M.H85 Skrevet 13. februar 2024 #93221 Del Skrevet 13. februar 2024 Kollontaj skrev (På 1.2.2024 den 15.05): Rekk opp hånda om du gjenkjenner CBE. 🧐 Jeg ser henne ikke?! Jeg ser Guri Schanke ,Gunilla ,hun trenings lene Alexandra og siste blonde er hun artisten og komikeren nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 13. februar 2024 #93222 Del Skrevet 13. februar 2024 (endret) Her er bilde fra en artikkel som lå på hjemmesiden der han studerte. Det er ikke konsistens i informasjonen CBE eller LKE utgir mht fullført/ikke fullført eller årstall. Lite troverdig virker også Bjørknes da paret selv påstår han ikke fullførte. Endret 4. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 13. februar 2024 #93223 Del Skrevet 13. februar 2024 Mrs Bella skrev (3 minutter siden): Her er bilde fra en artikkel som lå på hjemmesiden der han studerte. Det er ikke konsistens i informasjonen CBE eller LKE utgir mht fullført/ikke fullført eller årstall. De fremstår lite troverdig. Lite troverdig virker også Bjørknes da paret selv påstår han ikke fullførte. Enig, useriøst av både «student» og skolen. I følge Linked in fullførte han i 2016 (studerte fra 2012 til 2016). 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 13. februar 2024 #93224 Del Skrevet 13. februar 2024 Xmasclovn skrev (28 minutter siden): Enig, useriøst av både «student» og skolen. I følge Linked in fullførte han i 2016 (studerte fra 2012 til 2016). Snart titulerer han seg som siviløkonom ved siden av 18 års proffkarriere, grunnfag medisin og bachelor i ernæringsfysiologi. 37 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 13. februar 2024 #93225 Del Skrevet 13. februar 2024 AnnaCotta skrev (19 minutter siden): Snart titulerer han seg som siviløkonom ved siden av 18 års proffkarriere, grunnfag medisin og bachelor i ernæringsfysiologi. Dr. med. Eriksen😜 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 13. februar 2024 #93226 Del Skrevet 13. februar 2024 Xmasclovn skrev (16 minutter siden): Dr. med. Eriksen😜 Trodde jeg var lege, la ikke merke til at vitnemålet aldri kom i posten. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammakaos Skrevet 13. februar 2024 #93227 Del Skrevet 13. februar 2024 Har CBE fått silikon og tatt restylane o.l i leppene? Jeg har verken følgt med på hennes blogg eller insta på årevis. Kom tilfeldigvis over instabrukeren hennes og syns hun så veldig annerledes ut. syns det i så fall er veldig synd. Hvorfor må så mange influensere slite med selvfølelse og drive med dette voldsomme kroppshysteriet? Vi lever i en annen tid nå. Det er ikke 2008. Gi meg ekte mennesker, ekte følelser, ekte liv og utfordringer. By på deg selv.. våg å være den du er. Men det er bare min mening da. Tror det er derfor en del, bla CBE sliter med følgerene. Hun henger ikke med i tiden, og fortsetter dette fasade preget over sine sosiale kanaler som alle vet ikke er et faktisk ekte liv. Jeg undrer meg over en ting. Hva er årsaken til denne ekstreme trangen til å fremstille sitt liv som en fasade? Hva ligger bak liksom? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 14. februar 2024 #93228 Del Skrevet 14. februar 2024 Mammakaos skrev (7 timer siden): Har CBE fått silikon og tatt restylane o.l i leppene? Jeg har verken følgt med på hennes blogg eller insta på årevis. Kom tilfeldigvis over instabrukeren hennes og syns hun så veldig annerledes ut. syns det i så fall er veldig synd. Hvorfor må så mange influensere slite med selvfølelse og drive med dette voldsomme kroppshysteriet? Vi lever i en annen tid nå. Det er ikke 2008. Gi meg ekte mennesker, ekte følelser, ekte liv og utfordringer. By på deg selv.. våg å være den du er. Men det er bare min mening da. Tror det er derfor en del, bla CBE sliter med følgerene. Hun henger ikke med i tiden, og fortsetter dette fasade preget over sine sosiale kanaler som alle vet ikke er et faktisk ekte liv. Jeg undrer meg over en ting. Hva er årsaken til denne ekstreme trangen til å fremstille sitt liv som en fasade? Hva ligger bak liksom? Dette lurer jeg på også. Hvem følger henne og finner inspirasjon hos henne nå? Jeg husker bloggen hennes, den gav et vist innhold, men nå etter at jeg også «fikk henne» opp under «sveip», så er det kropp og utseende som virker ha et voldsomt fokus. Kikket på noen han hennes treningsreels (om det er det heter?), men jeg ble så stressa av over se og de umiddelbare takene går jo på at her har vi med et spiseforstyrret menneske å gjøre😳Sykelig fokus, og kostholdet hennes/deres er jo fra en «annen verden». Men klart når jobben er kropp og utseende så får man det til. Meg meg full jobb i 100% turnus, samme med mannen min og to barn så hadde ikke jeg vært i nærheten til å kunne opprettholde det hun «viser». Det hun gir meg er bare en enda større bekreftelse på at influencere i slike «kategorier» bør avvikles…. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 14. februar 2024 #93229 Del Skrevet 14. februar 2024 Xmasclovn skrev (9 timer siden): Men dolmio saus og pasta…en 6 klassing kan lage et bedre og sunnere måltid. Det er faktisk nesten ikke til å tro! Kan begynne å lure på om hun bare kødder. Eller er hun så dum at hun tror det der inspirerer? Snakk om å legge energi i innholdet… 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 14. februar 2024 #93230 Del Skrevet 14. februar 2024 reiseglad skrev (På 11.2.2024 den 22.34): For en… figur? Det mangler proposjoner her, dette så rart ut? Lurer veldig på hvilken øvelse dette her er! spensthopp? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 14. februar 2024 #93231 Del Skrevet 14. februar 2024 Snødronninga skrev (På 12.2.2024 den 16.34): Det er forståelig at de fleste her inne vil ha seriøse og konstruktive debatter, jeg skal innrømme at jeg ikke alltid er blant de saklige. Og mye går på repeat, det gjør det. Man kan selvsagt la være å ta opp de samme temaene, men vi som er aktive her, engasjerer oss for ulike ting. Dessuten er innholdet til CBE stort sett det samme. Nå kommer jeg til å ta opp filterbruk igjen, eller det jeg tror er filterbruk og/eller massiv redigering. Det er noe av det jeg engasjerer meg mest i, så jeg håper det er rom for det i denne tråden. Det er så trist og synd at vi skal påvirkes av influencere som ikke kan vise sitt naturlige jeg. Det er problematisk at andre kvinner ser på Caroline hvor "perfekt" hun fremstiller seg. Både fordi det skaper et feil bilde av hvordan hun ser ut, men at andre også kan påvirkes til å ville være likedan. Er det sånn man skal se ut liksom, er det dette som er skjønnehetsidealet? Det Caroline holder på med burde være uttdatert, en voksen kvinne burde vite bedre enn å tviholde på alle triksene hun kan for å se ut som en avatar av seg selv. Det irriterer meg grønn at hun kan holde på slik og at folk i kommentarfeltet forteller hvor flott hun er. Hadde det vært en uredigert Caroline, med porer, linjer i ansiktet, uposerende - med andre ord en helt naturlig kvinne som ikke prøver så hardt å være "perfekt", hadde jeg ikke reagert negativt på positive kommentarer. Er det noen her som tror hun ikke bruker filter eller redigerer seg nesten ugjenkjennelig? Er det bare proff belysning, make-up og vinkling? Filterbruk og juks er selvsagt ikke uvanlig, men jeg følger ikke en eneste influencer som ser så redigert ut som ut CBE. Jeg vil at dette skal bli slått hardere ned på og jeg vil at influencere skal være mer bevisste sin påvirkningskraft. Ikke bare bevisste, men faktisk ta et ansvar. CBE har aldri tatt ansvar. Husker hun har sagt at hun alene ikke skaper kroppspress, at hun må få lov til å vise frem fordi om hun er tynn, at man bare kan scrolle videre om man ikke liker det man ser, og at man burde heie på kvinner bare fordi de er kvinner. Det finnes sikkert mange eksempler, men jeg har aldri hørt henne si at hun noen gang føler ansvar for hvordan hun fremstiller egen kropp og utseende. Legger ved stillbilder fra siste reel, bare for å (nok en gang) understreke poenget mitt. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno SKjønner ikke hvorfor hun vil se ut som Michael Jackson.. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 14. februar 2024 #93232 Del Skrevet 14. februar 2024 Sol79 skrev (15 timer siden): "Siden sist har jeg begynt å studere til personlig trener, og det er litt altoppslukende ved siden av trening, jobb, barn, hverdagsliv og så videre." Altså. 😅🙈 Hun høres ut som ei venninne av meg, som dessverre er på trygd, og uten energi.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 14. februar 2024 #93233 Del Skrevet 14. februar 2024 Bulsara skrev (14 timer siden): coachen har oppdatert nettsiden sin. Trener alt mulig nå så lenge de er dedikert https://www.athleteexcel.no/personling-coaching Dette er morsomt. Trodde det å motivere var en del av pakka som trener 😂 han kjenner hvertfall sine begrensinger da, det skal han ha. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 14. februar 2024 #93234 Del Skrevet 14. februar 2024 Forstår ikke at damer trener så mye for tiden for å se transeksuelle ut. Eller er det ikke lov å si høyt? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 14. februar 2024 #93235 Del Skrevet 14. februar 2024 M.H85 skrev (12 timer siden): Jeg ser henne ikke?! Jeg ser Guri Schanke ,Gunilla ,hun trenings lene Alexandra og siste blonde er hun artisten og komikeren nederst. Under Lene Alexandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 14. februar 2024 #93236 Del Skrevet 14. februar 2024 (endret) Mammakaos skrev (11 timer siden): Har CBE fått silikon og tatt restylane o.l i leppene? Jeg har verken følgt med på hennes blogg eller insta på årevis. Kom tilfeldigvis over instabrukeren hennes og syns hun så veldig annerledes ut. syns det i så fall er veldig synd. Hvorfor må så mange influensere slite med selvfølelse og drive med dette voldsomme kroppshysteriet? Vi lever i en annen tid nå. Det er ikke 2008. Gi meg ekte mennesker, ekte følelser, ekte liv og utfordringer. By på deg selv.. våg å være den du er. Men det er bare min mening da. Tror det er derfor en del, bla CBE sliter med følgerene. Hun henger ikke med i tiden, og fortsetter dette fasade preget over sine sosiale kanaler som alle vet ikke er et faktisk ekte liv. Jeg undrer meg over en ting. Hva er årsaken til denne ekstreme trangen til å fremstille sitt liv som en fasade? Hva ligger bak liksom? Tilogmed dattern min på 13 år ser at folk har sprøyta inn ting i kroppen. Hun sier at noen ser ut som hamstre etter fillers i kinnene.. Hun har blitt litt erta, for folk på skolen har sagt hun har stor nese, og da viste jeg henne bilder av Sophie Elise og sa at hun her har operert nesa flere ganger og kan ikke puste ordentlig pga det. Så disse influenserne som rett og slett er prøvekaninere på alt dette nye kan brukes som skremselspropaganda Endret 14. februar 2024 av Korsihalsen 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 14. februar 2024 #93237 Del Skrevet 14. februar 2024 Katten89 skrev (2 timer siden): Lurer veldig på hvilken øvelse dette her er! spensthopp? Reklameøvelse. Statisk knebøy med tåhev for å styrke stortå og se atletisk ut. Håndbevegelsen er en extended bønn om å slippe unøytral nakke. 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg PecanPie Skrevet 14. februar 2024 Populært innlegg #93238 Del Skrevet 14. februar 2024 Mulig jeg er litt sen til vaffelselskapet og at dette er observert tidligere. I følge henne selv har hun utviklet to produkter. Jeg kikket på ingredienslisten til CBE-vaflene, som er som følger (hentet fra bodylab.no): Hvetemel, Ultra- og mikrofilteret myseprotein, maisstivelse, fettpulver (mysepulver, fullstendig herdet kokosolje, melkeprotein, mono- og diglyserider av fettsyrer, kaliumfosfat, kalsiumfosfat), inulin,salt, rapslecitin,maltodekstrin, natriumbikarbonat, søtningsmiddel (sukralose, acesulfam-K), aroma. Videre tittet jeg på ingredienslisten til produktet som heter «Traditional pancake & waffle mix»: hvetemel, ultra- og mikrofilteret myseprotein, maisstivelse, fettpulver (mysepulver, fullstendig herdet kokosolje, melkeprotein, mono- og diglyserider av fettsyrer, kaliumfosfat, kalsiumfosfat), inulin, Salt, rapslecitin, Maltodekstrin, natriumbikarbonat, søtningsmiddel (sukralose, acesulfam-K), aroma. Det er ingen forskjell på disse to produktene. Næringsinnholdet er også helt likt. Tenk at hun har laget et produkt som er helt identisk med et som allerede er i vareutvalget til Bodylab! 36 1 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 14. februar 2024 #93239 Del Skrevet 14. februar 2024 PecanPie skrev (26 minutter siden): Mulig jeg er litt sen til vaffelselskapet og at dette er observert tidligere. I følge henne selv har hun utviklet to produkter. Jeg kikket på ingredienslisten til CBE-vaflene, som er som følger (hentet fra bodylab.no): Hvetemel, Ultra- og mikrofilteret myseprotein, maisstivelse, fettpulver (mysepulver, fullstendig herdet kokosolje, melkeprotein, mono- og diglyserider av fettsyrer, kaliumfosfat, kalsiumfosfat), inulin,salt, rapslecitin,maltodekstrin, natriumbikarbonat, søtningsmiddel (sukralose, acesulfam-K), aroma. Videre tittet jeg på ingredienslisten til produktet som heter «Traditional pancake & waffle mix»: hvetemel, ultra- og mikrofilteret myseprotein, maisstivelse, fettpulver (mysepulver, fullstendig herdet kokosolje, melkeprotein, mono- og diglyserider av fettsyrer, kaliumfosfat, kalsiumfosfat), inulin, Salt, rapslecitin, Maltodekstrin, natriumbikarbonat, søtningsmiddel (sukralose, acesulfam-K), aroma. Det er ingen forskjell på disse to produktene. Næringsinnholdet er også helt likt. Tenk at hun har laget et produkt som er helt identisk med et som allerede er i vareutvalget til Bodylab! Hun har vel bestemt fargen på innpakkingen, men hey, det er 30 kr billigere med CBE sine da! 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 14. februar 2024 #93240 Del Skrevet 14. februar 2024 Utviklet meg her og utviklet meg der. Selvfølgelig har hun (bedriften) ikke utviklet noe som helst, det har hun (bedriften) ikke kompetanse til. Bodylab bruker (det som er igjen av) bedriftens merkevarenavn på et allerede eksisterende produkt de har i sortimentet. Det er en del av avtalen Kontent har forhandlet frem i pakken de har tilbudt Bodylab ved bruk av influensermarkedsføring. 28 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå