Isild Skrevet 8. februar 2024 #92881 Del Skrevet 8. februar 2024 panzerpølsa skrev (3 minutter siden): Og Coach E har forsvinnende lite engasjement på sine poster. Han slenger rundt seg med begrep og store ord, og ser så sint og deprimert ut på sine bilder og videoer. I tillegg ser det ut som at hans kundegruppe er barn, som virkelig ikke trenger disse fancy ordene han bruker. Syns hele opplegget fra både Coachen og frua ser helt tullete ut, og ikke på noen måte innbydende eller fristende. Det kunne muligens fungert som en parodikonto som het "Sinna-coachen", men i og med at de mener dette uttrykket de har valgt i fullt alvor, så virker nok ikke særlig innbydende eller fristende på særlig mange. Alle fremmedordene han bruker gjør bare at det virker ennå mer "teatralsk". Nå som de tydeligvis retter seg mot barn ja, så virker valg av uttrykk ennå mer rart (seksualisering og kropp, mørke bilder som gjør det vanskelig å øvelsene, og fremmedord de fleste må google) Ikke veldig salgbart. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingo Skrevet 8. februar 2024 #92882 Del Skrevet 8. februar 2024 Altså; har jeg forstått dette riktig? Hun legger ut en nedtellings-story, på at noe spennende skal legges ut, kunne tolkes som at dette spennende var en vaffeloppskrift (juhu -breaking News). Eller så var det noe annet hun mente å kommunisere skulle skje, (hun bare slengte infoen ut på et vaffelbilde, kommunikasjon er virkelig ikke bedriftens styrke); MEN så ble det altså ikke fulgt opp og ingenting lagt ut? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. februar 2024 #92883 Del Skrevet 8. februar 2024 ingo skrev (11 minutter siden): Altså; har jeg forstått dette riktig? Hun legger ut en nedtellings-story, på at noe spennende skal legges ut, kunne tolkes som at dette spennende var en vaffeloppskrift (juhu -breaking News). Eller så var det noe annet hun mente å kommunisere skulle skje, (hun bare slengte infoen ut på et vaffelbilde, kommunikasjon er virkelig ikke bedriftens styrke); MEN så ble det altså ikke fulgt opp og ingenting lagt ut? Hadde de nedtelling til ... ingenting? 28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 8. februar 2024 #92884 Del Skrevet 8. februar 2024 🤡 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 8. februar 2024 Populært innlegg #92885 Del Skrevet 8. februar 2024 Her har jeg ringt inn syk til en mindre viktig og tidsklemme-belastende jobb som lege for å vente på at denne høytflyvende karrierekvinnen skulle løse alle mine problemer med århundrets sunneste og mest legendariske vaffeloppskrift, og hva får jeg? Ingenting. Men men. Kan være hun er oppholdt av en livsviktig hendelse på jobb. 🤡 34 2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. februar 2024 #92886 Del Skrevet 8. februar 2024 (endret) Ellie77 skrev (8 minutter siden): Her har jeg ringt inn syk til en mindre viktig og tidsklemme-belastende jobb som lege for å vente på at denne høytflyvende karrierekvinnen skulle løse alle mine problemer med århundrets sunneste og mest legendariske vaffeloppskrift, og hva får jeg? Ingenting. Men men. Kan være hun er oppholdt av en livsviktig hendelse på jobb. 🤡 Det er helt absurd at to friske voksne mennesker, som faktisk er HJEMMEVÆRENDE - ikke klarer å levere en vaffelpppskrift i tide på en helt "dævv blogg" ! (kanalene og coachingoppleggene engasjerer jo beviselig overhodet ingen) Det er jo ikke rart man er sjalu! Endret 8. februar 2024 av Isild 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 8. februar 2024 #92887 Del Skrevet 8. februar 2024 Isild skrev (1 minutt siden): Det er helt absurd at to friske voksne mennesker som faktisk er HJEMMEVÆRENDE. ikke klarer å levere en vaffelpppskrift i tide på en helt "dævv blogg" (kanalene og coachingoppleggene engasjerer jo beviselig overhodet ingen) Det er jo ikke rart man er sjalu! Jammen sant. Jeg er så grønn av misunnelse at jeg må kjøpe ny fargetone på foundation snart. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. februar 2024 #92888 Del Skrevet 8. februar 2024 (endret) Ellie77 skrev (6 minutter siden): Jammen sant. Jeg er så grønn av misunnelse at jeg må kjøpe ny fargetone på foundation snart. Ja, sjalusi ser ikke bra ut! Og her inne renner det over av det 😂 Oppleggene til coachen og frua blir mer hysterisk morsomt for hvert halvår som går. LKE har jobbet seg halvt ihjel i 7 år (rundt der?) for å utvikle Netfit - som etterhvert resulterte i å kjøpe et ferdig konsept fra nettet - som tar tre kvarter å ordne, påfølgende avlyst treningsreise og absolutt ingen kunder. Tidenes "Nettfis" der altså. Og fruen rekker ikke å legge ut vaffeloppskriften det var nedtelling til. Dette begynner rett og slett å bli verdig en egen parodi-TV serie eller noe. Endret 8. februar 2024 av Isild 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. februar 2024 #92889 Del Skrevet 8. februar 2024 (endret) Isild skrev (14 minutter siden): Det er helt absurd at to friske voksne mennesker, som faktisk er HJEMMEVÆRENDE - ikke klarer å levere en vaffelpppskrift i tide på en helt "dævv blogg" ! (kanalene og coachingoppleggene engasjerer jo beviselig overhodet ingen) Det er jo ikke rart man er sjalu! Ble den oppskriften på bringebærsmoothie eller hva det nå var, noen gang lagt ut? Ja, det er oppsiktsvekkende lav arbeidskapasitet og formidlingsevne. Og treningsvideoene er mørke som natten, bortsett fra en hvit rumpe som skinner opp fra mørket i en av de. Endret 8. februar 2024 av ~ Ada ~ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dåsen Skrevet 8. februar 2024 #92890 Del Skrevet 8. februar 2024 Jeg tror det er en kokebok eller noe proteinpulver-samarbeid eller lignende hun skal lansere. Det kan umulig bare være en vaffeloppskrift som er den spennende tingen hun har "jobbet med en stund" som hun sa selv. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. februar 2024 #92891 Del Skrevet 8. februar 2024 ~ Ada ~ skrev (43 minutter siden): Ble den oppskriften på bringebærsmoothie eller hva det nå var, noen gang lagt ut? Ja, det er oppsiktsvekkende lav arbeidskapasitet og formidlingsevne. Og treningsvideoene er mørke som natten, bortsett fra en hvit rumpe som skinner opp fra mørket i en av de. Med den "arbeidskapasiteten" særlig han viser, så lurer jeg virkelig på hva slags restarbeidsevne han ville endt opp med i et opplegg med arbeidsutprøving via NAV f.eks. Oh wait, de ville ikke kalt det å jogge etter kona med drone for arbeid, ikke redigering av bilder av kona heller, og heller ikke å bruke masse tid på masse svada innhold på liksomtreningsportaler. "overtidsjobbingen" hans (trolling i kommentarfelt, stalking og herverk) ville vel heller ikke passere som arbeid ander steder. Fyren har faktisk aldri skapt noe som helst, og aldri vært i arbeid. Jeg kjenner sjalusien tynge! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. februar 2024 #92892 Del Skrevet 8. februar 2024 Og ikke en eneste story så langt i dag? Hva er vitsen med nedtelling når det ikke skjer noe, kan man lure på. Kanskje det ble for vanskelig å telle antall timer/døgn til hva det enn er hun skal lansere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 8. februar 2024 #92893 Del Skrevet 8. februar 2024 Herregud for en spenning! De teaset jo Netfit i flere år, så spørs om det ikke blir en reprise.. "comming soon".. Hun har ikke den høyeste arbeidskapasiteten, nei. Men tror det brukes veldg mye tid og energi på ting andre ikke en gang reflekterer over at de gjør. Som for andre kommer UTENOM og ikke i arbeidstiden. Hun bruker nok ganske mange timer på hudpleie, sminke, hår, negler, barbering, klær (omtrent fulltidsjobb å kjøpe og returnere så mye klær 🤪), rydding, vasking osv. Og soisale medier går det nok mye tid til. Filming av seg selv osv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 8. februar 2024 #92894 Del Skrevet 8. februar 2024 Isild skrev (1 time siden): Hadde de nedtelling til ... ingenting? Noe er det vel….men hva…? Hva skjedde på veien…hadde hun noe annet viktig for seg? Gikk det skeis? Går det bra med henne…? Så mange spørsmål.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingo Skrevet 8. februar 2024 #92895 Del Skrevet 8. februar 2024 Isild skrev (1 time siden): Hadde de nedtelling til ... ingenting? Dette er bare rart. Gjennomføringsevnen er hvertfall gjennomført ikke tilstede, på selv de minste småting. Skikkelig venstrehåndsarbeid i absolutt alt de gjør. En må bare gni seg i øynene og la seg fasinere! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. februar 2024 #92896 Del Skrevet 8. februar 2024 Å nei, jeg som har funnet frem og greier, og så skjer det ingenting spennende likevel? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 8. februar 2024 #92897 Del Skrevet 8. februar 2024 Det hun prøver på funker nå hvertfall, folk her sitter tydeligvis og følger med 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. februar 2024 #92898 Del Skrevet 8. februar 2024 ingo skrev (19 minutter siden): Dette er bare rart. Gjennomføringsevnen er hvertfall gjennomført ikke tilstede, på selv de minste småting. Skikkelig venstrehåndsarbeid i absolutt alt de gjør. En må bare gni seg i øynene og la seg fasinere! Ja, nå begynner det å bli veldig fascinerende. De er jo selve definisjonen på "Keiserens nye klær 2024". De tror de har klær på ("Klær" som i fans, faktiske følgere og kunder. Og de tror de er både kjendiser og populære) Eller, de tror det vel egentlig ikke selv, men de "jobber" med å få alle andre til å tro det. Det virker som om det er det "jobben" har endt opp med - å late som om de er noe de ikke er - og å slette/blokkere alt og alle som kan avsløre bløffen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 8. februar 2024 #92899 Del Skrevet 8. februar 2024 Isild skrev (2 timer siden): Hadde de nedtelling til ... ingenting? Nedtelling til luftslott som noen over skrev. Og jeg som gledet meg sånn måtte til slutt steke kjedelige vanlige vafler🥲 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. februar 2024 #92900 Del Skrevet 8. februar 2024 (endret) LillaGorilla<3 skrev (3 minutter siden): Det hun prøver på funker nå hvertfall, folk her sitter tydeligvis og følger med Det er helt sant. Men hvis de har rett i at engasjementet her begrenser seg til et par sjalu, feite kjerringer uten liv, så funker det vel ikke til mer enn noe usedvanlig betydningsløst? Så gratulerer til henne med det da ! Å ha tidenes laveste ambisjoner.. Endret 8. februar 2024 av Isild 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå