Xstrella Skrevet 18. november #101721 Del Skrevet 18. november Dette minner meg så om VP sirkuset som herjet i mange år. Putepufferen som startet det ene etter det andre og krasjet hver gang. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 18. november #101722 Del Skrevet 18. november (endret) Sitter bare å tenker på hvor enormt stor og hvor mange millioner hu hadde tjent hvert år om hun hadde planlagt bedre for framtiden mtp den plattformen hu hadde for noen år siden. Med interiør, matlaging, trening og familieliv. Hun kunne startet flere brands, drevet en proff nettbutikk og mye mer. Hun har/hadde jo mer å stå på enn hva for eksempel Julianne/Pilotfrue har av content osv. Bare et eksempel om hun bare hadde vært mer naturlig, mindre thinspo, mindre kortvarige løsninger på ting osv. Drømmeslottet hennes går sakte, men sikkert i oppløsning og hun kommer til å ende opp med å tjene så vidt til havregrøt gjennom å være pt på et smått avdanket treningsstudio Endret 18. november av Wenda 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. november #101723 Del Skrevet 18. november Ny podcastepisode i dag? Du verden. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 18. november #101724 Del Skrevet 18. november Wenda skrev (1 time siden): Sitter bare å tenker på hvor enormt stor og hvor mange millioner hu hadde tjent hvert år om hun hadde planlagt bedre for framtiden mtp den plattformen hu hadde for noen år siden. Med interiør, matlaging, trening og familieliv. Hun kunne startet flere brands, drevet en proff nettbutikk og mye mer. Hun har/hadde jo mer å stå på enn hva for eksempel Julianne/Pilotfrue har av content osv. Bare et eksempel om hun bare hadde vært mer naturlig, mindre thinspo, mindre kortvarige løsninger på ting osv. Drømmeslottet hennes går sakte, men sikkert i oppløsning og hun kommer til å ende opp med å tjene så vidt til havregrøt gjennom å være pt på et smått avdanket treningsstudio Ja, jeg har sagt det før:De er et strålende eksempel på hvordan man IKKE skal gjøre ting. Mulighetene hun har rotet bort har vært ganske utrolige. Så kan man si at hun åpenbart ikke har personlighten og dyktigheten til å klare å gjøre som Camilla Pihl eller Sophie Elise, men det var det ingen som visste i 2013 da hun var på høyden. At hun ikke klarte å lansere mer blivende konsepter er nesten merkelig. Hun har ikke klart å knytte til seg noen faste firmaer eller merker, jeg tenker mitt om det, hun kan umulig være så lett eller inspirerende å samarbeide med. Samtidig har man jo etter hvert en del eksempler på andre i samme nedadgående trend: Anna Rasmussen, f.eks. De har begge klart å rote bort gedigne sjanser, det sier kanskje mye om at man må ha et visst talent og intelligens for å få det til. Jeg tror ikke Pilotfrue heller holder så lenge, hun lager elendig content og har lite å komme med, jeg tror folk går lei snart. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 18. november #101725 Del Skrevet 18. november Kollontaj skrev (1 time siden): Ny podcastepisode i dag? Du verden. Men hvorfor har de byttet dag? Er det noen forklaring på det? Jeg vet helt ærlig ikke om jeg ønsker å høre Guri snirkle rundt hvordan hun mistet dyden, men jeg er ganske klar for å høre hva Caroline legger i et godt ekteskap. Noe sier meg at vi har svært forskjellig syn på det... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 18. november #101726 Del Skrevet 18. november Felis skrev (52 minutter siden): Men hvorfor har de byttet dag? Er det noen forklaring på det? Jeg vet helt ærlig ikke om jeg ønsker å høre Guri snirkle rundt hvordan hun mistet dyden, men jeg er ganske klar for å høre hva Caroline legger i et godt ekteskap. Noe sier meg at vi har svært forskjellig syn på det... Tror det bare er en ekstra episode. Sikkert fordi de har SÅ mye å snakke om. Det bare renner ut bra content, kunnskap, sjarme og nyttig stoff. Heldige oss! Jeg har hørt den, nivået er nøyaktig det samme. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 18. november Populært innlegg #101727 Del Skrevet 18. november (endret) Den gode nyheten er at episoden er nede i 23 minutter. Det er en voldsom forbedring fra de første 50-minutters episodene. Klipperne hos Batong har tydeligvis skjønt noe... Guri innleder med å be Caroline komme med oppskriften på det gode ekteskap. Caroline ler defensivt, og jeg får på følelsen at hun mye heller vil snakke om tarmfunksjonen sine. Som jeg har nevnt tidligere, så hopper hun elegant over alle anledninger til å si noe pent om sin bedre halvdel. Faktisk skulle man tro, ut ifra denne podcasten, at hun ønsket hun var like singel som Guri. Guri sier at slik hun forstår det, så fungerer ekteskapet til Caroline veldig fint. Caroline svarer litt sånn jada, jada, og så legger hun ut om hvor gammel hun føler seg, fordi hun giftet seg så tidlig. Og så kaster hun ballen rett tilbake til Guri, som selvfølgelig griper sjansen til å prate om seg selv med begge hender. Etter en lang utredning om flyttekaos og foreldrenes brudebilde kommer hun på at de skulle snakke om Carolines ekteskap, og tar opp igjen den tråden. Caroline ler defensivt igjen, og jeg føler ubehag på hennes vegne. Caroline: Jeg ehhh off det er vanskelig spørsmål. Vi har jo ehhh funnet, åpenbart, noe som ehhh funker for begge. Vi er eeeeehhh... For vi jobber jo sammen også, ikke sant? Så vi er jo mye... ehhh... Vi gjør jo mye sammen. Guri: Mmm Caroline: Og jeg må le litt, for i går kveld, da jeg var på hotellrommet, så.. sååå... satt jeg og jobba Guri: Ja? Caroline: Og så ringte jeg Lars Kristian, for det var noe jeg lurte på.... sukk... og så snakka vi sammen i en time Guri: Nei? Caroline: Men vi snakka jo´kke sammen, vi satt liksom og jobba hver for oss Guri: Åja? Caroline: Og prata litt sånn innimellom og ville liksom egentlig ikke legge på. For det var liksom akkurat den samme tonen som når vi sitter på kontoret, da... Guri: Ja... Caroline: For da var vi liksom sammen, uten å være sammen, hvis du skjønner hva jeg mener? Guri skjønner liksom det, heldigvis, så vi slipper å få en reprise. Og så får vi en lang avhandling om ensomhet igjen. Caroline sier at det er verdens mest naturlige ting å være sammen med Lars Kristian, og sånn tror hun han føler også. De gjør jo alt sammen, inkludert å trene. Og så prater de litt om hvordan løpevideoene til Caroline filmes, og Guri er tydeligvis imponert over Lars Kristians selvoppfordrelse når det kommer til å filme konen. Caroline nevner ikke med et ord at han tross alt har levd på henne siden han la opp sin 20 år lange karriere i eliteserien i en alder av 33, og at litt filming er det minste han burde yte til gjengjeld. Guri: For en mann! Hun skulle bare visst hva Lars Kristian er villig til å gjøre for å holde fruen i en posisjon hvor hun kan fø på han.... Caroline forteller at moren hennes er veldig imponert over Lars Kristian fordi han er flink til... Men så kommer hun ikke på hva han er flink til, så hun retter det med at han gjør alt. Han kan stryke, ta ut av oppvaskmaskinen og brette klær og vaske gulv, sier Caroline. Og hun nøler aldri med å sette han til å gjøre husarbeid. En moderne mann, sier Guri, med drømmende stemme. En moderne mann, absolutt, gjentar Caroline. Det er liksom en del gjentakelser, liksom, i denne podcasten, liksom, hvis dere skjønner hva jeg mener? Liksom? Guri har vært inne på den derre Netfit, som hun synes er en veldig fin side på Instagram. Caroline forteller at til å begynne med var siden mest "vår" men nå er den mest "min", siden hun er utdannet personlig trener. Så da kan hun vri det over til å handle om henne, uten å handle om henne. Caroline sier at Lars Kristian er kjempeflink til å lage mat. Da hun traff han lagde han biff og fløtepoteter til henne. Og han kan lage pizza fra bunnen og baker brød flere ganger i uka. Og grunnen til at det funker er at de gir hverandre space, og noen andre floksler. Jeg hørte noe om "team", "ærlighet" og mere "space"... Hva med det romantiske oppi det hele, sier Caroline. Det føler hun ikke at de er, men de plotter heldigvis ikke sex inn i kalenderen. Begge er enige om at det skal være spontant. Men det er mest hverdag.Og de ser mye film sammen, for Caroline føler ikke at de trenger de gode samtalene... Caroline innrømmer at de også har diskusjoner, men det løser de også. Caroline sier at hun var dårlig på å si unnskyld før, men nå har hun blitt mye bedre. Og ting hun irriterer seg mye over er når Lars Kristian har ryddet bordet, så står pepperbørsen igjen og det er fremdeles flekker på bordet. Og at han presterte å bli tatt når han stalket en kvinne. Neida, hun sa ikke det, men jeg tipper hun ble irritert den gangen også... Podcasten har vart i 10 minutter, og begge damene høres ut som de ikke kommer på mer å si. Samtalen har rett og slett dødd ut, men ingen av dem er villige til å erklære døden for inntruffet, så de fortsetter med Å mai gådd og Herreguuuud og hysterisk latter i 13 minutter til. De gjentar ofte at det er veldig, veldig gøy, men jeg er ikke enig! Episoden klippes av like brått som den forrige. https://www.podplay.com/no-no/podcasts/det-ma-vi-snakke-om-1249938 Endret 18. november av Felis Glemte lenke, liksom 49 8 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 18. november #101728 Del Skrevet 18. november Rev. Revenge skrev (5 timer siden): Siden jeg er litt vitebegjærlig av meg, fant jeg endelig ut hva Eriksens eget Treasures Publishing-selskap er. Vedtekstfestet formål: Sosiale medier, konsulentoppdrag, medier og annet som naturlig faller sammen med dette. Ikke mindre enn et reklamebyrå, faktisk. Hva den mannen ikke kan https://www.proff.no/selskap/treasures-publishing-as/sarpsborg/reklamebyrc3a5er/IFFON2Q01DI At de tro driver med det som kalles "reklamebyrå" er vel akkurat like lite troverdig som at Netfit, pt_carolineberg og Lars-Kristian Eriksen driver med "Annen forebyggende helsevirksomhet": https://virksomhet.brreg.no/nb/oppslag/underenheter/924952784 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 18. november #101729 Del Skrevet 18. november Takk igjen, @Felis! Sender over litt førstehjelp som kanskje er nyttig etter den innstatsen... Litt favorittmusikk eller hvit støy for å vaske ørene og hjernecellene, kanskje også gjøre godt? Det disse to voksne damene "presterer" er bare så flaut og dårlig at det er helt uforståelig at de fortsetter, at de ikke bare innser egne begrensninger og bare avslutter. CBE har ikke så mye mer å tape egentlig, men GS har nok mer å tape på dette. Bra jobba, igjen, Felis! Jeg lo høyt av din kommentar etter det med at CBE irriterte seg over at pepperbørsen ikke ble fjernet fra middagsbordet. Din kommentar viser bare absurditeten og det komplett meningsløse i det CBE og LKE driver med. 23 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. november #101730 Del Skrevet 18. november Takk igjen @Felis! Men handlet det ikke om dyden til Guri? Står så i Dagbladet. 👀 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 18. november #101731 Del Skrevet 18. november Kollontaj skrev (5 minutter siden): Takk igjen @Felis! Men handlet det ikke om dyden til Guri? Står så i Dagbladet. 👀 Joda, de hadde en sekvens om dyden til Guri. Men jeg orket bare å referere det son handler om Caroline, siden dette er tråden om henne. Personlig synes jeg at Guri er mer utmattende å høre på en Caroline (det er faktisk mulig) og det eneste jeg reflekterte over i den utrolig kjedelige historien, var kudos til begge damene for at de lot være å gjøre narr av at fyren endte som taxisjåfør... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. november #101732 Del Skrevet 18. november Felis skrev (6 minutter siden): Joda, de hadde en sekvens om dyden til Guri. Men jeg orket bare å referere det son handler om Caroline, siden dette er tråden om henne. Personlig synes jeg at Guri er mer utmattende å høre på en Caroline (det er faktisk mulig) og det eneste jeg reflekterte over i den utrolig kjedelige historien, var kudos til begge damene for at de lot være å gjøre narr av at fyren endte som taxisjåfør... Ah, skjønner. Trodde ellers det handlet om råd for et lykkelig ekteskap, ikke om det spesifikke ekteskapet. Det er jo litt spesielt å fokusere på CBE og LKE, burde jo heller snakke generelt om temaet, men tror vel ikke det er mulig med tanke på de to «programlederne». 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 18. november #101733 Del Skrevet 18. november Kollontaj skrev (2 minutter siden): Ah, skjønner. Trodde ellers det handlet om råd for et lykkelig ekteskap, ikke om det spesifikke ekteskapet. Det er jo litt spesielt å fokusere på CBE og LKE, burde jo heller snakke generelt om temaet, men tror vel ikke det er mulig med tanke på de to «programlederne». Åja, det burde jeg jo tatt med! Caroline vet dessverre ikke hemmeligheten bak et lykkelig ekteskap. Hun innrømmer det i et lite klipp mot slutten, men den sekvensen om ekteskapet hennes sier vel det meste? Jeg tror jeg kan finne mer positive ting å si om absolutt alle eksene mine, enn Caroline klarer å komme på om sin nåværende mann. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. november #101734 Del Skrevet 18. november Felis skrev (1 minutt siden): Åja, det burde jeg jo tatt med! Caroline vet dessverre ikke hemmeligheten bak et lykkelig ekteskap. Hun innrømmer det i et lite klipp mot slutten, men den sekvensen om ekteskapet hennes sier vel det meste? Jeg tror jeg kan finne mer positive ting å si om absolutt alle eksene mine, enn Caroline klarer å komme på om sin nåværende mann. Men han er jo «en moderne mann» 😬. Høres forøvrig ut som noe man kunne uttalt med seriøsitet i 1975 eller deromkring. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 18. november #101735 Del Skrevet 18. november Jeg hørte på podcasten for første gang nå, og valgte naturligvis siste episode siden den er kortest. Jeg er ganske sikker på at det ledet til første stadium i hjernedød. 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 18. november #101736 Del Skrevet 18. november Kollontaj skrev (Akkurat nå): Men han er jo «en moderne mann» 😬. Høres forøvrig ut som noe man kunne uttalt med seriøsitet i 1975 eller deromkring. Han er flink til å lage pizza, flink til å lage paste og flink til å bake brød... Flott at hun klarer å komme på tre positive egenskaper hos partneren sin, men de ligner ikke så mye på hva jeg ville trukket frem hos min egen mann. Han er forøvrig også flink til å lage pizza, men hvis noen ber meg om å fortelle om ekteskapet mitt, så er det nok viktigere egenskaper jeg vil trekke frem hos han. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 18. november #101737 Del Skrevet 18. november Så...for å hause opp lyttertallene så må den gamle klassikeren fram: S E X. Guri Schanke deler ærlig om hvordan hun mistet jomfrudommen Jeg blir flau. Skikkelig puteflau. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. november #101738 Del Skrevet 18. november Felis skrev (10 minutter siden): Han er flink til å lage pizza, flink til å lage paste og flink til å bake brød... Flott at hun klarer å komme på tre positive egenskaper hos partneren sin, men de ligner ikke så mye på hva jeg ville trukket frem hos min egen mann. Han er forøvrig også flink til å lage pizza, men hvis noen ber meg om å fortelle om ekteskapet mitt, så er det nok viktigere egenskaper jeg vil trekke frem hos han. Ja, er tipset å finne en som er god på pizza, pasta og brød? 😆 Ansvarsfull, morsom og omsorgsfull er kanskje det hun egentlig mener? Joda. Neida. Tror vel jeg hadde prøvd å ta med litt fakta om ekteskap og hva kvinner generelt sier er viktig, i stedet for å snakke om kokkeleringen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pasha Skrevet 18. november Populært innlegg #101739 Del Skrevet 18. november bilde av et av barna på Instagram (i rolle som Oliver twist).. med plakat Til SALGS sjeldent har vel et bilde passet bedre... mor og far har jo solgt barndommen der 42 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 18. november #101740 Del Skrevet 18. november vinterskog skrev (28 minutter siden): Så...for å hause opp lyttertallene så må den gamle klassikeren fram: S E X. Guri Schanke deler ærlig om hvordan hun mistet jomfrudommen Jeg blir flau. Skikkelig puteflau. Når man ikke trodde skipet kunne synke dypere!!! Hvem i heite huleste har intr å vite noe slikt? Som du skriver.....puteflaut og vurderer å kjøpe meg den største puta på KID til neste pod🙄 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå