siesta Skrevet torsdag kl 00:28 #102001 Del Skrevet torsdag kl 00:28 Fru Uperfekt skrev (8 minutter siden): Og du nevner i fleng??? Fra A til Å ? Blir mange navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet torsdag kl 00:30 #102002 Del Skrevet torsdag kl 00:30 (endret) Det er mulig det er gjort noen kosmetiske inngrep siden bildet fra se og hør ble tatt, men bildet er forholdsvis "nytt". Man ser alltid en helt annen versjon av CBE når hun filmer seg selv. Det ligger flere snutter på instastory, der hun reklamerer for et nytt kosmetikkmerke - som hun ELSKER. Jeg stusser på hvorfor CBE som er over gjennomsnittet opptatt av utseende og skjønnhet, ønsker å presenterer denne varianten av seg selv. Det er sikkert brukt vidvinkel-linse på iphone, som ikke gjør henne noen tjeneste. I stedet gir den effekten henne et veldig rart ansikt/hode. Nei da, dette er ikke noe nytt. Men jeg skulle gjerne hørt fra CBE selv, hvorfor det brukes effekter som gjør alt annet enn forskjønner. Hva annet av effekter er brukt? Jeg kan bare spekulere, men jeg vet jeg er drittlei og provosert over denne versjonen av henne som ikke på noe vis ser ekte ut. Til dere som titter innom for å rapportere til Caroline, kan dere ikke bare videresende dette: Vær så snill å slutt med idiotiske effekter og kutt ut botox eller/og fillers. Du aner ikke (tydeligvis) hvor mye flottere du hadde vært uten så mye unødvendig tukling. DET skulle jeg ønske du skjønte og visste. Takk for meg. https://www.seher.no/kjendis/slar-tilbake-mot-operasjonsryktene/81378053 Instastory hos CBE https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Endret torsdag kl 00:32 av Snødronninga 26 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet torsdag kl 02:13 #102003 Del Skrevet torsdag kl 02:13 (endret) Hvorfor tviholde på filter som virker motsatt av flatterende? Til sammenligning, før det ble injisert flere endringer slik vi ser hos den filtrerte utgaven idag. Selv øyelokkene er fikset: https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/dette-holder-fotballfrue-skjult-for-bloggleserne/13330976/ Registrere at damen ikke lenger smiler som før. Munnen er som oftest godt sammenklemt. Tilføyelse: Jeg liker ikke å diskutere utseende. Men når det gjelder Berg Eriksen bruker hun (og andre) utseendet til å markedsføre alt fra hudpleie, sminke, kosthold og trening/livsstil. Under ingen omstendighet har Berg Eriksen noen gang merket sine annonser med "retusjert person". Det selges et urealistisk bilde av et objekt og virkningen av hva enn hun markedsfører. Jeg kaller det villedende markedsføring, all den tid Berg Eriksens preparerte utseende er til salgs som virkemiddel for enhver annonsør som vil bruke sitt budsjett på slike som Berg Eriksen / Treasures AS. Uansett størrelse på nesebor. Endret torsdag kl 08:18 av Rev. Revenge 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet torsdag kl 08:11 #102004 Del Skrevet torsdag kl 08:11 Hun har fylt godt på både lepper, kinn og panne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet torsdag kl 08:15 #102005 Del Skrevet torsdag kl 08:15 elisabeth30 skrev (13 timer siden): Vipps så var skjønnhetsflekken på kinnet borte (bilde fra Snapchat) Trodde først det var Tone Damli. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet torsdag kl 08:41 #102006 Del Skrevet torsdag kl 08:41 Xstrella skrev (28 minutter siden): Hun har fylt godt på både lepper, kinn og panne. Ja, så mye er endret på, og hun er fast kunde hos TM for ulike behandlinger. Likevel reklamerer hun for billig ræl som ikke har noe virkning (og garantert Tm aldri ville anbefalt) Det er så shady som det kan få blitt. For ikke å snakke om hvilke signaler som udiskutabelt må sendes til den yngre generasjonen…. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet torsdag kl 10:21 Populært innlegg #102007 Del Skrevet torsdag kl 10:21 Dagens episode heter Kompani Lauritzen, innrykksjokk og sjekketriks, så den er tydeligvis ikke del av den julespesialen jeg skal spare meg for. Caroline: Guri?? Guri: Caroline?? Guri: Vettu hva? Assa... du skal være med i Kompani Lauritzen Caroline: Nå. Er. Katta utte av sekken, skulle jeg til å si. Jeg har hatt lyst til å si det sååå lenge. Ehhhh og ENDELIG kan jeg .... fortelle det? (hun formulerer det som et spørsmål, selv om katta har vært ute av sekken i flere måneder). Jeg har jo vært litt... Jeg er jo stadig ute i sosiale medier, jeg, og prater Guri: Jajaja Caroline: Åsså har det vært litt sånn ... når jeg kom hjem ehhh... så har jeg liksom bare sagt ... Jeg har jo vært borte. Jeg var jo bare borte. Guri: Vettu hva Caroline? Jeg savnet deg! Og så gjentar de hvor mye de savnet hverandre en god stund... Guri skjønner ikke at Caroline turte å dra på Kompani Lauritzen og erklærer at Caroline er gæern. Jeg synes også det var modig, men etter en titt på proff.no, så tror jeg heller på en sammenheng med tallene til firmaene hennes, enn akutt psykisk sykdom. Caroline: Ja jeg må.. Å det jeg skulle si... var atte... jeg har jo, jeg har jo liksom sagt atte jeg har, jeee... har jokke lllllligget på latsiden på noen som helst måte. Ja, akkurat sånn er hver eneste formulering... Caroline virker veldig fornøyd med hvordan hun har kamuflert sin deltakelse i KL, for hun har bare sagt at det var en veldig fysisk og emosjonell anstrengelse, (og lagt til de andre deltakerne på some, lagt ut et veldig avslørende bilde og en film av en togtur) og da skjønte jo ingen at hun var på KL... Gud, hun er så utspekulert assa (ironi) Guri kan ikke begripe at noen vil utsette seg for noe så grusomt. Caroline har sett på KL og tenkt at er det ett program hun aldri skal takke ja til, så er det Kompani Lauritzen. Og så fikk hun den eposten, og da tenkte hun at hun kunne jo bli med på prosessen til castingen. Og så plutselig hadde hun samtale med psykologen og vipps så var hun med. En av motivasjonene for å bli med var at hun var usikker på hvor god form hun var i. Guri er sjokkert over at hun kunne tvile på formen, siden hun trener så mye. Jeg kan legge til at hun har en mann som manisk måler alle kroppens funksjoner, så jeg skjønner ikke helt usikkerheten. Men selv om Caroline meldte seg på for å finne ut om hun var så sterk og utholdende som hun trodde hun var, så ble hun mest sjokkert over det psykiske aspektet. Hun sier at det å få tilsnakk ikke var noe problem. Hun følte hun var godt forberedt på det. Caroline følte at produksjonen var lite til stede i Kompani Lauritzen. Hun savnet et menneske å forholde seg til. Hun følte at det nesten var som å være i militæret. Hun ble derfor veldig knyttet til de andre deltakerne. Hun presiserer at hun bare kan uttale seg om rekruttperioden, for det er alle med på, så da røper hun ikke noe. Men så nevner hun at hun fikk lite tilbakemelding som leder, så da spoilet hun vel at hun oppnådde å bli korporal... Og hun sier at hun bokstavlig talt har vært i kamp. Og overlevd en hel dag på kun en twist... Hun savnet å få ros i tilbakemeldingene, for hun syntes de var veldig flinke til å kritisere når ting ikke var bra nok. Men når man gjorde noe bra, så hørte man ingen ting. Hun syntes også befalet manglet medfølelse. Hun syntes det var hardt å bli fratatt søvn og mat også. Hun forteller at døgnet hvor hun fikk kun en tvist var hurramegrundt. Hun var fornøyd med egen innsats. Hun fikk en bekreftelse på at hun var i god form. Caroline synes KL kan sammelignes med en fødsel, for i etterkant husker hun bare de gode tingene. Hun syntes det var stress at de bare hadde 55 minutter på seg om morgenen, og at vasking av kaserne og mat inngikk i disse 55 minuttene. I begynnelsen hadde Caroline en plan om å stå opp litt tidligere, men de fikk ikke lov til å stå opp før klokka 7. En morgen forsøkte hun å ta med seg kremen sin og linsene på toalettet, og heldigvis hadde hun gjemt dem i bh-en, for hun møtte fenriken utenfor døra. Caroline tror folk at tror hun er mer jålete enn hun faktisk er. De som følger henne på snap vet at hun sjeldent bruker sminke, for det har hun ikke tid til. I KL hadde hun bare på seg cc-cream. Hun hadde heldigvis tatt brynslaminering og vippeløft før hun dro, så hun slapp å tenke på det. Inn på KL gikk fenriken gjennom kofferten hennes, og beslagla mesteparten i de to store toalettmappene hun hadde med seg, derfor hadde hun ikke så mye å pynte seg med. Dessverre glemte hun hårbørsten sin, så hun gikk lenge uten å børste håret. Heldigvis hadde hun på hatt, men den måtte hun ta av når hun skulle over dørstokker. Det var mye dårlige hårdager. Hun så seg ikke i speilet og tenkte at hun hadde godt av å være uten speil en stund. Hun gjentar ofte at hun syntes det var deilig å drite i hvordan hun så ut. Caroline fikk både mensen og måtte nummer en og to i skogen. Det var next level... Caroline hadde konstant halsbrann, fordi hun måtte spise mye brødmat til frokost. Brødet var deilig og nystekt, men vanskelig å svelge når man må spise fort. Caroline har aldri spist så mye før. Hun spiste minst tre brødskiver med makrell i tomat og brunost til frokost. Caroline tok en vo2-maks test før hun dro, og etter at hun kom hjem igjen. Under den siste testen klarte hun å pushe seg hardere, takket være ting hun lærte på KL. Vi får dessverre ikke vite om testen ble forbedret, for det skravlet de vekk. Caroline kunne ikke tenke på barna på KL, for den gangen hun gjorde det, så begynte hun å grine. Og det får vi sikkert se på tv, legger hun til. Det hadde ingenting med situasjonen hun var i. Caroline følte aldri at hun var bekymret for egen helse i KL, men hun opplevde at andre deltakere tok seg ut så hardt at de spydde, og da tenkte hun at det ikke var bra. Hun gjentar at det var lite medmenneskelighet fra personalet. Guri synes at de har pratet nok om Caroline, og vrir samtalen tilbake til sin egen helse igjen. Hun har begynt å trene litt hardere, men en healer har fortalt henne at mennesker over 40 ikke skal ta seg helt ut hele tiden. Caroline uttrykker skeptiske lyder til denne påstanden, og mener at man tåler mer, bare man venner seg til det. Guri forsøker å forklare at hun blir syk av hard trening, på grunn av alle helseutfordringene sine, men Caroline svelger tilsynelatende ikke denne teorien. Trening skal de snakke mer om, sier Caroline. Da kommer Guri plutselig på at hun ble sjekket opp på SATS. En mann tok kontakt og fortalte at han likte kroppen hennes. Mannen var ca 87 år, i følge Guri, og jeg lurer på hvordan min demente far har kommet seg til SATS på Røa, eller hvor hun nå bor. Det KAN forklare en del skyhøye taxiregninger. Merker dere at jeg mister fokus her? Det er så kjedelig.... Damene har spilt inn en julesang sammen, som vi nå må høre på. Caroline synes deres versjon er like fin som Kurt Nilsen sin, høres det ut som. Et av Carolines barn er med å synger. Jeg hørte to strofer og tenker jeg fortsetter å lytte til Kurt... https://www.podplay.com/no-no/podcasts/det-ma-vi-snakke-om-1249938 48 6 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet torsdag kl 10:38 #102008 Del Skrevet torsdag kl 10:38 Felis skrev (16 minutter siden): Dagens episode heter Kompani Lauritzen, innrykksjokk og sjekketriks, så den er tydeligvis ikke del av den julespesialen jeg skal spare meg for. Caroline: Guri?? Guri: Caroline?? Guri: Vettu hva? Assa... du skal være med i Kompani Lauritzen Caroline: Nå. Er. Katta utte av sekken, skulle jeg til å si. Jeg har hatt lyst til å si det sååå lenge. Ehhhh og ENDELIG kan jeg .... fortelle det? (hun formulerer det som et spørsmål, selv om katta har vært ute av sekken i flere måneder). Jeg har jo vært litt... Jeg er jo stadig ute i sosiale medier, jeg, og prater Guri: Jajaja Caroline: Åsså har det vært litt sånn ... når jeg kom hjem ehhh... så har jeg liksom bare sagt ... Jeg har jo vært borte. Jeg var jo bare borte. Guri: Vettu hva Caroline? Jeg savnet deg! Og så gjentar de hvor mye de savnet hverandre en god stund... Guri skjønner ikke at Caroline turte å dra på Kompani Lauritzen og erklærer at Caroline er gæern. Jeg synes også det var modig, men etter en titt på proff.no, så tror jeg heller på en sammenheng med tallene til firmaene hennes, enn akutt psykisk sykdom. Caroline: Ja jeg må.. Å det jeg skulle si... var atte... jeg har jo, jeg har jo liksom sagt atte jeg har, jeee... har jokke lllllligget på latsiden på noen som helst måte. Ja, akkurat sånn er hver eneste formulering... Caroline virker veldig fornøyd med hvordan hun har kamuflert sin deltakelse i KL, for hun har bare sagt at det var en veldig fysisk og emosjonell anstrengelse, (og lagt til de andre deltakerne på some, lagt ut et veldig avslørende bilde og en film av en togtur) og da skjønte jo ingen at hun var på KL... Gud, hun er så utspekulert assa (ironi) Guri kan ikke begripe at noen vil utsette seg for noe så grusomt. Caroline har sett på KL og tenkt at er det ett program hun aldri skal takke ja til, så er det Kompani Lauritzen. Og så fikk hun den eposten, og da tenkte hun at hun kunne jo bli med på prosessen til castingen. Og så plutselig hadde hun samtale med psykologen og vipps så var hun med. En av motivasjonene for å bli med var at hun var usikker på hvor god form hun var i. Guri er sjokkert over at hun kunne tvile på formen, siden hun trener så mye. Jeg kan legge til at hun har en mann som manisk måler alle kroppens funksjoner, så jeg skjønner ikke helt usikkerheten. Men selv om Caroline meldte seg på for å finne ut om hun var så sterk og utholdende som hun trodde hun var, så ble hun mest sjokkert over det psykiske aspektet. Hun sier at det å få tilsnakk ikke var noe problem. Hun følte hun var godt forberedt på det. Caroline følte at produksjonen var lite til stede i Kompani Lauritzen. Hun savnet et menneske å forholde seg til. Hun følte at det nesten var som å være i militæret. Hun ble derfor veldig knyttet til de andre deltakerne. Hun presiserer at hun bare kan uttale seg om rekruttperioden, for det er alle med på, så da røper hun ikke noe. Men så nevner hun at hun fikk lite tilbakemelding som leder, så da spoilet hun vel at hun oppnådde å bli korporal... Og hun sier at hun bokstavlig talt har vært i kamp. Og overlevd en hel dag på kun en twist... Hun savnet å få ros i tilbakemeldingene, for hun syntes de var veldig flinke til å kritisere når ting ikke var bra nok. Men når man gjorde noe bra, så hørte man ingen ting. Hun syntes også befalet manglet medfølelse. Hun syntes det var hardt å bli fratatt søvn og mat også. Hun forteller at døgnet hvor hun fikk kun en tvist var hurramegrundt. Hun var fornøyd med egen innsats. Hun fikk en bekreftelse på at hun var i god form. Caroline synes KL kan sammelignes med en fødsel, for i etterkant husker hun bare de gode tingene. Hun syntes det var stress at de bare hadde 55 minutter på seg om morgenen, og at vasking av kaserne og mat inngikk i disse 55 minuttene. I begynnelsen hadde Caroline en plan om å stå opp litt tidligere, men de fikk ikke lov til å stå opp før klokka 7. En morgen forsøkte hun å ta med seg kremen sin og linsene på toalettet, og heldigvis hadde hun gjemt dem i bh-en, for hun møtte fenriken utenfor døra. Caroline tror folk at tror hun er mer jålete enn hun faktisk er. De som følger henne på snap vet at hun sjeldent bruker sminke, for det har hun ikke tid til. I KL hadde hun bare på seg cc-cream. Hun hadde heldigvis tatt brynslaminering og vippeløft før hun dro, så hun slapp å tenke på det. Inn på KL gikk fenriken gjennom kofferten hennes, og beslagla mesteparten i de to store toalettmappene hun hadde med seg, derfor hadde hun ikke så mye å pynte seg med. Dessverre glemte hun hårbørsten sin, så hun gikk lenge uten å børste håret. Heldigvis hadde hun på hatt, men den måtte hun ta av når hun skulle over dørstokker. Det var mye dårlige hårdager. Hun så seg ikke i speilet og tenkte at hun hadde godt av å være uten speil en stund. Hun gjentar ofte at hun syntes det var deilig å drite i hvordan hun så ut. Caroline fikk både mensen og måtte nummer en og to i skogen. Det var next level... Caroline hadde konstant halsbrann, fordi hun måtte spise mye brødmat til frokost. Brødet var deilig og nystekt, men vanskelig å svelge når man må spise fort. Caroline har aldri spist så mye før. Hun spiste minst tre brødskiver med makrell i tomat og brunost til frokost. Caroline tok en vo2-maks test før hun dro, og etter at hun kom hjem igjen. Under den siste testen klarte hun å pushe seg hardere, takket være ting hun lærte på KL. Vi får dessverre ikke vite om testen ble forbedret, for det skravlet de vekk. Caroline kunne ikke tenke på barna på KL, for den gangen hun gjorde det, så begynte hun å grine. Og det får vi sikkert se på tv, legger hun til. Det hadde ingenting med situasjonen hun var i. Caroline følte aldri at hun var bekymret for egen helse i KL, men hun opplevde at andre deltakere tok seg ut så hardt at de spydde, og da tenkte hun at det ikke var bra. Hun gjentar at det var lite medmenneskelighet fra personalet. Guri synes at de har pratet nok om Caroline, og vrir samtalen tilbake til sin egen helse igjen. Hun har begynt å trene litt hardere, men en healer har fortalt henne at mennesker over 40 ikke skal ta seg helt ut hele tiden. Caroline uttrykker skeptiske lyder til denne påstanden, og mener at man tåler mer, bare man venner seg til det. Guri forsøker å forklare at hun blir syk av hard trening, på grunn av alle helseutfordringene sine, men Caroline svelger tilsynelatende ikke denne teorien. Trening skal de snakke mer om, sier Caroline. Da kommer Guri plutselig på at hun ble sjekket opp på SATS. En mann tok kontakt og fortalte at han likte kroppen hennes. Mannen var ca 87 år, i følge Guri, og jeg lurer på hvordan min demente far har kommet seg til SATS på Røa, eller hvor hun nå bor. Det KAN forklare en del skyhøye taxiregninger. Merker dere at jeg mister fokus her? Det er så kjedelig.... Damene har spilt inn en julesang sammen, som vi nå må høre på. Caroline synes deres versjon er like fin som Kurt Nilsen sin, høres det ut som. Et av Carolines barn er med å synger. Jeg hørte to strofer og tenker jeg fortsetter å lytte til Kurt... https://www.podplay.com/no-no/podcasts/det-ma-vi-snakke-om-1249938 Fantastisk underholdene😂👏🏼 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KroniskEngasjert Skrevet torsdag kl 11:50 #102009 Del Skrevet torsdag kl 11:50 cerruti skrev (3 timer siden): Ja, så mye er endret på, og hun er fast kunde hos TM for ulike behandlinger. Likevel reklamerer hun for billig ræl som ikke har noe virkning (og garantert Tm aldri ville anbefalt) Det er så shady som det kan få blitt. For ikke å snakke om hvilke signaler som udiskutabelt må sendes til den yngre generasjonen…. Da jeg skjønte dette ble jeg skuffet - over Bak Fasaden podkast...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet torsdag kl 13:02 #102010 Del Skrevet torsdag kl 13:02 KroniskEngasjert skrev (1 time siden): Da jeg skjønte dette ble jeg skuffet - over Bak Fasaden podkast...... Hun har iallfall en bra podcast, tror jeg. Ratingen er god. Har ikke lyttet mye til den, så skal ikke uttale meg bastant, mulig jeg hørte med et halvt øre en gang CBE var med. Behagelig stemme på henne, iallfall. (Ine) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet torsdag kl 13:33 #102011 Del Skrevet torsdag kl 13:33 Felis skrev (2 timer siden): ... Caroline synes KL kan sammelignes med en fødsel, for i etterkant husker hun bare de gode tingene. ... Hun gjentar ofte at hun syntes det var deilig å drite i hvordan hun så ut. ... Caroline har aldri spist så mye før. Hun spiste minst tre brødskiver med makrell i tomat og brunost til frokost. ... Hun gjentar at det var lite medmenneskelighet fra personalet. Du er god, @Felis! 😊 Det er helt merkelig måten de snakker på! Denne gangen først og fremst CBE! Etter først ha snakket mye om alt hun følte var dårlig, tøft og vanskelig med KL, så påstår hun plutselig at hun bare husker det gode. Etter å ha lagt ut i detaljer om sminke og egenpleie og hår og alt hun ikke fikk gjøre med dette under oppholdet fordi de tok fra henne "alt", så sier hun plutselig at det var godt å drite i hvordan hun så ut. Men det hun sier i etterkant tyder heller på at hun egentlig ikke greide å drite i hvordan hun så ut, hverken da eller nå (om man skal tro alt hun legger ut på IG). Det usunne fokuset på mat bare må hun også understreke, nesten som om hun må komme tv i forkjøpet om noen skulle se henne spise normalt. Det er tydelig viktig for henne å understreke at hun aaaaldri har spist så mye før, mens mengden hun beskriver til frokost faktisk er ganske normal mengde for mange før en dag jobb, i hvert fall for de som beveger seg litt i jobben. Igjen viser CBE at hun ikke har et normalt forhold til mat. Ut fra fysisk aktivitet i programmet spiste hun ikke mye til frokost, slik hun påstår, hun spiste helt normalt, kanskje til og med litt lite for noen dager. Hun passer også på å fortelle at hun blir dårlig i magen av brødmat, er argument hun også hyppig solgte da hun var lavkarbofantast, den lille tiden hun var det. Etter at hun ble høykarbofantast har hun jo påstått at hun ikke blir dårlig av brødmat. Men nå er det plutselig det likevel. Ikke greit å være kvinne på Instagram og holde rede på alle sine ulike narrativer, som synes å trekkes heller tilfeldig opp av influenserhatten når "innhold" må lages. Og så understreker hun igjen at, joda, hun husker definitivt mye av det hun anså som negativt, så mye at hun føler behov for å understreke igjen at hun følte det var lite medmenneskelighet fra personalet. Man kan jo forstå hvorfor slike influensere ikke takler ærlig arbeid... som faktisk stiller helt normale krav om oppmøte og utholdenhet og selvstendighet uten at man må roses for alt man gjør... 42 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet torsdag kl 14:20 #102012 Del Skrevet torsdag kl 14:20 Felis skrev (3 timer siden): Dagens episode heter Kompani Lauritzen, innrykksjokk og sjekketriks, så den er tydeligvis ikke del av den julespesialen jeg skal spare meg for. Caroline: Guri?? Guri: Caroline?? Guri: Vettu hva? Assa... du skal være med i Kompani Lauritzen Caroline: Nå. Er. Katta utte av sekken, skulle jeg til å si. Jeg har hatt lyst til å si det sååå lenge. Ehhhh og ENDELIG kan jeg .... fortelle det? (hun formulerer det som et spørsmål, selv om katta har vært ute av sekken i flere måneder). Jeg har jo vært litt... Jeg er jo stadig ute i sosiale medier, jeg, og prater Guri: Jajaja Caroline: Åsså har det vært litt sånn ... når jeg kom hjem ehhh... så har jeg liksom bare sagt ... Jeg har jo vært borte. Jeg var jo bare borte. Guri: Vettu hva Caroline? Jeg savnet deg! Og så gjentar de hvor mye de savnet hverandre en god stund... Guri skjønner ikke at Caroline turte å dra på Kompani Lauritzen og erklærer at Caroline er gæern. Jeg synes også det var modig, men etter en titt på proff.no, så tror jeg heller på en sammenheng med tallene til firmaene hennes, enn akutt psykisk sykdom. Caroline: Ja jeg må.. Å det jeg skulle si... var atte... jeg har jo, jeg har jo liksom sagt atte jeg har, jeee... har jokke lllllligget på latsiden på noen som helst måte. Ja, akkurat sånn er hver eneste formulering... Caroline virker veldig fornøyd med hvordan hun har kamuflert sin deltakelse i KL, for hun har bare sagt at det var en veldig fysisk og emosjonell anstrengelse, (og lagt til de andre deltakerne på some, lagt ut et veldig avslørende bilde og en film av en togtur) og da skjønte jo ingen at hun var på KL... Gud, hun er så utspekulert assa (ironi) Guri kan ikke begripe at noen vil utsette seg for noe så grusomt. Caroline har sett på KL og tenkt at er det ett program hun aldri skal takke ja til, så er det Kompani Lauritzen. Og så fikk hun den eposten, og da tenkte hun at hun kunne jo bli med på prosessen til castingen. Og så plutselig hadde hun samtale med psykologen og vipps så var hun med. En av motivasjonene for å bli med var at hun var usikker på hvor god form hun var i. Guri er sjokkert over at hun kunne tvile på formen, siden hun trener så mye. Jeg kan legge til at hun har en mann som manisk måler alle kroppens funksjoner, så jeg skjønner ikke helt usikkerheten. Men selv om Caroline meldte seg på for å finne ut om hun var så sterk og utholdende som hun trodde hun var, så ble hun mest sjokkert over det psykiske aspektet. Hun sier at det å få tilsnakk ikke var noe problem. Hun følte hun var godt forberedt på det. Caroline følte at produksjonen var lite til stede i Kompani Lauritzen. Hun savnet et menneske å forholde seg til. Hun følte at det nesten var som å være i militæret. Hun ble derfor veldig knyttet til de andre deltakerne. Hun presiserer at hun bare kan uttale seg om rekruttperioden, for det er alle med på, så da røper hun ikke noe. Men så nevner hun at hun fikk lite tilbakemelding som leder, så da spoilet hun vel at hun oppnådde å bli korporal... Og hun sier at hun bokstavlig talt har vært i kamp. Og overlevd en hel dag på kun en twist... Hun savnet å få ros i tilbakemeldingene, for hun syntes de var veldig flinke til å kritisere når ting ikke var bra nok. Men når man gjorde noe bra, så hørte man ingen ting. Hun syntes også befalet manglet medfølelse. Hun syntes det var hardt å bli fratatt søvn og mat også. Hun forteller at døgnet hvor hun fikk kun en tvist var hurramegrundt. Hun var fornøyd med egen innsats. Hun fikk en bekreftelse på at hun var i god form. Caroline synes KL kan sammelignes med en fødsel, for i etterkant husker hun bare de gode tingene. Hun syntes det var stress at de bare hadde 55 minutter på seg om morgenen, og at vasking av kaserne og mat inngikk i disse 55 minuttene. I begynnelsen hadde Caroline en plan om å stå opp litt tidligere, men de fikk ikke lov til å stå opp før klokka 7. En morgen forsøkte hun å ta med seg kremen sin og linsene på toalettet, og heldigvis hadde hun gjemt dem i bh-en, for hun møtte fenriken utenfor døra. Caroline tror folk at tror hun er mer jålete enn hun faktisk er. De som følger henne på snap vet at hun sjeldent bruker sminke, for det har hun ikke tid til. I KL hadde hun bare på seg cc-cream. Hun hadde heldigvis tatt brynslaminering og vippeløft før hun dro, så hun slapp å tenke på det. Inn på KL gikk fenriken gjennom kofferten hennes, og beslagla mesteparten i de to store toalettmappene hun hadde med seg, derfor hadde hun ikke så mye å pynte seg med. Dessverre glemte hun hårbørsten sin, så hun gikk lenge uten å børste håret. Heldigvis hadde hun på hatt, men den måtte hun ta av når hun skulle over dørstokker. Det var mye dårlige hårdager. Hun så seg ikke i speilet og tenkte at hun hadde godt av å være uten speil en stund. Hun gjentar ofte at hun syntes det var deilig å drite i hvordan hun så ut. Caroline fikk både mensen og måtte nummer en og to i skogen. Det var next level... Caroline hadde konstant halsbrann, fordi hun måtte spise mye brødmat til frokost. Brødet var deilig og nystekt, men vanskelig å svelge når man må spise fort. Caroline har aldri spist så mye før. Hun spiste minst tre brødskiver med makrell i tomat og brunost til frokost. Caroline tok en vo2-maks test før hun dro, og etter at hun kom hjem igjen. Under den siste testen klarte hun å pushe seg hardere, takket være ting hun lærte på KL. Vi får dessverre ikke vite om testen ble forbedret, for det skravlet de vekk. Caroline kunne ikke tenke på barna på KL, for den gangen hun gjorde det, så begynte hun å grine. Og det får vi sikkert se på tv, legger hun til. Det hadde ingenting med situasjonen hun var i. Caroline følte aldri at hun var bekymret for egen helse i KL, men hun opplevde at andre deltakere tok seg ut så hardt at de spydde, og da tenkte hun at det ikke var bra. Hun gjentar at det var lite medmenneskelighet fra personalet. Guri synes at de har pratet nok om Caroline, og vrir samtalen tilbake til sin egen helse igjen. Hun har begynt å trene litt hardere, men en healer har fortalt henne at mennesker over 40 ikke skal ta seg helt ut hele tiden. Caroline uttrykker skeptiske lyder til denne påstanden, og mener at man tåler mer, bare man venner seg til det. Guri forsøker å forklare at hun blir syk av hard trening, på grunn av alle helseutfordringene sine, men Caroline svelger tilsynelatende ikke denne teorien. Trening skal de snakke mer om, sier Caroline. Da kommer Guri plutselig på at hun ble sjekket opp på SATS. En mann tok kontakt og fortalte at han likte kroppen hennes. Mannen var ca 87 år, i følge Guri, og jeg lurer på hvordan min demente far har kommet seg til SATS på Røa, eller hvor hun nå bor. Det KAN forklare en del skyhøye taxiregninger. Merker dere at jeg mister fokus her? Det er så kjedelig.... Damene har spilt inn en julesang sammen, som vi nå må høre på. Caroline synes deres versjon er like fin som Kurt Nilsen sin, høres det ut som. Et av Carolines barn er med å synger. Jeg hørte to strofer og tenker jeg fortsetter å lytte til Kurt... https://www.podplay.com/no-no/podcasts/det-ma-vi-snakke-om-1249938 Herregud for et mareritt 🥹 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet torsdag kl 14:36 #102013 Del Skrevet torsdag kl 14:36 @Felis det er altså så gøy å lese disse! 🤩 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jawn Skrevet torsdag kl 15:51 #102014 Del Skrevet torsdag kl 15:51 Halsbrann av å spise brødskive 😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet torsdag kl 16:26 #102015 Del Skrevet torsdag kl 16:26 Snødronninga skrev (15 timer siden): Det er mulig det er gjort noen kosmetiske inngrep siden bildet fra se og hør ble tatt, men bildet er forholdsvis "nytt". Man ser alltid en helt annen versjon av CBE når hun filmer seg selv. Det ligger flere snutter på instastory, der hun reklamerer for et nytt kosmetikkmerke - som hun ELSKER. Jeg stusser på hvorfor CBE som er over gjennomsnittet opptatt av utseende og skjønnhet, ønsker å presenterer denne varianten av seg selv. Det er sikkert brukt vidvinkel-linse på iphone, som ikke gjør henne noen tjeneste. I stedet gir den effekten henne et veldig rart ansikt/hode. Nei da, dette er ikke noe nytt. Men jeg skulle gjerne hørt fra CBE selv, hvorfor det brukes effekter som gjør alt annet enn forskjønner. Hva annet av effekter er brukt? Jeg kan bare spekulere, men jeg vet jeg er drittlei og provosert over denne versjonen av henne som ikke på noe vis ser ekte ut. Til dere som titter innom for å rapportere til Caroline, kan dere ikke bare videresende dette: Vær så snill å slutt med idiotiske effekter og kutt ut botox eller/og fillers. Du aner ikke (tydeligvis) hvor mye flottere du hadde vært uten så mye unødvendig tukling. DET skulle jeg ønske du skjønte og visste. Takk for meg. https://www.seher.no/kjendis/slar-tilbake-mot-operasjonsryktene/81378053 Instastory hos CBE https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Hun er åpenbart veldig opptatt av å ha et langt og smalt ansikt, noe hun ikke har naturlig. Virker som om hun har veldig mange oppheng rundt eget utseende og ikke aksepterer seg selv slik hun er skapt, det er bare trist, hun er jo pen naturlig. Det hun mangler er genuin utstråling, fordi hun ikke klarer å være seg selv. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet torsdag kl 16:31 #102016 Del Skrevet torsdag kl 16:31 Dårlig av brødmat (hvetemel), men tåler tydeligvis pasta (hvetemel) og pizza(hvetemel) ganske så ofte.. 🤔 29 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet torsdag kl 17:38 #102017 Del Skrevet torsdag kl 17:38 (endret) Ikke få sjokk nå, men her er et klipp fra Kompani Lauritzen, filming fra CBEs høyre side. Det er altså slik den ser ut, og den hun jobber hardt for å skjule. Forstå det den som kan. Sammenlign gjerne med bildene jeg la ut i går, der C ser ut som en operert Hollywoodfrue. Det tillater jeg meg å si, når hennes naturlighet (så naturlig det kan bli etter jevnlige klinikkbesøk) er så mye finere. https://www.tv2.no/video/underholdning/jaevla-befal/20275042 Endret torsdag kl 17:39 av Snødronninga 31 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgrønn Skrevet torsdag kl 17:49 #102018 Del Skrevet torsdag kl 17:49 Snødronninga skrev (10 minutter siden): Ikke få sjokk nå, men her er et klipp fra Kompani Lauritzen, filming fra CBEs høyre side. Det er altså slik den ser ut, og den hun jobber hardt for å skjule. Forstå det den som kan. Sammenlign gjerne med bildene jeg la ut i går, der C ser ut som en operert Hollywoodfrue. Det tillater jeg meg å si, når hennes naturlighet (så naturlig det kan bli etter jevnlige klinikkbesøk) er så mye finere. https://www.tv2.no/video/underholdning/jaevla-befal/20275042 SÅ FIN! Tenk at hun ikke klarer å se det selv? På det klippet var hun jo en helt pen dame - i egne kanaler ser hun jo ikke sånn ut? Her er hun jo pen og ser ikke ut som en 50 år gammel operert amerikaner! Heia Caroline som SEG SELV! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet torsdag kl 18:34 #102019 Del Skrevet torsdag kl 18:34 Det er interessant når noen sier at de ikke bryr seg om utseende, samtidig som de uttrykker stor glede over å ha fått utført kosmetiske behandlinger som vippeløft og brynsløft. I tillegg har de gjennomgått flere operasjoner. Det skaper en viss dissonans. Uavhengig av hvor godt vedkommende gjør det på KL, forholder jeg meg kritisk til personer som fortsetter å eksponere barna sine på en måte jeg opplever som uheldig. Dette kombineres gjerne med en livsstil som fremmer ekstremt forbruk og en tendens til å vise frem kroppen sin i situasjoner som ikke virker naturlige eller nødvendige. Det eneste positive jeg ser med årene er en mer nyansert tilnærming til kosthold. Den tidligere promoteringen av lavkarbo-dietter på sosiale medier ser ut til å ha avtatt. Lavkarbo i seg selv er ikke nødvendigvis et problem, men måten det ble presentert på tidligere, med et svært unyansert syn på mat og helse, fremsto i mine øyne som potensielt skadelig. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet torsdag kl 19:11 #102020 Del Skrevet torsdag kl 19:11 siesta skrev (18 timer siden): Fra A til Å ? Blir mange navn. Så får høre, hvem av oss shamer just because... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå