Frisk Frosk Skrevet 20. mars 2024 #94321 Del Skrevet 20. mars 2024 Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): «Good morning, beautiful bad bitch, you’re fucking beautiful…» (screenshot fra Instagram og sitat fra musikken som spilles) Treningsinspiratør og mor til to, der altså 🤢 Å holde på slik når man er mor til to små jenter som har fått hele sin barndom og privatliv utlevert på nettet sammen med de seksualiserte bildene som far tar av mor... Det er bare et tidsspørsmål før andre barn plukker opp det de holder på med... 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 20. mars 2024 #94322 Del Skrevet 20. mars 2024 12 minutter siden, Hallepalle2 said: «Good morning, beautiful bad bitch, you’re fucking beautiful…» (screenshot fra Instagram og sitat fra musikken som spilles) Treningsinspiratør og mor til to, der altså 🤢 Reagerte på det samme. Usmakelig faktisk. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 20. mars 2024 #94323 Del Skrevet 20. mars 2024 (endret) Er det bare meg, eller jobbes det med å tilte bekkenet bakover og presse rumpa ut i denne øvelsen også? En annen ting, har hun problemer med å ha strake bein eller er det en fordel med bøy i knærne her? https://www.instagram.com/reel/C4v4syaN3a5/?igsh=OGp5MWk3enkzODF2 Endret 20. mars 2024 av Snødronninga Bytta et ord 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 20. mars 2024 #94324 Del Skrevet 20. mars 2024 (endret) Fredrik29 skrev (6 timer siden): Så klein snapstory i dag der LKE holder et insekt opp foran en gråtende og hylende CBE som oppfører seg som en liten jente i 3.klasse. Gråter og brekker seg og helt ødelagt, mens han ler og filmer. Ikke helt lettbeint par-humor som de sikkert prøvde på … Håper du tuller, men jeg skjønner bedre. Jeg må innrømme det er veldig vanskelig å forstå valgene de tar uten å vri hodet. Er det de eksekutive funksjonene som spiller inn i vanskene med organisering og gjennomføring? Er det redusert oppmerksomhe eller redusert impulskontroll og konsekvenstenkning som gir utslag i hopp og sprett mellom ulike prosjekter, kortere kurs fremfor solid utdanning og risikoatferd i form av ikke å beskytte mindreårige og gjentatte ganger være på kant med loven? Samtidige viser de stor evne til planlegging, overveielse, vurdering, fokus og gjennomføringsevne når det gjelder f.eks bilde-og videoredigering. Men nå er det ikke helt uvanlig å klare disse tingene om det er noe du interesserer deg for, selv om du ellers strever med konsentrasjon og oppmerksomhet. Det fremvises en ekstrem umodenhet, men også flere graverende forhold. Er det bare latskap? Er det manglende forståelse? Eller er det ren mangel på ansvarsfølelse? Endret 21. mars 2024 av ~ Ada ~ 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 20. mars 2024 #94325 Del Skrevet 20. mars 2024 (endret) Snødronninga skrev (10 minutter siden): Er det bare meg, eller jobbes det med å tilte bekkenet bakover og presse rumpa ut i denne øvelsen også? En annen ting, har hun problemer med å ha strake føtter eller er det en fordel med bøy i knærne her? https://www.instagram.com/reel/C4v4syaN3a5/?igsh=OGp5MWk3enkzODF2 I topposisjon skal albuen låses i utstrakt posisjon, skulder presses ned og inn slik at vekten er stabilisert i en strak linje fra bakken gjennom hælen, videre gjennom hofta og ryggen til skulder og håndledd. Da løfter du med de riktige musklene og kan løfte mye tyngre og mer effektivt. Og er mindre utsatt for skader. Ikke sånn. Endret 20. mars 2024 av Summeer 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 20. mars 2024 #94326 Del Skrevet 20. mars 2024 17 minutter siden, ~ Ada ~ said: Håper du tuller, men skjønner bedre. Jeg må innrømme det er veldig vanskelig å forstå valgene de tar uten å vri hodet. Er det de eksekutive funksjonene som spiller inn i vanskene med organisering og gjennomføring? Er det redusert oppmerksomhet, eller redusert impulskontroll og konsekvenstenkning som gir utslag i hopp og sprett mellom ulike prosjekter, kortere kurs fremfor solid utdanning og risikoatferd i form av ikke å beskytte mindreårige, og gjentatte ganger være på kant med loven? Samtidige viser de stor evne til planlegging, overveielse, vurdering, fokus og gjennomføringsevne når det gjelder f.eks bilde-og videoredigering. Men nå er det ikke helt uvanlig å klare disse tingene om det er noe du interesserer deg for, selv om du ellers strever med konsentrasjon og oppmerksomhet. Det fremvises en ekstrem umodenhet, men også flere graverende forhold. Er det bare latskap? Er det manglende forståelse? Eller er det ren mangel på ansvarsfølelse? Gode og relevante spørsmål.👍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 21. mars 2024 #94327 Del Skrevet 21. mars 2024 Fredrik29 skrev (8 timer siden): Så klein snapstory i dag der LKE holder et insekt opp foran en gråtende og hylende CBE som oppfører seg som en liten jente i 3.klasse. Gråter og brekker seg og helt ødelagt, mens han ler og filmer. Ikke helt lettbeint par-humor som de sikkert prøvde på … Og i all gråting, hyling og brekking, klarer hun forsatt å holde vinkelen slik at bare godsiden av fjeset synes. Det er kjempefascinerende! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 21. mars 2024 #94328 Del Skrevet 21. mars 2024 Egentlig hadde det vel ikke betydd så mye for dem om Volvo-gate endte med fengselsstraff. Det ekstremt monotone livet der kan man leve hvor som helst 😅 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 21. mars 2024 #94329 Del Skrevet 21. mars 2024 (endret) neon_sun skrev (2 timer siden): Og i all gråting, hyling og brekking, klarer hun forsatt å holde vinkelen slik at bare godsiden av fjeset synes. Det er kjempefascinerende! Jeg tror hun spiller tyatyr. At budskapet og den interne "humoren" faller på steingrunn. Hvis ikke, har lke større problemer der å kjøre på hester, alkohol og å ripe opp biler er symptomer. Jeg lurer veldig på hvorfor de mente dette var morsomt og nyttig å dele med seerne. Endret 21. mars 2024 av Revenge o'Cavatina 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 21. mars 2024 #94330 Del Skrevet 21. mars 2024 Snødronninga skrev (9 timer siden): Er det bare meg, eller jobbes det med å tilte bekkenet bakover og presse rumpa ut i denne øvelsen også? En annen ting, har hun problemer med å ha strake bein eller er det en fordel med bøy i knærne her? https://www.instagram.com/reel/C4v4syaN3a5/?igsh=OGp5MWk3enkzODF2 Her ligner hun på en maur i en tegnefilm. Elendig teknikk, men viktigere å vise ribbein og thigh gap enn å vise øvelsen riktig. Det er PT'en sin det. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 21. mars 2024 #94331 Del Skrevet 21. mars 2024 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): Jeg tror hun spiller tyatyr. At budskapet og den interne "humoren" faller på steingrunn. Hvis ikke, har lke større problemer der å kjøre på hester, alkohol og å ripe opp biler er symptomer. Jeg lurer veldig på hvorfor de mente dette var morsomt og nyttig å dele med seerne. NÅ lo jeg😂 Brukte litt tid på å forstå denne. «Mener hun martyr?» 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 21. mars 2024 #94332 Del Skrevet 21. mars 2024 spenol skrev (2 minutter siden): NÅ lo jeg😂 Brukte litt tid på å forstå denne. «Mener hun martyr?» Jeg også måtte lese et par ganger før mynten ramlet ned her 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 21. mars 2024 #94333 Del Skrevet 21. mars 2024 Jeg har null peiling på styrketrening, men hver eneste video med CBE som gjør det ser bare latterlig ut. Hun ser faktisk ut som en svekling, som om hun strever, og har en helt snål kroppsholdning når hun holder på. Kan noen med peiling opplyse meg om hva det er som som gjør at det ser så feil ut? Følger flere fitness-folk, og reagerer aldri på det med dem… 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 21. mars 2024 #94334 Del Skrevet 21. mars 2024 Hun bruker altfor tunge vekter, så teknikken blir helt forferdelig. Kombinert med den voldsomme trangen til å forsøke å posere samtidig som hun skal utføre øvelsen. Det ser utrolig merkelig ut. 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 21. mars 2024 #94335 Del Skrevet 21. mars 2024 Ellie77 skrev (10 minutter siden): Jeg har null peiling på styrketrening, men hver eneste video med CBE som gjør det ser bare latterlig ut. Hun ser faktisk ut som en svekling, som om hun strever, og har en helt snål kroppsholdning når hun holder på. Kan noen med peiling opplyse meg om hva det er som som gjør at det ser så feil ut? Følger flere fitness-folk, og reagerer aldri på det med dem… Jeg tror det som gjør at det ser ganske rart ut er stivheten og nærmest poseringen i filmsnuttene. Hun virker ganske selvbevisst på at hun blir filma, og dermed ser hun veldig anspent ut, og til tider ser det ut som at hun holder pusten under øvelsene, noe man IKKE skal gjøre gjennom hele øvelsen. Det ser dermed unaturlig ut og litt off. Selv i øvelser der jeg ikke har noe særlig å pirke på teknikkmessig så ser det fortsatt rart ut, og jeg tror det kan skyldes denne stivheten og poseringen (jeg er ikke ekspert altså, men trener styrkeløft og anser meg som å være ganske opplyst). 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 21. mars 2024 #94336 Del Skrevet 21. mars 2024 Ellie77 skrev (45 minutter siden): Jeg har null peiling på styrketrening, men hver eneste video med CBE som gjør det ser bare latterlig ut. Hun ser faktisk ut som en svekling, som om hun strever, og har en helt snål kroppsholdning når hun holder på. Kan noen med peiling opplyse meg om hva det er som som gjør at det ser så feil ut? Følger flere fitness-folk, og reagerer aldri på det med dem… Fordi det er umulig å løfte riktig uten å ha rett rygg, riktig beinstilling, uten å puste (hun holder inne magen hele tiden) og klemme sammen rumpen. Da ser den mindre ut, det er nok uaktuelt. Hun trener ikke, hun poserer. Samtidig som hun "utdanner" seg til PT. Anbefaler ingen å trene med henne, hun kan åpenbart ikke nok om trening til å gjøre det riktig selv engang. 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 21. mars 2024 #94337 Del Skrevet 21. mars 2024 spenol skrev (57 minutter siden): NÅ lo jeg😂 Brukte litt tid på å forstå denne. «Mener hun martyr?» Sugar&Spice skrev (55 minutter siden): Jeg også måtte lese et par ganger før mynten ramlet ned her 😂 Fritt etter hukommelse fra en nylig story der cbe uttalte at hun skulle på "tyatyr" med sin nye venninne Guri Schanke 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 21. mars 2024 #94338 Del Skrevet 21. mars 2024 (endret) Bulsara skrev (14 timer siden): Men vi vet jo ikke om det er noe som må repareres eller utbedres heller. Det skal jo være ganske så graverende feil om den ikke skal gå igjennom. Og det er jo en nyere bil, så har vanskelig for å forstå at det kan være så mye feil med den. Og når de samtidig kjører med den. De har råd til 2 uker på ferie i syden alle 4. Er ikke gratis å fly opp og ned om de så bodde gratis. Det er noe som bare er veldig rart her. Det er ingen logikk verken den ene eller andre veien. Det kan være noe så enkelt som bytte av partikkelfilter. Hvis denne ikke virker som den skal og utslippet er for høyt, blir ikke bilen EU-godkjent selv om resten av bilen er tipp topp. Partikkelfilter er dyrt, men det går an å ødelegge den og kjøre videre. Utslippet blir høyere, og vil derfor ikke gå gjennom en EU-kontroll men bilen er fullt kjørbar. De har vel de samme utfordringene som alle andre når det gjelder økonomi: Boliglån til pipa, lån på bilen, gjeld, lavere inntekt osv. Et partikkelfilter på en så dyr bil kan koste 20-30k, og det er vel penger de færreste har mulighet til å klaske kontant på disken. Prisfallet på disse bilene har vært stort, og de er per nå særs vanskelige å selge. Men hva vet vi, jeg skriver bare ut fra egen kunnskap. Jeg tviler på at disse utsetter barna for fare ved å kjøre de i en ikke-godkjent bil. Det er nok bare økonomien og fasade som bestemmer her. Krisemaksimering tenker jeg vi kan la ligge (mener ikke deg spesielt @Bulsara) Endret 21. mars 2024 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 21. mars 2024 #94339 Del Skrevet 21. mars 2024 Hallepalle2 skrev (11 timer siden): «Good morning, beautiful bad bitch, you’re fucking beautiful…» (screenshot fra Instagram og sitat fra musikken som spilles) Treningsinspiratør og mor til to, der altså 🤢 Om hun er forelder eller ei spiller ikke isolert sett noe særlig rolle, for man skal få lov til å være mer enn bare mor. Men det jeg biter meg mer merke i er den totale image-endringen i kanalen hennes. Som mange har nevnt er det lenge siden hun har postet noe om yoga. Da hun gikk på kurs for å bli yoga-instruktør og kort tid etter at hun var "uteksaminert" så var det røkelse, oliventre og yogaøvelser i naturomgivelser utendørs med rolig musikk. Nå etter sterk og atletisk er det "boss bitch"-musikk og tøff i trynet. Det hele blir litt parodisk. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 21. mars 2024 #94340 Del Skrevet 21. mars 2024 Sursøtsaus skrev (2 minutter siden): Om hun er forelder eller ei spiller ikke isolert sett noe særlig rolle, for man skal få lov til å være mer enn bare mor. Men det jeg biter meg mer merke i er den totale image-endringen i kanalen hennes. Som mange har nevnt er det lenge siden hun har postet noe om yoga. Da hun gikk på kurs for å bli yoga-instruktør og kort tid etter at hun var "uteksaminert" så var det røkelse, oliventre og yogaøvelser i naturomgivelser utendørs med rolig musikk. Nå etter sterk og atletisk er det "boss bitch"-musikk og tøff i trynet. Det hele blir litt parodisk. Like parodisk som baguette og alpelue i Paris… Like parodisk som snurrende jenter og blomsterkranser i håret til St. hans/Midtsommar… og slik går nu dagan…. 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå