AntiBullshit Skrevet 9 timer siden #103961 Del Skrevet 9 timer siden misspinky skrev (1 time siden): Har nå sett KL. Synes hun gjør en god figur foreløpig. Spent på når de får utfordringer med høyder og slikt. Bet meg alikevel merke i hvor annerledes hun er på tv enn hvordan hun fremstiller seg selv. Fikk sjokk da jeg så henne i siste episoden, når de hadde oppstilling på gang. Hva er det som skjer med kinnene hennes? Er dette en komplikasjon av fillers? Noe må det være i de kinnene. Er jo ikke vanlig at de vokser med årene? Så vidt meg bekjent så pleier man heller å miste volum i ansiktet når man blir eldre. Legger ved bilder av henne fra rundt 2012 som referanse: 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 9 timer siden #103962 Del Skrevet 9 timer siden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 9 timer siden #103963 Del Skrevet 9 timer siden Cissacissa skrev (3 minutter siden): Er det ikke åpenbart hva hun har gjort? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9 timer siden #103964 Del Skrevet 9 timer siden Cissacissa skrev (8 minutter siden): Er det ikke åpenbart hva hun har gjort? Jo, hun ser ut som en hamster i enkelte vinkler hvor hun ikke har 100% kontroll selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8 timer siden #103965 Del Skrevet 8 timer siden Stargaze skrev (1 time siden): Merkelig vinkel? Det er fra siden, hennes faste vinkel. Hvis ikke bildet er speilvendt, er dette fra hennes høyre side, som vi så og si aldri får se. Ikke så viktig, men da ble det riktig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 7 timer siden #103966 Del Skrevet 7 timer siden Bendie skrev (2 timer siden): Nå bar hun også på en sekk på 20 kg. Vil si hun imponerte med å komme så nære nr 2 og 3 av gutta med tanke på hun bar nesten det dobbelte i forhold til egen vekt. Hadde de løpt uten sekk, tror jeg hun vært de overlegne bortsett fra mulig Morten. Skal være enig i at hun gjorde en bra jobb, men jeg blir nok ikke så lett imponert som deg. 😉 Her snakker vi om en person som løper absolutt hver eneste dag, og har trening som jobb. Da er jeg mye mer imponert over Homlung, som var nest beste jente. Et lite stykke bak Caroline, men tror ikke dette er en jente som trener i det hele tatt? Husk de andre jentene bar også like tungt som CBE. Morten er hele 3 minutter foran Caroline, og han er råsterk ja, men løping er ikke noe han holder på med til vanlig. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7 timer siden #103967 Del Skrevet 7 timer siden Bendie skrev (3 timer siden): Det var jo en merkelig vinkel. Ser ut som bildet er nøye utvalgt for å kunne spekulere. Merkelig vinkel? Jeg så episoden og reagerte på kinnene uten å hverken pause, zoome eller ta bilde. La også merke til dette. Hun ser sånn ut. Det er bare å se episoden selv! 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 4 timer siden #103968 Del Skrevet 4 timer siden loffen skrev (2 timer siden): Merkelig vinkel? Jeg så episoden og reagerte på kinnene uten å hverken pause, zoome eller ta bilde. La også merke til dette. Hun ser sånn ut. Det er bare å se episoden selv! jeg har sett episoden og reagerte ikke på noe som helst. Hun ser helt normal ut i ansiktet og er ei søt jente/ dame. Men det er noe med øye som ser. Jeg har et helt avslappet forhold til CBE. Men her inne leter en daglig etter feil… og at hun deltar på KL er selvfølgelig nok et sted , der en benytte anledningen til å trykke henne ned. Noe annet ville være mildt sagt oppsiktsvekkende Forøvrig er det ryktespredning å hentyde til inngrep og injeksjoner.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4 timer siden #103969 Del Skrevet 4 timer siden Bendie skrev (6 timer siden): Nå bar hun også på en sekk på 20 kg. Vil si hun imponerte med å komme så nære nr 2 og 3 av gutta med tanke på hun bar nesten det dobbelte i forhold til egen vekt. Hadde de løpt uten sekk, tror jeg hun vært de overlegne bortsett fra mulig Morten. Hun insisterer i podden på at dette er usant. Den var over 20 kg! Hun var sikker for hun løfter 20 kg problemfritt nemlig..😏 😅 Ikke spør hvorfor jeg hører på🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4 timer siden #103970 Del Skrevet 4 timer siden misspinky skrev (6 timer siden): Har nå sett KL. Synes hun gjør en god figur foreløpig. Spent på når de får utfordringer med høyder og slikt. Bet meg alikevel merke i hvor annerledes hun er på tv enn hvordan hun fremstiller seg selv. Fikk sjokk da jeg så henne i siste episoden, når de hadde oppstilling på gang. Hva er det som skjer med kinnene hennes? Er dette en komplikasjon av fillers? Akkurat det der så jeg også. Det blir vel for hyppige besøk hos TM-klinikken. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3 timer siden #103971 Del Skrevet 3 timer siden Bendie skrev (29 minutter siden): jeg har sett episoden og reagerte ikke på noe som helst. Hun ser helt normal ut i ansiktet og er ei søt jente/ dame. Men det er noe med øye som ser. Jeg har et helt avslappet forhold til CBE. Men her inne leter en daglig etter feil… og at hun deltar på KL er selvfølgelig nok et sted , der en benytte anledningen til å trykke henne ned. Noe annet ville være mildt sagt oppsiktsvekkende Forøvrig er det ryktespredning å hentyde til inngrep og injeksjoner.. Nei! Ikke tillegg meg meninger og si at jeg driver med ryktespredning! Jeg har ikke hentydet til noesomhelst! Ikke har jeg lett etter feil eller trykket henne ned! Herregud! Jeg har skrytt av henne i KL, sagt at hun er tøff og likandes og mye søtere i virkeligheten enn oppstilt som på sine egne kanaler. Men; jeg la merke til kinnene i dette klippet. UTEN Å SE SPESIELT ETTER...HVA DA?... 'FEIL'?? IKKE ZOOMET ELLER GJØRE NOE ANNET ENN Å HELT AVSLAPPET Å FØLGE MED PÅ PROGRAMMET. Fuck this jeg finner meg ikke i sånn gaslighting dritt. At du trenger en tur til Specsavers er ingen andres skyld. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 3 timer siden #103972 Del Skrevet 3 timer siden Bendie skrev (1 time siden): jeg har sett episoden og reagerte ikke på noe som helst. Hun ser helt normal ut i ansiktet og er ei søt jente/ dame. Men det er noe med øye som ser. Jeg har et helt avslappet forhold til CBE. Men her inne leter en daglig etter feil… og at hun deltar på KL er selvfølgelig nok et sted , der en benytte anledningen til å trykke henne ned. Noe annet ville være mildt sagt oppsiktsvekkende Forøvrig er det ryktespredning å hentyde til inngrep og injeksjoner.. Hun trenger ikke akkurat å måtte bekrefte at hun fikser på utseendet, det SER man jo tydelig. Men som du sier, du har et avslappet forhold til CBE, og ser sikkert ingenting som er feil. 😉 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 2 timer siden #103973 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Ukas siste styrkeøkt må dokumenteres. Ikke ved å vise at man faktisk trener, neida. Det passer bedre å si i fra at man skal trene, eller har trent ved å slenge ut et bilde der du er deg selv 100%, helt naturlig og avslappet. Et bilde som det ikke ligger noen regi bak. Der man står som en helt vanlig person, uten å tenke på vinkler og sånn. Ja er det ikke vanlig å stå med bøyde knær, rumpa ut, armene litt sånn som en tyrannosaurus rex, se bort og slenge på håret? Det er i alle fall ikke posering for å "se best mulig ut". Instastory https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Endret 2 timer siden av Snødronninga 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 2 timer siden #103974 Del Skrevet 2 timer siden loffen skrev (1 time siden): Nei! Ikke tillegg meg meninger og si at jeg driver med ryktespredning! Jeg har ikke hentydet til noesomhelst! Ikke har jeg lett etter feil eller trykket henne ned! Herregud! Jeg har skrytt av henne i KL, sagt at hun er tøff og likandes og mye søtere i virkeligheten enn oppstilt som på sine egne kanaler. Men; jeg la merke til kinnene i dette klippet. UTEN Å SE SPESIELT ETTER...HVA DA?... 'FEIL'?? IKKE ZOOMET ELLER GJØRE NOE ANNET ENN Å HELT AVSLAPPET Å FØLGE MED PÅ PROGRAMMET. Fuck this jeg finner meg ikke i sånn gaslighting dritt. At du trenger en tur til Specsavers er ingen andres skyld. Personen jeg siterte antyder nettopp dette og du sier du la merke til det samme. Hva eksakt la du merke til? Resten av innlegget av innlegget var hentydet til «gjengen» her inne, som har et åpenbart oppdrag, som er å trykke CBE ned. Det er bare å bla bakover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 2 timer siden #103975 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Hun insisterer i podden på at dette er usant. Den var over 20 kg! Hun var sikker for hun løfter 20 kg problemfritt nemlig..😏 😅 Ikke spør hvorfor jeg hører på🫣 Podden hører jeg ikke på. At hun er lettest og bar mest i forhold til egen kroppsvekt er åpenbart. Endret 1 time siden av Bendie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2 timer siden #103976 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Bendie skrev (2 timer siden): jeg har sett episoden og reagerte ikke på noe som helst. Hun ser helt normal ut i ansiktet og er ei søt jente/ dame. Men det er noe med øye som ser. Jeg har et helt avslappet forhold til CBE. Men her inne leter en daglig etter feil… og at hun deltar på KL er selvfølgelig nok et sted , der en benytte anledningen til å trykke henne ned. Noe annet ville være mildt sagt oppsiktsvekkende Forøvrig er det ryktespredning å hentyde til inngrep og injeksjoner.. Bendie skrev (10 minutter siden): Personen jeg siterte antyder nettopp dette og du sier du la merke til det samme. Hva eksakt la du merke til? Resten av innlegget av innlegget var hentydet til «gjengen» her inne, som har et åpenbart oppdrag, som er å trykke CBE ned. Det er bare å bla bakover. Det var jo meg du siterte når du skrev det øverste her! Om å daglig lete etter feil, benytte anledningen til å trykke henne ned, drive med ryktespredning og (å) hentyde til inngrep og injeksjoner. Det vil jeg ha meg frabedt, for det har jeg ikke drevet med. Og nei, jeg behøver ikke bla meg bakover! Jeg har lest alt! Endret 2 timer siden av loffen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misspinky Skrevet 1 time siden #103977 Del Skrevet 1 time siden Bendie skrev (22 minutter siden): Personen jeg siterte antyder nettopp dette og du sier du la merke til det samme. Hva eksakt la du merke til? Resten av innlegget av innlegget var hentydet til «gjengen» her inne, som har et åpenbart oppdrag, som er å trykke CBE ned. Det er bare å bla bakover. Jeg som la ut innlegget. Jeg har ikke lett etter feil, bare sett vanlig på programmet og ble overrasket over det jeg så. Synes hun gjør en god figur som jeg også skrev. Har ikke peiling på dette med fillers og lurte på om dette er noe som kan skje om man fyller i kinnene? Hun smiler jo ofte gapende og det er kanskje en årsak til det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 1 time siden #103978 Del Skrevet 1 time siden loffen skrev (43 minutter siden): Det var jo meg du siterte når du skrev det øverste her! Om å daglig lete etter feil, benytte anledningen til å trykke henne ned, drive med ryktespredning og (å) hentyde til inngrep og injeksjoner. Det vil jeg ha meg frabedt, for det har jeg ikke drevet med. Og nei, jeg behøver ikke bla meg bakover! Jeg har lest alt! Nå må du roe ned. Du skriver at du reagerte på kinnene du også. Hva reagerte du på? Om du ikke mener fikset på, så høres det i hvert fall slik ut. Du reagerer vel ikke på helt uendrede og normale kinn? Og det resterende vet du vel at jeg viser til klimaet og kulturen her i tråden. Som du forøvrig er en del av, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 1 time siden #103979 Del Skrevet 1 time siden (endret) misspinky skrev (37 minutter siden): Jeg som la ut innlegget. Jeg har ikke lett etter feil, bare sett vanlig på programmet og ble overrasket over det jeg så. Synes hun gjør en god figur som jeg også skrev. Har ikke peiling på dette med fillers og lurte på om dette er noe som kan skje om man fyller i kinnene? Hun smiler jo ofte gapende og det er kanskje en årsak til det? Ja, og du viser til at du reagere på dette hele veien og du mer en antyder at noe er skjedd. Altså du fremprovoserer et rykte.»er de fillers?» Endret 1 time siden av Bendie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 59 minutter siden #103980 Del Skrevet 59 minutter siden Bendie skrev (13 minutter siden): Ja, og du viser til at du reagere på dette hele veien og du mer en antyder at noe er skjedd. Altså du fremprovoserer et rykte.»er de fillers?» Mener du på ramme alvor at folk IKKE skal reagere når hun har svære hamsterkinn når hun nærmer seg 40? Hvis hun ikke har gjort noe med kinna ville jeg oppsøkt medisinsk hjelp, for det er ikke normalt å plutselig få slike kroppslige endringer 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå