CityCityBangBang Skrevet 19 timer siden #103941 Del Skrevet 19 timer siden loffen skrev (2 timer siden): Skjønte ikke hvorfor hun gråt sånn. Var noe klippet bort? Kanskje det var der og da hun skjønte hvor mye hun har skuffet seg selv og døtrene sine ved å lyve og bedra og utlevere to uvitende barn(dommer)??? Neeeeeeeeei.... var nok ikke det... 🙄 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jawn Skrevet 18 timer siden #103942 Del Skrevet 18 timer siden Kollontaj skrev (54 minutter siden): Var sikkert ikke sånn i episoden (har ikke sett), men tv2 vil vel ha litt følelser. Nei det var sånn på selve episoden 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 18 timer siden #103943 Del Skrevet 18 timer siden CityCityBangBang skrev (1 time siden): Kanskje det var der og da hun skjønte hvor mye hun har skuffet seg selv og døtrene sine ved å lyve og bedra og utlevere to uvitende barn(dommer)??? Neeeeeeeeei.... var nok ikke det... 🙄 Lavmål! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 18 timer siden #103944 Del Skrevet 18 timer siden Lana01 skrev (11 minutter siden): Lavmål! Det hun driver med ja..... enig! 😇 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 18 timer siden #103945 Del Skrevet 18 timer siden (endret) CityCityBangBang skrev (7 minutter siden): Endret 18 timer siden av Lana01 Dobbel post Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 18 timer siden #103946 Del Skrevet 18 timer siden Lana01 skrev (Akkurat nå): Lavmål er den som har behov for å trykke noen ned . Det sikkert kostet mye, kanskje ikke minst pga mobbe mentaliteten her inne. Men det må jo føles for en seier for enkelte. 🙄 se at CBE vise sårbarhet og svakhet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17 timer siden #103947 Del Skrevet 17 timer siden Lana01 skrev (28 minutter siden): Lavmål! Helt enig! Hun burde slutte med den massive utleveringen og eksponereingen av barna sine. Er hun ikke nok i seg selv kanskje? Nå som hun viser seg som en likanes og tøff dame på KL? Som attpåtil ser MYE bedre ut på TV enn på sine egne SoMe. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 17 timer siden #103948 Del Skrevet 17 timer siden Lana01 skrev (10 minutter siden): Hvis du titter litt bakover så vil du finne innlegg fra meg (og flere andre) som skryter av deltakelsen i KL og at hun tør å bevege seg så langt utenfor komfortsonen. Skulle bare ønske at det varte og at hun ikke gikk rett tilbake til det samme, gamle - det innholdet som i høyeste grad må være lov å kritisere. 😊 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puddles Skrevet 8 timer siden #103949 Del Skrevet 8 timer siden Ja, det var slik på episoden også. De andre ransaket seg selv og gikk dypt inn i følelsene; CBE synes det er vanskelig å ikke ha kontrollen selv og "liker det ikke". Men mulig hun svarte noe som ikke ble med på tv da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 7 timer siden #103950 Del Skrevet 7 timer siden puddles skrev (35 minutter siden): Ja, det var slik på episoden også. De andre ransaket seg selv og gikk dypt inn i følelsene; CBE synes det er vanskelig å ikke ha kontrollen selv og "liker det ikke". Men mulig hun svarte noe som ikke ble med på tv da. Det må jo ha vært noe annet som fikk frem tårene enn at hun ikke liker å ikke få til ting. Skulle man tro. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6 timer siden #103951 Del Skrevet 6 timer siden Er det så uventet at hun er best av jentene da? Hun lever jo av å trene, de andre jentene er komikere/skuespillere/politikere etc. Hadde det vært en annen av jentene som vant dette løpet hadde det i grunn vært flaut for henne som jo trener 1-2 ganger om dagen og påstår at hun er PT. Er da mer imponert over Henrik Elvestad som kom inn som nr 2. (og Morten var jo en maskin i egen klasse). 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misspinky Skrevet 5 timer siden #103952 Del Skrevet 5 timer siden Har nå sett KL. Synes hun gjør en god figur foreløpig. Spent på når de får utfordringer med høyder og slikt. Bet meg alikevel merke i hvor annerledes hun er på tv enn hvordan hun fremstiller seg selv. Fikk sjokk da jeg så henne i siste episoden, når de hadde oppstilling på gang. Hva er det som skjer med kinnene hennes? Er dette en komplikasjon av fillers? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 5 timer siden #103953 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Pasha skrev (1 time siden): Er det så uventet at hun er best av jentene da? Hun lever jo av å trene, de andre jentene er komikere/skuespillere/politikere etc. Hadde det vært en annen av jentene som vant dette løpet hadde det i grunn vært flaut for henne som jo trener 1-2 ganger om dagen og påstår at hun er PT. Er da mer imponert over Henrik Elvestad som kom inn som nr 2. (og Morten var jo en maskin i egen klasse). Nå bar hun også på en sekk på 20 kg. Vil si hun imponerte med å komme så nære nr 2 og 3 av gutta med tanke på hun bar nesten det dobbelte i forhold til egen vekt. Hadde de løpt uten sekk, tror jeg hun vært de overlegne bortsett fra mulig Morten. Endret 5 timer siden av Bendie 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 5 timer siden #103954 Del Skrevet 5 timer siden misspinky skrev (28 minutter siden): Har nå sett KL. Synes hun gjør en god figur foreløpig. Spent på når de får utfordringer med høyder og slikt. Bet meg alikevel merke i hvor annerledes hun er på tv enn hvordan hun fremstiller seg selv. Fikk sjokk da jeg så henne i siste episoden, når de hadde oppstilling på gang. Hva er det som skjer med kinnene hennes? Er dette en komplikasjon av fillers? Alle influensere blir mer og mer lik Saw. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 5 timer siden #103955 Del Skrevet 5 timer siden misspinky skrev (28 minutter siden): Har nå sett KL. Synes hun gjør en god figur foreløpig. Spent på når de får utfordringer med høyder og slikt. Bet meg alikevel merke i hvor annerledes hun er på tv enn hvordan hun fremstiller seg selv. Fikk sjokk da jeg så henne i siste episoden, når de hadde oppstilling på gang. Hva er det som skjer med kinnene hennes? Er dette en komplikasjon av fillers? Det var jo en merkelig vinkel. Ser ut som bildet er nøye utvalgt for å kunne spekulere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 5 timer siden #103956 Del Skrevet 5 timer siden Bendie skrev (2 minutter siden): Det var jo en merkelig vinkel. Ser ut som bildet er nøye utvalgt for å kunne spekulere. Merkelig vinkel? Det er fra siden, hennes faste vinkel. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 5 timer siden #103957 Del Skrevet 5 timer siden puddles skrev (2 timer siden): Ja, det var slik på episoden også. De andre ransaket seg selv og gikk dypt inn i følelsene; CBE synes det er vanskelig å ikke ha kontrollen selv og "liker det ikke". Men mulig hun svarte noe som ikke ble med på tv da. Jeg ser det som hun stiller uvanlig strenge krav til seg selv . Og at hun synes det er vanskelig , å gi slipp på denne kontrollen , tåle og feile. Synes hun viste seg fra en fin og sårbar side 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 5 timer siden #103958 Del Skrevet 5 timer siden Stargaze skrev (1 minutt siden): Merkelig vinkel? Det er fra siden, hennes faste vinkel. Det er tatt nedenfra og opp. Rart det alltid skal tas screenshot for å understreke et poeng. Hvorfor ikke ta stillbilder fra KL. For meg vitner det som det «letes med lupe» for å få frem uheldige vinkler. Samme person vil se svært ulik ut, med denne metoden. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4 timer siden #103959 Del Skrevet 4 timer siden Bendie skrev (23 minutter siden): Nå bar hun også på en sekk på 20 kg. Vil si hun imponerte med å komme så nære nr 2 og 3 av gutta med tanke på hun bar nesten det dobbelte i forhold til egen vekt. Hadde de løpt uten sekk, tror jeg hun vært de overlegne bortsett fra mulig Morten. Samtidig viser hun mye styrketrening med vekter. Hun skal i henhold til jobben sin være sterk. Ja, det var imponerende å komme inn på 4 plass totalt. Det er ikke det det er snakk om, det er mer at det ikke er imponerende at hun blir best av jentene. Hun skal ha best fysisk av jentene som deltar her. Noe annet hadde vært skremmende 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misspinky Skrevet 4 timer siden #103960 Del Skrevet 4 timer siden Bendie skrev (23 minutter siden): Det er tatt nedenfra og opp. Rart det alltid skal tas screenshot for å understreke et poeng. Hvorfor ikke ta stillbilder fra KL. For meg vitner det som det «letes med lupe» for å få frem uheldige vinkler. Samme person vil se svært ulik ut, med denne metoden. Jeg pauset bare filmen og tok bilde. Tenkte ikke noe over vinkel. Man ser det jo helt tydelig i serien, såpass at jeg skvatt. De står i oppstilling på gangen og hun smiler med munnen igjen. Kinnene popper ut som to kuler. Om det er noe rart med vinkel er det filmingen til tv2 som er uheldig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå