Rev. Revenge Skrevet 28. oktober 2024 #101101 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Gladis skrev (9 timer siden): Unnskyld meg men dette ble voldsomt. Tror nesten ikke det er sant det jeg leser. Du må virkelig ha satt deg inn i universet til Caroline, som du kaller det . Hjelpes meg. Der er ikje jeg og kan kun utale meg om det siste jeg ser av Caroline. Og jeg syns hun er flott. Da har du gått glipp av hva tråden handler om. Kanskje du skulle lese innlegget til @Frisk Frosk og bidra med et informert syn på virksomhetens drift fremfor å misunne en redigert/filtrert/posert kropp? Har du lyst til å bruke 4000,- per måned mens en pt uten kompetanse forteller deg hvordan du skal spise og trene? I så fall hvorfor, og hva tror du at du får til den prisen med en bindingstid på tre måneder? Tilføyelse: Brukernavn har allerede slettet seg, så noen fornuftig tilbakemelding forventes ikke. Endret 28. oktober 2024 av Rev. Revenge 23 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 28. oktober 2024 Populært innlegg #101102 Del Skrevet 28. oktober 2024 Rev. Revenge skrev (40 minutter siden): Da har du gått glipp av hva tråden handler om. Kanskje du skulle lese innlegget til @Frisk Frosk og bidra med et informert syn på virksomhetens drift fremfor å misunne en redigert/filtrert/posert kropp? Har du lyst til å bruke 4000,- per måned mens en pt uten kompetanse forteller deg hvordan du skal spise og trene? I så fall hvorfor, og hva tror du at du får til den prisen med en bindingstid på tre måneder? Tilføyelse: Brukernavn har allerede slettet seg, så noen fornuftig tilbakemelding forventes ikke. Det er en gjenganger i denne tråden, at noen helt nye brukere kommer inn for å skrive veldig usaklige forsvarsinnlegg for CBE (Hun er så flott, dere er misunnelige, jeg blir inspirert av henne) for deretter å forsvinne igjen... 34 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 28. oktober 2024 #101103 Del Skrevet 28. oktober 2024 hvalstad45 skrev (1 time siden): Det er en gjenganger i denne tråden, at noen helt nye brukere kommer inn for å skrive veldig usaklige forsvarsinnlegg for CBE (Hun er så flott, dere er misunnelige, jeg blir inspirert av henne) for deretter å forsvinne igjen... Gjerne når det er noe nytt som avsløres/må dekkes over. Og sånn går nu dagen. 20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 28. oktober 2024 #101104 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jeg må gi Caroline ros for de to siste innleggene. Det ene innlegget handler om at hun prøver en kjole, og spør leserne om hun skal beholde den eller ikke. Det andre innlegget handler om at hun har dekket et flott halloween-bord. Begge innleggene har fått mange positive kommentarer fra engasjerte lesere. Det er denne typen innlegg som har gjort henne stor. I mellomtiden har vi andre tatt utdannelse og hatt ulike jobber. Caroline kommer heseblesende etter med et kort yogakurs og noen måneders PT-kurs, og forventer å bli tatt seriøst når hun feilsiterer forskningsartikler om treningsklokker, lager en merkelig video om ubevisst snacking, setter opp dyre treningskurs og lager en fnisete podcast uten innhold. Det er rett og slett provoserende, og jeg skjønner ikke at hun (og gemalen for den saks skyld) tør å fremstille seg som eksperter. Håper virkelig ikke at de lurer noen! 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleMonkey Skrevet 28. oktober 2024 #101105 Del Skrevet 28. oktober 2024 Gjest Gladis skrev (11 timer siden): Unnskyld meg men dette ble voldsomt. Tror nesten ikke det er sant det jeg leser. Du må virkelig ha satt deg inn i universet til Caroline, som du kaller det . Hjelpes meg. Der er ikje jeg og kan kun utale meg om det siste jeg ser av Caroline. Og jeg syns hun er flott. Hvordan hun ser ut og hvordan hun drifter influenser- og PT-virksomheten hennes er to hvidt forskjellige ting. Vedkommende du siterer, diskuterer hvorfor influenser- og PT-driften ikke akkurat går så det suser. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. oktober 2024 #101106 Del Skrevet 28. oktober 2024 Ja, hun er søT og pen og trener mye. hun er også dårlig til å merke reklame, har et veldig heftig kroppsfokus og eksponerer ungene for hundretusenvis av fremmede. 27 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 28. oktober 2024 #101107 Del Skrevet 28. oktober 2024 Rev. Revenge skrev (1 time siden): Gjerne når det er noe nytt som avsløres/må dekkes over. Og sånn går nu dagen. Du mener caps lock til følgerne med invitasjon til Kvinneguiden når podkasten ikke får 5 stjerner? 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 28. oktober 2024 #101108 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) pøbelsara skrev (1 time siden): Ja, hun er søT og pen og trener mye. hun er også dårlig til å merke reklame, har et veldig heftig kroppsfokus og eksponerer ungene for hundretusenvis av fremmede. Det med barna er jeg 100% enig i!!! men må bare applaudere henne for å se så bra ut😍😍 (jeg slo det sammen for deg til noe meningsfullt ref tidligere kommentarer her) Endret 28. oktober 2024 av ~ Ada ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minthia Skrevet 28. oktober 2024 Populært innlegg #101109 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Igjen denne diffuse informasjonen og dobbeltsidige kommunikasjonen. Hun brukte 7 år på å bygge opp Netfit - "et trenings- og kostholdsunivers ingen hadde sett maken til", før hun droppet det for å bruke 2 mnd på et pt-kurs for nå å tilby "coachingprogrammer", hvor hun "kombinerer ekspertise innen vektnedgang, livsstilsendringer, og treningsplanlegging". Kombinerer ekspertise altså. Teamleder tenker man da når hun ikke har den ekspertisen selv. Skal hun, som ikke har klart å holde på et eneste samarbeid gjennom karrieren, lede et team med fagfolk for å fremme "hennes tilnærming" til trening, vektnedgang og livsstilsendring? (Bare et annet ord for vektnedgang forresten, etter nærmere gjennomlesning). Men vi ser fortsatt ikke tegn til et faktisk team. Vektplanen kommer åpenbart ikke fra henne selv eller "hennes tilnærming" fordi den er veldig, veldig, veldig fri for kaloritelling og alt hun i alle år har formidlet gjennom kanalene sine. "Boom - kalorier rett i banken - metoden", som åpenbart var CBEs egen metode, er visst skrinlagt for en stund. Eller bare forbeholdt PT-caroline sin instakonto for sjokkeffekt og mediestorm. For den mystiske ernæringsfysiologen i teamet til CBE foreslår nemlig periodisk faste som metode. Han/hun er kanskje litt uregjerlig, ettersom CBE aldri har holdt på med, eller nevnt periodisk faste i sine kanaler tidligere. Men man skal i alle fall få muligheten til en samtale med denne personen. Det er jo tidenes første innrømmelse fra CBE at noen vet noe som helst bedre enn henne selv. Samtidig annonserer hun at hun skal være vår personlige coach for opplegget med "Ingen kaloritelling, ingen regler du ikke kan følge, bare en plan som fungerer for deg og ditt liv". Så hvem leder vektnedgangsplanen med periodisk faste - CBE eller ernæringsfysiologen? Har periodisk faste plutselig blitt "hennes tilnærming" til kosthold? Veldig overraskende, og veldig, veldig uklart. Resten kommer i form av et videokurs hvor man skal "dykke (..) dypt inn i hva som virkelig betyr noe når det gjelder kosthold og helse (...) ". Vi kan bare håpe at kurset er satt sammen av ernæringsfysiologen, men erfaringen tilsier at dette først og fremst er LKE sin våte drøm. Det, og hva kostholdskurset faktisk inneholder, får man først vite om man betaler 12.000,- kroner inn på kontoen til frua. Hva og hvilken ekspertise man egentlig får i denne delen av kurset er altså veldig, veldig uklart. Hva betaler man egentlig for her? Og er den samtalen med ernæringsfysiolog inkludert i (den veldig stive) prisen? Har CBE faktisk fått rekruttert en ernæringsfysiolog med 5 års utdannelse til å jobbe under seg for å fremme "hennes tilnærming"? Eller er det rett og slett CBE-språk igjen for å blåse opp en fjær til fem, filtrerte høns. Så skal det også være ekspertise innen livsstilsendring og vanecoaching, Som jeg kan se med enkel googlig finnes det én sertifisert vanecoach i Norge. Han har i tillegg utdanning som fysioterapeut, personlig trener, ernæringskonsulent og sertifisert helseveileder. Pålitelig type med god ekspertise. Men han er nok ikke med i teamet når vi skal tenke oss "et liv hvor du intuitivt vet hva kroppen din trenger, og du tar de riktige valgene uten stress eller skyldfølelse". Her skal man nok få dykke dypt ned i ekspertisen til CBE for å få en "dødsbra balanse" når vi skal "navigere kosthold og helse på en naturlig måte, uten å måtte bekymre deg for å telle kalorier eller følge strenge dietter". Det spørs om man her altså bare må gjøre som Caroline selv - slutte i jobben, så har man den tiden man trenger i hverdagen. Men ikke gjøre som hun sier på Instagram altså. Eller jo. Eller nei.. eller... Jeg blir veldig forvirret. Lovnaden om at man etter å ha deltatt på Ny start skal ha "lært så mye om kosthold, trening og helse at du kan være din egen personlige trener" sier jo bare alt om hva CBE tenker om betydningen av kompetanse her i livet. 2 mnd pt-kurs, et nettbasert yogakurs og en skikkelig ordsalat er alt hun selv er villig til å bidra med for å få til det hun har forsøkt å stable på beina i snart åtte år nå. Vi skal tro på det hun skriver, ikke det hun gjør. Selv om hun ikke sier noe ordentlig. Igjen. https://coach.everfit.io/package/RP482755 https://www.carolinebergeriksen.no/coaching/?fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAAab1h5k0Sv8oN4GZCJ-rVEMEnjP1DxezNUzDNe4jTQZn-WjP0IOTTXWD0B0_aem_eFeFNupR1aKPgwDnFzdBdg Endret 28. oktober 2024 av Minthia 29 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. oktober 2024 #101110 Del Skrevet 28. oktober 2024 👏🏻 @Minthia 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 28. oktober 2024 #101111 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hvilket PT-kurs hos AFPT er det egentlig hun har, er det dette? https://afpt.no/studietilbud/personlig-trener (nettsidene til AFPT er helt grusomme å navigere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 28. oktober 2024 #101112 Del Skrevet 28. oktober 2024 Nå måtte jeg sjekke pris på opplegg his Kickstart helse ( Martin Johnsrud Sundby ) og ser at CBE har lagt seg på omtrent de samme prisene. Forskjellen er jo at Kickstart sine sider er tydelige, du vet hva du får. Samt at de har jo ansatte vi har hørt om og vi har sett at de får resultater. samtidig så finnes det mange andre aktører med opplegg som fremstår som mer seriøse og billigere, enn det CBE presenterer. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. oktober 2024 #101113 Del Skrevet 28. oktober 2024 siesta skrev (13 timer siden): Er så mange misunnelig damer her. Tror nok Caroline er innom og ler. Få dere et liv Jeg kommer faktisk ikke på en enste ting å være misunnelig på henne for. Jeg har friske barn, en snill og god mann som liker meg som jeg er helt uten å redigere meg, en utdannelse som har gitt meg en jobb jeg trives og tjener bra nok i, hus, hytte og bil. Vi reiser på ferie hvert år og jeg trener nok til å ha en ok figur og bra helse. Så hva skulle jeg misunt? Jeg syns tvert i mot at livet hennes er ca det siste jeg ville hatt (når man tenker vanlige folk i Norge). Hva slags liv har du da, som må henge her for å kritisere folk? Har du ikke annet å ta deg til? 23 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet 28. oktober 2024 #101114 Del Skrevet 28. oktober 2024 Sjekk ut siste post på pt-kontoen. Teknikken på stående roing er faktisk det verste jeg har sett av teknikk på lenge 🤣 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 28. oktober 2024 #101115 Del Skrevet 28. oktober 2024 Men nå må alle følge "hennes" program i Sterk og atletisk, var det ikke slik? Er det da hennes program som i "jeg har programmert et program for individuelle deg" eller som i "mitt personlige program som jeg selv bruker"? Jeg blir igrunnen noe oppgitt når det endelig skal lanseres noe nytt, og så faller alt pladask sammen allerede før noen har rukket å si "attehæ?" ref. det gode innlegget til @Minthia 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 28. oktober 2024 #101116 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jojo345 skrev (43 minutter siden): Sjekk ut siste post på pt-kontoen. Teknikken på stående roing er faktisk det verste jeg har sett av teknikk på lenge 🤣 Teknikken på hip thrust er også ganske krise.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 28. oktober 2024 #101117 Del Skrevet 28. oktober 2024 Ser vurderingen av podcasten til CBE og Guri har sunket ned til 1,8 nå, -og det er det altså KUN fordi kritikerne på Kvinneguiden ødelegger ratingen. Selv syns jeg det er meget bemerkelsesverdig at voksne kvinner ikke er mer reflekterte og oppegående enn dette, og at dette overhode ikke er noe å lage podcast om. Lurer på om produsenten er fornøyd? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 28. oktober 2024 #101118 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Rev. Revenge skrev (52 minutter siden): Men nå må alle følge "hennes" program i Sterk og atletisk, var det ikke slik? Er det da hennes program som i "jeg har programmert et program for individuelle deg" eller som i "mitt personlige program som jeg selv bruker"? Jeg blir igrunnen noe oppgitt når det endelig skal lanseres noe nytt, og så faller alt pladask sammen allerede før noen har rukket å si "attehæ?" ref. det gode innlegget til @Minthia Sterk og atletisk - programmet som koster 599,- om du starter 4. november, og 2999,- om du starter 25. august mener du? Her kommer det jo helt klart frem at Sterk og atletisk med start 4. november består av hennes eget treningsprogram. Eller et program hun har satt sammen helt selv. De som starter 25. august med programmet som er lansert på den nylanserte nettsiden hennes, får derimot et personlig tilpasset program: "Enten du trener hjemme eller på senter, er helt nybegynner eller erfaren, så finnes det økter og øvelser for deg!". De får også innføring i appen og tilpassede økter man kan gjøre hjemme - sikkert derfor det koster så mye mer. De som derimot velger å kjøpe programmet gjennom Netfit får starte 25. august for 599,- istedet for 2999,- Denne programvarianten har en mindre bonusøkt enn den til 2999,- Eller så er det like mange, det står begge deler. I tillegg så forsvinner jo Caroline den dagen de to siste variantene av programmet starter, så her er det orden i sysakene. Det er bare kritikerne på Kvinneguiden som ikke skjønner dette altså! Endret 28. oktober 2024 av Minthia 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 28. oktober 2024 #101119 Del Skrevet 28. oktober 2024 Smugleseren skrev (6 minutter siden): Ser vurderingen av podcasten til CBE og Guri har sunket ned til 1,8 nå, -og det er det altså KUN fordi kritikerne på Kvinneguiden ødelegger ratingen. Selv syns jeg det er meget bemerkelsesverdig at voksne kvinner ikke er mer reflekterte og oppegående enn dette, og at dette overhode ikke er noe å lage podcast om. Lurer på om produsenten er fornøyd? Enig med @Dolce her jeg. Veldig merkelig at 20 pers på KG klarer å dra podcast-snittet helt ned i søla når CBE liksom mottar så utrolig mye ros og har utrolige tre hundre tusen følgere på Instagram 🤔 41 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. oktober 2024 #101120 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Smugleseren skrev (22 minutter siden): Ser vurderingen av podcasten til CBE og Guri har sunket ned til 1,8 nå, -og det er det altså KUN fordi kritikerne på Kvinneguiden ødelegger ratingen. Selv syns jeg det er meget bemerkelsesverdig at voksne kvinner ikke er mer reflekterte og oppegående enn dette, og at dette overhode ikke er noe å lage podcast om. Lurer på om produsenten er fornøyd? Oi. Kvinneguiden har faktisk avtalt å gi dårlig karakter, skriver en helt uhildet person. 🤭 Nå er jeg sur, fordi jeg aldri fikk beskjed om den avtalen. 🥹 News flash, CBE.no; akkurat kvalitet på en podcast tror jeg de fleste klarer å bedømme helt på egen hånd, så kanskje dere vil ha tips om kvalitets-podcaster? Har mange forslag, men med lite fnising og stotring, da er det vel utelukket. Men seriøst; skal man formidle, må man kunne formidle og det må faktisk være et innhold, ikke bare barnesnakk. Er ikke voksne kvinner målgruppa? Endret 28. oktober 2024 av Kollontaj 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå