Frisk Frosk Skrevet 12. august 2023 #87261 Del Skrevet 12. august 2023 Kleenex skrev (1 minutt siden): Mr Adrian Paul ser også normal ut her på film fra hytta og ikke fit som på bildene han legger ut. Samme ulla alle sammen. Det er veldig stor forskjell på hans bilder, ja. Det er så pinlig når godt voksne mennesker holder på slik. Enda verre når de blander privatliv og jobb når de gjør det. 31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 12. august 2023 #87262 Del Skrevet 12. august 2023 Og ingen reklamemerking for Netfit på noens kontoer..#bestiklassen 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 12. august 2023 #87263 Del Skrevet 12. august 2023 1 hour ago, Kleenex said: Mr Adrian Paul ser også normal ut her på film fra hytta og ikke fit som på bildene han legger ut. Samme ulla alle sammen. Jeg syns det klippet der er det beste og mest inspirerende fra den gjengen som jeg har sett. Det så ut som de hadde det gøy, og det er jo det de burde formidle. 😀 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 12. august 2023 #87264 Del Skrevet 12. august 2023 CityCityBangBang skrev (38 minutter siden): Jeg syns det klippet der er det beste og mest inspirerende fra den gjengen som jeg har sett. Det så ut som de hadde det gøy, og det er jo det de burde formidle. 😀 Helt enig 😀 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 13. august 2023 #87265 Del Skrevet 13. august 2023 Snødronninga skrev (På 11.8.2023 den 22.30): Er det bare meg eller har Caroline og co vært på ferie i hele sommer? Fra den ene gråteemojien over at en tur er slutt, til neste tur, og neste og neste. Når er det de jobber? Vent, var sant det. "Jobben" er å ta bilder og filme seg selv og barna. Samt å dokumentere trening (og treningsselfier). Det vi andre kaller fritid er "jobb" for dem, ikke rart at de ikke har så stor arbeidskapasitet.... 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. august 2023 #87266 Del Skrevet 13. august 2023 Marsh skrev (1 time siden): Det vi andre kaller fritid er "jobb" for dem, ikke rart at de ikke har så stor arbeidskapasitet.... Jeg vet.. nå skal jeg trene styrke, dusje og føne hår, lage digg lunsj, og ta tre timer på kontoret fordi noe haster. En ganske fin søndag for meg. Røff dag for en influenser😂 24 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. august 2023 #87267 Del Skrevet 13. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg vet.. nå skal jeg trene styrke, dusje og føne hår, lage digg lunsj, og ta tre timer på kontoret fordi noe haster. En ganske fin søndag for meg. Røff dag for en influenser😂 Er lunsjen din halv banan, 5 blåbær og en neve nøtter? Dette er i følge cbe en solid god frokost. 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. august 2023 #87268 Del Skrevet 13. august 2023 Dette underbygger inntrykket av at CBE ikke er så veldig sterk, på tross av store treningsmengder. Stillbilde fra video på story 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. august 2023 #87269 Del Skrevet 13. august 2023 FruRosa skrev (13 minutter siden): Dette underbygger inntrykket av at CBE ikke er så veldig sterk, på tross av store treningsmengder. Stillbilde fra video på story Skal kanskje fremstå salgsfremmende for Netfit; se, programmet vårt er skikkelig trening, men tror det heller kommuniserer det du skriver. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 13. august 2023 #87270 Del Skrevet 13. august 2023 Det er urettferdig å sammenligne denne planlagte treningsturen med feks Funkygine sin eller Marian Deihla. Likevel så er dte jo i det landskapet de helt frivillig har valgt å konkurrere i. Jeg evner ikke i min villeste fantasi å se at de evner å sette sammen en god nok pakke til å fylle tiden til en sånn reise med variert og godt nok innhold. Ser jo på de andre som arrangerer at det er opp om morgenen. De reiser ned på forhånd med masse utstyr. Planlegger skikkelig innhold med både fokus på det fysiske og psykiske. Og de er dønn spreke! CBE fremstår jo ikke som sprek overhodet på tross av mengden trening som presenteres. Det så en på den ene livesendingen av hjemmetrening under corona, og det viser hun jo nå ved å si at hun var kjørt etter x2 runder. Du får antakelig hva du betaler for, og da lurer jeg veldig på hvem som ønsker å bruke henholdsvis 6000,- på løpetur til Valencia og denne ukesturen med de som frontfigurer for opplegget. Veldig spent på om turen i det hele tatt blir noe av... 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Xstrella Skrevet 13. august 2023 Populært innlegg #87271 Del Skrevet 13. august 2023 FruRosa skrev (39 minutter siden): Dette underbygger inntrykket av at CBE ikke er så veldig sterk, på tross av store treningsmengder. Stillbilde fra video på story Dette så jeg på den såkalte yogavideoen. Hun spiser for lite og har ikke krefter. Det hun driver med er kosetrening, poseringsmosjonering. Hun har kondisjon ja, men er ikke sterk. Hun strammer musklene på alle bilder, men er ikke utholdende. Var hun sterk så ville hun vist det. F. eks tatt pull ups og briefet med det. Eller stått på hendene. Nei frua er stivsminket og polert. Noe sterk trimdronning er hun ikke. 47 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. august 2023 #87272 Del Skrevet 13. august 2023 Klementine skrev (14 minutter siden): Det er urettferdig å sammenligne denne planlagte treningsturen med feks Funkygine sin eller Marian Deihla. Likevel så er dte jo i det landskapet de helt frivillig har valgt å konkurrere i. Jeg evner ikke i min villeste fantasi å se at de evner å sette sammen en god nok pakke til å fylle tiden til en sånn reise med variert og godt nok innhold. Ser jo på de andre som arrangerer at det er opp om morgenen. De reiser ned på forhånd med masse utstyr. Planlegger skikkelig innhold med både fokus på det fysiske og psykiske. Og de er dønn spreke! CBE fremstår jo ikke som sprek overhodet på tross av mengden trening som presenteres. Det så en på den ene livesendingen av hjemmetrening under corona, og det viser hun jo nå ved å si at hun var kjørt etter x2 runder. Du får antakelig hva du betaler for, og da lurer jeg veldig på hvem som ønsker å bruke henholdsvis 6000,- på løpetur til Valencia og denne ukesturen med de som frontfigurer for opplegget. Veldig spent på om turen i det hele tatt blir noe av... Her ser man tydelig ripling i silikonprotesen også. Alt naturlig du liksom.....juks og bedrag. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 13. august 2023 #87273 Del Skrevet 13. august 2023 Klementine skrev (8 minutter siden): Det er urettferdig å sammenligne denne planlagte treningsturen med feks Funkygine sin eller Marian Deihla. Likevel så er dte jo i det landskapet de helt frivillig har valgt å konkurrere i. Jeg evner ikke i min villeste fantasi å se at de evner å sette sammen en god nok pakke til å fylle tiden til en sånn reise med variert og godt nok innhold. Ser jo på de andre som arrangerer at det er opp om morgenen. De reiser ned på forhånd med masse utstyr. Planlegger skikkelig innhold med både fokus på det fysiske og psykiske. Og de er dønn spreke! CBE fremstår jo ikke som sprek overhodet på tross av mengden trening som presenteres. Det så en på den ene livesendingen av hjemmetrening under corona, og det viser hun jo nå ved å si at hun var kjørt etter x2 runder. Du får antakelig hva du betaler for, og da lurer jeg veldig på hvem som ønsker å bruke henholdsvis 6000,- på løpetur til Valencia og denne ukesturen med de som frontfigurer for opplegget. Veldig spent på om turen i det hele tatt blir noe av... Apropos den løpeturen til Valencia. Netfit.no har to storyer på IG i dag, hvor ene kommer fra Th run travels, den andre fra Trude Håland, innehaver av thruntravels Her er det tydelig kameraderi, hvor noen forsøker å bruke seg selv og eget firma som drahjelp for Netfit AS. Her gis det inntrykk av at Trude Håland og mannen er påmeldt Valencia halvmaraton gjennom Netfit, om det er det de faktisk er, det er vanskelig å vite, da de skriver at de "er påmeldte vis Netfit.no...", ikke "via Netfit", samt at de selv i desember arrangerer tur til Valencia maraton i desember, med det som beskrives på samme måte som hotellet Netfit AS beskriver for sin tur til samme destinasjon, et "boutique-hotell" i gamlebyen: https://www.thruntravels.no/kopi-av-barcelona-5 Om ikke annet viser dette at det er mange som ikke ser lenger enn til en glanset overflate hos andre... Og er villig til å ofre egen anseelse for å fronte useriøse aktører som Netfit AS. Man kan godt være løpevenner og venner uten å koble egen bedrift sammen med slike som Netfit AS. (Har sett TH kommentere på enten LKE/coach_eriksen eller Netfit før også.) 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 13. august 2023 #87274 Del Skrevet 13. august 2023 Xstrella skrev (24 minutter siden): Her ser man tydelig ripling i silikonprotesen også. Alt naturlig du liksom.....juks og bedrag. Og det er umerket reklame for ICIW treningstøy, igjen... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. august 2023 #87275 Del Skrevet 13. august 2023 (endret) T.o.m når hun svømmer så er det tilgjort, stivt og med ansiktet snudd til side. Via Instagram. Endret 13. august 2023 av Xstrella 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 13. august 2023 #87276 Del Skrevet 13. august 2023 Pushups på knærne med en helt vanvittig svai i korsryggen.. det ser så liiite bra ut. Hva er det hun driver på med?! 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. august 2023 #87277 Del Skrevet 13. august 2023 blåbærpai skrev (4 minutter siden): Pushups på knærne med en helt vanvittig svai i korsryggen.. det ser så liiite bra ut. Hva er det hun driver på med?! Poserer, skal se tynn og fin ut. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 13. august 2023 #87278 Del Skrevet 13. august 2023 (endret) Xstrella skrev (29 minutter siden): Poserer, skal se tynn og fin ut. De poseringene hennes ser så kleine ut. Og når de tross alt er 3-4 andre pt'er som er en del av dette, og ingen av dem er i stand til å korrigere henne slik at hun gjør øvelsene korrekt, da viser Netfit AS virkelig hvor useriøse de er som treningstilbyder. De bruker Netfit AS som en eneste stor poseringskanal hvor forherligelse av eierne selv er det som står i fokus. Alle personlige trenere som er knyttet til dette fremstår som komplett useriøse når de stiller sin 'kompetanse' bak disse poseringsglansbildene de kaller "yoga", "styrketrening", "øvelser" o.l. Det er sjelden man ser folk avsløre så totalt hvor overfladiske de er og hvor lite ansvar de føler for de de skal selge treningstjenester til. At Adrian Paul, som daglig leder og liksom fagansvarlig for Netfit AS ikke en gang greier å instruere medeierne til å utføre øvelser korrekt, men godkjenner og forsvarer rene poseringsbilder og -videoer, det sier det meste. Bilde fra IG, mradrianpaul, 12. aug. 2023. F.eks. her kaller Adrian Paul, på sin egen Instagramkanal, Caroline Berg Eriksen for "Yoga sjefen vår i @netfit.no". Det daglig leder i Netfit AS, Adrian Paul, her ikke nevner, det er at "yogasjefen" kun har ett tremåneders nettkurs i yoga som inkluderte fire helgeseminar med oppmøte, hvorav den siste helgen gikk med til eksamen og hvordan lære å tjene penger på yogaen. Utover det har denne yogasjefen ikke hatt gruppetreninger av andre, bortsett fra noen ytterst få dokumenterte venne-yogatimer. Daglig leder i Netfit AS stiller sannelig svært lave krav til sine "sjefer"... Endret 13. august 2023 av Frisk Frosk bedre kildehenvisning 33 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 13. august 2023 #87279 Del Skrevet 13. august 2023 Klementine skrev (1 time siden): Det er urettferdig å sammenligne denne planlagte treningsturen med feks Funkygine sin eller Marian Deihla. Likevel så er dte jo i det landskapet de helt frivillig har valgt å konkurrere i. Jeg evner ikke i min villeste fantasi å se at de evner å sette sammen en god nok pakke til å fylle tiden til en sånn reise med variert og godt nok innhold. Ser jo på de andre som arrangerer at det er opp om morgenen. De reiser ned på forhånd med masse utstyr. Planlegger skikkelig innhold med både fokus på det fysiske og psykiske. Og de er dønn spreke! CBE fremstår jo ikke som sprek overhodet på tross av mengden trening som presenteres. Det så en på den ene livesendingen av hjemmetrening under corona, og det viser hun jo nå ved å si at hun var kjørt etter x2 runder. Du får antakelig hva du betaler for, og da lurer jeg veldig på hvem som ønsker å bruke henholdsvis 6000,- på løpetur til Valencia og denne ukesturen med de som frontfigurer for opplegget. Veldig spent på om turen i det hele tatt blir noe av... Apollo Sports er store i dette markedet. Jeg tipper de vet hva de gjør. En tur med de du nevner, treffer jo en helt annen målgruppe. Funkygine en mer rendyrket fitness-camp, Deila er for godt voksne mosjonister og oppstartere. Jeg vil dessuten tro at de som melder seg på tur med f.eks. Johaug sikter mot sterke tider i Birken, Oslo maraton eller en spektakulær triatlon. Folk som er godt trent fra før, som bruker penger på treningen sin og som har dette som en integrert del av treningsåret sitt. Apollo ser nok at de kan tjene penger på et stort segment som ikke passer inn i noen av disse: Kunder som har influensing som hobby, trener en del, men ikke for å konkurrere, er opptatt av mote, kropp, forbruk og kosthold og liker å reise til syden mm. Det pussige er at en tur med Apollo Sports koster omtrent det samme uavhengig av navn. Vasstrand reiser med Ving. Alle ligger på 15.000 +/-. Det synes jeg var overraskende. De mest populære turene hos Apollo Sports er allerede fulltegnet for turer til våren 2024. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 13. august 2023 #87280 Del Skrevet 13. august 2023 Frisk Frosk skrev (59 minutter siden): Apropos den løpeturen til Valencia. Netfit.no har to storyer på IG i dag, hvor ene kommer fra Th run travels, den andre fra Trude Håland, innehaver av thruntravels Her er det tydelig kameraderi, hvor noen forsøker å bruke seg selv og eget firma som drahjelp for Netfit AS. Her gis det inntrykk av at Trude Håland og mannen er påmeldt Valencia halvmaraton gjennom Netfit, om det er det de faktisk er, det er vanskelig å vite, da de skriver at de "er påmeldte vis Netfit.no...", ikke "via Netfit", samt at de selv i desember arrangerer tur til Valencia maraton i desember, med det som beskrives på samme måte som hotellet Netfit AS beskriver for sin tur til samme destinasjon, et "boutique-hotell" i gamlebyen: https://www.thruntravels.no/kopi-av-barcelona-5 Om ikke annet viser dette at det er mange som ikke ser lenger enn til en glanset overflate hos andre... Og er villig til å ofre egen anseelse for å fronte useriøse aktører som Netfit AS. Man kan godt være løpevenner og venner uten å koble egen bedrift sammen med slike som Netfit AS. (Har sett TH kommentere på enten LKE/coach_eriksen eller Netfit før også.) Fra Netfit.no sin påmeldings link: 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå