Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Frublå skrev (3 minutter siden):

Ok. Mottatt!

Fint. Det er jo flere andre her som har nevnt både bot og fengselsdom samt 0 forsikring på en ikke-godkjent bil, og såvidt meg bekjent går dette under begrepet sanksjoner. Noe som ikke er en særtolkning fra min side.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens BAR MAGE zooming…Hvem poster noe sånt🫣? «når kleinheten har ingen grenser»

IMG_3077.png

Endret av Urwa
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (13 minutter siden):

Dagens BAR MAGE zooming…Hvem poster noe sånt🫣? «når kleinheten har ingen grenser»

IMG_3077.png

Økt nr 2. For det er lurt? Kroppen trenger hvile også. Blir lite progresjon om en skamtrener daglig. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (14 minutter siden):

IMG_3077.png

Der i villaen har kleinhet ingen grenser, er vel nesten så CBE heretter er CKE, Caroline Klein Eriksen

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (6 minutter siden):

Der i villaen har kleinhet ingen grenser, er vel nesten så CBE heretter er CKE, Caroline Klein Eriksen

Nå lo jeg!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

Nå lo jeg!

Og jeg har gjemt bilen min, som for øvrig ble eu-godkjent i forrige måned 😛

Endret av Skrottefar
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Henrik Troy tar tak i Salamander-tyateret i kjelleren.... 😅

image.png.b26b2dc14de89443219ad7967c3180ab.png

Instanavigation.com henriktroy

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (43 minutter siden):

Er det noen flere enn meg som føler Caroline er litt barnslig for alderen? Jeg tenker da på atferd, reaksjoner, fokus, klesstil og måten hun kommuniserer på. 

Jeg har også tenkt på at hun spiller litt eller provoserer med vilje, fordi hun vet det gir klikk. Når gutten min på fem år virker mer moden, så begynner jeg å lure litt på hvor det stoppet opp. 

Skal treffe jenter på Snap og Tiktok. 18-30. Greia er at personaen CBE fremstår enda yngre. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (1 time siden):

Er det noen flere enn meg som føler Caroline er litt barnslig for alderen? Jeg tenker da på atferd, reaksjoner, fokus, klesstil og måten hun kommuniserer på. 

Jeg har også tenkt på at hun spiller litt eller provoserer med vilje, fordi hun vet det gir klikk. Når gutten min på fem år virker mer moden, så begynner jeg å lure litt på hvor det stoppet opp. 

Du er ikke alene om å tenke det. Hun har jo stått på stedet hvil i mange år, og det har nok utviklingen også. Legg til at hun skal fremstå så søt og snill, og resultatet blir den barnsligheten vi ser.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (1 time siden):

Virkelig ingen grenser.

I dag har LKE en post som sier "invest in yourself - go to the gym", hvor man ser LKE gjøre knebøy med vekter, mens en engelsktalende stemme snakker om at om man går til treningssenteret regelmessig så får man ikke bare en sexy kropp, men også at andre vet at man tåler smerte m.m. som igjen er sexy.

Kleine Eriksen i Villa Kleine Kulås.

Og CBE, hun står på sin kanal med jeans som er altfor store i livet, for å late som om hun er tynnere enn hun er - selvfølgelig også ved hjelp av filter.

Det begge bedriftseierne viser i sine bedrifters sosiale media-kanaler, det er alvorlig ortoreksi, og CBE bikker også over i proana. Ikke friskt på en flekk det de viser på sine kanaler nå.

Hvordan enkelte foreldre mener det er forsvarlig å sende sine unge barn for å trene med Lars Kristian Eriksen, det er uforståelig, for han jobber ikke forsvarlig i det han fremstiller på nett, og heller ikke i sin eksponering av barn på nett. Kvinnefiendtlig og sykelig ortorektisk forhold til trening og kosthold er virkelig ikke det man betaler sine barn for å påvirkes til!

At fotballaget LKE var spillende trener for i et år eller to for noen år tilbake, Tune IL Fotball, nå tydeligvis også har inngått en avtale med LKE om å trene deres unge spillere, det burde være en sak for seriøse medier som tok et dypdykk i hvordan disse bedriftseierne holder på!

• Liker 42
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go to the gym! Ja, men Go to work! er det de fleste av oss gjør. Som hovedbeskjeftigelse, faktisk. Det fine med det er at du får brukt hodet også, ikke bare kroppen, selv om mange yrker også gir uttelling der. Du burde prøve det, coachen! (Faktisk er det slik at mange av oss kjenner at hjernen krymper og blir svekket når vi har for lang ferie, så muligens kan det forklare noe mht disse kleine storiene og reelsene.) 

• Liker 35
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (2 timer siden):

IMG_3077.png

Det er dette jeg synes er aller mest kritikkverdig med denne kontoen! Kropp og utseende som redigeres, vinkles og retusjeres til noe helt annet enn virkeligheten. Mage suges inn for å vise ribbein, alt er regissert. Målet er å se så tynn og glattpolert ut som mulig, perfeksjon etter fruen og ektemannen sin standard. Et sykelig og potensielt skadelig utseendefokus.

Er fortsatt skuffet over Linnéa Myhre som har vært helt åpen om sine spiseforstyrrelser. Skulle tro hun visste bedre enn å nedsnakke kritikkere som ikke ønsker denne type påvirkning som kan trigge sårbare  mennesker.  Vi på KG står ikke til ansvar for hva hundretusener av mennesker blir presentert, det gjør CBE! Hun vil bli sett og hun vil påvirke, og med det gjør hun hva som helst for å se så "bra" ut som mulig etter sin egendefinerte sykelige utseendemal. 

På snap får hun ingen klikk fra meg, men titter en sjelden gang innom CBE på IG. Og det første som dukker opp er et bilde med heavy filterbruk:Screenshot_20240322_215713_Instagram.thumb.jpg.90a0d6ba913e1830174b000fcc3aa3c6.jpg

Kilde: carolinebergeriksenno, Instagram.

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
loffen skrev (4 minutter siden):

Jøss så svær knapp og hempe på den buksa da gitt.. 

:roll: 

Altså den hempa er like lang som puppen hennes 👍🏼

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (2 timer siden):

Det er dette jeg synes er aller mest kritikkverdig med denne kontoen! Kropp og utseende som redigeres, vinkles og retusjeres til noe helt annet enn virkeligheten. Mage suges inn for å vise ribbein, alt er regissert. Målet er å se så tynn og glattpolert ut som mulig, perfeksjon etter fruen og ektemannen sin standard. Et sykelig og potensielt skadelig utseendefokus.

Er fortsatt skuffet over Linnéa Myhre som har vært helt åpen om sine spiseforstyrrelser. Skulle tro hun visste bedre enn å nedsnakke kritikkere som ikke ønsker denne type påvirkning som kan trigge sårbare  mennesker.  Vi på KG står ikke til ansvar for hva hundretusener av mennesker blir presentert, det gjør CBE! Hun vil bli sett og hun vil påvirke, og med det gjør hun hva som helst for å se så "bra" ut som mulig etter sin egendefinerte sykelige utseendemal. 

På snap får hun ingen klikk fra meg, men titter en sjelden gang innom CBE på IG. Og det første som dukker opp er et bilde med heavy filterbruk:Screenshot_20240322_215713_Instagram.thumb.jpg.90a0d6ba913e1830174b000fcc3aa3c6.jpg

Kilde: carolinebergeriksenno, Instagram.

Bildet er gammelt, den fornøyelige artikkelen vedlagt  med glitrende formuleringer om verdier og kropp det er hentet fra, likeså.

Cbe ser ikke ut slik hun forsøker å fremstå via filter men som en godt voksen kvinne som har fikset på utseendet, se side 4694 i tråden. For hver gang hun deler falske bilder av seg selv finnes det rikelig med andre bilder å vise som en evig påminnelse om hvordan hun helt åpenlyst fortsatt redigerer eget utseende både foran og bak mobilkameraet og snakker mot seg selv om egne verdier.

https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and?nr=1&redirect=true

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...