Pusern3 Skrevet lørdag kl 21:30 #104021 Del Skrevet lørdag kl 21:30 Conradi skrev (23 minutter siden): Hvilken unnskyldning? At hun knapt hadde våknet enda og at hodet føltes som bomull 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet lørdag kl 21:37 #104022 Del Skrevet lørdag kl 21:37 Jeg forholder meg minimalt til influenseren/pten/husfruen/podcasteren CBE da det jeg har observert ikke tiltaler meg på noe vis, men jeg forholder meg til KL-deltakeren CBE og der synes jeg faktisk hun leverer godt på alle måter. 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet lørdag kl 21:40 #104023 Del Skrevet lørdag kl 21:40 Pusern3 skrev (5 minutter siden): At hun knapt hadde våknet enda og at hodet føltes som bomull Er det en unnskyldning ? Flere snakket om at de hadde sovet dårlig osv ??? Helt naturlig reaksjon ,litt absurd følelse, osv etter en natt , med tanke på hva de er med på .osv . Men en hver kommentar vil vel tolkes negativt , for noen 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet lørdag kl 21:44 #104024 Del Skrevet lørdag kl 21:44 Pusern3 skrev (11 minutter siden): At hun knapt hadde våknet enda og at hodet føltes som bomull Hun sa jo ingenting om å gjennomføre eller ikke? Hvordan er det en unnskyldning? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet lørdag kl 21:46 #104025 Del Skrevet lørdag kl 21:46 Pusern3 skrev (14 minutter siden): At hun knapt hadde våknet enda og at hodet føltes som bomull Og så, hvorfor må alt tolkes negativt. Har du samme lupen på for resten av deltagerne? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet lørdag kl 21:53 #104026 Del Skrevet lørdag kl 21:53 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Så lenge bedriftseier CBE velger å både lage egen podkast (hvor stemme er virkelig avgjørende for om man lykkes eller ikke, i tillegg til innhold), og hun velger å opptre på tv, så er det faktisk innenfor å diskutere stemmebruk. At måten stemmen hennes oppfattes av andre kan virke sårt, det forstår jeg godt. Men hun velger å leve av å bruke stemmen sin. Hun har jo også lagt ut at hun driver med teater, hvor man vanligvis lærer å bruke stemmen på en god måte for å formidle ulike budskap, uten at man kan merke at det har virket på henne. Mitt inntrykk er at stemmen alltid er veldig anstrengt. Hva det kommer av vet hun vel best selv. Det jeg vet er at det å ha en trygghet i f.eks. utdanning, kunnskap, kompetanse og erfaring, det gjør noe med måten man formidler. Det vil si, man må også ha som mål at mottaker skal oppnå noe, enten det er ny kunnskap, bli inspirert eller bli underholdt. Når fokuset gir inntrykk av at den som taler er mer opptatt av måten den selv fremstår på, da blir presentasjonen som regel en pinlig affære å se/høre på, fordi det blir for selvopptatt og dermed også avkoblet de som er mottakere av det som sies. Når både det som sies, stemmen og fremtoningen ellers i tillegg krasjer med det imaget og narrativet bedriftseier over år har forsøkt å skape, og bedriftseier i tillegg velger å kjøre sin andre podkastserie og nå er på tv, så er det innenfor å diskutere også inntrykk av stemmen. Spesielt siden bedriftseier i 15+ år har gjort seg selv og egen person og egen kropp til produktet som selges. Så er det mange måter å diskutere akkurat stemmen på, men så lenge man er noenlunde saklig, så er det innenfor. Ditt inntrykk er fullstendig uinteressant. Det er heller ikke mange måter å saklig diskutere en stemme på en som ikke lever av stemmen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet lørdag kl 21:53 #104027 Del Skrevet lørdag kl 21:53 MissCortado skrev (15 minutter siden): Jeg forholder meg minimalt til influenseren/pten/husfruen/podcasteren CBE da det jeg har observert ikke tiltaler meg på noe vis, men jeg forholder meg til KL-deltakeren CBE og der synes jeg faktisk hun leverer godt på alle måter. Synes det samme hendte da hun var med i Camp Kulinaris. Hun stråler i roller hvor hun kan være sitt autentiske selv, og ikke oppdollet eller med skuespillerfakter foran kamera. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet lørdag kl 21:56 #104028 Del Skrevet lørdag kl 21:56 Fy så tøft det så ut på det tauet! Jeg hadde nok aldri turt det der og i alle fall ikke husket hva jeg skulle si! Synes hun virker veldig sympatisk og uredd. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet lørdag kl 23:07 #104029 Del Skrevet lørdag kl 23:07 (endret) Hun kan gjøre så godt inntrykk i KL som bare det, men det er synd å se at ingenting av oppholdet gjenspeiler seg i innholdet hennes. Det kan godt hende hun endte opp som en "ny og bedre person", men det har ikke påvirket hvordan hun ønsker å være som influencer. Hun fokuserer på akkurat det samme som før, så den Caroline vi ser i KL er uansett "borte" på hennes egne sosiale medier. Hvorfor kan hun ikke ta med seg KL-Caroline i influencer-hverdagen også? Endret lørdag kl 23:09 av Snødronninga 19 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet lørdag kl 23:13 #104030 Del Skrevet lørdag kl 23:13 Snødronninga skrev (5 minutter siden): Hun kan gjøre så godt inntrykk i KL som bare det, men det er synd å se at ingenting av oppholdet gjenspeiler seg i innholdet hennes. Det kan godt hende hun endte opp som en "ny og bedre person", men det har ikke påvirket hvordan hun ønsker å være som influencer. Hun fokuserer på akkurat det samme som før, så den Caroline vi ser i KL er uansett "borte" på hennes egne sosiale medier. Hvorfor kan hun ikke ta med seg KL-Caroline i influencer-hverdagen også? Tror jeg skjønner hva du mener. Men snu det da. Kan hun ikke bare få lov til å skinne i KL uten at det skal brukes mot henne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet i går, 00:00 #104031 Del Skrevet i går, 00:00 Når det gjelder hvem som er mye i skjerm og ikke, så klippes det nok etter underholdningsverdi og hva/hvem publikum vil like å se. De skal trekke seere videre til neste episode. Når det gjelder fruens innsats så er det som på CK, hun jobber på og virker mer avslappet og seg selv. Tydeligvis bare hjemme hun ikke klarer det, er jo tilbake i sitt vante spor så fort hun hår inn dørene i Særp. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet i går, 07:21 #104032 Del Skrevet i går, 07:21 Conradi skrev (10 timer siden): Det kan være at hun får mindre tv-tid enn noen fordi hun gjennomfører og står godt i oppgavene de får. Uansett, på hvilken måte er det relevant? Flott at hun gjennomfører for all del, men hadde ikke forventa annet av en som ikke gjør annet enn å trene. Men det er jo fryktelig kjedelig tv. Mer spennende å følge de med utfordringer. Sorry, men syns ikke hun «skinner», ikke at hun gjør seg bort. Men dama er like spennende som de stokkene de drasser rundt på. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet i går, 07:50 #104033 Del Skrevet i går, 07:50 Isola2 skrev (28 minutter siden): Flott at hun gjennomfører for all del, men hadde ikke forventa annet av en som ikke gjør annet enn å trene. Men det er jo fryktelig kjedelig tv. Mer spennende å følge de med utfordringer. Sorry, men syns ikke hun «skinner», ikke at hun gjør seg bort. Men dama er like spennende som de stokkene de drasser rundt på. Enig… boring person.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet i går, 08:01 #104034 Del Skrevet i går, 08:01 Lana01 skrev (10 timer siden): Er det en unnskyldning ? Flere snakket om at de hadde sovet dårlig osv ??? Helt naturlig reaksjon ,litt absurd følelse, osv etter en natt , med tanke på hva de er med på .osv . Men en hver kommentar vil vel tolkes negativt , for noen Det var nærmest det eneste hun sa som ble vist. Og jeg tenkte mitt … 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet i går, 09:01 #104035 Del Skrevet i går, 09:01 Nå skal jeg ikke skryte på meg mye KL-kunnskap, men er det ikke naturlig at de i begynnelsen viser mest de som går ut tidlig? Eventuelt de som «sliter» med noe? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fraola Skrevet i går, 10:51 #104036 Del Skrevet i går, 10:51 MissCortado skrev (13 timer siden): Jeg forholder meg minimalt til influenseren/pten/husfruen/podcasteren CBE da det jeg har observert ikke tiltaler meg på noe vis, men jeg forholder meg til KL-deltakeren CBE og der synes jeg faktisk hun leverer godt på alle måter. Kunne ikke vært mer enig! Hun gjør en fantastisk figur i KL!! Heia CBE! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet i går, 11:04 #104037 Del Skrevet i går, 11:04 Hva hun gjør på KL interesserer meg ikke. Hvis målet blant annet var å vise andre, positive sider av seg selv som hun synes ikke kommer frem i SoMe (som uttalt), så er spørsmålet mitt hvilke sider er det, som ikke kan overføres dit? Det er jo pussig at de skal vises i tidsbegrensede TV produksjoner, men ikke som daglig "influenser" på SoMe. På SoMe pumpes det ut fordreide kroppsidealer og mindreårige på daglig basis. Hvorfor ikke slutte med det og gi nytt innhold, om hun vil formidle noe annet... 13 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet i går, 11:15 #104038 Del Skrevet i går, 11:15 ~ Ada ~ skrev (7 minutter siden): Hva hun gjør på KL interesserer meg ikke. Hvis målet blant annet var å vise andre, positive sider av seg selv som hun synes ikke kommer frem i SoMe (som uttalt), så er spørsmålet mitt hvilke sider er det, som ikke kan overføres dit? Det er jo pussig at de skal vises i tidsbegrensede TV produksjoner, men ikke som daglig "influenser" på SoMe. På SoMe pumpes det ut fordreide kroppsidealer og mindreårige på daglig basis. Hvorfor ikke slutte med det og gi nytt innhold, om hun vil formidle noe annet... Er det ikke da bedre å se henne i en annen setning. Og heller slutte å se henne i SoMe. Da unngår du det du misliker? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet i går, 11:18 #104039 Del Skrevet i går, 11:18 (endret) Isola2 skrev (3 timer siden): Flott at hun gjennomfører for all del, men hadde ikke forventa annet av en som ikke gjør annet enn å trene. Men det er jo fryktelig kjedelig tv. Mer spennende å følge de med utfordringer. Sorry, men syns ikke hun «skinner», ikke at hun gjør seg bort. Men dama er like spennende som de stokkene de drasser rundt på. CBE er jo absolutt ikke en spennende person, men det samme kan vel sies om de fleste deltakerne. Det er jo hvordan hver enkelt takler utfordringene som er spennende å følge med på. At hun bør prestere fysisk, mtp at trening er en så stor del av livet hennes, er jeg enig i at man bør forvente. Det at hun i det hele tatt velger å delta i KL, hvor hun vet at hun vil bli nødt til å vise seg sårbar, møkkete, mentalt og fysisk utslitt, og i tillegg risikerer å ikke mestre utfordringene og oppgavene hun blir stilt ovenfor, hadde jeg faktisk ikke forventet, mtp hvordan hun fremstiller seg selv til vanlig. Sånn sett synes jeg hun er interessant som deltaker, og det er vel dét som var baktanken da produksjonen castet henne også. ~ Ada ~ skrev (14 minutter siden): Hva hun gjør på KL interesserer meg ikke. Hvis målet blant annet var å vise andre, positive sider av seg selv som hun synes ikke kommer frem i SoMe (som uttalt), så er spørsmålet mitt hvilke sider er det, som ikke kan overføres dit? Det er jo pussig at de skal vises i tidsbegrensede TV produksjoner, men ikke som daglig "influenser" på SoMe. På SoMe pumpes det ut fordreide kroppsidealer og mindreårige på daglig basis. Hvorfor ikke slutte med det og gi nytt innhold, om hun vil formidle noe annet... Godt poeng! Endret i går, 11:19 av Malum 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet i går, 11:32 #104040 Del Skrevet i går, 11:32 Jeg liker den personen CBE var i ck og jeg liker også den hun er i kl. Synes også hun fremstår mye mer ledig og avslappet på endel storys hun legger ut på insta. Det er når bildene og filmene av henne er redigert at hun blir veldig stiv og ugjenkjennelige. Så hvem redigerer? Er det hun selv eller er det hennes "bedre" halvdel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå