Katten89 Skrevet 20. juli 2023 #86121 Skrevet 20. juli 2023 Oppfordrer alle til å laste ned appen og skrive en ærlig vurdering i AppStore 😄 17 5
Surikatt Skrevet 20. juli 2023 #86122 Skrevet 20. juli 2023 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Ser på desireeandersen.no at hun er tydelig i merking av egenreklame: https://desireeandersen.no/5-gode-vaner-du-kan-starte-med-i-dag/ Og her: https://desireeandersen.no/mine-barns-matpakker-slik-de-egentlig-ser-ut/ Annonser fra eksterne annonsører har hun også merket tydelig med rød skrift som gjør at det ikke er noen tvil overhodet om at det er reklame. Mens Treasure AS med CBE, LKE og coach_Eriksen har drevet massiv reklame på kryss og tvers innad og med Netfit, helt umerket for annonse. Selv om de ved å merke også egenreklame ville fått dem til å fremstå som mer seriøse i disse årene. Å snu det useriøse og uprofesjonelle ryktet Treasures AS og Netfit har jobbet for å skaffe seg, det tror jeg er blitt tilnærmet umulig for dem. De som faktisk legger jobb i det de presenterer og følger lovverket, er ekte, har fokuset på mottaker, og er profesjonell og følger med i tiden - de lykkes. Kanskje ikke så rart, når man også sammenligner Netfits uryddige og kompliserende innhold... med Desiree Andersens motto: https://desireeandersen.no/mine-barns-matpakker-slik-de-egentlig-ser-ut/ Jeg tror folks uvitenhet er en grunn til at de får holde på som de gjør ganske uforstyrret. Tror ikke så mange har satt seg inn i regler for merking av reklame og retusjert person i sosiale medier og dermed heller ikke registrerer at man blir «utsatt» for reklame. Dessverre. 9 9
CityCityBangBang Skrevet 20. juli 2023 #86124 Skrevet 20. juli 2023 15 minutter siden, Glufseguri said: Okei da😏 (Fra netfit IG) Eller "cut and paste" fra ulike utenlandske nettsider som vi i Netfit-"teamet" liker å kalle det. 😇 33
Karmaisabitch Skrevet 20. juli 2023 #86125 Skrevet 20. juli 2023 Glufseguri skrev (33 minutter siden): Okei da😏 (Fra netfit IG) Men å si hvem det er? Nei det er dessverre ikke mulig 😂🤠🤡 17 6
Populært innlegg Glufseguri Skrevet 20. juli 2023 Populært innlegg #86126 Skrevet 20. juli 2023 Karmaisabitch skrev (1 minutt siden): Men å si hvem det er? Nei det er dessverre ikke mulig 😂🤠🤡 Ernærings-Åge 58 2 11
streveren Skrevet 20. juli 2023 #86127 Skrevet 20. juli 2023 (endret) 22 hours ago, Frisk Frosk said: Første og siste er jo bare Adrian Paul-prosjekter. Hvorfor Sommerløpet i Kristiansand vil være samarbeidspartner, det forstår jeg ikke. Jeg har en stund lurt på hva teksten under disse bildene betyr. Det er latin. Nå er min latin svært mangelfull når det kommer til setningsoppbygging, men kan ofte kjenne igjen ord nok til å i det minste få et overblikk over innhold, om enn ikke detaljer. Spesielt har jeg lurt siden samme teksten står under alle disse tre, selv om det ikke er en åpenbar sammenheng mellom Optimal Trening og - Klinikk og Sommerløpet. Så jeg kjørte nå tekten gjennom google translate (som vi alle vet ikke alltid stemmer, men likevel...). Resultatet fra google translate - latinske teksten først: "Lorem ipsum odor amet, consectetuer adipiscing elit. Volutpat nunc odio dolor lacinia convallis semper dapibus. Urna urna nascetur fringilla ultrices turpis augue tristique. Congue ridiculus egestas pharetra conubia dis sem tincidunt semper. Natoque maximus mattis scelerisque purus ipsum natoque dui nascetur. Duis quam malesuada bibendum eget inceptos lacinia parturient at aliquam. Eleifend lobortis habitant elementum; varius tempor feugiat blandit blandit." Så oversettelsen: "Lukten av produktet er veldig bra, det er veldig bra for kunden. Smerten av lacinia vallis virvler alltid av hat. Urne urne vil bli født fringilla ultrices turpis augue trist. Lekser er latterlige, du må gifte deg med et kogger. Og når han ble født, ville verdens beste sjokolade bli født. Som forventet vil Lacinia føde noen initiativer som må drikkes. Eleifend policy bosatt element; Feugiat smigrer til forskjellige tider." Altså... WHAT??? 😂 Edit: Ser nå at andre hadde svart deg noe lignende allerede med fokus på webdesign - sorry for at jeg er late to the party. Jeg har jobbet med avisproduksjon og “lorem ipsum” osv er en standard tekst man bruker som “dummy tekst” når man planlegger layout uten at man har den egentlige teksten klar. Det er bare midlertidig fyllmasse og ikke ment til å publiseres. Endret 20. juli 2023 av streveren 12
Frisk Frosk Skrevet 20. juli 2023 #86128 Skrevet 20. juli 2023 streveren skrev (1 minutt siden): Jeg har jobbet med avisproduksjon og “lorem ipsum” osv er en standard tekst man bruker som “dummy tekst” når man planlegger layout uten at man har den egentlige teksten klar. Det er bare midlertidig fyllmasse og ikke ment til å publiseres. Ja, jeg visste ikke det fra før, men alltid fint å lære noe nytt Siden det var latin var min første tanke at de hadde en tekst om kropp og helse - men den gang ei Arbeidet til Netfit står til styrk, det er i hvert fall sikkert. Etter syv år skulle nettstedet og appen vært vanntett og skuddsikker. Men det hele fremstår som ustrukturert hastverksarbeid som ingen av eierne tar alvorlig. Men, jeg lærte noe nytt av deres feil 24
K_mb Skrevet 20. juli 2023 #86129 Skrevet 20. juli 2023 (endret) Karmaisabitch skrev (17 minutter siden): Men å si hvem det er? Nei det er dessverre ikke mulig 😂🤠🤡 Navn og CV til vedkommende er på sin plass her. Hva hjelper det at han bekrefter det uten å dokumentere det til en potensiell betalende kunde 🤡 Det gjelder så klart alle som vurderer medlemskap. Endret 20. juli 2023 av K_mb 17 4
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 20. juli 2023 Populært innlegg #86130 Skrevet 20. juli 2023 Ikkenoledig skrev (5 timer siden): Everfit er en ferdig appløsning hvor du betaler et månedlig beløp til Everfit for å bruke deres app. Det er jo vanvittig å gå høyt ut fra å markedsføre en egen app utviklet på bestilling i 6 år og noe, klage over "feil folk" for så å kjøpe en ferdig appløsning og "softlaunche" denne samtidig med å markedsføre den tredje appen og konkurrenten Lifesum. De har fått bruke Adrian Paul som et varemerke for å oppnå kredibilitet, men AP er såvidt jeg har kjennskap til mest opptatt av omsetning og høy champagnefaktor, og har egentlig ikke oppnådd så mye mer gjennom årene enn det lille PT-loftet på Bislett med gjennomtrekk av PT'er og oppstart av flere tilknyttede firmaer. Det er grenser for hvor lenge man kan seile på én sesong av den norske versjonen av Biggest Looser. Det refereres til flere lederstillinger, men alle de 7 firmaene han leder er hans egne. https://optimaltrening.com/vare_trenere/adrian-paul/ Sånn sett fortjener de hverandre, paret i Særp og paret på Bislett. Begge trodde de hadde skutt gullfuglen. Gullet var dessverre svovelkis, eller narregull om du vil. 50 14
CityCityBangBang Skrevet 20. juli 2023 #86131 Skrevet 20. juli 2023 2 minutter siden, Revenge o'Cavatina said: Det er jo vanvittig å gå høyt ut fra å markedsføre en egen app utviklet på bestilling i 6 år og noe, klage over "feil folk" for så å kjøpe en ferdig appløsning og "softlaunche" denne samtidig med å markedsføre den tredje appen og konkurrenten Lifesum. De har fått bruke Adrian Paul som et varemerke for å oppnå kredibilitet, men AP er såvidt jeg har kjennskap til mest opptatt av omsetning og høy champagnefaktor, og har egentlig ikke oppnådd så mye mer gjennom årene enn det lille PT-loftet på Bislett med gjennomtrekk av PT'er og oppstart av flere tilknyttede firmaer. Det er grenser for hvor lenge man kan seile på én sesong av den norske versjonen av Biggest Looser. Det refereres til flere lederstillinger, men alle de 7 firmaene han leder er hans egne. https://optimaltrening.com/vare_trenere/adrian-paul/ Sånn sett fortjener de hverandre, paret i Særp og paret på Bislett. Begge trodde de hadde skutt gullfuglen. Gullet var dessverre svovelkis, eller narregull om du vil. Eller "narrativgull"... Uansett - fullstendig magaplask- for alle parter. Det er på tide at de blir voksne! 14
Kollontaj Skrevet 20. juli 2023 #86132 Skrevet 20. juli 2023 Karmaisabitch skrev (53 minutter siden): Men å si hvem det er? Nei det er dessverre ikke mulig 😂🤠🤡 Da må de få noen til å lyve for seg, kan jo bli interessant om noen andre vil ta ansvar for kopiering av oppskrifter og opplegg. 15 10
PistolStar Skrevet 21. juli 2023 #86133 Skrevet 21. juli 2023 Frisk Frosk skrev (9 timer siden): Arbeidet til Netfit står til styrk, det er i hvert fall sikkert. Etter syv år skulle nettstedet og appen vært vanntett og skuddsikker. Men det hele fremstår som ustrukturert hastverksarbeid som ingen av eierne tar alvorlig. Men, jeg lærte noe nytt av deres feil Kunne ikke dykket til Titanic i den appen, ass... Okei, beklager, beklager. I'll see myself out. 5 1
Isild Skrevet 21. juli 2023 #86134 Skrevet 21. juli 2023 Merkelig valg å gjøre kontoen til CBE.no privat akkurat nå som Netfitappen er lansert. Det er jo ikke til å se bort fra at "fotballfrue" er frontfiguren for dette, og at de fleste henvendelser vil komme til henne. Det handler vel om å forsøke å kontrollere eventuelle kritiske spørsmål. De virker manisk opptatt av å rydde og blokkere "negative" kommentarer. De burde kanskje heller spørre seg selv hvorfor akkurat de møter kritikk og manglende tillit. 23 6
~ Ada ~ Skrevet 21. juli 2023 #86135 Skrevet 21. juli 2023 Glufseguri skrev (10 timer siden): Okei da😏 (Fra netfit IG) De sitter som hauker og overvåker kommentarfeltet, men kommer med dette tåkesvaret et døgn etter vedkommende stilte spørsmålet. Ser noen nå har spurt hvem ernæringsfysiologen er. Vil det bli besvart? 23
Rastebenk Skrevet 21. juli 2023 #86136 Skrevet 21. juli 2023 (endret) ~ Ada ~ skrev (16 minutter siden): De sitter som hauker og overvåker kommentarfeltet, men kommer med dette tåkesvaret et døgn etter vedkommende stilte spørsmålet. Ser noen nå har spurt hvem ernæringsfysiologen er. Vil det bli besvart? Regner med at det spørsmålet slettes. Tenk om Treasures' forretningsdrift hadde tålt dagens lys. Da hadde de sluppet å overvåke kommentarfeltene som hauker hele tiden. Endret 21. juli 2023 av Rastebenk 25 1
Karmaisabitch Skrevet 21. juli 2023 #86137 Skrevet 21. juli 2023 ~ Ada ~ skrev (15 minutter siden): De sitter som hauker og overvåker kommentarfeltet, men kommer med dette tåkesvaret et døgn etter vedkommende stilte spørsmålet. Ser noen nå har spurt hvem ernæringsfysiologen er. Vil det bli besvart? Tipper det vil bli slettet, kan ikke ha slik støy i glansbildet si! 14 1
Kollontaj Skrevet 21. juli 2023 #86138 Skrevet 21. juli 2023 Karmaisabitch skrev (10 minutter siden): Tipper det vil bli slettet, kan ikke ha slik støy i glansbildet si! De får vel bestemme seg om de vil være lettkrenka influencere eller profesjonelle tilbydere av en treningsapp. 18 1 5
Yogafor_livet Skrevet 21. juli 2023 #86139 Skrevet 21. juli 2023 Karmaisabitch skrev (20 minutter siden): Tipper det vil bli slettet, kan ikke ha slik støy i glansbildet si! Konto satt privat😅😂 19 2 5
Populært innlegg Lopploella Skrevet 21. juli 2023 Populært innlegg #86140 Skrevet 21. juli 2023 En bedriftskonto som er privat.. Da skal man virkelig være interessert for å gidde å sjekke om det er aktuelt å kjøpe tjenestene deres. 50 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå