Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Isild skrev (42 minutter siden):

Med den "arbeidskapasiteten" særlig han viser, så lurer jeg virkelig på hva slags restarbeidsevne han ville endt opp med i et opplegg med arbeidsutprøving via NAV f.eks. 

Oh wait, de ville ikke kalt det å jogge etter kona med drone for arbeid, ikke redigering av bilder av kona heller, og heller ikke å bruke masse tid på masse svada innhold på liksomtreningsportaler. "overtidsjobbingen" hans (trolling i kommentarfelt, stalking og herverk) ville vel heller ikke passere som arbeid ander steder. 

Fyren har faktisk aldri skapt noe som helst, og aldri vært i arbeid. Jeg kjenner sjalusien tynge! 

Nå synes jeg du er for streng her!! Fyren har tross alt en 15, 19, 25, 30 år (kommer an på hvor du leser) lang karriere som proff fotballspiller🤭

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Nå synes jeg du er for streng her!! Fyren har tross alt en 15, 19, 25, 30 år (kommer an på hvor du leser) lang karriere som proff fotballspiller🤭

Ja, det er sant! I følge noen av "CV`ene" han legger ut så har han jo spilt profft siden han var 11-12 år, det er jo mildt sagt imponerende! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (5 minutter siden):

Ja, det er sant! I følge noen av "CV`ene" han legger ut så har han jo spilt profft siden han var 11-12 år, det er jo mildt sagt imponerende! 

Veldig imponerende! Han hadde heller aldri trengt arbeidsutprøving hos NAV da han er så kompetent at han kunne blitt leder på NAV-kontoret!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden jeg bruker nedsettende ord(,og det er alldeles ikke ok ) men "beinrangel" er farlig nær beskrivende.

At ei karimastisk, tilsynelatende vellykket, dame kan fremstå såpass usunn psykisk er rett og slett 

Trist! 

Endret av Tradegy
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Ble den oppskriften på bringebærsmoothie eller hva det nå var, noen gang lagt ut?

Proteinsmoothien er ikke lagt ut enda nei, men hun har skrevet et par ganger at hun gleder seg og ikke kan vente med å dele den, så det kommer nok 🥰 kanskje det kommer en nedtelling til den snart, så fort hun har ledig øyeblikk i den tidsklemma si!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LillaGorilla<3 skrev (50 minutter siden):

Det hun prøver på funker nå hvertfall, folk her sitter tydeligvis og følger med :P 

Næsj, folk er på jobb og kikker innom. Dette tok meg fire sekunder. Edit: fem.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (42 minutter siden):

Men hun har både spist frokost, trent og tatt en ingefærshot i dag. Nesten like spennende. 

Fullspekket arbeidsdag med andre ord.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Siden de ligger bakpå med å publisere så tok jeg saken i egne hender og lagde proteinvafler😬 Supergod oppskrift, anbefales! Helt uten bruk av dyrt proteinpulver også🙌🏻

https://treningskokken.no/oppskrift/proteinvafler/

Takk, nydelig å se handlekraft i praksis! 🤣🤣👍👍👍

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Diosa said:

Her er en annen influenser dette skjer med, disse var de beste skjermbildene jeg klarte å ta. Det er min rumpe, Caroline sin og denne influenseren som har romper som gjør dette da? Noen fler? 🤷‍♀️

IMG_2866.jpg

IMG_2867.jpg

Dette er nesten like kjedelig som å scolle gjennom CBE stories.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det sier litt om kroppsfokuset CBE klarer å formidle jeg, når det man sitter igjen og diskuterer er hvordan rumpa ser ut. Treningen er helt sekundær. Det er kropp, posering, kropp og posering. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen vil lage en parodi på en bloggerfamilie nå, trenger man egentlig ikke å finne på noe selv, man kan bare gjøre akkurat det samme som CBE og mannen siste ukene og det hadde blitt hilarious! Fra krav om søknad for å få bli trent av dem til å trene barn til nedtellinger til ingenting! Det får ikke blitt mer parodi enn det disse nå klarer å lage selv.
Jeg blir på en måte imponert - over hvor lavt det går an å synke.

• Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diosa skrev (2 timer siden):

Her er en annen influenser dette skjer med, disse var de beste skjermbildene jeg klarte å ta. Det er min rumpe, Caroline sin og denne influenseren som har romper som gjør dette da? Noen fler? 🤷‍♀️

IMG_2866.jpg

IMG_2867.jpg

Dere er sikkert flere. Det ser ut som hun her har på seg en litt for stram stringtruse. Nå har jeg sett rumpa til CBE i virkeligheten og den er langt i fra så stor og juicy som den fremstilles på nettet. Derfor ser jeg ikke bort fra at rumpepute brukes i blandt. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (4 timer siden):

Men hun har både spist frokost, trent og tatt en ingefærshot i dag. Nesten like spennende. 

Vært i Oslo. Provins-influenseres fremste markør for å signalisere at de er viktige og store og har noe på gang. Hun skal til og med tilbake i Oslo i morgen.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Videoen der hun trener killer abs og er helt utslitt etter så kort tid. Man ser hun poserer og tar ikke i, likevel blir hun helt andpusten. Hvis cbe spiser mer og får næringsrik mat så ville hun blitt sterkere og klart mer. Hun bør spise mye mer mat og trene vekter. 

Hva skjedde med yogaen? Er ikke hun yogalærer?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvorfor hun kutter hodet/pannen på story? Det ser utrolig rart ut. Jeg skjønner ikke hvorfor hele ansiktet ikke er med, spesielt siden hun gjør reklameoppdrag. 

Overrasket over at Nille ville gjøre samarbeid med henne. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (1 time siden):

Er det noen som vet hvorfor hun kutter hodet/pannen på story? Det ser utrolig rart ut. Jeg skjønner ikke hvorfor hele ansiktet ikke er med, spesielt siden hun gjør reklameoppdrag. 

Overrasket over at Nille ville gjøre samarbeid med henne. 

Fordi kameraet da gjør at hodet hennes ser større ut, og kroppen mindre. Lollipop-effekten, kjent opplegg for spiseforstyrrede. Det er også en måte å få med mest mulig av kroppen, som også gjøres av samme grunn. 

• Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sugar&Spice said:

Fordi kameraet da gjør at hodet hennes ser større ut, og kroppen mindre. Lollipop-effekten, kjent opplegg for spiseforstyrrede. Det er også en måte å få med mest mulig av kroppen, som også gjøres av samme grunn. 

Merkelige greier. Trodde hele personen skulle være i fokus når man gjør reklame. Ser så uprofesjonelt og useriøst ut. Og jeg har handlet masse på Nille opp igjennom årene. Nå er hun et av ansiktene bak. 🙄 Jeg vil ikke si det er god markedsføringsstrategi fra Nilles side. I sine siste reklameoppdrag har CBE også pratet altfor fort, som om hun vil bli ferdig med det så fort som mulig. Det har vært lite glød og entusiasme. Jeg føler faktisk Pilotfrue til sammenligning, er mye bedre til reklame enn CBE mtp. stemme og formidlingsevne. Men jeg har uansett aldri kjøpt noe av det de har anbefalt. 😅

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...