Justlooking Skrevet 21. september #99681 Del Skrevet 21. september (endret) Kan det se ut til at hun har møtt diverse i et par realityshows som føler for å beskytte henne? Kanskje de også eksponerer barn? Eller at de vil rive i filler tilståelsesdommen som LKE har på rullebladet for vandalisering og stalking? Endret 22. september av Justlooking Trykkfeil i korreksjonen 😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 21. september #99682 Del Skrevet 21. september Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden): Så du tar en alt var mye verre under krigen... Selv om noen barn har det verre betyr det jo ikke at en skal kunne øynene for de som blir misbruk av foreldrene for økonomisk vinning Men dere får jo inn å leser , holder det varmt. Om alle hadde sluttet å klikke likes på dette ville det jo blitt borte av seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. september #99683 Del Skrevet 21. september siesta skrev (2 minutter siden): Influensere interesserer meg så lite .... Hadde flere hatt min innstilling ville de vært borte vekk. Så hvorfor bruke tiden sin på dette ?? Alle er ikke som deg. Heldigvis. Dessverre er ikke motkulturen sterk nok i opinionen, særlig ikke blant de unge. Snap og Tik Tok ruler, men i dette lite hjørnet av internett hender det faktisk at noen får inn en rett høyre på uetiske influencere og ære være dem for det. Vil du ha koseklubb og få strikkeoppskrifter, finnes det andre steder å lese. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanedis Skrevet 21. september #99684 Del Skrevet 21. september siesta skrev (42 minutter siden): Det er bare tragisk å lese hva enkelte er opptatt av. Hva med å heller bruke tiden på seg og sitt? Ja... 🤣 siesta skrev (11 minutter siden): Hadde jeg ikke blitt det fortalt her ville jeg ikke vist det. Jeg føler ikke henne og andre på SoMe. Jeg bryr meg om de jeg har rundt meg .Det burde alle gjøre Barna kan ikke ha det så ille, tror nok det er mange som har det verre. Dessverre leser en ikke om de. Når barna blir store må de ta et evt oppgjør med foreldrene om de føler seg brukt i sosiale medier Da blir det deres problem ikke vårt. siesta skrev (9 minutter siden): Influensere interesserer meg så lite .... Hadde flere hatt min innstilling ville de vært borte vekk. Så hvorfor bruke tiden sin på dette ?? siesta skrev (4 minutter siden): Men dere får jo inn å leser , holder det varmt. Om alle hadde sluttet å klikke likes på dette ville det jo blitt borte av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 21. september #99685 Del Skrevet 21. september siesta skrev (3 minutter siden): Hadde jeg ikke blitt det fortalt her ville jeg ikke vist det. Jeg føler ikke henne og andre på SoMe. Jeg bryr meg om de jeg har rundt meg .Det burde alle gjøre Barna kan ikke ha det så ille, tror nok det er mange som har det verre. Dessverre leser en ikke om de. Når barna blir store må de ta et evt oppgjør med foreldrene om de føler seg brukt i sosiale medier Da blir det deres problem ikke vårt. Arnulf Øverland har skrevet et dikt som heter "Du må ikke sove", her er noen av verselinjene derfra: Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv! Du må ikke sitte trygt i ditt hjem og si: Det er sørgelig, stakkars dem! Du må ikke gå til ditt kjøpmannskap og tenke på hva der gir vinning og tap! Tilgi dem ikke; de vet hva de gjør! De puster på hatets og ondskapens glør! https://www.mn.uio.no/ibv/tjenester/kunnskap/plantefys/leksikon/d/du-ma-ikke-sove.html Disse linjene kan også brukes om influenserne som utnytter sine barn. I siste setning kan du bytte ut hatets og onskapens glør med selvforherligelsens og egoismens glør. 26 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. september #99686 Del Skrevet 21. september (endret) siesta skrev (9 minutter siden): Men dere får jo inn å leser , holder det varmt. Om alle hadde sluttet å klikke likes på dette ville det jo blitt borte av seg selv. Og flere og flere har jo sluttet å markere med likes, flere våkner og ser at unger ikke har en dritt på foreldrenes salgskanaler å gjøre. Noen klarer å se at det ikke er underholdning, men ren utnytting. Endret 21. september av Kollontaj 16 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 21. september #99687 Del Skrevet 21. september Frisk Frosk skrev (7 minutter siden): Arnulf Øverland har skrevet et dikt som heter "Du må ikke sove", her er noen av verselinjene derfra: Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv! Du må ikke sitte trygt i ditt hjem og si: Det er sørgelig, stakkars dem! Du må ikke gå til ditt kjøpmannskap og tenke på hva der gir vinning og tap! Tilgi dem ikke; de vet hva de gjør! De puster på hatets og ondskapens glør! https://www.mn.uio.no/ibv/tjenester/kunnskap/plantefys/leksikon/d/du-ma-ikke-sove.html Disse linjene kan også brukes om influenserne som utnytter sine barn. I siste setning kan du bytte ut hatets og onskapens glør med selvforherligelsens og egoismens glør. Men det er jo noen som klikker og liker dette de driver på med. Det er derfor de tjener penger Slutt å gå inn å se . Få inn på noe annet. Mange unger i nærmiljøet som sikket trenger hjelp og støtte. Jeg bryr meg om dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
THEKGROOKIE Skrevet 21. september #99688 Del Skrevet 21. september Jeg følger henne ikke mer overhode så har ikke fått det med meg, men er det bare noen som vil si hvilken tvinnspilling hun har vært med på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 21. september #99689 Del Skrevet 21. september THEKGROOKIE skrev (2 minutter siden): Jeg følger henne ikke mer overhode så har ikke fått det med meg, men er det bare noen som vil si hvilken tvinnspilling hun har vært med på? Utfordrer på farmen 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. september #99690 Del Skrevet 21. september Snakk om å tale for døve ører. Eller er det leseferdighetene som er helt fraværende? 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
THEKGROOKIE Skrevet 21. september #99691 Del Skrevet 21. september siesta skrev (Akkurat nå): Utfordrer på farmen 🤣 Ok, da får nok fru Eriksen kjørt seg 😅 Men hvem vet.. Ikke at jeg har sett på Kjendis farmen på mange år heller, holdt med det året Vendela og Petter var med og ble sammen, men til CBEs "forsvar" så kan det jo tenkes at hun greide seg greit der. Jeg hadde heller ikke trodd at Vendela ville være den som meldte seg frivillig til å tømme utedo, men jaggu. Jeg fikk ihvertfall et annet inntrykk av henne etter at hun var med der. Da blir det spennende å følge med i denne tråden når KF begynner for da oppdaterer dere vel 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 21. september #99692 Del Skrevet 21. september Fra det tragiske til det tragikomiske ved disse influenserne... Lars-Kristian Eriksen / coach_eriksen har tydeligvis fått en testjobb for cfasker (sover de i timen i Asker?). Han legger ut dystopisk mørke bilder derfra. Ikke noe nytt i det. Så har han innlegg om at det skal testes. Og så presterer han å skrive "But first som raw dogging" med dystopisk mørkt bilde av seg selv på løpemølla. Den originale betydningen av raw dogging er å ha ubeskyttet sex utendørs... 😂 Men nå har LKE tydeligvis kastet seg på en ny tik-tok trend som visstnok skal være en ny test for maskulinitet: https://www.abc.net.au/news/2024-07-08/raw-dogging-flight-tiktok-bro-masculinity-locked-in-online/104056670 Altså at de skal holde ut uten å gjøre noe, ikke være på skjerm o.l. for så og så lenge - mens intensjonen er å skryte på sosiale medier at de eh, liksom ikke er på skjerm. LKE, man blir aldri maskulin av å avstå fra å lytte til musikk eller la være å se på en tv-skjerm mens man jogger! 😂 Det er faktisk dette som er normalen for de aller, aller fleste. Fordi folk flest ikke er avhengig av ytre stimuli, men er komfortable med å være i seg selv og den aktiviteten man gjør. Han skrev også på en annen story at hvis man ikke tester (laktat o.a.), så bare tipper man. Mens i seriøs idrett så er det så lite testing som mulig, fordi det viktigste redskapet idrettsutøverne har er å lære sin egen kropp å kjenne så godt at man kjenner igjen signaler kroppen gir mens man trener. Det er uforståelig at ingen gjør ham og CBE oppmerksomme på at de dummer seg loddrett ut. På den andre siden er det godt LKE og CBE faktisk gjør det, for de fleste vil innse hvor useriøse disse to driver! For de som vil se: https://instanavigation.com/user-profile/coach_eriksen eller sikkert her også: https://www.instagram.com/coach_eriksen/ Og hjemme går det fremdeles i barneeksponering og egenpleie som "jobb"... 26 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanedis Skrevet 21. september #99693 Del Skrevet 21. september siesta skrev (7 minutter siden): Men det er jo noen som klikker og liker dette de driver på med. Det er derfor de tjener penger Slutt å gå inn å se . Få inn på noe annet. Mange unger i nærmiljøet som sikket trenger hjelp og støtte. Jeg bryr meg om dem. Det gjør nok de som skriver i denne tråden også. Flere tror jeg enten jobber med det eller er opptatt av temaet på andre måter. Og mange klarer å ha flere tanker i hodet, Dvs. både bry seg om barn i nærmiljøet, samt alle andre også 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 21. september #99694 Del Skrevet 21. september Kollontaj skrev (2 minutter siden): Snakk om å tale for døve ører. Eller er det leseferdighetene som er helt fraværende? Syns nesten dette blir i dummeste laget. Tror jentene har det fint. Går bra på skolen, har venner, hobbyer ect. Jeg bryr meg ikke om henne ,mange år siden jeg leste bloggen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 22. september #99695 Del Skrevet 22. september siesta skrev (1 minutt siden): Syns nesten dette blir i dummeste laget. Tror jentene har det fint. Går bra på skolen, har venner, hobbyer ect. Jeg bryr meg ikke om henne ,mange år siden jeg leste bloggen Men du bryr deg ikke om at bilder av barna må antas å ha blitt foreviget for alltid på det mørke nettet? At voksne menn setter flammeemoji og hjerte på bilder av barna. At det er vanlig med kommentarer på bilder av mor, som ligger mellom barnebildene, at menn kommenterer med "boner" og lignende? Synes du det er greit at foreldre forsyner pedofile med bilder av barna som så lett lar seg manipuleres? Eller velger du bare å late som at slikt ikke skjer i den virkelige verden? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 22. september #99696 Del Skrevet 22. september THEKGROOKIE skrev (3 minutter siden): Ok, da får nok fru Eriksen kjørt seg 😅 Men hvem vet.. Ikke at jeg har sett på Kjendis farmen på mange år heller, holdt med det året Vendela og Petter var med og ble sammen, men til CBEs "forsvar" så kan det jo tenkes at hun greide seg greit der. Jeg hadde heller ikke trodd at Vendela ville være den som meldte seg frivillig til å tømme utedo, men jaggu. Jeg fikk ihvertfall et annet inntrykk av henne etter at hun var med der. Da blir det spennende å følge med i denne tråden når KF begynner for da oppdaterer dere vel 😉 Jeg gjetter på dette, men tror faktisk det stemmer. Aldri fan av Vendela eller Petter, men så kom farmen og jeg digger dem 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 22. september #99697 Del Skrevet 22. september Frisk Frosk skrev (Akkurat nå): Men du bryr deg ikke om at bilder av barna må antas å ha blitt foreviget for alltid på det mørke nettet? At voksne menn setter flammeemoji og hjerte på bilder av barna. At det er vanlig med kommentarer på bilder av mor, som ligger mellom barnebildene, at menn kommenterer med "boner" og lignende? Synes du det er greit at foreldre forsyner pedofile med bilder av barna som så lett lar seg manipuleres? Eller velger du bare å late som at slikt ikke skjer i den virkelige verden? Det er bilder av barn på nettet hver dag. Alle disse kan manipuleres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanedis Skrevet 22. september #99698 Del Skrevet 22. september siesta skrev (6 minutter siden): Det er bilder av barn på nettet hver dag. Alle disse kan manipuleres. Og da er løsningen å legge ut flere bilder av barn? De som gjør det er dum i hodet. Og de som støtter det likeså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 22. september #99699 Del Skrevet 22. september Vanedis skrev (Akkurat nå): Og da er løsningen å legge ut flere bilder av barn? De som gjør det er dum i hodet. Og de som støtter det likeså. Jeg har barn , som er voksent nå Har lagt ut bilder av henne på min fb . Det har gått veldig greit. Er det en forskjell på meg og henne? Barn er barn . Hva er problemet til dere 1. Bildene av barna? 2. Hun tjener penger ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
THEKGROOKIE Skrevet 22. september #99700 Del Skrevet 22. september siesta skrev (13 minutter siden): Jeg gjetter på dette, men tror faktisk det stemmer. Aldri fan av Vendela eller Petter, men så kom farmen og jeg digger dem 😊😊 Helt enig med deg, jeg synes V og P er et herlig par ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå