Snødronninga Skrevet 21. september 2023 #88421 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) Chrisssi skrev (På 21.9.2023 den 17.29): BIG NEWS hos Caroline; hun har ikke vasket håret siden tirsdag, men i morgen skal håret vaskes og ansiktet "glammes", ansiktet gløder allerede i dag.....og i kveld skal hun ned i "schellern" og trene bein. Hallo, er det ingen hjemme 😳 Ekspander DETTE er stort, sier hun. Stort? Jaha. Hva slags verden lever Caroline i? En verden av sukkerspinn, hår, negler, speil, trutmunn, meg, meg, meg og enda mere meg. Er det mulig å opplyse om noe så meningsløst, unyttig og tåpelig? Tenk at dette er content for en influenser på over 300.000 følgere. Jeg vet snart ikke hva jeg skal si. Endret 21. september 2023 av Snødronninga Lager nytt innlegg i stedet 28 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 21. september 2023 #88422 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) Å si at jeg oppfatter henne dum som et brød, er ikke så snilt, så det skal jeg ikke si. 😉 Men jeg mener at det skal godt gjøres å skape så hjernedødt innhold på sosiale medier når du jobber som influencer. (Slik sett briljerer hun på det området) Du lever av dette, du vil gjerne inspirere og du vil vel også lage spennende innhold som engasjerer. Eller? Endret 21. september 2023 av Snødronninga omformulering 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. september 2023 #88423 Del Skrevet 22. september 2023 Fra tirsdag til torsdag er det to.. TO dager. Tenk å gå så lenge uten å vaske håret! Så spennende. 31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 22. september 2023 #88424 Del Skrevet 22. september 2023 loffen skrev (På 22.9.2023 den 1.04): Fra tirsdag til torsdag er det to.. TO dager. Tenk å gå så lenge uten å vaske håret! Så spennende. Ekspander Det er antakelig det mest banebrytende som har skjedd i hennes tilværelse på lenge. Det sier litt om vakuumet hun lever i. Diger villa, men livet hennes er så tomt at ekkoet gjaller… 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 22. september 2023 #88425 Del Skrevet 22. september 2023 Chrisssi skrev (På 21.9.2023 den 20.49): Nå siktet nok jeg til noe annet enn huset, men jeg ser den, de er bokstavelig talt omtrent bare hjemme, men i schelleren på Carolinsk. Ellers er det ganske tomt 😅 Ekspander Hehe, skjønte at du mente «hjemme i hodet», men det ble for fristende å spille på (den ekstreme) hjemmekjærheten 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 22. september 2023 #88426 Del Skrevet 22. september 2023 Ref denne dansevideoen av barna hennes som nå ligger på story - sånne videoer tok jeg av jentene mine da de var samme alder (la dem selvfølgelig ikke ut på SoMe). Nå er jentene tenåringer og vil ikke engang vise videoene til nærmeste familie, de er så flaue. Skal tro hvordan det blir for jentene til CBE etterhvert som de blir eldre. Men - det ligger jo bare på story så det teller ikke. 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 22. september 2023 #88427 Del Skrevet 22. september 2023 Sitter her og biter negler, jeg. Kommer CBE til å vaske håret i dag? Eller lar hun det denne gangen gå grensesprengende 4 DAGER før det skjer? Denne cliffhangeren gjør meg søvnløs! 35 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 22. september 2023 #88428 Del Skrevet 22. september 2023 Ellie77 skrev (På 22.9.2023 den 7.47): Sitter her og biter negler, jeg. Kommer CBE til å vaske håret i dag? Eller lar hun det denne gangen gå grensesprengende 4 DAGER før det skjer? Denne cliffhangeren gjør meg søvnløs! Ekspander Hun har rent ut blitt litt rebelsk etter å ha vært alene på eventyr. Kanskje det er et lite opprør. Vi får nok se en glammet frue i løpet av dagen, etter at hun har vært i schelleren med Netfiten sin 🏃♀️ 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 22. september 2023 #88429 Del Skrevet 22. september 2023 Snødronninga skrev (På 21.9.2023 den 23.53): Å si at jeg oppfatter henne dum som et brød, er ikke så snilt, så det skal jeg ikke si. 😉 Men jeg mener at det skal godt gjøres å skape så hjernedødt innhold på sosiale medier når du jobber som influencer. (Slik sett briljerer hun på det området) Du lever av dette, du vil gjerne inspirere og du vil vel også lage spennende innhold som engasjerer. Eller? Ekspander Podcasten gjorde det jo rimelig tydelig hvor nivået ligger 😆 20 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 22. september 2023 #88430 Del Skrevet 22. september 2023 Alt innhold kan ikke være interessant.. sier seg selv - unødvendig å latterliggjøre på bakgrunn av dette Like dumt som når personen kommenterer under artikler på facebook: jeg har spist salami til frokost, min favoritt frukt er banan Veldig lavt nivå på denne type mennesker også, må jeg si, når eneste formålet er å dra stemning ned på bakgrunn av ingenting 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 22. september 2023 #88431 Del Skrevet 22. september 2023 duskelapp skrev (På 22.9.2023 den 10.29): Alt innhold kan ikke være interessant.. Ekspander Det er absolutt ingenting som er interessant med henne og det har det heller aldri vært, samme som hos 99% av alle de andre influenserne. Det er ikke ment som latterliggjøring, men fakta. 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 22. september 2023 #88432 Del Skrevet 22. september 2023 jordy skrev (På 22.9.2023 den 10.33): Det er absolutt ingenting som er interessant med henne og det har det heller aldri vært, samme som hos 99% av alle de andre influenserne. Det er ikke ment som latterliggjøring, men fakta. Ekspander Glemte å innlegget jeg svarte på, men var ett ang. hårvasken... unødvendig , etter mitt syn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 22. september 2023 #88433 Del Skrevet 22. september 2023 Er det ikke veldig merkelig at hun har vekst i følgertallet med lukket konto når det er daglig frafall av titalls følgere all den tid kontoen ligger åpen? (kilde: Socialblade). Hvor lenge kan de egentlig klare å piske en død hest før de må innse at det er kroken på døra? Personlig ville jeg foretrukket å endre beite for lenge siden, før det eneste som gjenstår av interesse fra følgernes side dreier seg om å bivåne det fullstendige fallet fra tronen, det intetsigende livet og den fascinerende evnen til fornektelse og samtidig selvhevdelse. Keiseren har ingen klær, og den eneste som ikke ser og vet det, er ham selv. 🤷♀️ 17 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 22. september 2023 #88434 Del Skrevet 22. september 2023 duskelapp skrev (På 22.9.2023 den 10.36): Glemte å innlegget jeg svarte på, men var ett ang. hårvasken... unødvendig , etter mitt syn. Ekspander Når hårvask er temaet som debatteres så underbygger det min påstand, helt meningsløst er det og jeg fatter ikke at de kan leve av dette fjaset. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 22. september 2023 #88435 Del Skrevet 22. september 2023 (endret) Jeg forstår virkelig ikke hvilken rolle det nye managementet har fått her. Etter at hun knyttet seg til Kontent, og etter at CBE kom tilbake fra det lange avbrekket, synes jeg innholdet er akkurat det samme som før, om ikke enda verre (spesielt barneeksponering og tvangspreget trening/bilder) og mer intetsigende (negler, TM-klinikk, hår som vokser) enn noensinne. Skulle ikke CBE «styrke og videreutvikle merkevaren» i samarbeid med dette byrået (for å oppnå «ytterligere» vekst?). Veldig svulstig ordbruk forresten, da det for meg synes mer som bedriften lenge har vært på vei til å styres rett i grøften. Endret 22. september 2023 av Laia 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 22. september 2023 #88436 Del Skrevet 22. september 2023 Det er jo så åpenbart at CBE har gått fra å irritere seg over Kvinneguiden og Jodel, til å spille på ting hun VET blir tatt opp, diskutert og latterliggjort 😂 Som å legge ut hektiske planer for dagen, der negler skal fikses og hud pleies, til å rulle svett og stønnende rundt på gulvet etter en treningsøkt som belønnes med en spiseskje cottage cheese med sukkerfritt syltetøy. Man ser det jo på blikket, og på hele henne. Det er hun som styrer dette showet nå😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 22. september 2023 #88437 Del Skrevet 22. september 2023 Chrisssi skrev (På 21.9.2023 den 17.29): BIG NEWS hos Caroline; hun har ikke vasket håret siden tirsdag, men i morgen skal håret vaskes og ansiktet "glammes", ansiktet gløder allerede i dag.....og i kveld skal hun ned i "schellern" og trene bein. Hallo, er det ingen hjemme 😳 Ekspander Og med overskriften "i tilfelle du lurte". Tror hun folk går rundt og lurer på noe som helst med håret hennes? Og hva var det her som var Big news? At hun ikke hadde vasket håret på to dager? Hjelpes meg!!!! Skal si hun lever et spennende liv! Skjermdump fra Instanavigation.com cbe 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 22. september 2023 #88438 Del Skrevet 22. september 2023 (endret) Etter trening, så viser hu kun en boks med cottage cheese og syltetøy. Det er ikke sikkert hun bare spiser det, men det er det hun viser offentlig. Jeg synes det er uheldig. Og er det bare meg, eller føler man seg dummere etter at man har sett på hennes stories? Endret 22. september 2023 av Marihone la til en bokstav og ord 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 22. september 2023 #88439 Del Skrevet 22. september 2023 Ellie77 skrev (På 22.9.2023 den 7.47): Sitter her og biter negler, jeg. Kommer CBE til å vaske håret i dag? Eller lar hun det denne gangen gå grensesprengende 4 DAGER før det skjer? Denne cliffhangeren gjør meg søvnløs! Ekspander Beklager å skuffe deg. Håret er vasket 👍🏼 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 22. september 2023 #88440 Del Skrevet 22. september 2023 Finlay skrev (På 22.9.2023 den 11.13): Det er jo så åpenbart at CBE har gått fra å irritere seg over Kvinneguiden og Jodel, til å spille på ting hun VET blir tatt opp, diskutert og latterliggjort 😂 Som å legge ut hektiske planer for dagen, der negler skal fikses og hud pleies, til å rulle svett og stønnende rundt på gulvet etter en treningsøkt som belønnes med en spiseskje cottage cheese med sukkerfritt syltetøy. Man ser det jo på blikket, og på hele henne. Det er hun som styrer dette showet nå😂 Ekspander Tror du er inne på noe her (har også kommentert dette i en tidligere post). Trist egentlig at et foretak som en gang tronet på toppen, har sunket til et slikt lavmål. En bedrift med to godt voksne fulltidsansatte, hvis eneste måte å skape interesse og engasjement på er å benytte denne metodikken. De hadde alle muligheter men skuslet det bort med katastrofale avgjørelser/strategiske valg Det som en gang var Norges største bloggerbedrift er nå redusert til en parodi av et komedieshow. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå