Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Tripptrapp1 skrev (19 minutter siden):

Jeg ble faktisk litt flau på hennes vegne av å lese dette. 

Hun hadde hatt alt å vinne på å le av seg selv og egen tåpelighet og forfengelighet som kom til noe slikt med høye hæler og så dyrt og ikke minst uegnet fottøy.

Istedenfor velger hun atter en gang å sementere det dårlige inntrykket hun har gitt av seg selv i årevis.

Nok en sjanse spolert, kan det virke som.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes hun gjorde et veldig bra førsteinntrykk. I denne tråden virker det som at mange har forhåndsbestemt seg og vrir alt negativt. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (6 timer siden):

Finfruen fra Kulås😆

IMG_7207.jpeg

Del dine tanker om hva Carolines opplevelser😂gidameg, så traumatisk 🤯

Innspillingen var i sommer (?) og hun har ikke kommet på å søke erstatning før nå… litt treig?

Endret av Hallepalle2
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (6 timer siden):

Finfruen fra Kulås😆

IMG_7207.jpeg

Ja du må for all del ikke ta med den biten hvor CBE sier at hun må slutte å være naiv, at hun burde se dette komme (møte opp i fine klær) og at hun ikke søkt om erstatning enda men kommer til å gjøre det etterhvert.

Du må heller ikke ta med den biten hvor det står at Tale Torjussen allerede har fått erstattet sine sko etter samme øvelse.

Så, ikke bare CBE som er "finfrue" der altså.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (7 timer siden):

Ikke det store engasjementet i kommentarfeltet....  

image.png.5f60c3aa95a9263528958a334655e850.png

Det var ikke stort bedre i kommentarfeltet på facebook heller. Når «særpingene» fenges så lite av sin store datter😂 da er nok interessen enda mer laber i landet ellers. Hun er virkelig snart Caroline who…

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (7 timer siden):

Jeg ble faktisk litt flau på hennes vegne av å lese dette. 

Siden hun ikke ser ut til å være flau over noe annet enn sitt naturlige utseende, er det bra noen kan være det på vegne av henne😜

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Del dine tanker om hva Carolines opplevelser😂gidameg, så traumatisk 🤯

Innspillingen var i sommer (?) og hun har ikke kommet på å søke erstatning før nå… litt treig?

Kanskje selve deltagelsen ikke gav den oppmerksomheten hun så for seg, så nå må hun prøve noe annet…?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (1 time siden):

Ja du må for all del ikke ta med den biten hvor CBE sier at hun må slutte å være naiv, at hun burde se dette komme (møte opp i fine klær) og at hun ikke søkt om erstatning enda men kommer til å gjøre det etterhvert.

Du må heller ikke ta med den biten hvor det står at Tale Torjussen allerede har fått erstattet sine sko etter samme øvelse.

Hvorfor må jeg ta med noe som helst mer?
Jeg tok med dette som står svart på hvitt, og diskuterer ut fra det som står der. Hvis noen trenger eller ønsker, vet de nok hvordan de skal klikke seg inn på sa.no.

Ellers har vi alltid sånne som deg som kan komme her å opplyse oss ytterligere om Kulås store finfrue🤭

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Jeg tok med dette som står svart på hvitt, og diskuterer ut fra det som står der. Hvis noen trenger eller ønsker, vet de nok hvordan de skal klikke seg inn på sa.no.

Ellers har vi alltid sånne som deg som kan komme her å opplyse oss ytterligere om Kulås store finfrue🤭

Fordi du legger frem en veldig ensidig side av saken. Om du ikke ser det selv så sier det mer enn nok om hvordan debatten her inne er.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (1 time siden):

Litt forskjell på flate Uggs og høyhælte designersko?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (12 minutter siden):

Litt forskjell på flate Uggs og høyhælte designersko?

Poenget var at det var andre som hadde søkt om erstatning for ødelagte sko. 

Men ok, vi kan jo godt henge oss opp i at det var Uggs. Så da kan vi jo konkludere med at det er passe flaut å kreve erstatning for ett par Uggs da og at CBE sitt eventuelle krav over høyhælte designersko er på sitt rette.

Endret av Salmonella
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (13 minutter siden):

Fordi du legger frem en veldig ensidig side av saken. Om du ikke ser det selv så sier det mer enn nok om hvordan debatten her inne er.

Jeg legger frem en veldig ensidig side av saken? Jeg legger frem det en avis har valgt å poste om saken på sin nettside. Hvorfor må jeg undersøke, finne eller legge frem andre eventuelle av saken i det hele tatt? 
Som sagt, godt vi har ulike typer forumsjefer her😉

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra instagram så kommer ikke denne damen langt. Hvis ikke mannen la ut bilder for henne da. KL varer i 4-5 uker. Etter 11 dager var poseringsfrue tilbake. Mulig lagkompisen dro ned for de? Har tro på Henrik kommer langt og Trettebergstuen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Dette syns jeg ikke at du kom noe godt utav. Når man først velger å dele avisartikler e.l i tråden, så er det naturlig at man tar med hele artikkelen og ikke bare de delene som er mest uflatterende for den det handler om. Det handler om å fremstille sak og kontekst mest mulig korrekt. For de fleste er dette ganske opplagt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (9 timer siden):

Ble det noen endring i å vise hvem hun er etter kokke-programmet? Fortsatte hun ikke bare som før? 

Hun viste at hun laget posjerte egg et par ganger, ellers fremsto hun akkurat som før.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sak har flere sider. TV2 eller produksjoner generelt erstatter så og si alltid ødelagte klær/ting i forbindelse med sine tvopptak/produksjoner. Dette er ingen stor greie og skjer rimelig automatisk. (Enkelte unntak kan jo forekomme) 

Aviser lever av å spisse saker for å få klikk og lesere. SA har nok vinklet denne saken slik for å nøre oppunder en konflikt som ikke finnes men som igjen befester manges inntrykk av Caroline. 

Det er mye som kan sies om Caroline og co sin SOME strategi men å gi henne pes for saker som hun ikke kontrollerer, syns jeg er unødvendig.

Forørig syns jeg hun gjorde en fin figur i første episode av KL. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

Utfra instagram så kommer ikke denne damen langt. Hvis ikke mannen la ut bilder for henne da. KL varer i 4-5 uker. Etter 11 dager var poseringsfrue tilbake. Mulig lagkompisen dro ned for de? Har tro på Henrik kommer langt og Trettebergstuen.

Tror hun kommer et stykke på vei, mener hun var hjemme ca. 1 uke pluss før hun returnerte for å "klappe inn vinneren" på siste dagen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Produksjonen har forståelse for at noen av deltakerne føler seg lurt, men presiserer samtidig at de på forhånd var tydelige på at klær kunne bli ødelagt.» Fra Nettavisen.

Så at det hun hadde på seg kunne bli ødelagt, det visste hun jo. 

Endret av Hedy Lamarr
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...