Kollontaj Skrevet i går, 18:48 #104061 Del Skrevet i går, 18:48 Frisk Frosk skrev (5 timer siden): Enig. Selv ser jeg på KL som helt uinteressant så lenge Treasures AS eiere fortsetter å publisere samme type innhold som før. Og eierne, CBE og LKE, har dessverre blitt enda verre de månedene som har gått siden CBE var med på KL-innspillingen. Barna eksponeres mer sammen med at både CBE og LKE viser thinspo og verre. Også lovbruddene de så kronisk har begått i alle år som influensere har fortsatt og omfatter dessverre også nå reklamekampanje som de lar barna være med på (f.eks. Tanumstrand Spa & Resort, som også inneholder brudd på alkoholloven, er umerket for retusjert person, umerket reklame). Når de så bevisst bruker barna på sine influenserkanaler så er det tydelig at de også søker et yngre publikum. For så kynisk er de. Da er to minutter i tv-rampelyset helt uinteressant. Nettopp. Nå kan man se et barn danse på kontoen hennes, det er oppriktig trist. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet i går, 20:23 #104062 Del Skrevet i går, 20:23 Kollontaj skrev (1 time siden): Nettopp. Nå kan man se et barn danse på kontoen hennes, det er oppriktig trist. Og to små som liksom har et beauty-regime m mor. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet i går, 20:48 #104063 Del Skrevet i går, 20:48 cerruti skrev (23 minutter siden): Og to små som liksom har et beauty-regime m mor. 😳 kvalmt. Takk og farvel til enhver tanke om at Carolinebergeriksenno skulle bli en bedre utgave av seg selv i sosiale medier etter KL. 17 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 23 timer siden #104064 Del Skrevet 23 timer siden Gratulerer Caroline og Lars-Kristian Eriksen, med avgjørelsen om å la barna være en enda større del av CBEs bedriftinnhold. Skylappene er fremdeles på, strammere enn noen gang. Nå har det blitt en fast greie at barna er med på å lage "morsomme" videoer. Dette gir dessverre en god del engasjement, for det er jo så søtt og koselig å se dem. Dette bruker CBE aktivt og bevisst, for hun vet veldig godt at barn i monitor er synonymt med masse oppmerksomhet, likes og kommentarer. At det går an å være så uansvarlig. Jeg sier det rett ut - hun er en forferdelig influencer. 😖 31 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23 timer siden #104065 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Kommer vel reklame for de øye-lappene, sikkert fra merket som jubler i kommentarfeltet. NB. Ligge i senga med popcorn og barn kommer inn og hysjer for deretter å overta popcornet: ligger på TikTok. Endret 23 timer siden av Kollontaj 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22 timer siden #104066 Del Skrevet 22 timer siden Så dum hun er! Nå som hun har muligheten til å fortsette å vise den personligheten vi ser såvidt på KL, som er så annerledes og likandes. (Den hun vil vi skal bli kjent med?) Også er det bare fjas og barn som vanlig. Nei, det er ikke håp. 25 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22 timer siden #104067 Del Skrevet 22 timer siden Kollontaj skrev (2 timer siden): 😳 kvalmt. Takk og farvel til enhver tanke om at Carolinebergeriksenno skulle bli en bedre utgave av seg selv i sosiale medier etter KL. Ja, det har jo egentlig blitt enda verre nå… verre enn verst 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22 timer siden #104068 Del Skrevet 22 timer siden Snødronninga skrev (1 time siden): Gratulerer Caroline og Lars-Kristian Eriksen, med avgjørelsen om å la barna være en enda større del av CBEs bedriftinnhold. Skylappene er fremdeles på, strammere enn noen gang. Nå har det blitt en fast greie at barna er med på å lage "morsomme" videoer. Dette gir dessverre en god del engasjement, for det er jo så søtt og koselig å se dem. Dette bruker CBE aktivt og bevisst, for hun vet veldig godt at barn i monitor er synonymt med masse oppmerksomhet, likes og kommentarer. At det går an å være så uansvarlig. Jeg sier det rett ut - hun er en forferdelig influencer. 😖 At de ikke skjemmes over å bruke barna på denne måten. Hensikten må jo være likes og inntekter… shame on you.. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14 timer siden #104069 Del Skrevet 14 timer siden Tyder på inntekter går ned så barna må trå til. Ingen bryr seg om ei snart 40 år gammel dame med filter på alle bildene sine. På tide å finne seg en ny jobb. 17 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10 timer siden #104070 Del Skrevet 10 timer siden Savner oppskrift-onsdag jeg (da hun blogget), hun lagde mange gode retter og flere av middagsrettene er fortsatt favoritter her i heimen (særlig den lasagne med en tvist; der det brukes skiver av squash i stedet for pastaplater + mascarponeost i stedet for ostesaus, og kjøttsausen har mange gode grønnsaker i seg….vanvittig god og mettende.. + en oppskrift med laks der man skjærer opp et snitt i laksefileten og fyller den med fikenmarmelade + knuste valnøtter) Nå går det i pulver- pannekaker, smoothie og den evinnelige iskaffen Pluss for de bollene hun bakte i går; de skal testes ut; jeg elsker marsipan og der såg godt ut det at hun tok ut fyllet fra bollene og blander sammen med biter av marsipan og melk, knadde det sammen og puttet det inni bollene igjen (men minus for at også barna ble linet opp rundt bordet der hvert barn ble zoomet inn med spørsmål om de likte det….+ tydelig filming av barna under selve bakeprosessen,….yngste virket tydelig at hun ikke var komfortabel med å bli filmet; noe moren burde respektert) Fikk plutselig flashback til den svenske kongefamilien da barna deres var små, og yngste.; prinsesse Madeleine hatet å være med på bilder/ble filmet på offentlige arrangementer og media kalte henne «prinsesse vrang», «prinsesse med temperament» osv og fikk offentlig kritikk for at hun ikke lydig smilte på kommando som sine eldre søsken. Av voksne mennesker i offentlig media over hele verden. Med det så mener jeg ikke at barn som mer enn villig blir med på foreldrenes snap/.tik tok og har null problemer med å by på seg selv ved å showe og danse; ingen mindreårige bør eksponeres. Men det blir et enda større overtramp når det er er barn som tydelig er så ukomfortabel med det For ikke å snakke om barn som er for små til å forstå sånn at foreldrene direkte lyver til de; sånn som da CBE med familien var på cruise da barna var mye mindre: mor tar bilde og ene barnet spør «skal du sende bilde til mormor?» og CBE bekrefter at hun skal sende til mormor for deretter å publisere bildet offentlig. Det er virkelig et overtramp 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 10 timer siden #104071 Del Skrevet 10 timer siden @skruf Bare å søke på Semlor, svenske fastelavnsboller. Finnes masse oppskrifter av de på nett. 7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utenlandsfarer Skrevet 10 timer siden #104072 Del Skrevet 10 timer siden skruf skrev (5 minutter siden): Savner oppskrift-onsdag jeg (da hun blogget), hun lagde mange gode retter og flere av middagsrettene er fortsatt favoritter her i heimen (særlig den lasagne med en tvist; der det brukes skiver av squash i stedet for pastaplater + mascarponeost i stedet for ostesaus, og kjøttsausen har mange gode grønnsaker i seg….vanvittig god og mettende.. + en oppskrift med laks der man skjærer opp et snitt i laksefileten og fyller den med fikenmarmelade + knuste valnøtter) Nå går det i pulver- pannekaker, smoothie og den evinnelige iskaffen Har vel sammenheng med at hun presenterte oppskriftene som påfunn fra eget hode og ble avslørt i å være flink til å finne oppskrifter rundtom på nettet. Ble bare dumt i lengden når hun alltid skrev at dette hadde hun funnet på helt selv, når hun i realiteten ikke gjorde det. 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9 timer siden #104073 Del Skrevet 9 timer siden LilleSnupp skrev (45 minutter siden): @skruf Bare å søke på Semlor, svenske fastelavnsboller. Finnes masse oppskrifter av de på nett. Takk for tips🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 9 timer siden #104074 Del Skrevet 9 timer siden utenlandsfarer skrev (35 minutter siden): Har vel sammenheng med at hun presenterte oppskriftene som påfunn fra eget hode og ble avslørt i å være flink til å finne oppskrifter rundtom på nettet. Ble bare dumt i lengden når hun alltid skrev at dette hadde hun funnet på helt selv, når hun i realiteten ikke gjorde det. Hun fikk mye (velfortjent) kritikk for det. Enig med @skruf at oppskriftene ofte var bra og inspirerende før. Hvis hun har droppet det til fordel for den ekle bleke gugge, som dominerer nå, på grunn av kritikk for fraværende kildesitering har hun dummet seg ut. Hun hadde fint stilnet kritikken med “Jeg har blitt inspirert av Navn og Link og vil dele denne lekre retten med dere" og fortsatt hatt oppskrifter det er verdt å klikke inn for. Nå er det bare usunn uappetittlig protein-greie der. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utenlandsfarer Skrevet 9 timer siden #104075 Del Skrevet 9 timer siden Inocybe skrev (21 minutter siden): Hun hadde fint stilnet kritikken med “Jeg har blitt inspirert av Navn og Link og vil dele denne lekre retten med dere" Synd at hun ikke innså dette. Det var jo fellestrekk for omtrent alt av oppskrifter, tips og lignende hun postet. Hun måtte absolutt ha all æren, kunne aldri kreditere til de som hadde "inspirert" henne. Det er noe patologisk over slik oppførsel. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8 timer siden #104076 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Noterer at fruen fra Særp ønsker erstatning for de nye bootsene hun måtte bruke i gjørmebadet under innspillingen i KL. Slettet. Jeg glemte at ingenting av det vi ser fra sending er i nåtid selv om media skriver som om det foregår akkurat nå. Endret 8 timer siden av Rev. Revenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 8 timer siden #104077 Del Skrevet 8 timer siden Marsipan i boller og krem er jo svensk klassiker. Hele sverige er besatt av semla på denne tiden. Imorgen er det semlans dag. Bakeriene overgår hverandre i fantasifulle varianter, alt fra nutella semla, lakris, pistasj, til semla wrap. Og om cbe fremstiller den klassiske semlan som egen idè så er hun dummere enn toget. Tror hun at alle er like avskjermet fra verden som det hun er og derfor vet like lite som hun? 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 7 timer siden #104078 Del Skrevet 7 timer siden vinterskog skrev (7 minutter siden): Tror hun at alle er like avskjermet fra verden som det hun er og derfor vet like lite som hun? Ja, det tror jeg faktisk 😅 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 7 timer siden #104079 Del Skrevet 7 timer siden Fraola skrev (På 2.3.2025 den 11.51): Kunne ikke vært mer enig! Hun gjør en fantastisk figur i KL!! Heia CBE! Jeg har sett to episoder og syns ikke vi var fått sett nok av henne til å mene verken det ene eller andre. Hun vant som forventet løpekonkurransen og gråt foran befalet (hadde hun virkelig så lite å komme med at ‘jeg bare liker å få til det jeg prøver på og liker ikke følelsen jeg får når jeg ikke får det til?), ellers er hun lite promotert til nå. Så jeg venter litt til med å ta bølgen og erklære henne som fantastisk. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6 timer siden #104080 Del Skrevet 6 timer siden skruf skrev (4 timer siden): Savner oppskrift-onsdag jeg (da hun blogget), hun lagde mange gode retter og flere av middagsrettene er fortsatt favoritter her i heimen (særlig den lasagne med en tvist; der det brukes skiver av squash i stedet for pastaplater + mascarponeost i stedet for ostesaus, og kjøttsausen har mange gode grønnsaker i seg….vanvittig god og mettende.. + en oppskrift med laks der man skjærer opp et snitt i laksefileten og fyller den med fikenmarmelade + knuste valnøtter) Nå går det i pulver- pannekaker, smoothie og den evinnelige iskaffen Pluss for de bollene hun bakte i går; de skal testes ut; jeg elsker marsipan og der såg godt ut det at hun tok ut fyllet fra bollene og blander sammen med biter av marsipan og melk, knadde det sammen og puttet det inni bollene igjen (men minus for at også barna ble linet opp rundt bordet der hvert barn ble zoomet inn med spørsmål om de likte det….+ tydelig filming av barna under selve bakeprosessen,….yngste virket tydelig at hun ikke var komfortabel med å bli filmet; noe moren burde respektert) Fikk plutselig flashback til den svenske kongefamilien da barna deres var små, og yngste.; prinsesse Madeleine hatet å være med på bilder/ble filmet på offentlige arrangementer og media kalte henne «prinsesse vrang», «prinsesse med temperament» osv og fikk offentlig kritikk for at hun ikke lydig smilte på kommando som sine eldre søsken. Av voksne mennesker i offentlig media over hele verden. Med det så mener jeg ikke at barn som mer enn villig blir med på foreldrenes snap/.tik tok og har null problemer med å by på seg selv ved å showe og danse; ingen mindreårige bør eksponeres. Men det blir et enda større overtramp når det er er barn som tydelig er så ukomfortabel med det For ikke å snakke om barn som er for små til å forstå sånn at foreldrene direkte lyver til de; sånn som da CBE med familien var på cruise da barna var mye mindre: mor tar bilde og ene barnet spør «skal du sende bilde til mormor?» og CBE bekrefter at hun skal sende til mormor for deretter å publisere bildet offentlig. Det er virkelig et overtramp Kan du være så snill og sende meg oppskriften på den lasagne? Høres veldig godt ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå