Kollontaj Skrevet torsdag kl 19:14 #102021 Del Skrevet torsdag kl 19:14 Snødronninga skrev (1 time siden): Ikke få sjokk nå, men her er et klipp fra Kompani Lauritzen, filming fra CBEs høyre side. Det er altså slik den ser ut, og den hun jobber hardt for å skjule. Forstå det den som kan. Sammenlign gjerne med bildene jeg la ut i går, der C ser ut som en operert Hollywoodfrue. Det tillater jeg meg å si, når hennes naturlighet (så naturlig det kan bli etter jevnlige klinikkbesøk) er så mye finere. https://www.tv2.no/video/underholdning/jaevla-befal/20275042 Flott dame, uten filter. Ser mye bedre ut enn de filtrene som gjør ansiktet langt og smalt, nesa lang osv. Synd at CBE.no virker å mislike eget utseende så mye. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet torsdag kl 20:01 #102022 Del Skrevet torsdag kl 20:01 Kollontaj skrev (41 minutter siden): Flott dame, uten filter. Ser mye bedre ut enn de filtrene som gjør ansiktet langt og smalt, nesa lang osv. Synd at CBE.no virker å mislike eget utseende så mye. Enig. Ser myye bedre ut uten de syke filterne hun bruker, som gjør at hun ikke ligner litt på seg selv. Lurer oppriktig på hvordan hun takler å bli blottlagt slik? Det er jo uansett en god anledning til å slutte med galskapen, nå som «hele Norge» får se den usminkede sannhet.. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet torsdag kl 22:33 #102023 Del Skrevet torsdag kl 22:33 123Frustrert skrev (3 timer siden): Det er interessant når noen sier at de ikke bryr seg om utseende, samtidig som de uttrykker stor glede over å ha fått utført kosmetiske behandlinger som vippeløft og brynsløft. I tillegg har de gjennomgått flere operasjoner. Det skaper en viss dissonans. Uavhengig av hvor godt vedkommende gjør det på KL, forholder jeg meg kritisk til personer som fortsetter å eksponere barna sine på en måte jeg opplever som uheldig. Dette kombineres gjerne med en livsstil som fremmer ekstremt forbruk og en tendens til å vise frem kroppen sin i situasjoner som ikke virker naturlige eller nødvendige. Det eneste positive jeg ser med årene er en mer nyansert tilnærming til kosthold. Den tidligere promoteringen av lavkarbo-dietter på sosiale medier ser ut til å ha avtatt. Lavkarbo i seg selv er ikke nødvendigvis et problem, men måten det ble presentert på tidligere, med et svært unyansert syn på mat og helse, fremsto i mine øyne som potensielt skadelig. Jeg er enig med det du skriver, bortsett fra det siste. Tilnærmingen til kosthold er minst like unyansert nå som hun spiser høykarbo. Da hun/de spiste lavkarbo var det i det minste også regelmessige innslag av grønnsaker. Nå er det stort sett pasta og brød, og det kostholdet som vises er nesten kjemisk renset for proteiner (bortsett fra proteintilskudd som ikke er sunn mat), og grønnsaker er nesten like fraværende. Ernæringsmessig var det kostholdet hun før viste langt bedre enn det hun/de har gått over til siste årene. Felles for begge er at CBE og LKE drar det så ekstremt i begge retninger at det de viser har bikket over i minst et ortorektisk forhold til kosthold, trening, helse og utseende for lenge siden. Dessverre bikkes det jevnlig også over i både thinspo og proana i tillegg. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet torsdag kl 23:33 #102024 Del Skrevet torsdag kl 23:33 Felis skrev (12 timer siden): Hun savnet å få ros i tilbakemeldingene, for hun syntes de var veldig flinke til å kritisere når ting ikke var bra nok. Men når man gjorde noe bra, så hørte man ingen ting. Velkommen til det vanlige arbeidslivet, CBE. For å ta et nylig eksempel fra min egen arbeidshverdag: Jeg jobber som butikksjef i kjedebutikk. I forrige uke startet Black Week kampanjen vår, butikken skulle plakateres og fasaden skulle pyntes med ballonger og bannere for å synliggjøre kampanjen. Regionleder ba om at vi la ut bilder av fasadene på butikken + et par av plakatering etc. på Workplace innen en gitt tidsfrist. Regionlederen gikk gjennom bildene sammen med markedsavdelingen og der det var noe på sette fingeren på kom de med konstruktiv kritikk og ga innspill på hva som burde endres. Var de fornøyde med det som var gjort trykket de "Liker". Ikke noe "åååå sååå flinke dere har vært" med hjerteemojier eller annen form for skryt. Enkelt og greit en tommel opp. Jeg ser ikke noe galt i det. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet torsdag kl 23:49 #102025 Del Skrevet torsdag kl 23:49 Christiane_W skrev (15 minutter siden): Velkommen til det vanlige arbeidslivet, CBE. For å ta et nylig eksempel fra min egen arbeidshverdag: Jeg jobber som butikksjef i kjedebutikk. I forrige uke startet Black Week kampanjen vår, butikken skulle plakateres og fasaden skulle pyntes med ballonger og bannere for å synliggjøre kampanjen. Regionleder ba om at vi la ut bilder av fasadene på butikken + et par av plakatering etc. på Workplace innen en gitt tidsfrist. Regionlederen gikk gjennom bildene sammen med markedsavdelingen og der det var noe på sette fingeren på kom de med konstruktiv kritikk og ga innspill på hva som burde endres. Var de fornøyde med det som var gjort trykket de "Liker". Ikke noe "åååå sååå flinke dere har vært" med hjerteemojier eller annen form for skryt. Enkelt og greit en tommel opp. Jeg ser ikke noe galt i det. Det er fordet du har noe jeg tror hun mangler, du har indre ro og er trygg på deg selv i jobben din. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet fredag kl 01:19 #102026 Del Skrevet fredag kl 01:19 Christiane_W skrev (1 time siden): Velkommen til det vanlige arbeidslivet, CBE. For å ta et nylig eksempel fra min egen arbeidshverdag: Jeg jobber som butikksjef i kjedebutikk. I forrige uke startet Black Week kampanjen vår, butikken skulle plakateres og fasaden skulle pyntes med ballonger og bannere for å synliggjøre kampanjen. Regionleder ba om at vi la ut bilder av fasadene på butikken + et par av plakatering etc. på Workplace innen en gitt tidsfrist. Regionlederen gikk gjennom bildene sammen med markedsavdelingen og der det var noe på sette fingeren på kom de med konstruktiv kritikk og ga innspill på hva som burde endres. Var de fornøyde med det som var gjort trykket de "Liker". Ikke noe "åååå sååå flinke dere har vært" med hjerteemojier eller annen form for skryt. Enkelt og greit en tommel opp. Jeg ser ikke noe galt i det. Er nabo til endel slike butikker. Det er maler på hvordan det skal gjøres, så det burde ikke være vanskelig, og kreves ikke mer en tommel opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet fredag kl 01:25 #102027 Del Skrevet fredag kl 01:25 Snødronninga skrev (7 timer siden): Ikke få sjokk nå, men her er et klipp fra Kompani Lauritzen, filming fra CBEs høyre side. Det er altså slik den ser ut, og den hun jobber hardt for å skjule. Forstå det den som kan. Sammenlign gjerne med bildene jeg la ut i går, der C ser ut som en operert Hollywoodfrue. Det tillater jeg meg å si, når hennes naturlighet (så naturlig det kan bli etter jevnlige klinikkbesøk) er så mye finere. https://www.tv2.no/video/underholdning/jaevla-befal/20275042 To helt ulike mennesker … dette kontra det hun la ut selv i går. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet fredag kl 02:38 #102028 Del Skrevet fredag kl 02:38 (endret) Hun ser yngre ut på bildet uten filter. Håper hun klarer å slippe kontrollen i løpet av oppholdet. Endret fredag kl 02:40 av Tough cookie 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet fredag kl 07:12 Populært innlegg #102029 Del Skrevet fredag kl 07:12 (endret) Jeg syns det er verdt å poengtere, siden denne tråden får så mye kritikk for å være surmaga oppgulp!, at HVER ENESTE GANG det dukker opp naturlige bilder eller videoer av Caroline (som er publisert i andre enn hennes egne kanaler) så er det unisont her inne: hun er en flott dame, og at hun ser finere ut uten filter, injeksjoner og posering. Det er ikke hat. Det er ikke drittslenging. Det er komplimenter, ærlige ønsker: du er så fin som du er, hvorfor kan du ikke vise denne siden oftere! Vi vet jo at du kan borddekking (hun var HELT RÅ på den type content "back in the days"), selskap etc , hun er inspirerende! Men ikke som den oppstilte narrativ-posøren. Men som Caroline! Og det er ikke kritikk! Det er ikke surmaga oppgulp, det er ikke hat! Hvor ble DU av, Caroline! Endret fredag kl 07:12 av Sugar&Spice 64 3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet fredag kl 07:17 #102030 Del Skrevet fredag kl 07:17 Tough cookie skrev (4 timer siden): Hun ser yngre ut på bildet uten filter. Håper hun klarer å slippe kontrollen i løpet av oppholdet. Hun klarte jo ikke det. Full fikterbruk fortsatt. Hun er fortsatt en helt annen dame med filter 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet fredag kl 07:19 #102031 Del Skrevet fredag kl 07:19 siesta skrev (5 timer siden): Er nabo til endel slike butikker. Det er maler på hvordan det skal gjøres, så det burde ikke være vanskelig, og kreves ikke mer en tommel opp. Du føler deg kvalifisert til å uttale deg fordi du er nabo til endel slike butikker? For øvrig er der vel også nettopp dette brukeren du siterer ville fram til. Folk i arbeidslivet forventer ikke stort mer enn en tommel opp for utført arbeid i det daglige. 39 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet fredag kl 07:54 #102032 Del Skrevet fredag kl 07:54 At hun ikke ser det selv. At dette blir for dumt. Hva tenker hun om hvordan andre ser dette? Hva tenker hun rundt dem som møter henne face to face og ser virkelugheten? Trist at hun er så usikker på og misfornøyd med seg selv at hun fikse seg til det ugjenkjennelige på alle bilder hun selv har kontroll på. Mer enn fin nok irl. 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet fredag kl 08:11 #102033 Del Skrevet fredag kl 08:11 siesta skrev (6 timer siden): Er nabo til endel slike butikker. Det er maler på hvordan det skal gjøres, så det burde ikke være vanskelig, og kreves ikke mer en tommel opp. Man trenger virkelig ikke en tommel opp for å klare å gjøre seg klar på 55 minutter om morgenen heller, selv om det innebærer å dra over et gulv. Å forvente ros for dette er ganske high maintenance... Og det var vel poenget til brukeren du siterte Caroline er nok veldig drevet av ros og positive tilbakemeldinger. I tidligere podcast klaget hun over at folk var for lite flinke til å komplimentere antrekk. For eksempel si til folk at de hadde pen genser, osv. For meg blir det veldig rart å rose noen for at de klarer å kle på seg. I hvert fall etter en viss alder. Men sånn vil gjerne Caroline ha det i hverdagen sin... 33 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet fredag kl 11:05 #102034 Del Skrevet fredag kl 11:05 Stargaze skrev (3 timer siden): At hun ikke ser det selv. At dette blir for dumt. Hva tenker hun om hvordan andre ser dette? Hva tenker hun rundt dem som møter henne face to face og ser virkelugheten? Trist at hun er så usikker på og misfornøyd med seg selv at hun fikse seg til det ugjenkjennelige på alle bilder hun selv har kontroll på. Mer enn fin nok irl. Ja helt sant. Det ser ut som to forskjellige damer. Hun har fått ros og skryt i 15 år, så at dette er blitt avhengighetsskapende er helt sikkert. Hun virker så utrolig barnslig og fjortisaktig. Det er ingen utvikling å spore der. Jeg tror ikke hun kommer langt i KL. Og hvis hun gjør det, så er det fordi hun holder en lav profil og ikke vil vise svakheter på skjermen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet fredag kl 11:13 #102035 Del Skrevet fredag kl 11:13 Når ble KL spilt inn? Er en pause på instagram fra 11.september til 22.september. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet fredag kl 11:18 #102036 Del Skrevet fredag kl 11:18 Fant ut de spiller inn i 4 uker. Frua er med i 11 dager, hvis instagrammen stemmer. Hvis ikke mannen la ut for henne da. Hun ser veldig sminket ut på de bildene hun la ut selv, kontra tv2 og andre la ut... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puddles Skrevet fredag kl 11:37 #102037 Del Skrevet fredag kl 11:37 Guri og Caroline har spilt inn Himmel på jord. Dette er faktisk ikke så verst! Sangen passer godt til begge stemmene, og de passer bra sammen også. En barnestemme er med også, så en av døtrene kanskje? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet fredag kl 12:26 #102038 Del Skrevet fredag kl 12:26 puddles skrev (48 minutter siden): Guri og Caroline har spilt inn Himmel på jord. Dette er faktisk ikke så verst! Sangen passer godt til begge stemmene, og de passer bra sammen også. En barnestemme er med også, så en av døtrene kanskje? Det står jo på bildet hvem barnestemmen er. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet fredag kl 12:35 #102039 Del Skrevet fredag kl 12:35 puddles skrev (56 minutter siden): Guri og Caroline har spilt inn Himmel på jord. Dette er faktisk ikke så verst! Sangen passer godt til begge stemmene, og de passer bra sammen også. En barnestemme er med også, så en av døtrene kanskje? Med autotune går allting bra. Selvsagt er barna med. Håper de får lønn. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puddles Skrevet fredag kl 12:47 #102040 Del Skrevet fredag kl 12:47 Isola2 skrev (20 minutter siden): Det står jo på bildet hvem barnestemmen er. Haha, der ser du. Jeg var mest interessert i å høre og leste ikke så godt. 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå