Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Jeg søkte opp hotellets hjemmesider, og presentasjonen på hjemmesiden var overhodet ikke fristende. Så lite fristende at jeg ikke orket å klikke meg inn på tilbudene på hotellet. Det virket oppjaget, kunstig, alt annet enn et hotell hvor man skulle ønske å slappe av i hvert fall.

Et hotell som  velger å reklamere for egen åpning ved bruk av fest for influencere, hvor flere av dem også bryter norsk lov i sine innlegg om hotellet - det viser meg et useriøst hotell, en useriøs hotellkjede/-eiere. Man satser ikke så stort med å starte så lavt - da er man rett og slett enten ikke seriøs, eller så kynisk at det uansett er både uattraktivt og uaktuelt å besøke hotellet, fordi eiers fokus er på å tjene mest mulig penger selv, selv om de bryter norsk lov.

Dette ble NEI, fra meg, Petter Stordalen!

Petter Stordalen er en av de mest kyniske menneskene på denne planeten, han har også fått bot for å bruke SE i skjult markedsføring for en bokklubb. I tillegg er han storforbruker av å bruke kyniske og useriøse influensere til å markedsføre hotellene sine, så det er et stort NEI fra meg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (6 minutter siden):

Petter Stordalen er en av de mest kyniske menneskene på denne planeten, han har også fått bot for å bruke SE i skjult markedsføring for en bokklubb. I tillegg er han storforbruker av å bruke kyniske og useriøse influensere til å markedsføre hotellene sine, så det er et stort NEI fra meg også. 

Ja, kan ikke si at jeg har sansen for den måten det drives forretning på. At slike som han og hans firma fikk koronastøtte og har fått strømstøtte, det er en skam!

https://www.dn.no/innlegg/stromstotte/stromkrisen/store-regjeringen/innlegg-koronastotten-viser-hvor-ille-det-kan-ga-med-stromstotte-til-bedriftene/2-1-1272528

"Petter Stordalen hadde også et svært solid fjorår, og morselskapet Strawberry Holding endte med et resultat før skatt på 823 millioner kroner. I 2021 fikk konsernet hans likevel 187 millioner kroner i koronastøtte fra den norske stat, mens det fikk 320 millioner kroner i 2020. For Strawberry ser 2022 ut til å bli et rekordår. Stordalen uttalte nylig at konsernet for tiden tjener dobbelt så mye per måned som før pandemien. Likevel sier han til mediene at de høye strømprisene er svært krevende, og at «sånn som det er nå kan det ikke fortsette»."

Jeg håper mange vil tipse Forbrukertilsynet om hvordan Hotell Riviera i Moss valgte å markedsføre seg med lovbrudd i forbindelse med åpningen!

https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (1 time siden):

image.png.1c21358d1f0060a33ac93beb6d626964.png

Er garantert løping det dreier seg om. Det er jo ikke mye annet som skjer der i gården. 

Kilde: Instanavigation.com

Da ville jeg skrevet 'a bit further'. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos for gjenbruk da, det har vi ikke sett så ofte. 👌

image.thumb.png.17ccf2e423f03b8c894b6e951cdd0a82.png

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten avsporing og kanskje nevnt tidligere- men teksten på Hotel Riviera er jo akkurat slik Fetisha Williams snakker, en salig blanding av norsk og amerikansk slang!  Oser jo ikke akkurat kvalitet og eleganse som CBE liker å tro at hun omgir seg med.

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mauken skrev (2 timer siden):

En liten avsporing og kanskje nevnt tidligere- men teksten på Hotel Riviera er jo akkurat slik Fetisha Williams snakker, en salig blanding av norsk og amerikansk slang!  Oser jo ikke akkurat kvalitet og eleganse som CBE liker å tro at hun omgir seg med.

Som norsk-amerikaner er det helt innafor. Som hotell, nei. Da har man norsk tekst, sammen med full oversettelse til engelsk.. but you know, its so trendy......

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CityCityBangBang skrev (10 timer siden):

Kudos for gjenbruk da, det har vi ikke sett så ofte. 👌

image.thumb.png.17ccf2e423f03b8c894b6e951cdd0a82.png

Ja, men alt blir ødelagt av at hun har redigert seg selv til en plastdukke. Dette må være noen av de verste filtene hun har brukt. Helt grusomt å se på og dette gjør hun og er stolt av å legge ut. Ekstremt pinlig. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å løpe med polarhund i den sola er bare helt forferdelig å være vitne til 😨

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (24 minutter siden):

Det er bare med på å bekrefte den kalkulerte kynismen ved denne bedriften.

For å tjene penger er de villige til å skade andre. Om det er egne barn, egen hund, egen helse, andres helse spiller ingen rolle, bare CBE og LKE selv slipper å ta seg en ærlig jobb...

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (49 minutter siden):

11 km? 😨

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (7 timer siden):

11 km? 😨

Klokka 15:50, det er jo rett og slett vondt å se! Allerede 10:30 er det egentlig for varmt for min hund om dagen, han elsker jo egentlig å løpe, men nå må vi enten ut i skogen grytidlig, eller til hundepark der han kan styre selv og bade så mye han vil. Selv gåtur på asfalten er jo varmt! Hadde jeg tvunget han hadde han nok blitt med, men merker på hunden at det er for varmt. 

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen med empati eller vettet i behold løper midt på dagen med en polarhund på sommeren! På grensen til vanskjøtsel. En hund som elsker å løpe har ikke selvkontroll og vil presse seg til den svimer av. Trist å se på og jeg føler virkelig med hunden. 😥

• Liker 37
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men LK har jo sikkert hatt hund hele livet så det kan og vet han jo best - som alt annet. Får helt kløe av de menneskene! 😞

Endret av EmilieH
  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettoppJa skrev (1 time siden):

De har nok ikke hørt om 15 graders regelen for hundetrening 😒😒 

Den gjelder ikke for LKE og CBE.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
h/k skrev (3 timer siden):

Ingen med empati eller vettet i behold løper midt på dagen med en polarhund på sommeren! På grensen til vanskjøtsel. En hund som elsker å løpe har ikke selvkontroll og vil presse seg til den svimer av. Trist å se på og jeg føler virkelig med hunden. 😥

Det er for pokker dyreplageri og potensielt livsfarlig for hunden. Disse menneskene er direkte motbydelige, og jeg håper de forsvinner fra alle plattformer som finnes. 

De driter i egne barns sikkerhet og hundens velferd, tar overhodet ikke ansvar for innhold som postes med tanke på kroppspress og pro ana, og trakasserer folk de blinker seg ut i kommentarfelter. 
Og lever av det! Fy f**n. 

• Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere som er venner og familie av parets vennligst fortelle dem det som blir diskutert angående løping med hunden i stekende varme? Vi vet at dere leser her inne og rapporterer. Uansett hvordan man vender og vrir på det, så skal ikke en hund med så tykk pels løpe lange turer på varme sommerdager.

Så forbanna man kan bli.🤬

Endret av Snødronninga
  • Liker 31
  • Hjerte 3
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (21 minutter siden):

Kan dere som er venner og familie av parets vennligst fortelle paret det som blir diskutert angående løping med hunden i stekende varme? Vi vet at dere leser her inne og rapporterer. Uansett hvordan man vender og vrir på det, så skal ikke en hund med så tykk pels løpe lange turer på varme sommerdager.

Så forbanna man kan bli.🤬

Det verste er jo at CBE selv har sagt at desto mer kritikk hun får for noe, desto mer gjør hun av akkurat det. Så vi får vel snart være vitne til en polarhund som løpes til døde på ren trass. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de så brede spisestuestoler, eller har noen vært litt rask på redigeringen? 😅

IMG_20230606_134259.thumb.jpg.9fb82e7cf4ea495b974cf964e5cc629c.jpg

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...