Urwa Skrevet 23. mars 2024 #94401 Del Skrevet 23. mars 2024 Skrottefar skrev (7 timer siden): Der i villaen har kleinhet ingen grenser, er vel nesten så CBE heretter er CKE, Caroline Klein Eriksen 😂😂😂😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mars 2024 #94402 Del Skrevet 23. mars 2024 K_mb skrev (10 timer siden): Det er dette jeg synes er aller mest kritikkverdig med denne kontoen! Kropp og utseende som redigeres, vinkles og retusjeres til noe helt annet enn virkeligheten. Mage suges inn for å vise ribbein, alt er regissert. Målet er å se så tynn og glattpolert ut som mulig, perfeksjon etter fruen og ektemannen sin standard. Et sykelig og potensielt skadelig utseendefokus. Er fortsatt skuffet over Linnéa Myhre som har vært helt åpen om sine spiseforstyrrelser. Skulle tro hun visste bedre enn å nedsnakke kritikkere som ikke ønsker denne type påvirkning som kan trigge sårbare mennesker. Vi på KG står ikke til ansvar for hva hundretusener av mennesker blir presentert, det gjør CBE! Hun vil bli sett og hun vil påvirke, og med det gjør hun hva som helst for å se så "bra" ut som mulig etter sin egendefinerte sykelige utseendemal. På snap får hun ingen klikk fra meg, men titter en sjelden gang innom CBE på IG. Og det første som dukker opp er et bilde med heavy filterbruk: Kilde: carolinebergeriksenno, Instagram. 😳 Syns dette bildet er utrolig vulgært! Ser ut som hun skal dra av seg buksa eller stikke hånda nedi, og kaste seg over noen i senga med sexyblikk. Hadde falt av sofaen om en venninne snappa meg denne en fredag😳 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 23. mars 2024 #94403 Del Skrevet 23. mars 2024 (endret) Snart er det halvmaraton. Men etter treningen hennes å dømme, er det ikke mye som minner om forberedelser til halvmaraton. Det går i styrke og intervaller i , ofte samme dag eller rett etter hverandre, timesturer med hunden og ingen hviledager og slett ingen langturer. Kosthold virker det som hun ignorerer med proteinpulverprodukter i store mengder og ellers ensidig kosthold, og hun sier jo ofte at hun sover lite. Så står coach-mannen på sin Insta og messer om at du må prioritere kosthold og søvn hvis du skal prestere. Det er så useriøst, alt sammen. Endret 23. mars 2024 av AnnaCotta tilføyelse 34 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. mars 2024 #94404 Del Skrevet 23. mars 2024 Marihone skrev (12 timer siden): Er det noen flere enn meg som føler Caroline er litt barnslig for alderen? Jeg tenker da på atferd, reaksjoner, fokus, klesstil og måten hun kommuniserer på. Jeg har også tenkt på at hun spiller litt eller provoserer med vilje, fordi hun vet det gir klikk. Når gutten min på fem år virker mer moden, så begynner jeg å lure litt på hvor det stoppet opp. Tror hun sa i den famøse flopp-podcasten at hun bare gjør MER av det som provoserer. Så svaret er ja, hun er klein og provokativ med vilje. Ingen ambisjoner om ekte suksess der med andre ord. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 23. mars 2024 #94405 Del Skrevet 23. mars 2024 Fruen sier på snapp at hun sliter med søvnproblemer og våkner på natten. Det er et helt vanlig symptom på for lite næring. Kroppen stresses av kalorimangelen og det fører til søvnproblemer. Vanskelig å sove når man er sulten. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 23. mars 2024 #94406 Del Skrevet 23. mars 2024 (endret) Jeg synes det ikke er så relevant eller interessant å psykologisere og individualisere alle valg Berg Eriksen gjør mht hvordan hun framstiller seg i SoMe. Alt vi får se og høre av henne handler jo om å høste klikk og fange oppmerksomhet. Så er det ikke derfor også sånn at selve mediet legger føringer for dette? TikTok synes jo feks å gjøre mennesker i alle aldre til barn, fordi formen og omgangstonen krever det. Stilen pipler så inn i reels på IG, der voksne damer med en matoppskrift eller strikkegenser eller hva det nå er danser manisk og hjelpeløst foran kamera mens de frenetisk sloss om følgernes oppmerksomhet. Det er sikkert noen som står imot presset, beholder integriteten og ikke framstår som kleine i dette universet, men CBE er så definitivt ikke alene. Endret 23. mars 2024 av Aricia 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23. mars 2024 #94407 Del Skrevet 23. mars 2024 Frisk Frosk skrev (12 timer siden): At fotballaget LKE var spillende trener for i et år eller to for noen år tilbake, Tune IL Fotball, nå tydeligvis også har inngått en avtale med LKE om å trene deres unge spillere, det burde være en sak for seriøse medier som tok et dypdykk i hvordan disse bedriftseierne holder på! Huff, hvor fremkommer den avtalen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 23. mars 2024 #94408 Del Skrevet 23. mars 2024 12 hours ago, Frisk Frosk said: Virkelig ingen grenser. I dag har LKE en post som sier "invest in yourself - go to the gym", hvor man ser LKE gjøre knebøy med vekter, mens en engelsktalende stemme snakker om at om man går til treningssenteret regelmessig så får man ikke bare en sexy kropp, men også at andre vet at man tåler smerte m.m. som igjen er sexy. Kleine Eriksen i Villa Kleine Kulås. Og CBE, hun står på sin kanal med jeans som er altfor store i livet, for å late som om hun er tynnere enn hun er - selvfølgelig også ved hjelp av filter. Det begge bedriftseierne viser i sine bedrifters sosiale media-kanaler, det er alvorlig ortoreksi, og CBE bikker også over i proana. Ikke friskt på en flekk det de viser på sine kanaler nå. Hvordan enkelte foreldre mener det er forsvarlig å sende sine unge barn for å trene med Lars Kristian Eriksen, det er uforståelig, for han jobber ikke forsvarlig i det han fremstiller på nett, og heller ikke i sin eksponering av barn på nett. Kvinnefiendtlig og sykelig ortorektisk forhold til trening og kosthold er virkelig ikke det man betaler sine barn for å påvirkes til! At fotballaget LKE var spillende trener for i et år eller to for noen år tilbake, Tune IL Fotball, nå tydeligvis også har inngått en avtale med LKE om å trene deres unge spillere, det burde være en sak for seriøse medier som tok et dypdykk i hvordan disse bedriftseierne holder på! Den videoen til LKE på Instagram er noe av det kleineste jeg har sett 😬😬😬 jeg transkriberte den fordi jeg synes den var såpass teit. "Somebody that's in good condition physically it says an awful lot about them beyond simply what it's going to feel like to get them naked in bed you know if if [sic] somebody has trained consistently for a decade you know so much about them you know that they're probably not a massive degenerate drinker because it would be very difficult to stick to the protocol if you did that that they are reliable that they can deal with discomfort that they are able to overcome hard things that they uh they've got a pain tolerence which kinda sexy right like you know the whole litany of different things discipline reliability they've probably got a pretty robust friend group from going to the gym all that sort of stuff and that you just tell that but it's kind of a little bit like a hidden signal because the only people that really know that are other people that go to the gym" Altså, atte, hæ? Er ikke den eneste gymmen de vanligvis går til i den mørke kjelleren? 28 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 23. mars 2024 #94409 Del Skrevet 23. mars 2024 Katten89 skrev (1 time siden): Fruen sier på snapp at hun sliter med søvnproblemer og våkner på natten. Det er et helt vanlig symptom på for lite næring. Kroppen stresses av kalorimangelen og det fører til søvnproblemer. Vanskelig å sove når man er sulten. Dobbeltøkter, mangel på restitusjon, ensidig trening, mangel på hviledager, næringsunderskudd, stress i livet som at bilen skulle vært på EU-kontroll for lenge siden mm., mye både fysisk og psykisk som kan gi dårlig søvn. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23. mars 2024 #94410 Del Skrevet 23. mars 2024 lenebu skrev (8 minutter siden): Den videoen til LKE på Instagram er noe av det kleineste jeg har sett 😬😬😬 jeg transkriberte den fordi jeg synes den var såpass teit. "Somebody that's in good condition physically it says an awful lot about them beyond simply what it's going to feel like to get them naked in bed you know if if [sic] somebody has trained consistently for a decade you know so much about them you know that they're probably not a massive degenerate drinker because it would be very difficult to stick to the protocol if you did that that they are reliable that they can deal with discomfort that they are able to overcome hard things that they uh they've got a pain tolerence which kinda sexy right like you know the whole litany of different things discipline reliability they've probably got a pretty robust friend group from going to the gym all that sort of stuff and that you just tell that but it's kind of a little bit like a hidden signal because the only people that really know that are other people that go to the gym" Altså, atte, hæ? Er ikke den eneste gymmen de vanligvis går til i den mørke kjelleren? Lurer på om han var degenerate drinker da han spilte inn denne ranten… 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. mars 2024 #94411 Del Skrevet 23. mars 2024 lenebu skrev (16 minutter siden): Den videoen til LKE på Instagram er noe av det kleineste jeg har sett 😬😬😬 jeg transkriberte den fordi jeg synes den var såpass teit. "Somebody that's in good condition physically it says an awful lot about them beyond simply what it's going to feel like to get them naked in bed you know if if [sic] somebody has trained consistently for a decade you know so much about them you know that they're probably not a massive degenerate drinker because it would be very difficult to stick to the protocol if you did that that they are reliable that they can deal with discomfort that they are able to overcome hard things that they uh they've got a pain tolerence which kinda sexy right like you know the whole litany of different things discipline reliability they've probably got a pretty robust friend group from going to the gym all that sort of stuff and that you just tell that but it's kind of a little bit like a hidden signal because the only people that really know that are other people that go to the gym" Altså, atte, hæ? Er ikke den eneste gymmen de vanligvis går til i den mørke kjelleren? Budskapet fra en mørk kjeller i Sarp. Hallooo verden! 😂 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. mars 2024 #94412 Del Skrevet 23. mars 2024 lenebu skrev (41 minutter siden): Den videoen til LKE på Instagram er noe av det kleineste jeg har sett 😬😬😬 jeg transkriberte den fordi jeg synes den var såpass teit. "Somebody that's in good condition physically it says an awful lot about them beyond simply what it's going to feel like to get them naked in bed you know if if [sic] somebody has trained consistently for a decade you know so much about them you know that they're probably not a massive degenerate drinker because it would be very difficult to stick to the protocol if you did that that they are reliable that they can deal with discomfort that they are able to overcome hard things that they uh they've got a pain tolerence which kinda sexy right like you know the whole litany of different things discipline reliability they've probably got a pretty robust friend group from going to the gym all that sort of stuff and that you just tell that but it's kind of a little bit like a hidden signal because the only people that really know that are other people that go to the gym" Altså, atte, hæ? Er ikke den eneste gymmen de vanligvis går til i den mørke kjelleren? Så det han sier er at det eneste mennesket han kjenner er Caroline? Mtp at de to har sitt private "gym" i kjelleren, og ikke akkurat "goes to the gym". Det forklarer jo "bobla" de lever i. Han sier mye rart den mannen - på så ekstremt dårlig Engelsk! Og hvorfor på Engelsk egentlig?? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 23. mars 2024 #94413 Del Skrevet 23. mars 2024 lenebu skrev (47 minutter siden): Den videoen til LKE på Instagram er noe av det kleineste jeg har sett 😬😬😬 jeg transkriberte den fordi jeg synes den var såpass teit. "Somebody that's in good condition physically it says an awful lot about them beyond simply what it's going to feel like to get them naked in bed you know if if [sic] somebody has trained consistently for a decade you know so much about them you know that they're probably not a massive degenerate drinker because it would be very difficult to stick to the protocol if you did that that they are reliable that they can deal with discomfort that they are able to overcome hard things that they uh they've got a pain tolerence which kinda sexy right like you know the whole litany of different things discipline reliability they've probably got a pretty robust friend group from going to the gym all that sort of stuff and that you just tell that but it's kind of a little bit like a hidden signal because the only people that really know that are other people that go to the gym" Altså, atte, hæ? Er ikke den eneste gymmen de vanligvis går til i den mørke kjelleren? Dette er altså budskapet til de mindreårige han trener? 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 23. mars 2024 #94414 Del Skrevet 23. mars 2024 Aricia skrev (2 timer siden): Alt vi får se og høre av henne handler jo om å høste klikk og fange oppmerksomhet. Det går ikke spesielt bra på engasjementsfronten. Mon tro hvorfor. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. mars 2024 #94415 Del Skrevet 23. mars 2024 ~ Ada ~ skrev (30 minutter siden): Dette er altså budskapet til de mindreårige han trener? «I train most kids». Hadde ikke sluppet mindreårige i nærheten av han om jeg fikk betalt. Særlig kroppsbildet-standarden hans ville bekymret enormt. I tillegg til oppblåst ego og et kvinnesyn som hadde gitt cred hos Tate-fansen. 24 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 23. mars 2024 #94416 Del Skrevet 23. mars 2024 Kollontaj skrev (3 minutter siden): «I train most kids». Hadde ikke sluppet mindreårige i nærheten av han om jeg fikk betalt. Særlig kroppsbildet-standarden hans ville bekymret enormt. I tillegg til oppblåst ego og et kvinnesyn som hadde gitt cred hos Tate-fansen. Selvutnevnte Dr. Eriksen er definitivt ikke for mindreårige. Ikke for noen, i grunn. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. mars 2024 #94417 Del Skrevet 23. mars 2024 Kollontaj skrev (8 minutter siden): «I train most kids». Hadde ikke sluppet mindreårige i nærheten av han om jeg fikk betalt. Særlig kroppsbildet-standarden hans ville bekymret enormt. I tillegg til oppblåst ego og et kvinnesyn som hadde gitt cred hos Tate-fansen. Skrev han det? "most kids"? 🤣 Altså som i "jeg trener de fleste barn". `Mostly` ville muligens vært et bedre valg av ord der. Herregud han er så flaut dårlig i Engelsk. 30 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. mars 2024 #94418 Del Skrevet 23. mars 2024 Isild skrev (17 minutter siden): Skrev han det? "most kids"? 🤣 Altså som i "jeg trener de fleste barn". `Mostly` ville muligens vært et bedre valg av ord der. Herregud han er så flaut dårlig i Engelsk. Jupp. Så pass på! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 23. mars 2024 #94419 Del Skrevet 23. mars 2024 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): 😳 Syns dette bildet er utrolig vulgært! Ser ut som hun skal dra av seg buksa eller stikke hånda nedi, og kaste seg over noen i senga med sexyblikk. Hadde falt av sofaen om en venninne snappa meg denne en fredag😳 Det er bare utrolig pinlig å se på. Hun endrer hele utseendet til det ugjenkjennelige med filtre på hud, hele ansiktsformen har hun endret og håret før hun publiserer det. Hun må mangle totalt kontakt med seg selv og virkeligheten. Når hun må ty til så ekstrem manipulering av eget utseende da må det være noe galt et sted. Hun bruker hele dagen på å pleie seg selv, trening og sminking. På toppen et ekstremt filter. Jeg bare lurer på hvorfor. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 23. mars 2024 #94420 Del Skrevet 23. mars 2024 Eneste slike bilder får meg til å tenke er at jeg er såååå glad jeg ikke er såååå misfornøyd med eget utseende som henne.. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå