Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg scrollet gjennom ferden min på Instagram i stad fikk jeg opp en annonse for en Acer laptop fra CBE. I teksten stod det noe sånt som at det er den perfekte laptopen for dem som har en travel hverdag med mye jobb på data. Jeg husker ikke ordrett (fikk et inngående anrop og da jeg gikk inn på IG igjen etter at jeg la på var annonsen borte), men benevnelsen "mye jobb på data" brant seg fast, for finnes det virkelig voksne som sier at de har "mye jobb på data" i 2023?

• Liker 25
  • Nyttig 6
Skrevet
CityCityBangBang skrev (19 minutter siden):

Tror ikke jeg har høre noen voksne si at de har "mye jobb på data" nei. :)  Tror jeg sier meg enig i kommentaren til saintian under innlegget hennes: image.png.8c4ff7cfcee8152fbfdee060ab5fb20b.png

Og hvem sittter og styrer kommentarene i Elkjøp???? Skole-elever med arbeidsuke? 

Lurte på det samme 😂

• Liker 14
Skrevet
Christiane_W skrev (9 minutter siden):

finnes det virkelig voksne som sier at de har "mye jobb på data" i 2023?

LKE har jo mye jobb på data, all den tid han troller rundt og samtidig har en heldagsjobb med å blokkere kritikere, så han sier nok at han mye jobb på data'n 😛

• Liker 24
  • Nyttig 9
Skrevet
Skrottefar skrev (9 minutter siden):

LKE har jo mye jobb på data, all den tid han troller rundt og samtidig har en heldagsjobb med å blokkere kritikere, så han sier nok at han mye jobb på data'n 😛

Ikke glem å søke opp adressene til kritikkerne også, mye data der😏

• Liker 22
Skrevet

De som skryter mest av seg selv er vel de som ikke har så mye å komme med, egentlig, er min erfaring. Jeg gir blaffen i hva slags bil noen kjører, hvor mye de trener eller hvor lite de spiser. Merkelig at noen har så stort behov for å kringkaste dette daglig i sosiale medier. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Felis skrev (5 timer siden):

Husker jeg feil, eller brukte han begrepet Lada familier (uten bindestrek)? Han skrev vel noe sånt som at han visste at det ble bråk fra Lada familier når han disset Skoda?

Det har egentlig ikke noe å si, han mente helt åpenbart å snakke ned folk som ikke hadde like mye penger som dem. En skikkelig nedlatende holdning fra Mr 200K-i-året. Men de er jo så nøye på alt som liksom blir en sannhet i denne tråden, så da tenker jeg at det er viktig å få begrepet riktig. 

Mr. 200k ignorerer totalt at Hvermansens med tre ganger så høy og helt normal årsinntekt også eier Volvoer uten å måtte selge den for å betale omkostninger på utført hærverk på annen persons eiendom, også en sannhet.

De toskete uttalelsene hans, særlig rundt kvinner gjennom årene befester kun mitt inntrykk om ikke å være særlig skarp blant de andre knivene i skuffen. Kombinert med et lynne som tilsier hissig, løs kanon tenker jeg at det ikke er utenkelig at han er blant de som har mye jobb på dataen.

#someoneiswrongontheinternet

Hjertelig hilsen Volvo-akademiker uten fettfobi, uredd Lassebasses ukontrollerte utagering, og Skoda er absolutt en finfin bil.

Endret av Revenge o'Cavatina
spesifisering av normalinntekt
  • Liker 29
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Det er mye CBE gjør som jeg synes er helt merkelig. Selfiene er en ting. Hva er greia med å dekke så og si hele ansiktet med hår? Sikkert min feil at jeg ikke forstår opplegget. 😄Men gjengangeren er at hun alltid produserer selfies der hun ligner en annen enn seg selv. 

4C330A41-BDF2-4C0A-B782-A03CB3E16770.jpeghttps://www.instagram.com/p/CrROgGho_Q-/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Endret av Snødronninga
  • Liker 40
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (7 minutter siden):

Det er mye CBE gjør som jeg synes er helt merkelig. Selfiene er en ting. Hva er greia med å dekke så og si hele ansiktet med hår? Sikkert min feil at jeg ikke forstår opplegget. 😄Men gjengangeren er at hun alltid produserer selfies der hun ligner en annen enn seg selv. 

4C330A41-BDF2-4C0A-B782-A03CB3E16770.jpeghttps://www.instagram.com/p/CrROgGho_Q-/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Hun som drifter InInstagram-kontoene carolinebergeriksenno, netfit by carolinebergeriksenno, og Ozos konto ser slik ut:

76347291.jpg.72c7643f9e8a1466ff1e413a63a36710.jpg

https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256

Endret av Revenge o'Cavatina
doku
  • Liker 27
  • Nyttig 4
Gjest Bulsara
Skrevet
Snødronninga skrev (28 minutter siden):

Snødronninga skrev (29 minutter siden):Men gjengangeren er at hun alltid produserer selfies der hun ligner en annen enn seg selv. 

Tok stillbildet av video fra dagens story. Første på evigheter hvor hun faktisk ligner litt på sitt uretusjerte selv. 
Kilde- CBE IG story

1E5756B6-714F-4295-9FEE-931E75688D4A.thumb.jpeg.2f6ae1d53358d349ae275476fc55cadc.jpeg8AD144F2-1549-4016-A158-F3A2B3C885A3.thumb.jpeg.b88b6c76a177690d58f790364d9d4338.jpeg

Skrevet
Snødronninga skrev (29 minutter siden):

Dette er jo bilder for de mannfolka som følger henne og ungene og setter hjerter og flammeemoji på bilder og videoer av dem...

Disse bildene hører hjemme i en onlyfans-konto, selv om bedriftseier er tildekket med klær. Bedriftseier har så mye filter at hun er ugjenkjennelig, og fillers og filter er designet for å gi en altfor stor munn. Når bedriftseier i tillegg viser et  sløvt/sexy blikk som hører hjemme i helt andre fora enn hvor barn blir presentert, pluss et hår som skal ligne å komme rett fra senga,  så appellerer hun spesielt til de voksne mennene som sender både henne og ungene flammeemoji.

Dette er så tanketomt og uforsvarlig av bedriftseierne at det er vanskelig å forholde seg til.

Men, øker engasjementraten med flammeemoji og hjerter på mor og barn, så skaper det vel mer penger i kassa til mor og far, og da er vel hensikten oppnådd.

(Og ja, jeg blir hissig av hvordan disse eierne og driverne av en millionbedrift lar egen egoisme og latskap gå utover egne barn!)

• Liker 26
  • Nyttig 7
Skrevet
Bulsara skrev (4 minutter siden):

Tok stillbildet av video fra dagens story. Første på evigheter hvor hun faktisk ligner litt på sitt uretusjerte selv. 
Kilde- CBE IG story

1E5756B6-714F-4295-9FEE-931E75688D4A.thumb.jpeg.2f6ae1d53358d349ae275476fc55cadc.jpeg8AD144F2-1549-4016-A158-F3A2B3C885A3.thumb.jpeg.b88b6c76a177690d58f790364d9d4338.jpeg

Støtter absolutt at dette ligner mer på hvordan hun egentlig ser ut, mer naturlig og finere.

Men ansiktet er dessverre redigert og reklamen er ikke merket med retusjert person.

Og merkingen av reklamen er hvit skrift på lys bakgrunn, noe som gjør at det er for dårlig merket som reklame.

To brudd på reklameloven der altså - og det er i en av hennes "bedre" reklamer...

• Liker 24
  • Nyttig 6
Skrevet
Snødronninga skrev (48 minutter siden):

Hun ønsker vel at hun hadde såpass med hår. Synes ofte jeg ser den samme tendens hos andre influencere som også har naturlig tynt hår, enten det er overdreven hentesveis, tupering + tørrsjampo eller at de drar fram alt håret i front for at det skal se voluminøst og mye ut.

• Liker 15
Skrevet

Synd at de fronter noe som minner mest om en som har tatt for mange plastiske operasjoner, der det begynner å synes. Det er filter og fillers, det vet vi. Men det ser også ut som om hun den siste tiden har endret utseende en del på klinikken til venninna. Dog er endringene av ansiktstrekkene filter og retusjering. Hun har ikke slik avstand mellom øyne og bryn og slettes ikke så avlangt ansikt. Hun er kjempesøt og flott fra naturens side, men det er altså ikke nok å være god nok som man er. 

• Liker 22
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Bulsara skrev (1 time siden):

Kilde- CBE IG story

Litt annerledes enn selfiene, men det er noe som er forandret. Jeg vet ikke om det brukes filter her, men det er noe med munnen og øynene som ikke er som før. Mulig det er besøkene til TM-klinikken som er årsaken.

Endret av Snødronninga
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
skruf skrev (16 timer siden):

I tillegg så viste han tydelig hva han mener om de som kjører Scoda ved å kalle de «Scoda-familier»; dvs de familiene litt lengre ned på rangstigen som han ikke vil sammenlignes med siden han har en Volvo XC90… 

Og et sånt syn har de lenge hatt; da Caroline ble konfrontert med de overdådige barnebursdagene, at hun lager et klasseskille blant barna i samme klasse så mente hun at det var ikke noe problem så lenge man snakket med barna sine om at det var forskjell på folk. Så når andre barn ble lei seg for at de ikke kunne ha lik bursdag som hun lagde i stand, eller hennes barn reagerte på å bli invitert i en mere vanlig bursdag så var det bare å forklare de små at det er forskjell på folk

Et kvalmende menneske og samfunnssyn på begge to. 

DETTE - er faktisk noe av det verste ved dem! Nedlatenhet og fordømmelse av andre folk.

• Liker 10
Skrevet
cHg skrev (15 timer siden):

Er så sykt mange treningsinfluensere som gjør det......

Noen har jo et sterkere behov for å vise kropp enn andre 

• Liker 2
Skrevet
Christiane_W skrev (6 timer siden):

Da jeg scrollet gjennom ferden min på Instagram i stad fikk jeg opp en annonse for en Acer laptop fra CBE. I teksten stod det noe sånt som at det er den perfekte laptopen for dem som har en travel hverdag med mye jobb på data. Jeg husker ikke ordrett (fikk et inngående anrop og da jeg gikk inn på IG igjen etter at jeg la på var annonsen borte), men benevnelsen "mye jobb på data" brant seg fast, for finnes det virkelig voksne som sier at de har "mye jobb på data" i 2023?

Og er det noen som ikke har mye jobb på data (eller andre steder….) så er det fruen og herren i Særp

• Liker 4
Skrevet
Surikatt skrev (5 timer siden):

De som skryter mest av seg selv er vel de som ikke har så mye å komme med, egentlig, er min erfaring. Jeg gir blaffen i hva slags bil noen kjører, hvor mye de trener eller hvor lite de spiser. Merkelig at noen har så stort behov for å kringkaste dette daglig i sosiale medier. 

Og godt er det 😜

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg bare sett disse bildene uten tekst hadde jeg aldri sett det var  CBE.  Bare trist slik utviklingen har blitt med ihjelredigering av bilder.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...