Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (3 timer siden):

Skuespillerne i reklamefilmen skal illudere Madicken-jule-estetikk. Langt hår, sløyfer, kåper og kjoler i god, nostalgisk stil. Bare synd at barns rettigheter ser ut til å være like lite ivaretatt som for 100 år siden. 

Litt yngre barn som passer til det eventyret. Ungene til fotballparet burde ikke blitt vist frem i sos.medier, men pengene rår. 

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Det er altså så rart det disse to driver med. I går legger LKE ut ett bilde/video av CBE på tredemølla i tjukk genser, med teksten "ingen fryser så mye som Caroline." CBE derimot, legger ut seg selv på samme mølle, i sportsbh. Det er altså ingenting som er naturlig eller ekte der. Alt er oppstilt, posert, polert og gjort til. 

Vil si det er ganske avslørende hva Carolines agenda er, når hun ser ut til å være tynnkledd hele vinteren. På some vel og merke.  I fjor fortalte hun at hun sov med to dyner, og pysj. Hva er greia med at hun føler så sterk trang til å vise bar hud, når det passer så dårlig til årstiden vi er i, OG at hun fryser mer enn de fleste. Da er trenings-bh, magetopp og ermeløse plagg veldig merkelig.

Derfor er det avslørende hva agendaen er, hun MÅ vise hud. Gud vet hvorfor. Vi VET hun har tynne armer, vi VET hun er tynn generelt, vi HAR sett magemuskelene tusenvis av ganger. Vi trenger ingen påminnelse om hvordan kroppen hennes ser ut, men hun ser ut til å ha et sykelig behov for å være "lettkledd". Det er ikke sunt for henne, eller de som ser opp til henne. 

• Liker 35
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (13 minutter siden):

Vil si det er ganske avslørende hva Carolines agenda er, når hun ser ut til å være tynnkledd hele vinteren. På some vel og merke.  I fjor fortalte hun at hun sov med to dyner, og pysj. Hva er greia med at hun føler så sterk trang til å vise bar hud, når det passer så dårlig til årstiden vi er i, OG at hun fryser mer enn de fleste. Da er trenings-bh, magetopp og ermeløse plagg veldig merkelig.

Derfor er det avslørende hva agendaen er, hun MÅ vise hud. Gud vet hvorfor. Vi VET hun har tynne armer, vi VET hun er tynn generelt, vi HAR sett magemuskelene tusenvis av ganger. Vi trenger ingen påminnelse om hvordan kroppen hennes ser ut, men hun ser ut til å ha et sykelig behov for å være "lettkledd". Det er ikke sunt for henne, eller de som ser opp til henne. 

Husker fra bloggen også- selv om hun ikke var like lettkledd på den tiden ( typ vise mage hele tiden), så gikk hun jo med  korte skjørt og pumps uten strømpebukse midt på vinterstid. Det var hvertfall hva bildene på bloggen viste. Husker vel også det ble stilt spørsmål om det i kommentarfeltene.  Men neida, hun frøs ikke hun. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Disse opphengene, vise hud, kun en side av ansiktet, er jo også det som gjør henne så utrolig stiv og anstrengt og det ødelegger for karrieren hennes. Influencere skal jo være den populære jenta alle de andre jentene vil herme etter, CBE sender i stedet ut signaler om at hun aller helst skulle vært en barbiedukke man kun så fra én spesiell posisjon.
Jeg kan ikke komme på noen annen influencer med så strikte oppheng, det er verken sunt eller normalt.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært CBE hadde jeg blitt livredd dersom en av mennene som ofte kommenterer de lettkledde/kroppsfokuserte bildene mine med hjerteøyneemojier hadde kommentert tilsvarende på en slik video av barna mine…. Forhåpentligvis er kommentar kun myntet på CBE, men jeg føler ubehag på hennes vegne når jeg ser sånt.  Det er også noe flaut at pt_carolineberg også liker videoen….

• Liker 36
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kokoknit skrev (20 minutter siden):

Hadde jeg vært CBE hadde jeg blitt livredd dersom en av mennene som ofte kommenterer de lettkledde/kroppsfokuserte bildene mine med hjerteøyneemojier hadde kommentert tilsvarende på en slik video av barna mine…. Forhåpentligvis er kommentar kun myntet på CBE, men jeg føler ubehag på hennes vegne når jeg ser sånt.  Det er også noe flaut at pt_carolineberg også liker videoen….

Ja, like kleint som å like egne bilder og videoer på FB. Etter mine observasjoner er det utelukkende de som høster lite likes som liker egne bilder/videoer, selv om det ikke gjelder alle. 

Forøvrig tror jeg hun boostes av å få kommentarer fra menn, og desto mer kritikkverdig og ekkelt er det at hun drar ungene inn! Og så mange kommentarer får hun ikke, så kan man bare tenke seg de stille observatører... Det er til å grøsse av!

Endret av K_mb
  • Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke se dem engang. Jeg har sett mange nok bilder av tilsvarende gjennom årene. Utrolig at det er mulig å være så forblindet av hva de helt ukritisk velger å dele.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (19 timer siden):

Jeg ble faktisk uvel av de siste innleggene hennes på instagram, og den kyniske måten hun bruker barna på.  Merkelige seksuelle poseringer med bar mage, trutmunn, kyssing av barn på do! Herregud for en u-salig røre. Uff, måtte jeg aldri falle for fristelsen igjen for å se. :tristblå: 

ja, det innlegget der gjorde meg helt uvel, kan ikke fatte hvordan hun kan bruke barna sine på den måten og sette dem i en sånn kontekst! Og som en annen påpekte, enda verre hvordan hun ikke ser på dem, men på seg selv/kamera.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BellaSwan skrev (På 22.12.2024 den 11.45):

Jeg tror denne voldsomme eksponeringen av avkommet bunner mye i at hun/de håper at barna skal bli pukket opp av talentspeidere. Barna er alltid striglet etter alle kunstens regler og blir pushet frem på sosiale plattformer. Det er så gjennomskuelig. Er ikke et av barna allerede blitt teaterstjerne i lokalmiljøet? (Eller tyater som CBE ville sagt).

Det kan se slik ut men tviler på hun kommer noen vei med det. Det kryr av jenter som kan akkurat det samme som dem. Bare at hun som mor alltid har søkt bekreftelse på barna sine utenfra fra vilt fremmede mennesker. Vi andre lar våre barn vokse opp med privatliv og lar dem velge sine egne veier. 

• Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surikatt skrev (18 timer siden):

Det kan se slik ut men tviler på hun kommer noen vei med det. Det kryr av jenter som kan akkurat det samme som dem. Bare at hun som mor alltid har søkt bekreftelse på barna sine utenfra fra vilt fremmede mennesker. Vi andre lar våre barn vokse opp med privatliv og lar dem velge sine egne veier. 

Skal ikke si noe spesifikt om barna, men det er helt forferdelig at de blir dratt inn i en verden hvor likes fra fremmede anses som viktig feedback for at man er noe her i verden. De har kommet rett inn i en konto med masse følgere og er blitt vant til å få en totalt kunstig feedback for å være helt normale barn. Muligheten for å bli ekstremt usikker etterhvert er stor. Jeg syns det er så trist, og kan ikke begripe hvordan foreldre kan utsette barna sine for slik eksponering.

• Liker 25
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (På 22.12.2024 den 17.55):

Det er altså så rart det disse to driver med. I går legger LKE ut ett bilde/video av CBE på tredemølla i tjukk genser, med teksten "ingen fryser så mye som Caroline." CBE derimot, legger ut seg selv på samme mølle, i sportsbh. Det er altså ingenting som er naturlig eller ekte der. Alt er oppstilt, posert, polert og gjort til. 

Jeg er jevngammel med Caroline, og var slik som henne påvirket av ymse kjendiser på 2000-tallet som var sykt tynne. Husker det var en greie (jeg var spiseforstyrret) å være kald og fryse lett, for det var synonymt med å være tynn. Husker jeg gikk rundt og sa hvor kald jeg var, uten at jeg var det. Som voksen er jo dette helt rart å tenke tilbake på. Påstår ikke at Caroline har de utfordringene jeg hadde, men ser noen likheter. 

Endret: (Mener ikke at man i voksen alder ikke kan ha samme tankene, men snakker for min egen del, da jeg ikke relaterer til disse tankene lenger).

Endret av BuffyTheVampire
  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frk.Fjas skrev (30 minutter siden):

Viktig å få delt at man er på sykehuset med det ene barnet 🙄🙄🙄

Minst like viktig å få vise LV bagen🤢

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like kleint som å sjekke inn på et sykehus på Facebook uten forklaring i håp om å få mest mulig sympati. Enda kleinere å bruke andre enn seg selv.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 23
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Minst like viktig å få vise LV bagen🤢

Og få god bedringsmeldinger. Og ikke minst, holde interessen oppe / skape nysgjerrighet 🤮

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke nødvendig å nevne slik info om barn her i tillegg? Regner med det er på Snap. CBE; dette er å ha verdighet langt under skosålene. Hold barnas privatliv privat! 

• Liker 15
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...