Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Husker jeg lang tid tilbake hadde litt respekt for hvilke merkevareprodukter Berg Eriksen kunne få i oppdrag å markedsføre. Den respekten har gradvis forsvunnet i takt med økende fokus på kropp, barn og generell fjolleri på dass, i podcasts, og bilsetet.

For ikke å snakke om de orgasmiske krampeanfallene på kjellergulvet etter trening.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffameg, de siste dagene med bare eksponering har vært litt ubehagelige syns jeg. 
Litt på en måte som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på men som allikevel gir meg en vondt følelse. Og dette er sannsynligvis bilder som er tenkt at skal gi meg en god følelse. 
Er det antrekkene til jentene( som minner meg om spillefilm)? Eller er det noe annet. 
Tenkt når de kjører hjemover etter noen fine dager sammen så har tusenvis av mennesker sett hva de har gjort, i tillegg så sitter mamma og pappa i forsetet og snakker med «det store intet» om hva de skal gjøre de neste dagene..

Det som er så synd er at barn som vokser opp i slike miljø vil se på dette som ok og normalt!

Mulig det er jeg som er rar… Jeg har mest lyst til å være inne sammen med familien min og nyte juleferien. Ikke har jeg behov for at noen andre sier at det ser ut som vi har det fint og koselig heller…:-)

God jul alle dere!

• Liker 28
  • Hjerte 3
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisa10 skrev (3 timer siden):

Uffameg, de siste dagene med bare eksponering har vært litt ubehagelige syns jeg. 
Litt på en måte som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på men som allikevel gir meg en vondt følelse. Og dette er sannsynligvis bilder som er tenkt at skal gi meg en god følelse. 
Er det antrekkene til jentene( som minner meg om spillefilm)? Eller er det noe annet. 
Tenkt når de kjører hjemover etter noen fine dager sammen så har tusenvis av mennesker sett hva de har gjort, i tillegg så sitter mamma og pappa i forsetet og snakker med «det store intet» om hva de skal gjøre de neste dagene..

Det som er så synd er at barn som vokser opp i slike miljø vil se på dette som ok og normalt!

Mulig det er jeg som er rar… Jeg har mest lyst til å være inne sammen med familien min og nyte juleferien. Ikke har jeg behov for at noen andre sier at det ser ut som vi har det fint og koselig heller…:-)

God jul alle dere!

Det er en del av «gamet» men utrolig trist å vokse opp med foreldre som filmer og er mer opptatt av mobilen enn å være til stede der og da. Det er sannheten for de går hele tiden og leter etter nye situasjoner og lokasjoner de kan filme og ta bilder av barna i tillegg til det som er planlagt på forhånd. Det vil helt klart komme et tidspunkt når de ikke vil være med på det mer. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På pt kontoen har hun pute i tightsen. Gud så flaut. Zoomet inn og der er lett å se. Og hvem trener så stivsminket? Ser bare helt idiotisk ut.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (21 minutter siden):

På pt kontoen har hun pute i tightsen. Gud så flaut. Zoomet inn og der er lett å se. Og hvem trener så stivsminket? Ser bare helt idiotisk ut.

Dette pute-opplegget begynner å bli oppbrukt. Hun ikke ikke pute.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisa10 skrev (6 timer siden):

God jul alle dere!

Får også noen assosiasjoner som ikke er bra.... 😱

image.png.02fcbdf7568f8d96a74acaff6847c9f6.png

kilde: google.com (twins the shining)

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som noe som er verdt å sjekke ut - for en sofasliter. 😊

https://www.tv2.no/underholdning/nytt-karrieresteg-overveldende/17304362/

"– Jeg ble så motivert av øktene og at de faktisk er tilpasset en som meg, som syns trening kan være tøft og tappende. Jeg skjønte for første gang at jeg ikke trengte å presse meg «halvdød i kjelleren» hver gang, for å ha fantastisk utbytte av fysisk aktivitet, forteller Fostervold Tvedt overfor TV 2."

"Jeg vil lage et fellesskap i appen som kan motivere hverandre til å ta mer plass i livet, og føle seg bedre med seg selv både fysisk og mentalt. "

"– Jeg vil bidra til at folk føler seg sterkere både fysisk og mentalt. Det er så mange rundt i Norges land som trenger å komme i gang med et sunt og overkommelig opplegg. Jeg vet hvor skoen trykker, jeg er en de kan kjenne seg igjen i, avslutter hun."

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (1 time siden):

Dette pute-opplegget begynner å bli oppbrukt. Hun ikke ikke pute.

Da må du se litt nøyere.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en datter som er like gammel som eldste til Caroline. Hun hadde ALDRI i verden blitt med på de kleine videoene som Caroline arrangerer. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (9 timer siden):

Får også noen assosiasjoner som ikke er bra.... 😱

image.png.02fcbdf7568f8d96a74acaff6847c9f6.png

kilde: google.com (twins the shining)

Uh, ja - det var det som flashet forbi mine øyne også - av en eller annen grunn. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bruke barn i reklame er visst heller ikke så nøye. 🥹 Også godt gjort å lage en reklame der familien er med, som fremstår så lite naturlig og kommuniserende. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo ikke annet når hun selv ikke får særlig respons. Noen må sørge for salt til maten.

Stakkars unger.

Forresten, må det ikke innhentes godkjenning fra arbeidstilsynet for å bruke barna i reklame, eller husker jeg feil?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skikkelig stygt å sammenligne ekte barn i juleantrekk med figurerer fra en skrekkfilm, uansett hvordan de fremvises / fremstilles av foreldrene. 

Men jeg ser problemet, når øyeblikk fra dagliglivet er kjerneproduktet i bedriften: det blir flytende grenser mellom antrekk og kostymer. Mor er vant til å dokumentere hverdagen for flere hundre tusen mennesker og kler seg deretter. Det ser i økende grad ut til å gjelde barna også og det er skikkelig, skikkelig trist. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
pøbelsara skrev (1 time siden):

Litt av problemet med å eksponere ungene for hele verden, er at noen kan komme med upassende kommentarer, sammenligninger, sleng med leppa, og alt mulig annet man ikke har kontroll på. Hvis man ikke ønsker å utsette ungene sine for sånn, kan man med hell la være å eksponere dem for et publikum på hundretusenvis av følgere. det er ikke rakettforskning.

For dem er det dessverre med all tydelighet nettopp det.  Har veldig vanskelig å forstå hvordan de kan ødelegge barna sine på denne måten.😡

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BellaSwan skrev (5 timer siden):

Jeg tror denne voldsomme eksponeringen av avkommet bunner mye i at hun/de håper at barna skal bli pukket opp av talentspeidere. Barna er alltid striglet etter alle kunstens regler og blir pushet frem på sosiale plattformer. Det er så gjennomskuelig. Er ikke et av barna allerede blitt teaterstjerne i lokalmiljøet? (Eller tyater som CBE ville sagt).

Ja, får mer og mer momager-feel av henne. Hun har selv ønsket å bli kjent skuespiller eller noe, og nå skal barna få det til for henne. Det er så nitrist hvordan hun utleverer og styler dem og mer og mer lever gjennom dem.

• Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...