Xmasclovn Skrevet 21. januar #102961 Del Skrevet 21. januar CityCityBangBang skrev (13 minutter siden): Så bilde av henne og Guri på forsiden av Se og Hør Extra (?) idag, der det står at Caroline skal hjelpe Guri å finne kjærligheten.... Guri må være skikkelig desperat. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 21. januar #102962 Del Skrevet 21. januar Ellie77 skrev (1 time siden): Hva med noe avslappet og ekte? Og mindre overfokus på kropp og forvridde positurer? Bare et forslag! For all del, ikke svar dette, da blir du blokkert🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 21. januar #102963 Del Skrevet 21. januar Det er jo noe ekstremt stusselig over dette. Hvis du ønsker å være en influencer, så må du da ha noe du ønsker å "influence" i? Dette er jo egentlig enda et lavmål fra den kanten. Klarer ikke å finne på noe selv. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet 22. januar #102964 Del Skrevet 22. januar Jeg vil ha mindre plastikkpupp som tyter ut på siden av sportsbhen. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 22. januar #102965 Del Skrevet 22. januar CityCityBangBang skrev (7 timer siden): Det er jo noe ekstremt stusselig over dette. Hvis du ønsker å være en influencer, så må du da ha noe du ønsker å "influence" i? Dette er jo egentlig enda et lavmål fra den kanten. Klarer ikke å finne på noe selv. Helt enig. Suksessfulle influensere trenger ikke stille følgerne slike spørsmål. Jeg har lagt merke til at dette spørsmålet ofte dukker opp hos influencere når engasjement eller følgertall går nedad. Og det gjør det jo til de grader i dette tilfellet (røde tall omtrent så langt øyet kan se på statistikken hos socialblade.com). Kanskje ikke helt tilfeldig at spørsmålet ble lagt ut kort etter IG følgertallet bikket under 293k, sist lørdag? Per i går var status ytterligere nedgang/følgerflukt: 292 897 følgere. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 22. januar #102966 Del Skrevet 22. januar Den dagen hun forstår hva som er viktig i livet kommer til å bli en tung dag for henne. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 22. januar #102967 Del Skrevet 22. januar Stargaze skrev (19 minutter siden): Den dagen hun forstår hva som er viktig i livet kommer til å bli en tung dag for henne. Faren for at hun plutselig utvikler selvinnsikt nok til å omrokkere på verdiene sine er vel ikke direkte overhengende. Ikke sikkert det skjer i det hele tatt. Å være pen og tynn vil nok være 4ever goals. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 22. januar #102968 Del Skrevet 22. januar Feelgood? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 22. januar #102969 Del Skrevet 22. januar FruRosa skrev (3 timer siden): Feelgood? Nesten skremmende å lese. Det er sikkert en person som synes det er såååå hyggelig å se barna også, uten å reflektere over hvor ille barneeksponering er. Så lenge det er flere som heier på det hun gjør, kommer hun i hvert fall ikke til å forandre på noe. Lurer på om hun kommer til å dele forslag som er annerledes enn det vanlige innholdet. 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knope Skrevet 22. januar #102970 Del Skrevet 22. januar Snødronninga skrev (23 timer siden): Nå skal jeg trene, nå har jeg trent... Hun er altså så dårlig på å inspirere, ikke minst å ha variert innhold. Det å tenke nytt, må være helt fjernt for henne. Det kan ikke være mange, utenom seg selv, hun inspirerer. Jeg får lyst til å gjøre noe helt annet enn å trene på mølle. Jeg får avsmak av å se at hun mååååååååå filme fra rett vinkel, det gir ingen god følelse å se den anspente kroppen. At fokuset aldri er på sin følgere, men bare på seg selv, skjønner jeg lite av. Det skal så lite til. Her er et eksempel: Synes du det er tungt å tenke på trening i dag? Om du ikke har så god tid, er det nok å sette av 30 minutter til å ta en gåtur ute. Eller sett på musikk som får deg i godt humør, og ta noen styrkeøvelser hjemme på treningsmatta. Ett eller annet. Ikke bare "se på at jeg trener, se på at jeg ligger på gulvet og er sliten (men litt fin), se på så flink og disiplinert jeg er. KOMMUNISER. Kall meg anti-CBE om du vil, men jeg tar jo ikke feil. (Akkurat som visse andre) Jeg ble mer inspirert av innlegget ditt enn av absolutt alt av vrøvl som kommer fra de to i Særp. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 22. januar #102971 Del Skrevet 22. januar FruRosa skrev (4 timer siden): Feelgood? Tuuuusen takk sier så lite avslappa person at hun ikke en gang klarer å vise yogaøvelser riktig fordi kroppen må se "best" mulig ut. Den kommentaren der fikk meg virkelig til å le, og bli litt sjokkert over at CBE faktisk blir rørt av sånt skryt av seg selv. Hun virker ufattelig grunn og selvopptatt, får bare verre og verre inntrykk nå. 32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 22. januar #102972 Del Skrevet 22. januar hvalstad45 skrev (1 time siden): Tuuuusen takk sier så lite avslappa person at hun ikke en gang klarer å vise yogaøvelser riktig fordi kroppen må se "best" mulig ut. Den kommentaren der fikk meg virkelig til å le, og bli litt sjokkert over at CBE faktisk blir rørt av sånt skryt av seg selv. Hun virker ufattelig grunn og selvopptatt, får bare verre og verre inntrykk nå. Det er dette hun lever på. Skryt og selvskryt. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kkkkaru Skrevet 22. januar Populært innlegg #102973 Del Skrevet 22. januar Veldig ✨originalt ✨ 43 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. januar #102974 Del Skrevet 22. januar Uff! 🤭 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 22. januar #102975 Del Skrevet 22. januar Nok et innlegg med proteinpulver og vaffel. Hvis de er så bevisste på kosthold, hvorfor i alle dager putter de i seg ultraprosessert protein pulver? Næringsrike vafler kan fint lages uten, med f eks ekstra egg og cottage cheese. Kanskje litt mer råvare basert kosthold hadde gjort seg der? Skremmende at de skal gi råd om kosthold. De som følger opplegget hennes, skal vel trene som henne / hennes økter? Håper virkelig ikke de skal følge hennes kosthold 28 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 22. januar #102976 Del Skrevet 22. januar Kkkkaru skrev (2 timer siden): Veldig ✨originalt ✨ Ikke bare er det stjålet, det har heller ikke noe med det hun formidler i egne kanaler å gjøre! alt hun streber etter er "perfekt", og hun viser aldri at hun koser seg med noe eller har et avslappet forhold til mat. Så det blir så dobbeltidiotisk. Jeg skjønner ikke at hun ikke selv ser hvor lite troverdighet hun har. 36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 22. januar #102977 Del Skrevet 22. januar Surikatt skrev (4 timer siden): Det er dette hun lever på. Skryt og selvskryt. Et trist liv 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 22. januar #102978 Del Skrevet 22. januar Frk.Fjas skrev (1 time siden): Nok et innlegg med proteinpulver og vaffel. Hvis de er så bevisste på kosthold, hvorfor i alle dager putter de i seg ultraprosessert protein pulver? Næringsrike vafler kan fint lages uten, med f eks ekstra egg og cottage cheese. Kanskje litt mer råvare basert kosthold hadde gjort seg der? Skremmende at de skal gi råd om kosthold. De som følger opplegget hennes, skal vel trene som henne / hennes økter? Håper virkelig ikke de skal følge hennes kosthold Nettopp! Tull med dette proteinpulveret. Har tippidrettsutøver i familien og proteinpulver er no go. Man klarer seg helt fint uten hvis man bare våger å spise normalt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chlypa Skrevet 22. januar #102979 Del Skrevet 22. januar Frk.Fjas skrev (1 time siden): Nok et innlegg med proteinpulver og vaffel. Hvis de er så bevisste på kosthold, hvorfor i alle dager putter de i seg ultraprosessert protein pulver? Næringsrike vafler kan fint lages uten, med f eks ekstra egg og cottage cheese. Kanskje litt mer råvare basert kosthold hadde gjort seg der? Skremmende at de skal gi råd om kosthold. De som følger opplegget hennes, skal vel trene som henne / hennes økter? Håper virkelig ikke de skal følge hennes kosthold Proteinpulver er bare tørka melk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 22. januar #102980 Del Skrevet 22. januar Chlypa skrev (7 minutter siden): Proteinpulver er bare tørka melk. Ja, vet. Derfor bedre å drikke melk, og bruke proteinrike matvarer som cottage cheese og egg. Rene råvarer gir noe helt annet enn pulver 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå