Ice-91 Skrevet 3. april 2023 #80361 Skrevet 3. april 2023 Fra Netfit sin Facebook side. ingen tegn på at noen andre enn netfit sitt team deltok i løpet 😅 #flaut og igjen HVORFOR så mørke bilde. Sko tro det var bilder fra før fargetv kom 16 1
Surikatt Skrevet 3. april 2023 #80362 Skrevet 3. april 2023 Frisk Frosk skrev (4 timer siden): Enig med deg. Ang. det som er understreket. Han kunne bare vært så profesjonell at han sa at "i dag får du ikke trene, med så mye smerter trenger kroppen din å bruke energien på å hente seg inn igjen, og du kan dessuten ha fordel av en ekstra dag med restitusjon". Men neida, coachEriksen holder fokuset på å fremstille kona best mulig på bildet mens hun løper med det som iflg. henne selv var forferdelige smerter. Men smilet og kroppens former, det var viktigere for coachen å fokusere på enn det som var best for "kundens" kropp. Om CBE og LKE var seriøse og hadde nok kunnskap, så hadde de i det minste hatt vett nok til IKKE å legge ut om den økten der hun tvang seg gjennom harde intervaller med "forferdelige smerter", selv om hun/han personlig ville gjennomføre den. Det å legge ut en sak om dette med bilde og den teksten CBE la ut, det er uforsvarlig og det er potensielt helsefarlig for andre, det er kunnskapsløst og det er uprofesjonelt. Og det er fra innehaverne av Netfit som nå skal arrangere treningsferiereise med Apollo... Det er ikke sånn de ser på det. De tror de er forbilder og best på trening fordi de tvinger seg igjennom det. Trening for dem er tvang. De ser ikke glade ut. Spesielt Lars Kristian Eriksen ser jo syk ut på noen av de bildene han legger ut. 19
Skrottefar Skrevet 3. april 2023 #80363 Skrevet 3. april 2023 (endret) Surikatt skrev (6 minutter siden): Lars Kristian Eriksen ser jo syk ut på noen av de bildene han legger ut. Syk vet vi at han er, syk i hodet, for ingen som er friske i hodet velger bevisst å forfølge noen for så å ramponere bil, og ikke nok med det, og deretter telefon-terrorisere vedkommende 😠 Endret 3. april 2023 av Skrottefar 27 9
Isola2 Skrevet 3. april 2023 #80364 Skrevet 3. april 2023 Ice-91 skrev (29 minutter siden): Fra Netfit sin Facebook side. ingen tegn på at noen andre enn netfit sitt team deltok i løpet 😅 #flaut og igjen HVORFOR så mørke bilde. Sko tro det var bilder fra før fargetv kom «Deler av team netfit»…frua og coachen..? Hvor var alle de andre? 23
Kollontaj Skrevet 3. april 2023 #80365 Skrevet 3. april 2023 Isola2 skrev (1 minutt siden): «Deler av team netfit»…frua og coachen..? Hvor var alle de andre? Veldig rar måte å formulere seg på. Kunne skrevet «mannen og jeg». 🤭 16
Isola2 Skrevet 3. april 2023 #80366 Skrevet 3. april 2023 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Veldig rar måte å formulere seg på. Kunne skrevet «mannen og jeg». 🤭 Hunden måtte vel bli hjemme.. 15 5
123Frustrert Skrevet 3. april 2023 #80367 Skrevet 3. april 2023 Ice-91 skrev (33 minutter siden): Fra Netfit sin Facebook side. ingen tegn på at noen andre enn netfit sitt team deltok i løpet 😅 #flaut og igjen HVORFOR så mørke bilde. Sko tro det var bilder fra før fargetv kom Så en person spurte på coach’en sin instagramprofil om hvor mange han hadde trent frem til løpet. Ikke svart og jeg kan heller ikke finne kommentaren igjen 🤪 har begynte å slette alt som ikke er 🔥 nå 34 6
Gjest Keikolina Skrevet 3. april 2023 #80368 Skrevet 3. april 2023 (endret) Bikkja kanskje 😄 Egentlig utrolig skremmende hvor enkle de virker. Endret 3. april 2023 av Keikolina
Breakeven Skrevet 3. april 2023 #80369 Skrevet 3. april 2023 123Frustrert skrev (23 minutter siden): Så en person spurte på coach’en sin instagramprofil om hvor mange han hadde trent frem til løpet. Ikke svart og jeg kan heller ikke finne kommentaren igjen 🤪 har begynte å slette alt som ikke er 🔥 nå Seriøse coachen sin det! 22 1
Kleenex Skrevet 3. april 2023 #80370 Skrevet 3. april 2023 123Frustrert skrev (25 minutter siden): Så en person spurte på coach’en sin instagramprofil om hvor mange han hadde trent frem til løpet. Ikke svart og jeg kan heller ikke finne kommentaren igjen 🤪 har begynte å slette alt som ikke er 🔥 nå Har vel trent 2 da, frua og bikkja.... 18
Lafamiglia Skrevet 3. april 2023 #80371 Skrevet 3. april 2023 Tørst skrev (23 timer siden): Husker selv det var seigt og vanskelig å komme under 45 min på 10k. Det er en milepæl. Men hun veier ingenting, hun løper masse, har kommet seg ut for å løpe de siste årene, og spiser sunt. Nei, vet du meg hva. Jeg vet selvfølgelig absolutt ingen ting om hva hun spiser. Men hvis du legger til grunn det hun legger ut i kanalene sine, så er det overhodet ikke sunt. Det er nesten ikke noe ordentlig mat. Det er veldig mye søtt - både sukker og kunstig søtning, det er mye merkelige pulver, havredrikk og alt mulig annet som man helst bør begrense så mye som mulig. I tillegg er det mye alkohol. 30 5
Populært innlegg Malindalin Skrevet 3. april 2023 Populært innlegg #80372 Skrevet 3. april 2023 Hun tror jeg er den eneste jeg har sett på SoMe som poster bilde av en sliten kropp (eller rettere sagt, en klokke som sier hun er sliten) for deretter å poste bilde av en løpetur. For et treningsforbilde! 44 12
Gjest Kvinneliv Skrevet 3. april 2023 #80373 Skrevet 3. april 2023 Hvorfor er netfit privat? Vil de ikke selge varen? Forstår ikke…
~ Ada ~ Skrevet 3. april 2023 #80374 Skrevet 3. april 2023 Influenserlogikken: «Jeg stenger kontoen min fordi jeg vil at bare følgere skal følge med på meg»: Hvem som helst får med seg absolutt alt hver gang den «er åpen grunnet annonsører». Ingen meldte interesse for opplegget til Drammensløpet: Da legger jeg ut hvor grusomt løpet var og hvor dårlig jeg sov påfølgende natt med høy puls, og håper det inspirerer til å melde seg på treningsreisen vår. Hvis dere noen gang skulle finne på å dumpe over det forumet, så husk at det som skrives der er rent oppspinn: Derfor sender jeg dere en åpen invitasjon til tråden om meg på flere tusen sider så dere kan sjekke selv. Dette kommer sikkert til å gå bra... 33 14
Frisk Frosk Skrevet 3. april 2023 #80375 Skrevet 3. april 2023 Kleenex skrev (2 timer siden): Har vel trent 2 da, frua og bikkja.... De må jo ha hatt en del startnummer tilovers, så de kunne godt tatt med bikkja til start også 8
Isild Skrevet 4. april 2023 #80376 Skrevet 4. april 2023 Frisk Frosk skrev (13 timer siden): Men siden hun selv skriver klart og tydelig at hun sov dårlig i natt - da er det helt uansvarlig å legge ut dette OG så vise at hun velger å trene likevel. Og om det er slik at hun egentlig sov godt, da er det jo tydelig hvilket narrativ hun velger å skape - at hun tvinger seg gjennom trening uansett, at hun er "flink" og "har kontroll". Og dette er uprofesjonelt, det er uansvarlig for noen som ønsker å påvirke andre og trene andre! Helt enig i det. Uansett om lav score var pga overaktivitet eller dårlig søvn, så burde hun tatt en restitusjonsdag. Jeg personlig syns ikke de fremmer et sunt opplegg. Håper ikke det selger til andre (det tror jeg ikke det gjør heldigvis) 14
Pasha Skrevet 4. april 2023 #80377 Skrevet 4. april 2023 Isola2 skrev (8 timer siden): «Deler av team netfit»…frua og coachen..? Hvor var alle de andre? Var vel Adrian og kona da.. som kanskje prioritere ski allerede på søndag 4
Gjest NordreSving Skrevet 4. april 2023 #80378 Skrevet 4. april 2023 CBE har ingen troverdighet som løpedronning. I hele hennes karriere har fokuset vært på kosthold og utseende på kroppen. Treningen ig kostholdet har vært motivert ut fra resultater knyttet til utseende på kroppen. Det er LKE som brenner for løping og prestasjon, også gjennom karrieren som fotballspiller. Når LKE nå har involvert seg i businessen og utviklingen av den så er det jo hans ønsker som gir retningen. Han fikk aldri lift off på å bruke seg selv til en karriere på SoMe, så da forsøkes det hardt på å omprofilere. Problemet er bare at CBE ikke har interessen eller talentet. Derav resultatet.
Sursøtsaus Skrevet 4. april 2023 #80379 Skrevet 4. april 2023 123Frustrert skrev (10 timer siden): Så en person spurte på coach’en sin instagramprofil om hvor mange han hadde trent frem til løpet. Ikke svart og jeg kan heller ikke finne kommentaren igjen 🤪 har begynte å slette alt som ikke er 🔥 nå Merkelig at han sletter en slik kommentar. Det der kan like så greit være en typisk kundehenvendelse, og skal de satse på en jobb som PT så vil slike spørsmål forekomme. Det kan være de tenker det er for dårlig reklame dersom de sier "ingen" eller et lavt tall, men det fremstår som ærlig og oppriktig hvertfall, i stedet for å kryptisk slette kommentaren. Kanskje de kjenner på at de burde ha mer kjøtt på beina før de starta å promotere for trening av andre? De fleste ønsker å se en slags CV av treneren sin først før man signer up. Hvor mange har de trent før? Hvor lenge har man trent andre? Hva slags prestasjoner og kompetanse har man for å kunne trene andre? Hvor mye koster det? Alt dette er spørsmål en kunde ville kunne spurt paret. Det er på ingen måte frekt, det er helt vanlige spørsmål kunden trenger svar på for å kunne vurdere det potensielle tilbudet. De besvarer ikke disse spørsmålene på "coachen" sine nettsider (link nederst). Det står bare kort om hver type trening han tilbyr, med så og si samme tekst på hver treningsform. Hvis man vil ha mer detaljer om pris eller andre ting må man kontakte treneren først via et skjema. De fleste kunder vil se prisen og produktinfoen før de kjøper produktet. Jo vanskeligere tjenesten gjør det, jo større sjanse er det for at kunden enten gir opp eller utsetter det (og glemmer det). De har en tendens til å gjøre ting mye vanskeligere for seg selv enn det trenger å være. https://www.larskristianeriksen.com/coaching 25 7
BellaSwan Skrevet 4. april 2023 #80380 Skrevet 4. april 2023 NordreSving skrev (2 timer siden): CBE har ingen troverdighet som løpedronning. I hele hennes karriere har fokuset vært på kosthold og utseende på kroppen. Treningen ig kostholdet har vært motivert ut fra resultater knyttet til utseende på kroppen. Det er LKE som brenner for løping og prestasjon, også gjennom karrieren som fotballspiller. Når LKE nå har involvert seg i businessen og utviklingen av den så er det jo hans ønsker som gir retningen. Han fikk aldri lift off på å bruke seg selv til en karriere på SoMe, så da forsøkes det hardt på å omprofilere. Problemet er bare at CBE ikke har interessen eller talentet. Derav resultatet. Talent skorter det på. Aldri sett noen som løper så vinglete. Det flakses med armer og hun løper bredbent slik at lårene ikke skal møtes, (tenk at dette virkelig er en greie 🙄) for da synes mannen hennes at hun ser maskulin ut. Det er sikkert fokus på å holde magen inne også. Det er jo ikke selve løpingen hun fokuserer på, men hvordan kroppen ser ut mens hun løper. Det er jo klart som dagen hvorfor resultater uteblir og det er liten eller ingen fremgang å spore. 22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå