Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Yogafor_livet skrev (9 minutter siden):

Konto satt privat😅😂

Det er helt supert da 😂 Og et tydelig tegn på problemene de har.

Må jo bare ønske god bedring 😊

• Liker 29
Skrevet
Yogafor_livet skrev (14 minutter siden):

Konto satt privat😅😂

Det er jo ved å stenge hovedkontoen at de har forhindret den fra å rase videre nedover fra 300 000 følgere. Skikkelig merkelig å stå på stedet hvil på 300 k i månedsvis, etter å ha mistet følgere jevnt og trutt de siste 8 årene 😅

Blir sikkert en økning med følgere på netfit-kontoen også, nå som den er  stengt. Kjekt når ingen kan se at man kjøper følgere 🥸

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Dere.. Har de kontroll over omtalene på AppStore? I går lå det to omtaler - i dag kun en? Kan de slette disse? 

Jeg har nå lagt inn omtale på Trustpilot- den har de uansett ikke kontroll over!

og, hvem vil vedde på at de få 5️ de har fått er fra egne rekker? 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Yogafor_livet skrev (7 minutter siden):

Dere.. Har de kontroll over omtalene på AppStore? I går lå det to omtaler - i dag kun en? Kan de slette disse? 

Jeg har nå lagt inn omtale på Trustpilot- den har de uansett ikke kontroll over!

Nei, nå var begge der😅 ok- så AppStore har de ikke kontroll over. Good to know😇

• Liker 8
Skrevet

Må være fælt å trene så mye at man ikke har energi til noe annet 😄

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Yogafor_livet skrev (5 minutter siden):

Ser to kommentarer på AppStore. En fra 2. juli og en fra 6. juli.
Fordelingen av stjerner mistenkelig lik Villa Paprikas mange nettbutikker. Sterk overvekt av en-stjerner og så enkelte veldig begeistrede fem-stjerner. 😂

Flirer av at språket står som engelsk mens bildetekstene er på norsk på bildene rett under. Er virkelig ikke barneskole-norsk-engelsk-sammensurium et språkvalg når man skal legge ut appen sin i AppStore? 🤔

• Liker 20
Skrevet
1 hour ago, ~ Ada ~ said:

De sitter som hauker og overvåker kommentarfeltet, men kommer med dette tåkesvaret et døgn etter vedkommende stilte spørsmålet. Ser noen nå har spurt hvem ernæringsfysiologen er. Vil det bli besvart? 

Jeg tipper at ernæringsfysiologen er IG kontoen groeli_trener. Netfit liker alle hennes innlegg og hun liker så og si alle netfits innlegg den siste tiden. 

• Liker 14
Skrevet (endret)
Camillalilla skrev (19 minutter siden):

Jeg tipper at ernæringsfysiologen er IG kontoen groeli_trener. Netfit liker alle hennes innlegg og hun liker så og si alle netfits innlegg den siste tiden. 

Men er da denne groeli_trener også hyret inn av sihatologi.com? Ettersom Netfit visstnok benytter samme ernæringsfysiolog  som dette foretaket? (ref: Netfit’s utsagn)

Edit: personlig tror jeg det er lite sannsynlig

Endret av Laia
  • Liker 28
  • Nyttig 7
Skrevet
Camillalilla skrev (17 minutter siden):

På den kontoen står det at hun er kostholdsveileder, ikke ernæringsfysiolog. Det kan ikke sammenlignes. 

• Liker 22
  • Nyttig 6
Skrevet
4 minutter siden, Minombre said:

På den kontoen står det at hun er kostholdsveileder, ikke ernæringsfysiolog. Det kan ikke sammenlignes. 

Ah, my bad!

• Liker 2
Skrevet
Camillalilla skrev (Akkurat nå):

Ah, my bad!

Fort gjort det 😊 Mange som blander og tenker at det er det samme, men håper ikke Netfit gjør det. 

• Liker 6
Skrevet
1 hour ago, Yogafor_livet said:

Konto satt privat😅😂

Hva vil de oppriktig oppnå med det? Hvem gidder å be om å få følge en obskur treningskonto når de ikke ser hva som tilbys? Er det for å kjøpe følgere? For pr-messig gir det null mening. Når de influencerne gjør det, kan de jo håpe på kikkermentalitet og nysgjerrighet, men en liten treningsapp-konto?

• Liker 17
Skrevet
Felis skrev (21 minutter siden):

Mangelen på selvrefleksjon er ett av verdens store mysterier, spør du meg. CBE ser ut til å ha fått det for seg at hun er Norges mest hatede kvinne, hatet har vært et gjentagende tema gjennom hele karrieren hennes. Men ikke en eneste gang har hun stilt seg spørsmålet: Hvorfor? Hvorfor blir Caroline Berg Eriksen fra Sarpsborg utsatt for så mye mer hat enn alle andre? Er hun ikke nysgjerrig på det?

Jeg har skummet igjennom diverse intervjuer og recapsene fra podcasten for å se om hun noen gang reflekterer over dette. Den eneste gangen hun er innom temaet er i intervjuet med Forsang, etter kommentarjukset og bilderedigeringsskandalen (begge deler utløst av haterne, selvfølgelig). Der konkluderer hun har hun har et dra-til-tryne. 

Om hun bruker minimalt med hjernekapasitet på sin egen rolle i dette, bruker hun masse ressurser på menneskene hun kaller hatere. Googling, nettstalking og forsøk på å danne seg oversikt over hvem disse menneskene er har vært en hovedgeskjeft gjennom hele karrieren. Hun hevder at hun tidlig i karrieren trodde haterne var særpinger, siden de ikke tåler jålete folk. Men så førte etterforskningen henne til en dame i Tønsberg, så da skjønte hun at haterne var over alt. Og gjennom årene har hun gjort seg noen tanker om hvem disse menneskene er.

Kort oppsummert har de mye tid til overs (trygdet), de mangler nettverk og sosial tilhørighet, de gjør ingenting nyttig for samfunnet, de mangler evnen til å gi komplimenter og de er alle på Kvinneguiden. 

Men på tross av all denne tankevirksomheten har hun ikke en eneste gang lurt på hvorfor HUN er fokus for alt dette hatet. Mangler hun nysgjerrighet? Jeg vet at nysgjerrighet har sammenheng med mental kapasitet, og fra hva hun leverer, særlig på podcasten, så virker hun ikke som den skarpeste kniven i skuffen. Eller er det for ubehagelig å tenke i de baner? For en analyse av hvorfor hun mottar mer kritikk enn sine kollegaer vil jo sannsynligvis føre til en selvinnsikt som må svi. Og da er det sikkert enklere å bare la være å tenke i de baner…

Nettopp! Hvorfor stopper hun (de) ikke opp og reflekterer over hvorfor. Hun må jo få med seg at andre i bransjen oppleves annerledes, får andre tilbakemeldinger, og blir sett på som både seriøse og inspirerende. Hvorfor får HUN "hat"?  Det å kalle det for "dra-til-tryne" er bare flåsete av henne. 

Det blir så man lurer på om de helt mangler evne til selvransakelse, selvkritikk og er helt uimottagelige for kritikk - fordi de faktisk mener at de er helt spesiellt bra.

• Liker 28
  • Nyttig 3
Skrevet
2 minutter siden, Isild said:

Nettopp! Hvorfor stopper hun (de) ikke opp og reflekterer over hvorfor. Hun må jo få med seg at andre i bransjen oppleves annerledes, får andre tilbakemeldinger, og blir sett på som både seriøse og inspirerende. Hvorfor får HUN "hat"?  Det å kalle det for "dra-til-tryne" er bare flåsete av henne. 

Det blir så man lurer på om de helt mangler evne til selvransakelse, selvkritikk og er helt uimottagelige for kritikk - fordi de faktisk mener at de er helt spesiellt bra.

Men får hun egentlig så mye mer "hat" enn andre? Når man er størst, slik hun var, er det jo naturlig at man får flere reaksjoner.
MEn hvis man ser på trådene her inne, er hun ikke akkurat alene om å bli kritisert.
Samtidig har få hatt så klare skandaler og bitt avslørt for så  mye juks som akkurat henne, så det er jo naturlig at det førte til reaksjoner. Men CBE syns vel bare det er slemt at folk kritiserer henne for å kappe ryggen sin i to for å virke tynnere, når alt hun jo bare vill er å "inspirere".
FØr bildemanipulasjonen og kommentarfeltjukset tror jeg ikke hun fikk noe mer "hat" enn andre, egentlig.

• Liker 28
  • Nyttig 5
Skrevet

Antar at Caroline er så opphengt i tanken om at hennes plattformer skal være som et (glanset) magasin, der følgerne skal drømme seg bort, glemme hverdagen og ønske at de også kunne ha hennes hjem, kropp, klær, liv (!), mann, barn, hund, ferier osv osv…. Men vil folk det?? Vil ikke de fleste av oss til en viss grad kjenne oss igjen i det vi ser? Jeg mener de hadde hatt alt å vinne på å være litt mer folkelig. Ja, også faktisk gjøre en god jobb med produktene de prøver å selge da, prøve i alle fall!

• Liker 32
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...