Isola2 Skrevet 9. juni #96941 Del Skrevet 9. juni veronica<3 skrev (46 minutter siden): Skulle ikke dette ha vært merket med reklame? Jo 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. juni #96942 Del Skrevet 9. juni veronica<3 skrev (55 minutter siden): Skulle ikke dette ha vært merket med reklame? Jo, men jeg blir uansett småkvalm av reklamen. Minner om babymat, hadde aldri rørt det der. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. juni #96943 Del Skrevet 9. juni Eh, skal det stekes eller spises sånn? Håper det første. 😬 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. juni #96944 Del Skrevet 9. juni UltimateNothing skrev (20 timer siden): Det forundrer meg overhodet ikke. Som veteraner i bransjen burde de fremdeles hatt solide samarbeid, og opprettholdt disse samarbeidene ved å vise at de hadde evne til å følge opp. Eventuelt skapt noe eget som hadde livskraft, som SEs Glød. De har nok fint klart å sabotere egne oppdrag fra samarbeidspartnere over såpass lang tid at det aldri har blitt noe mer varig ut av det. Berg Eriksen fremstår nå som stolt kjemiingeniør av et proteinpulver som knapt overbevisende forsøkes solgt til følgere. Jeg lurer på om Bodylab syns de har fått valuta for budsjettet sitt på influencermarkedsføringen. Budsjettet var kanskje ikke så høyt uansett ~ Ada ~ skrev (16 minutter siden): Jo, men jeg blir uansett småkvalm av reklamen. Minner om babymat, hadde aldri rørt det der. Fins ikke tyggemotstand i noe av dette, går rett gjennom magesekken også. Veldig sunt for voksne folk🙄 Hva skal man forøvrig med proteinpulver hvis man spiser nok mat fra alle næringsgruppering? Det er ingen som tror at cbe har et nytt narrativ om å stille opp i NM i styrkeløft eller trener noe som krever økt tilførsel av protein. På den annen side, det går jo tilsynelatende stort sett i pasta og vegetarianisme der i gården. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 9. juni #96945 Del Skrevet 9. juni veronica<3 skrev (1 time siden): Skulle ikke dette ha vært merket med reklame? Jo, det skulle vært merket som reklame både for BL, for Nille og for hun negledame som steller neglene til CBE. Lovbrudd x minst tre - og disse lovbruddene er både Bodylab, Nille og negledama også ansvarlige for, i tillegg til CBE selv. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 9. juni #96946 Del Skrevet 9. juni (endret) Frisk Frosk skrev (På 9.6.2024 den 17.32): Jo, det skulle vært merket som reklame både for BL, for Nille og for hun negledame som steller neglene til CBE. Lovbrudd x minst tre - og disse lovbruddene er både Bodylab, Nille og negledama også ansvarlige for, i tillegg til CBE selv. For en stund siden, så jeg tilfeldigvis i en eldre katalog som selger kjøkken og garderober, og var bilde av CBE. Selv om det er år siden de hadde samarbeid, så skulle muligens kjøkkenet også skulle vært merket😂. Endret 7. november av Mrs Bella Endring forenkling 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 9. juni #96947 Del Skrevet 9. juni CBE fikk et spørsmål for en stund siden, om hvorfor hun ikke viste at hun spiste "ordentlig" mat, ikke bare det søte klinet som det går i hver dag. Rett etterpå dukket det opp mer mat på story, men det tok fort slutt. Den ekle vaffelrøra fra i dag, var ikke noe delikat. Hver dag går det i is, proteinbarer, iskaffe eller shake. For en enorm kontrast det er til f.eks Desiree Andersen, som konstant lager og viser oss sunn og fargerik mat. I tillegg har CBE vært på Camp Kulinaris, og sikkert lært litt om matlaging. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Caroline ikke har mer mat i sine kanaler, sunn mat vel og merke. Burde ikke det være en del av hennes påståtte sunne livsstil? Det er nok ikke så viktig som å formidle at hun har thigh gap, magemuskler, langt hår, og å dokumentere hver bidige treningsøkt. 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. juni #96948 Del Skrevet 9. juni Kjempeinnhold på netfit.no. Med andre ord full pott på siste punktet på lista. 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 9. juni #96949 Del Skrevet 9. juni Mrs Bella skrev (45 minutter siden): For en stund siden, så jeg bilde av CBE i en katalog som selger kjøkken og garderober. Bilder tatt hos henne/de. Den katalogen gikk rett i søpla, for å si det sånn. Kjøper ikke av den leverandøren, selv om det er år siden de hadde samarbeid. Mulig kjøkkenet også skulle vært merket😂. Ble kjøkkenet sponset så skal det merkes med reklame så lenge det antas å ha annonseverdi for leverandør, så ja, du har nok rett i at til og med kjøkkenet burde vært merket Hvis det kjøkkenet de har i dag faktisk er sponset, da var det et ganske alvorlig brudd på reklameloven i fjor da hun flashet puppen i gjennomsiktig bh ved kjøkkenbenken... Jeg fatter ikke at CBE og LKE er i stand til å stå for det de holder på med overfor sine barn som nå begynner å bli så store at det er et tidsspørsmål før de kan forstå hva foreldrene har gjort og gjør... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg CityCityBangBang Skrevet 9. juni Populært innlegg #96950 Del Skrevet 9. juni 3 hours ago, ~ Ada ~ said: Kjempeinnhold på netfit.no. Med andre ord full pott på siste punktet på lista. Hva i alle dager har det der på en treningsportal å gjøre? 🤔 32 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. juni #96951 Del Skrevet 9. juni CityCityBangBang skrev (51 minutter siden): Hva i alle dager har det der på en treningsportal å gjøre? 🤔 Ingenting. Men jeg skjønner jo hvorfor det går rett vest hvis det der er ukas planleggingsmøte. 28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. juni #96952 Del Skrevet 9. juni Hun må ha postet feil, dette skulle sikkert på huskelisten over dagens husarbeid. 'Trykket feil mellom notater og post på instagramkontoen for treningsappen jeg selger.' Noe så teit. 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 9. juni #96953 Del Skrevet 9. juni ~ Ada ~ skrev (3 timer siden): Kjempeinnhold på netfit.no. Med andre ord full pott på siste punktet på lista. Sykt inspirerende. For en briljans! 🤐 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. juni #96954 Del Skrevet 9. juni Mens andre gjør dette + full jobb utenom. 🙄 17 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkereim Skrevet 9. juni #96955 Del Skrevet 9. juni Glufseguri skrev (På 6.6.2024 den 19.00): Og for å bare gjøre seg ennå mer sjarmerende; LKE har kommentarer under en FB-post til en Dagbladsak hvor en kvinne fikk nødhjelp via NAV på en rekvisisjonslapp. Noe han synes var helt greit…🙄 Sier han som ikke kunne kjøre Skoda. Det var visst under hans verdighet. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. juni #96956 Del Skrevet 9. juni Klokkereim skrev (9 minutter siden): Sier han som ikke kunne kjøre Skoda. Det var visst under hans verdighet. Men ikke å kjøre bil med bruksforbud i 9 mnd.og bruke bilen som content i bedriftskanaler i samme periode. 20 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 9. juni #96957 Del Skrevet 9. juni 39 minutter siden, ~ Ada ~ said: Ingenting. Men jeg skjønner jo hvorfor det går rett vest hvis det der er ukas planleggingsmøte. Hun virker lettere enkel, rett og slett. Alle disse tingene er ting jeg gjør helt automatisk, jeg trenger ikke å skrive dem ned på en liste, og så poste det! For en tidsbruk. Og en merkelig følelse av at hun er stolt av dette? "Se hva jeg har gjort på en søndag!" Ting alle oppegående folk gjør hver bidige uke! 25 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 10. juni #96958 Del Skrevet 10. juni På direkte spørsmål i eget kommentarfelt bekrefter CBE at hun snart tenker å tilby 1:1 timer som PT…. jaudå…. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. juni #96959 Del Skrevet 10. juni Zenhouse skrev (16 minutter siden): På direkte spørsmål i eget kommentarfelt bekrefter CBE at hun snart tenker å tilby 1:1 timer som PT…. jaudå…. Forhåpentligvis er det bare svada. For slike som meg kunne komme til å trene PT'en dersom vi ser en øvelse feil utført læres videre. Daglig leder har ikke vært istand til å trene riktig siden tiden rundt førstefødte da hun sponset/ble sponset av en stakkars PT som jeg tror het Alexander. Muligvis. Berg Eriksen er åpenbart særs lite åpen for korrigeringer, så det kan jo bli relativt artig fremover med mindre cbe er istand til å "se" kunden og trene etter kundens behov og forutsetninger, ikke egne. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 10. juni #96960 Del Skrevet 10. juni ~ Ada ~ skrev (9 timer siden): Kjempeinnhold på netfit.no. Med andre ord full pott på siste punktet på lista. Er det bare meg men er ikke punkt "planlegge matuken" og " lage handleliste for uken som kommer" en del av ett og samme punkt? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå