med det samme meningsløse innholdet hvor redigert kropp og utseende står i fokus og hvor speilet er hennes beste venn.

Det hun kanskje har endret bittelitt  på til det verre er å bruke barna som aktive aktører i større grad enn før på sine kommersielle kanaler. Hun eksponerte barna før, men nå brukes de for alt de er verdt i regisserte og oppstilte videoer. Dette har selvfølgelig ingenting med KL å gjøre, kun et bevis på at skuffelsene hun tok til tårene over ikke handlet om karrierevalget/livsvalget som influencer og offentlig person og hva hun formidler.

Endret av K_mb
  • Liker 15
  • Nyttig 7
Gjest pålandjorda
Skrevet

Hvordan rapporterer en inn «salg» av barna sine i some?

Skrevet
Snødronninga skrev (13 timer siden):

Det er jo bare å google, så finne du mange lasagneoppskrifter med squash og mascarpone. Er ikke sånn at CBE har funnet opp en helt spesiell rett, man ikke finner på nett. 

Ja, jeg skjønner jo det jeg og at det er mange "der ute" og jeg vet at CBE ikke har funnet på en oppskrift. Tenkte bare at jeg kunne spørre @skruf etter akkurat denne oppskriften siden hun skrøt så av den. Men never mind, Google is my friend.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Da sverger visst Caroline til nok et pulverprodukt, som selvfølgelig er blitt ett av CBEs morgenrutiner. Den grønne gugga har en så lang innholdsliste at jeg datt av etterhvert. Jeg har aldri hørt om produktet før, men sjekka Trustpilot og der var det to anmeldelser, og de var ikke positive. En ting er sikkert, jeg skal ikke kjøpe det. 

Synes det har vært veldig mye samarbeid nå, det trengs nok for å få penger i kassa. 

• Liker 24
  • Nyttig 4
Skrevet
Snødronninga skrev (15 minutter siden):

Da sverger visst Caroline til nok et pulverprodukt, som selvfølgelig er blitt ett av CBEs morgenrutiner. Den grønne gugga har en så lang innholdsliste at jeg datt av etterhvert. Jeg har aldri hørt om produktet før, men sjekka Trustpilot og der var det to anmeldelser, og de var ikke positive. En ting er sikkert, jeg skal ikke kjøpe det. 

Synes det har vært veldig mye samarbeid nå, det trengs nok for å få penger i kassa. 

Samme fyr står bak Good for me (er styreleder der), det gikk jo med solid underskudd i fjor. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Så veldig shady ut😅 pulver med abonnement 👍🏼 hemmeligheten bak Carolines energi her altså

IMG_1905.jpeg

IMG_1906.jpeg

Endret av Kkkkaru
  • Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
Kkkkaru skrev (13 minutter siden):

Så veldig shady ut😅 pulver med abonnement 👍🏼 hemmeligheten bak Carolines energi her altså

IMG_1905.jpeg

IMG_1906.jpeg

Det er så lite troverdig. Pulverdronninga 💪

• Liker 22
  • Nyttig 8
Skrevet
Kkkkaru skrev (6 minutter siden):

IMG_1905.jpeg

IMG_1906.jpeg

Ja ja..... ellers kan man jo tenke seg en hel del andre produkter som kunne vært bra for både henne, mannen og barna. Jeg kan nevne noen få her: fisk, grønnsaker, frukt, kjøtt (for de i familien som spiser det), meieriprodukter, kornprodukter (inkl brød)... etc etc... 

Som nevnt av flere andre, så hadde hun mange fine oppskrifter på bloggen i sin tid. Inspirert/stjålet fra andre eller ei.

• Liker 22
  • Nyttig 6
Skrevet

Nei hvorfor spise grønnsaker. Dette pulveret sørger jo også for at hun får det hun trenger mentalt. 🤯

• Liker 20
  • Nyttig 12
Skrevet

Ingredienser liste – Renewence

image.png.6076d570c302e930a7c0e7811098603a.png

Hva er egentlig eplepulver, brokkolipulver.. Gulrotpulver? 😅 og hvilke positvie effekter skal liksom 200 mg brokkolipulver per dag ha? Mye pulver, lite innhold. Snake-oil-powder. 

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Kan hun ikke spise vanlig mat? 

• Liker 16
  • Nyttig 12
Skrevet

Det mest komiske er at hun i reklamevideoen ikke en gang viser at hun drikker den grønne pulverdrikken, videoen kuttes i det drikken treffer munnen hennes. 😂

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Hun sier også at hun ofte drikker dette før trening. På et bilde der hun står med en enorm flaske med grønn væske. Særlig!!!

Endret av Donpedro
  • Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...