Stargaze Skrevet 13. desember 2024 #102401 Del Skrevet 13. desember 2024 Skjedd mye siden 2020 i hvertfall… 22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 13. desember 2024 #102402 Del Skrevet 13. desember 2024 FruRosa skrev (3 timer siden): Hva skal man si? Himmel!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 13. desember 2024 #102403 Del Skrevet 13. desember 2024 Snoker45 skrev (På 9.12.2024 den 6.03): LKE…. Har han noengang fullførtp en konkurranse uten å bortforklare det dårlige resultatet med skader/sykdom?🙈 Fortsatt benkesliter. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 14. desember 2024 #102404 Del Skrevet 14. desember 2024 cerruti skrev (6 timer siden): Ja, virker som hun prøver å kopiere langt yngre og aktuelle «kollegaer». Tydelig gjort tennene lengre i hvert fall og fylt opp leppene. Og sender utseendefokuset rett til neste generasjon. Ser ut som kinnene har fått inn noe extra også. Likner virkelig ikke på det ansiktet vi så under trenings greia i helgen. tragisk å måtte gjøre seg så annerledes i utseende for å være fornøyd. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. desember 2024 #102405 Del Skrevet 14. desember 2024 Det er jo filter. Kan jo ikke plutselig ha fått lengre nese og større øyne. Caroline Berg Eriksen er en av deltakerne i Kompani Lauritzen. Foto: TV2 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 14. desember 2024 #102406 Del Skrevet 14. desember 2024 Margit777 skrev (9 timer siden): Fortsatt benkesliter. Kan være han faktisk har vokst opp som benkesliter og har enorm innsikt i tema…..😅 15 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 14. desember 2024 #102407 Del Skrevet 14. desember 2024 FruRosa skrev (15 timer siden): Hva skal man si? Voldsomt til skjeling det plutselig har blitt på hennes venstre øye 😬 Hun bør jo gå til legen, det kan tyde på en alvorlig hodeskade! (Men det er vel helst filterbruk 🤪) 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMum Skrevet 14. desember 2024 #102408 Del Skrevet 14. desember 2024 Hedy Lamarr skrev (5 minutter siden): Voldsomt til skjeling det plutselig har blitt på hennes venstre øye 😬 Hun bør jo gå til legen, det kan tyde på en alvorlig hodeskade! (Men det er vel helst filterbruk 🤪) Nå klarer jeg bare å se øyet 😂😂 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 14. desember 2024 #102409 Del Skrevet 14. desember 2024 Hadde hun virkelig sminket datteren? Hvor gammel er hun? Virker helt sinnssykt 😱 Hun la jo ut fra barna som sang. Lurer på om hun har hørt med foreldrene om det er greit? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassida Skrevet 14. desember 2024 #102410 Del Skrevet 14. desember 2024 Teflonhjernen skrev (33 minutter siden): Hadde hun virkelig sminket datteren? Hvor gammel er hun? Virker helt sinnssykt 😱 Hun la jo ut fra barna som sang. Lurer på om hun har hørt med foreldrene om det er greit? Som teatermor så vil jeg bare si at teatersminke er helt vanlig. Uten sminke så «forsvinner» fjeset i teaterlys. Også gutter må ha dette (minus blush og øyeskygge). Og ja på små barn også. Her skulle de jo være med på et litt glossy juleshow. Når man står på scene må man nok regne med at noen legger ut film av det, så klart har ikke alle like stort publikum da. Reagerte mer på da hun la ut nesten hele Oliver Twist, vanlig at man ikke deler et teaterstykke -kun applausen er vel det som er lov. 19 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14. desember 2024 #102411 Del Skrevet 14. desember 2024 En ting er sminke (på barnet) ved et sceneshow, men Caroline la ut film av vedkommende stivsminket hjemme før forestillingen. DET er unødvendig. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. desember 2024 #102412 Del Skrevet 14. desember 2024 Var ikke mange kommentarene under. Alle ser vel det er filtrert og redigert bilde. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. desember 2024 #102413 Del Skrevet 14. desember 2024 Hedy Lamarr skrev (6 timer siden): Voldsomt til skjeling det plutselig har blitt på hennes venstre øye 😬 Hun bør jo gå til legen, det kan tyde på en alvorlig hodeskade! (Men det er vel helst filterbruk 🤪) Oi, det øyet er jo dobbelt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg CityCityBangBang Skrevet 14. desember 2024 Populært innlegg #102414 Del Skrevet 14. desember 2024 Fra Henrik Troys tenkte takketale etter at han (manifesterte) at han vant Vixen. 🤣 Så spot on! https://www.instagram.com/henriktroy/ 42 5 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet 15. desember 2024 #102415 Del Skrevet 15. desember 2024 Se ny post fra lke med flere unnskyldninger. Det var visst ikke bare magetrøbbel som gjorde at han måtte bryte for nå er han "pjusk" og har feber.😅 Kongen av unnskyldninger, skjønner han ikke at han må gi seg?🤣 For en "mann" 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 15. desember 2024 Populært innlegg #102416 Del Skrevet 15. desember 2024 I går så jeg den nyeste dokumentaren om JonBenet Ramsey. Den saken er jo bare helt forferdelig. I denne dokumentaren blir det snakket noe mer om disse beaty pageant- greiene hun var veldig mye med på. Det ble også vist veldig mange flere klipp fra de. Drapet skjedde i 1996, internett og mobiltelefoner var relativt nytt, og influencere hadde ennå ikke oppstått. Lille JonBenet var en superflink liten entertainer, men det er noe som blir helt feil - sminket som en liten dame, vrikker, danser og flørter. Noen mødre fra disse miljøene innrømmer i intervjuer at det dukket opp fremmede menn på disse konkurransene, som tydeligvis ikke hadde noen tilknytning, de var der bare for å se. 90-åras "darkweb" der altså. Det er fortsatt ikke tatt noen drapsmann i den saken, men særlig en etterforsker klarte å se at det mest sannsynelig handlet om en som hadde "obsession" på henne, og hadde lurt seg inn i huset. Og her sitter vi i 2024. Når jeg ser de stylede jentene til CBE og LKE får jeg assosiasjoner til denne oppdollingen av småjenter for å vise dem frem. Jeg hadde vært så jævlig vettskremt hvis jeg var dem. De må slutte. Det er helt villt at det er lov. 38 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 15. desember 2024 #102417 Del Skrevet 15. desember 2024 (endret) Leste en del av kommentarene hun la ut i forbindelse med teatersminke. Alle kommentarene var 100% anonyme og ikke måte på hvordan de rakket ned på de som reagerte på teatersminken og ikke minst hvor fine osv familien Berg Eriksen er. Noe sier meg veldig sterkt at disse kommentarene er skrevet av Berg Eriksen selv. Endret 15. desember 2024 av Teflonhjernen 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 15. desember 2024 #102418 Del Skrevet 15. desember 2024 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Leste en del av kommentarene hun la ut i forbindelse med teatersminke. Alle kommentarene var 100% anonyme og ikke måte på hvordan de rakket ned på de som reagerte på teatersminken og ikke minst hvor fine osv familien Berg Eriksen er. Noe sier meg veldig sterkt at disse kommentarene er skrevet av Berg Eriksen selv. Tidsklemma er tøff rett før jul, men DETTE tok hun seg tid til. Mange snapper (burde ikke sett alle) for å vise all støtten hun har fått. Jeg skjønner godt forskjellen på teatersminke vs vanlig sminke, så jeg forstår at hun svarer angående akkurat det. Men på typisk Caroline vis, så må hun bringe heiagjengen på banen. Når man er helt avhengig av heiarop, hjerter, og positive kommentarer på hvordan du ser ut - hvordan blir man egentlig som menneske da? Hun forteller også at den eldste bruker mascara til vanlig, og at det er de som vet det beste for sine barn. Jada, det er foreldrene som bestemmer og slik er det i alle familier. Jeg fatter ikke hva en 11 åring eller yngre, skal med make up på daglig basis, men slik har det vel blitt. Kanskje man tidlig krøkes skal, om man skal følge i mors fotspor og bli "skjønnehets"-influencer selv. Bare en liten spådom, vi får se. 😇 40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 15. desember 2024 #102419 Del Skrevet 15. desember 2024 Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Leste en del av kommentarene hun la ut i forbindelse med teatersminke. Alle kommentarene var 100% anonyme og ikke måte på hvordan de rakket ned på de som reagerte på teatersminken og ikke minst hvor fine osv familien Berg Eriksen er. Noe sier meg veldig sterkt at disse kommentarene er skrevet av Berg Eriksen selv. Det tror ikke jeg, sikkert mange som vil føle seg sett og hørt og smiske med CBE ved å sende meldinger direkte. Det er jo en fillesak dette - at barn bruker teatersminke. Så deilig å være på lag med noen! Hadde reagert mye sterkere om hun publiserte brukernavn på kommentaren egentlig. Det er derimot viktig å ikke la seg distrahere av denne «massive» støtten og publiseringen av den, som den unnamanøveren det er. Det som ER alvorlig er at mor kringkaster sitt sminkete barn til hele verden og gir sin uskyldige datter en rolle i diskusjoner og spekulasjoner. Ikke publiser bilde av barna dine. Sminkete barn hører til på scenen. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 15. desember 2024 #102420 Del Skrevet 15. desember 2024 Snødronninga skrev (12 minutter siden): Tidsklemma er tøff rett før jul, men DETTE tok hun seg tid til. Mange snapper (burde ikke sett alle) for å vise all støtten hun har fått. Jeg skjønner godt forskjellen på teatersminke vs vanlig sminke, så jeg forstår at hun svarer angående akkurat det. Men på typisk Caroline vis, så må hun bringe heiagjengen på banen. Når man er helt avhengig av heiarop, hjerter, og positive kommentarer på hvordan du ser ut - hvordan blir man egentlig som menneske da? Hun forteller også at den eldste bruker mascara til vanlig, og at det er de som vet det beste for sine barn. Jada, det er foreldrene som bestemmer og slik er det i alle familier. Jeg fatter ikke hva en 11 åring eller yngre, skal med make up på daglig basis, men slik har det vel blitt. Kanskje man tidlig krøkes skal, om man skal følge i mors fotspor og bli "skjønnehets"-influencer selv. Bare en liten spådom, vi får se. 😇 Selvsagt imøtekommer hun kritikken som kommer etter å ha vist frem sitt barn med sminke på, ved å putte enda mer personlig informasjon om henne på nettet… slukke brann med bensin. Nice. Caroline, det er ikke greit at halve Norge skal vite om barnet ditt sminker seg til daglig eller ikke! Du som forelder vet hva som er best for ditt barn - til Kripos sier noe annet. Da justerer man seg. 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå