Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke uttale meg om fillers eller ei, alle med tilnærmet normalt syn ser utviklingen i ansiktet til Caroline. Å kalle det ryktespredning er ganske søkt...

Jeg skal heller ikke uttale meg om jeg synes det er fryktelig imponerende at ei dame som lever av å trene klarer å løpe raskere med sekk på ryggen, enn damer som knapt trener i det hele tatt.

Men en ting har jeg lagt merke til i Kompani, og jeg synes det er ganske hyggelig. I nesten hvert eneste klipp, enten Caroline er i monitor, eller ei, så høres stemmen hennes i bakgrunnen. Hun har en lett gjenkjennelig stemme, og man hører tydelig at hun har mye på hjertet kontra de andre deltakerne. Det må jo være så utrolig hyggelig for henne å endelig ha andre voksne å prate med! Jeg håper de andre deltakerne ikke blir slitne av henne, for det er utvilsomt et krevende opphold, og ikke alle er like utsultet på voksenkontakt som Caroline Berg. Men uansett, hyggelig å høre at hun tør å ta plass, den siden av henne var overraskende for meg. Jeg trodde kanskje hun var mer dempet.

Og for ordens skyld, det er positivt at hun har evnen til å overraske OG positivt at hun tydelig har sånn glede av voksenkontakt (før noen kommer og hevder at hun bare mottar hat...)

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs Robinson skrev (11 minutter siden):

Mener du på ramme alvor at folk IKKE skal reagere når hun har svære hamsterkinn når hun nærmer seg 40? 

Hvis hun ikke har gjort noe med kinna ville jeg oppsøkt medisinsk hjelp, for det er ikke normalt å plutselig få slike kroppslige endringer 

Må si jeg ikke ser denne store endringen. Hun hadde markerte kinn også i yngre alder, bilder vist her i tråden. Jeg har selv markerte kinn og håper ikke folk trekker slutninger av den grunn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (Akkurat nå):

Må si jeg ikke ser denne store endringen. Hun hadde markerte kinn også i yngre alder, bilder vist her i tråden. Jeg har selv markerte kinn og håper ikke folk trekker slutninger av den grunn. 

Hun hadde ikke spesielt markerte kinn som yngre.

Det folk legger merke til er endringen

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun har gjort et veldig godt inntrykk hittil  i KL. Den tålmodigheten hun hadde med partneren over den bommen🙏 Virker som hun har en positiv innstilling og humor. Hun er jo en superflott dame og jeg synes det er utrolig trist at hun fixer ansiktet sitt, noe som var veldig synlig på det innkomstintervjuet i 1 episode. Det kan ikke gå for spekulasjon en gang, det er ingen tvil. Men hun er jo ikke alene om det, jeg synes bare det er trist at det er blitt sånn…

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (12 minutter siden):

Jeg skal ikke uttale meg om fillers eller ei, alle med tilnærmet normalt syn ser utviklingen i ansiktet til Caroline. Å kalle det ryktespredning er ganske søkt...

Jeg skal heller ikke uttale meg om jeg synes det er fryktelig imponerende at ei dame som lever av å trene klarer å løpe raskere med sekk på ryggen, enn damer som knapt trener i det hele tatt.

Men en ting har jeg lagt merke til i Kompani, og jeg synes det er ganske hyggelig. I nesten hvert eneste klipp, enten Caroline er i monitor, eller ei, så høres stemmen hennes i bakgrunnen. Hun har en lett gjenkjennelig stemme, og man hører tydelig at hun har mye på hjertet kontra de andre deltakerne. Det må jo være så utrolig hyggelig for henne å endelig ha andre voksne å prate med! Jeg håper de andre deltakerne ikke blir slitne av henne, for det er utvilsomt et krevende opphold, og ikke alle er like utsultet på voksenkontakt som Caroline Berg. Men uansett, hyggelig å høre at hun tør å ta plass, den siden av henne var overraskende for meg. Jeg trodde kanskje hun var mer dempet.

Og for ordens skyld, det er positivt at hun har evnen til å overraske OG positivt at hun tydelig har sånn glede av voksenkontakt (før noen kommer og hevder at hun bare mottar hat...)

Utsultet på voksenkontakt? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (15 minutter siden):

Basert på uttalelser i podcasten...

Ok, da forstår jeg. Jeg ikke hørt på  den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misspinky skrev (10 timer siden):

Har nå sett KL. Synes hun gjør en god figur foreløpig. Spent på når de får utfordringer med høyder og slikt. Bet meg alikevel merke i hvor annerledes hun er på tv enn hvordan hun fremstiller seg selv. Fikk sjokk da jeg så henne i siste episoden, når de hadde oppstilling på gang. Hva er det som skjer med kinnene hennes? Er dette en komplikasjon av fillers?20250228_102919.thumb.jpg.43710a72800fc00ba3c7e0dcbc546cd4.jpg

Herre fred og fader! 😱

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående stillbildet av CBE med unormalt spisse kinn. Det må være vidvinkel de har filma med der, for det ser veldig rart og dratt ut. Hun har ganske spisse kinn og jeg er ikke i tvil om at det fylles på litt her og der, men så spisse er de ikke. Man trenger ikke gjøre ting verre enn de er. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (1 time siden):

Nå må du roe ned. Du skriver at du reagerte på kinnene du også. Hva reagerte du på?  Om du ikke mener fikset på, så høres det i hvert fall slik ut. Du reagerer vel ikke på helt uendrede og normale kinn?

Og det resterende vet du vel at jeg viser til klimaet og kulturen her i tråden. Som du forøvrig er en del av, 

Ikke fortell meg å roe meg ned! 🤬 Da kan jeg be deg ta deg en bolle, ok? 

Ja jeg reagerte på kinnene fordi de IKKE så normale ut. 

Snødronninga skrev (17 minutter siden):

Angående stillbildet av CBE med unormalt spisse kinn. Det må være vidvinkel de har filma med der, for det ser veldig rart og dratt ut. Hun har ganske spisse kinn og jeg er ikke i tvil om at det fylles på litt her og der, men så spisse er de ikke. Man trenger ikke gjøre ting verre enn de er. 

Ja, se det, det kan godt være forklaringen. Hun så jo ikke rar ut ellers i programmet. Tvert i mot.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (7 timer siden):

Merkelig vinkel? Jeg så episoden og reagerte på kinnene uten å hverken pause, zoome eller ta bilde. La også merke til dette. Hun ser sånn ut.   Det er bare å se episoden selv! 

loffen skrev (18 minutter siden):

Ikke fortell meg å roe meg ned! 🤬 Da kan jeg be deg ta deg en bolle, ok? 

Ja jeg reagerte på kinnene fordi de IKKE så normale ut. 

Ja, se det, det kan godt være forklaringen. Hun så jo ikke rar ut ellers i programmet. Tvert i mot.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

misspinky skrev (11 timer siden):

Har nå sett KL. Synes hun gjør en god figur foreløpig. Spent på når de får utfordringer med høyder og slikt. Bet meg alikevel merke i hvor annerledes hun er på tv enn hvordan hun fremstiller seg selv. Fikk sjokk da jeg så henne i siste episoden, når de hadde oppstilling på gang. Hva er det som skjer med kinnene hennes? Er dette en komplikasjon av fillers?20250228_102919.thumb.jpg.43710a72800fc00ba3c7e0dcbc546cd4.jpg

Fordi det er slik hun ser ut. Det er ikke første gang vi ser det ekte utseende skinne gjennom.

IMG_7240.jpeg

IMG_7241.png

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hører ikke på podkasten, men tittet innom Instagram og ser et klipp fra den hun har lagt ut som handler om "jeg orker ikke ", med referanse til alt vi forbrukere prakkes på av produkter for å oppnå perfeksjon. Gjelder noen natte-masker til ansiktet som hevder å stramme opp kjevepartiet. Dette blir da mildt sagt lite troverdig fra den kanten,  men støtter absolutt å ikke orke mer og heller være god nok som man er.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (23 minutter siden):

Jeg hører ikke på podkasten, men tittet innom Instagram og ser et klipp fra den hun har lagt ut som handler om "jeg orker ikke ", med referanse til alt vi forbrukere prakkes på av produkter for å oppnå perfeksjon. Gjelder noen natte-masker til ansiktet som hevder å stramme opp kjevepartiet. Dette blir da mildt sagt lite troverdig fra den kanten,  men støtter absolutt å ikke orke mer og heller være god nok som man er.

Det er Guri som sier hun ikke orker. Caroline synes det blir mye, men lurer på om det er slike ting man bør skaffe seg? Tror CBE allerede bruker nok tid på hudpleie, make-up og dolling. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Felis skrev (2 timer siden):

Forresten, har du kutta ut de humoristiske sammendragene av podden? Skjønner egentlig at du ikke vil bruke tid på det. 😉 

@Minthia var også veldig god på det.

Endret av Snødronninga
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Fordi det er slik hun ser ut. Det er ikke første gang vi ser det ekte utseende skinne gjennom

På disse bildene er det veldig tydelig hva som er gjort på TM klinikken.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (4 minutter siden):

På disse bildene er det veldig tydelig hva som er gjort på TM klinikken.

Terskelen for mange turer dit er nok ganske lav mtp hvor misfornøyd hun er med eget utseende samt at behandlingene er gratis.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (3 timer siden):

Wow, det er dårligst kamuflerte drittslenging jeg har sett. Litt sånn «til å være så feit lukter du jammen lite svette» kompliment.

Fremstår mer redelig om du heller skriver det rett ut om det du prøver å si er at hun har skingrende stemme og virker masete og slitsom og tar for mye plass. Måten du skriver det på virker bare mye styggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...