Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fasinert over at cbe på netfit fremstår som svært muskuløs (til og med lett bredskuldret!) og brun. Mens på egen konto mager, lang og blek…  Fiffig! 

• Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En lang helg med studier? Mulig jeg spør dumt nå; leser hun? Trodde det var kursing med PT-er osv? 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ellie77 said:

Rumpeputa er tilbake 😂🙈

Uten tvil, vises så innmari godt også 🤣

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cissacissa skrev (1 time siden):

IMG_7715.thumb.png.ab152637ad2b69a6f0941c5eefa119f0.png

Man kan jo forstå hvorfor det ikke går bra med bedriftene.

Er det noe en influencer er avhengig av, så er det vel sitt omdømme. Men det er veldig åpenbart at bedriftseierne i mange år ikke har vært opptatt av det, og bare kjører eget løp selv når det fører til røde tall i regnskapet.

Og er det noen som synes å leve i egen fortid, så er det virkelig CBE, som gjør det samme som hun har gjort i årevis, manipulering av bilder for å fremstå med annen kropp og utseende enn hun har, jukse med bilder, jukse med reklamer/lovbrudd, barneeksponering, voldsomt egofokus. Omtrent som hun har gjort bedriftsmessig de siste ti årene... mens andre og jevngamle har utviklet seg, blitt mer modne og ansvarlige, holder seg til norsk lov som en selvfølge, ønsker å påvirke andre positivt...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (4 timer siden):

Hvor gammel er søsteren forresten? 🤔

Hun ble 30 sommeren 2012. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE stikker av med prisen for dagens mest bedrøvede ansiktsuttrykk! Det er litt komisk at man ser så trist ut når teksten forteller at hun føler at trening hjalp på formen. Rett før det, var det nok en story om hvor trøtt hun var. Begynner å bli en gjenganger.

MEN det jeg legger merke til er det strekte ansiktet, hvor feil og rart det ser ut. Regner med det er vidvinkel som frua er en stor tilhenger av, men er det ikke mulig at hun ser selv hvor rart hele hodet blir? Når man ser henne uten denne effekten så er hun jo mye flottere, og det er jo et kompliment. Dette er ikke noe nytt selvsagt, men rister på hodet av hvor meningsløst det er å fremstille seg slik når det ikke gjør hennes noen tjeneste skjønnhetsmessig. Blir nesten alien-aktig. Kanskje fillers har noe av skylda, for naturlig virker ikke CBE selv om hun er fri for make-up. 

Nok en dag med innhold av høy kvalitet, altså. 👏

Litt morsomt er også låtvalget til dagens mølletrening. Aner jeg litt trass og stikk til kritikerne? :knegg: Tekst: I don't give a damn 'bout my reputation. Living in the past, it's a new generation. A girl can do what she wants to do...

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

IMG_5179.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (6 timer siden):

CBE stikker av med prisen for dagens mest bedrøvede ansiktsuttrykk! Det er litt komisk at man ser så trist ut når teksten forteller at hun føler at trening hjalp på formen. Rett før det, var det nok en story om hvor trøtt hun var. Begynner å bli en gjenganger.

MEN det jeg legger merke til er det strekte ansiktet, hvor feil og rart det ser ut. Regner med det er vidvinkel som frua er en stor tilhenger av, men er det ikke mulig at hun ser selv hvor rart hele hodet blir? Når man ser henne uten denne effekten så er hun jo mye flottere, og det er jo et kompliment. Dette er ikke noe nytt selvsagt, men rister på hodet av hvor meningsløst det er å fremstille seg slik når det ikke gjør hennes noen tjeneste skjønnhetsmessig. Blir nesten alien-aktig. Kanskje fillers har noe av skylda, for naturlig virker ikke CBE selv om hun er fri for make-up. 

Nok en dag med innhold av høy kvalitet, altså. 👏

Litt morsomt er også låtvalget til dagens mølletrening. Aner jeg litt trass og stikk til kritikerne? :knegg: Tekst: I don't give a damn 'bout my reputation. Living in the past, it's a new generation. A girl can do what she wants to do...

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

IMG_5179.jpeg

Hjelp ha skjer med ansiktet hennes? Jeg brukte følge bloggen tidligere og etterhvert her på KG. Ikke vært innom denne tråden på evigheter og blir skuffet over at det er akkurat det samme som for noen år siden. Hvordan kan det gå rundt?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (10 timer siden):

Rumpeputa er tilbake 😂🙈

Tror hun folk ikke ser dette? Blir mer og mer uproft for hver dag som går.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å lage reklamefilm om vannflaske, og påstå at denne flasken gjør at hun drikker mye mer under trening, og så tar hun ikke en eneste slurk av vannet i løpet av videoen selv om hun trener som bare det. 

• Liker 35
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnaCotta skrev (1 time siden):

Tror hun folk ikke ser dette? Blir mer og mer uproft for hver dag som går.

Tipper hun har sett tidligere at rumpepute engasjerer (her inne) og håper at den genererer noen klikk. Nedrig å måtte ty til slike grep.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esk skrev (1 time siden):

Tipper hun har sett tidligere at rumpepute engasjerer (her inne) og håper at den genererer noen klikk. Nedrig å måtte ty til slike grep.

Hun har før lagt ut innhold som hun vet engasjerer/provoserer for å få fart på følgerne så mulig det er derfor hun har børstet støvet at dette latterlige "plagget". Men kan ikke annet enn å flire av hun (igjen) velger noe som får henne til å framstå som komplett dust. Hadde hun ikke mistet evnen til selvironi kunne det kanskje ha vært morsomt på en utvungen måte, men her velger hun altså å gå all inn for å framstille seg selv som overfladisk og latterlig. Veldig sært. 

Hver gang rumpeputene pryder* stumpen kommer jeg til å tenke på podcasten om hets i sosiale medier med Hans Petter Nygård-Hansen. HPNH forteller om drapstrusler og CBE konterer med «de sier jeg bruker rumpepute og står på krakk på kjøkkenet» (sitat fritt fra hukommelsen). Altså jeg tviler ikke på CBE ikke har mottatt reell hets i sin SoMe-karriere, men hvilken snever selvsentrert boble er det hun lever i nå hvor hun sidestiller dette med drapstrusler? 

*Hun har en helt fin normal rumpe og denne puten gir den ingen fordeler. Tvert i mot ser den rar og deformert ut med pute. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (16 timer siden):

En lang helg med studier? Mulig jeg spør dumt nå; leser hun? Trodde det var kursing med PT-er osv? 

Vi får nok høre om hvor arbeidskrevende og slitsomt det er med dette studiet før hun til slutt avbryter.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnnaCotta skrev (På 6.2.2024 den 11.06):

Vi får nok høre om hvor arbeidskrevende og slitsomt det er med dette studiet før hun til slutt avbryter.

Tror hun må fullføre kurset, dette må være sponset av deg og meg for hun fremstår skikkelig matlei og giddalaus.

I motsetning til ei anna ei i samme distriktet som er så inni granskauen lykkelig over å studere "sponset" studiekompetanse og krus.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inzila skrev (5 timer siden):

Artig å lage reklamefilm om vannflaske, og påstå at denne flasken gjør at hun drikker mye mer under trening, og så tar hun ikke en eneste slurk av vannet i løpet av videoen selv om hun trener som bare det. 

Men hårfikling var det mer enn nok av. :himle:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Snødronninga said:

Men hårfikling var det mer enn nok av. :himle:

Hun virker så ukomfortabel foran kamera!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (15 timer siden):

Hun ble 30 sommeren 2012. 

Så altså snart 42, for å si det som normale folk 🥴

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...