Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

BuffyTheVampire skrev (18 minutter siden):

Ler godt av at det applauderes at en normalt oppegående og normalt fungerende mann får sin første ‘ordentlige’ jobb som 40-åring 😂 at han tar det skrittet, setter vel mer eller mindre punktum for Netfit. Hadde jo ikke gjort dette i tillegg om Netfit hadde slått an. 

Men har får jo praksis på CV-en! Det nye nettopplegget hans som er rettet mot fotballspillere, er nylig lansert. Han har visst blitt arbeidsnarkoman plutselig. ☺️

Endret av Kollontaj
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (38 minutter siden):

Men har får jo praksis på CV-en! Det nye nettopplegget hans som er rettet mot fotballspillere, er nylig lansert. Han har visst blitt arbeidsnarkoman plutselig. ☺️

Han må jobbe veldig hardt nå ja. Hvordan skal han få tid til alle kundene på 3 forskjellige steder egentlig, for jobber han ikke med Netfit også eller er det bare CBE sitt treningsunivers? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (3 minutter siden):

Han må jobbe veldig hardt nå ja. Hvordan skal han få tid til alle kundene på 3 forskjellige steder egentlig, for jobber han ikke med Netfit også eller er det bare CBE sitt treningsunivers? 

Joda. Han er fortsatt trener der. https://netfit.no/vare-coacher/

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (4 timer siden):

Jeg håper han tilpasser seg, for jeg skulle likt å vært flua på veggen hvis han insisterer på å bruke uttrykk som accommodated resistance, cm lateral polymetrit session og plyo explosives

Han bør tilpasse seg ja, men om det blir så lett er en annen sak, for han er jo en som vet best.......og lurer på om de som ansatte han vet om at han er et troll på nettet og historikken hans med hærverk

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med jobb til LKE!

Lurer på hvem som nå tar over som blokkeringsansvarlig og profesjonell drittslenger på internett? 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (5 minutter siden):

Gratulerer med jobb til LKE!

Lurer på hvem som nå tar over som blokkeringsansvarlig og profesjonell drittslenger på internett? 

Han klarer nok å multitaske. Profesjonell drittslenger er en del av personligheten langt inn i ryggmargen, så det vil han alltids finne tid til💪🏻

Endret av Xmasclovn
  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (23 minutter siden):

Han bør tilpasse seg ja, men om det blir så lett er en annen sak, for han er jo en som vet best.......og lurer på om de som ansatte han vet om at han er et troll på nettet og historikken hans med hærverk

Dersom ikke lederen ved arbeidsplassen har satt seg inn i LKEs historikk med alt fra rasisme og nettrolling via fettfobi til hærverk så kan de da bare ha det så godt 😅 Må være skikkelig digg for CBE å endelig få ham litt ut av huset. Kanskje hun endelig kan få energi til mer enn toalettselfies og å posere som et svett slakt på kjellergulvet. 

Men ja, må være ergerlig for dem at netfit havarerte etter 7 års planlegging.

Endret av Rastebenk
  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (54 minutter siden):

Dersom ikke lederen ved arbeidsplassen har satt seg inn i LKEs historikk med alt fra rasisme og nettrolling via fettfobi til hærverk så kan de da bare ha det så godt 😅

Ja, ikke sant, men men, han viser nok sitt sanne seg der til slutt når han blir varm nok i trøya 😛

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han står ikke oppført som trener på noen av treningene på Team PT Sarpsborg eller Team PT Fredrikstad i ukene fremover. Kan tenkes at han og partneren i Athlete Excel leier treningslokalene til sitt prosjekt. 

Det er en variert gruppe som trener hos Team PT, men det er i hovedsak kvinner - og jeg har aldri sett menn under 45-50 år der. Fremadstormende fotballspillere som vil spisse formen henger ikke der. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt oppriktig: gratulerer med jobb! Dette er nyttig for alle parter!

Å bevege seg inn i en normal verden med en arbeidshverdag hvor du yter noe for andre, er sunt og nødvendig for hele gjengen. Applaus for tiltaket!👏

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imblar skrev (2 timer siden):

Den nederste kommentaren ble slettet. 🤷🏼‍♀️IMG_8057.thumb.jpeg.e8b373938a044d4b7e9da95ce131e8f9.jpeg

Bombe! Proffe aktører hadde svart ut spørsmål i steder for å slette og grave hodet i sanden…

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rinne skrev (12 timer siden):

Han står ikke oppført som trener på noen av treningene på Team PT Sarpsborg eller Team PT Fredrikstad i ukene fremover. Kan tenkes at han og partneren i Athlete Excel leier treningslokalene til sitt prosjekt. 

Det er en variert gruppe som trener hos Team PT, men det er i hovedsak kvinner - og jeg har aldri sett menn under 45-50 år der. Fremadstormende fotballspillere som vil spisse formen henger ikke der. 

Nei, enig. Og de har jo presentert nye trenere for 2024 på Insta, ingen LKE eller Athlete Excel der.  Tipper de leier lokaler. Og at det er Athlete Excel som er «nye» jobben. Pussig navn forresten, ser bare for meg alle excel-arkene på jobb😅
https://www.instagram.com/teamptsarpsborg?igsh=MzRlODBiNWFlZA==

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Gratulerer" med jobb ... :klappe: :filer:

Beklager hvis noen føler seg forsmådd over min manglende begeistring over at LKE endelig tar steget ut i arbeidslivet utenfor husets fire vegger. Mannen er tross alt hverken ufør eller belemret med handikap som ville tilsi at å få seg jobb i seg seg selv faktisk var noe å rope hipp-hipp-hurra for. 

Det til tross, det blir sikkert fint for CBE å ikke lenger måtte underholde sin ørkesløse partner og for LKE å endelig tjene egne lommepenger. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Imblar said:

Den nederste kommentaren ble slettet. 🤷🏼‍♀️IMG_8057.thumb.jpeg.e8b373938a044d4b7e9da95ce131e8f9.jpeg

Kan jeg spørre når hun publiserte denne posten?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumi2 skrev (12 minutter siden):

Kan jeg spørre når hun publiserte denne posten?

Fredag 5. januar 

Edit: og for alle som lurer på  hvordan det har gått med tidligere deltagere på Netfit online coachingen, så har Caroline svart utfyllende nok: «Det gikk fint. 😊» Tydeligvis fornøyde kunder siden 100% valgte å betale for å være med videre, så det høres jo lovende ut. De gangene jeg har vurdert og valgt å kjøpe online coaching har likevel en av er viktigste faktorene vært å få lese erfaringer fra tidligere kunder selv - gjerne både positivt og hva som kunne vært bedre (de som kun viser tilbakemeldinger der absolutt alt er bare perfekt og hjerte hjerte hjerte styrer jeg ofte unna).

IMG_2553.png

Endret av Sinccis
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...