Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 timer siden):

Er det noen som tvinger henne til dette? Hvis ikke, lurer jeg på hva som er poenget med å formidle det? Skryt for at hun er så disiplinert? Dokumentasjon på at de ikke har peiling på trening/restitusjon? Meningsløs post - igjen. 

Jeg synes det er flott at Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen med CBE, Netfit, coachEriksen og LKEs twitterkonto fortsetter å vise folk at de driver rovdrift og overtrening på seg selv, avslører egen manglende kunnskap.

For på denne måten kan hvem som helst forhåpentligvis forstå at det ikke er forsvarlig å ta imot eller kjøpe treningsråd fra disse to som er langt fra profesjonelle, bare uforsvarlige.

Caroline Berg Eriksen dokumenterer et svært usunt forhold til trening, hvor hun fronter overtrening, manisk trening, ortoreksi i kombinasjon med thinspo/proana.

Og mannen er ikke mye bedre der han målte konas fett med fettklype, kona som selv først drev en proanablogg og har fortalt media senere at hun hadde en spiseforstyrrelse. Mens mannen, derimot, han vil ikke ha på seg at kona vet hva hun snakker om når det kommer til egen kropp, så han har gått ut i media og sagt at kona ikke har hatt spiseforstyrrelse, men at hun bare hadde blandet eller misforstått noen uttrykk.

Ingen av disse er skikket til å trene andre eller gi kostholdsråd!

• Liker 39
Skrevet (endret)

Det blir flere og flere som avfølger. Ser de ikke selv at skaden de har gjort er uopprettelig? De har blitt totalt irrelevante, det lar seg ikke fikse. Netfit går samme renna, så her burde det vel snart gå mot 8-4-jobb om de skal ha til salt i grøten snart 😫

AA82E2ED-9CC4-44B1-8DD9-3D365BFE8442.jpeg

Endret av Ellie77
  • Liker 20
  • Nyttig 8
Skrevet

Fremdeles viser CBE/ Netfit at hun ikke greier å ta planken riktig:

https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno

Men antar at det er viktigere for henne og mannen å vise frem baken til CBE.

CBE - øvelsen kalles planken av en grunn...

Og en ting til - på norsk heter det dillemaer i flertall... Og du glemte å merke SH-kopien filmet fra bilen med reklame for egen podcast og glemte å merke den at du har brukt filter på deg selv. Tidlig ute med dagens lovbrudd...

• Liker 28
Skrevet

Angående dette med fettklype, hva var greia der? Skulle han måle hennes fettprosent for å ha kontroll, eller var det noe hun selv ba om?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
BellaSwan skrev (15 timer siden):

Det er så flaut og smertefullt å se den snutten atte hjelpes 🥴 Se til høyre, se til høyre, se til høyre. Og så snu ryggen til publikum 🙄 Finnes det en influenser som er mer ukomfortabel, stiv og klein foran kamera enn CBE? Jeg blir rett og slett pinlig berørt på hennes vegne.

Helt merkelig at hun ikke ser selv hvor stivt, rart og unaturlig dette her. 
Hva tenker hun at hun oppnår med å dele sånt? 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Gjest Bulsara
Skrevet
FrkGordon skrev (5 timer siden):

Kaffe, tror jeg. 
Hvorfor klarer hun ikke slappe av bittelitt, styrketrening sent kveld og styrketrening tidlig morgen, skal sikkert ut å løpe en tur snart også. Det kan jo ikke gi noe fremgang, når skal kroppen restituere og gjøre seg selv sterkere? Ikke på natten hvertfall, ikke på dagen heller. Greit at hun ikke har (tilsynelatende) mye som krever energi av henne resterende timer, men totalbelastningen blir jo for høy ila ei uke når det aldri hviles, og matinntak er tilsvarende lavt. 

Det har iallefall ikke noe med en livstil som yoga fremmer. Søvn er alfa og omega. Restitusjon, stresse ned, senke tempoet. Alt det motsatte av hva hun driver med. Skal ikke diagnostisere her, men hva er det der for demoner som løpes fra? 

Manisk trening, morgen og kveld. Manisk fremvisning av karborike middager og søtsaker i hopetall. Kropp, kropp, kropp. Blankpolert fasade. Filter herfra til himmelen på alle bilder. Skjuler konsekvent en side av ansiktet. Lettkledd kropp i fokus hvor sener og ben har hovedrollen. Posering med svai i rygg og rumpe ut. Rumpepute. Fotoredigering av familiebilder. 

Og listen går bare videre og videre. For egen helse og barnas del, dra ut kabelen til internett Caroline. Sett deg på skolebenken og få en utdannelse. Det er aldri for sent. Finn en ny vei i livet. før toget kræsjer. For det vil kræsje!

Skrevet
1 hour ago, Bulsara said:

Det har iallefall ikke noe med en livstil som yoga fremmer. Søvn er alfa og omega. Restitusjon, stresse ned, senke tempoet. Alt det motsatte av hva hun driver med. Skal ikke diagnostisere her, men hva er det der for demoner som løpes fra? 

Manisk trening, morgen og kveld. Manisk fremvisning av karborike middager og søtsaker i hopetall. Kropp, kropp, kropp. Blankpolert fasade. Filter herfra til himmelen på alle bilder. Skjuler konsekvent en side av ansiktet. Lettkledd kropp i fokus hvor sener og ben har hovedrollen. Posering med svai i rygg og rumpe ut. Rumpepute. Fotoredigering av familiebilder. 

Og listen går bare videre og videre. For egen helse og barnas del, dra ut kabelen til internett Caroline. Sett deg på skolebenken og få en utdannelse. Det er aldri for sent. Finn en ny vei i livet. før toget kræsjer. For det vil kræsje!

Amen!
Jeg har faktisk begynt å gå fra å synes hun er fascinerende rar underholdning til å bli oppriktig bekymret, alt dette samlet går ikke opp. Synkende engasjement og inntekter hjelper nok heller ikke på.
Tenk når man har lagt SÅ mye av "folk vil bare se meg"-tankegangen inn i karrieren sin, og så vil ikke folk se deg lenger, det må svi så mye mer enn hvis man hadde tenkt litt sunnere på det.

• Liker 30
  • Nyttig 2
Skrevet

«A few spots» 😂🤦‍♀️

962034E7-69F2-4C0F-91A3-B50B88CE21F2.jpeg

• Liker 42
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellie77 skrev (13 minutter siden):

«A few spots» 😂🤦‍♀️

Fus meg, not😂

• Liker 9
Skrevet
FrkGordon skrev (9 timer siden):

Kaffe, tror jeg. 
Hvorfor klarer hun ikke slappe av bittelitt, styrketrening sent kveld og styrketrening tidlig morgen, skal sikkert ut å løpe en tur snart også. Det kan jo ikke gi noe fremgang, når skal kroppen restituere og gjøre seg selv sterkere? Ikke på natten hvertfall, ikke på dagen heller. Greit at hun ikke har (tilsynelatende) mye som krever energi av henne resterende timer, men totalbelastningen blir jo for høy ila ei uke når det aldri hviles, og matinntak er tilsvarende lavt. 

Ikke rart hun har søvnproblemer 

• Liker 14
Skrevet (endret)
Ellie77 skrev (2 timer siden):

«A few spots» 😂🤦‍♀️

Dette bilde appellerer ikke akkurat til coaching, vil jeg påstå. Han kunne solgt tjenesten inn mye bedre, hvis han hadde brukt et reelt bilde med en kunde - eller i en setting hvor trening var i fokus og helst med et klart bilde, med litt sterke farger. Bilder som dette fanger ikke oppmerksomheten til potensielle kunder, dette burde LKE vite - han har vel hatt fotokurs? 

Dette bildet viser en litt skranken mann i singlet, som ser forfjamset til siden.. Folk flest blir oppmerksomme på bildet, leser ikke teksten og scroller videre. Merkelig hvor dårlige dette paret er på markedsføring.

Endret av kraftwerk
  • Liker 39
Skrevet

Nå er vi nede på 297K.... 

image.thumb.png.32112554aff160b86d209e52fe6df281.png

Kilde: Cbe instagram 

• Liker 18
Gjest Blinkie
Skrevet

«A few spots» 😂🤦‍♀️

😂😂 Hadde aldri brukt lke som trener. Aldri i livet ! ! 

Skrevet

Er jo annerledes å trene to ganger pr dag dersom man ikke trenger bevege seg så mye utenom. Toppidrettsutøvere ligger mye på sofaen mellom slagene, mulig CBE og mannen har samme praksis. 

• Liker 9
Skrevet

«A few spots» 😂🤦‍♀️

Frukthage skrev (På 13.2.2023 den 0.05):

Var det ikke sånn at de begge to var personlig kristne og at en/begge ikke trodde på evolusjonsteorien? 🤷🏼‍♀️🤪

33D7D422-6536-4F82-9339-4B2CAFDD8244.png

På det øverste bilde ser man jo godt et kors. Det er ikke noe galt å forandre tro altså, men det er bare så symptomatisk med dette paret. De er så bastante i en sak også er de plutselig bastante på det motsatte. For 10 år siden var de begge to kristne, men tydeligvis ikke i dag. 

603292EF-D3B0-40E1-9AEE-2120B5DB4375.png

35204FBD-B690-45FF-A8B3-40885551DBFC.png

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er noe som skurrer her... Caroline er veldig opptatt av å markere og feire alle slags dager. Hvorfor feirer ikke hun og Lars Kristian valentinsdagen? Eller hvorfor skriver hun ikke I det minste noe fint om han og legger ut et gammelt bilde? 

I stedet har hun postet et bilde av seg selv med blomster. Blomsterbutikken har skrevet en kommentar, og det kommer frem at Caroline kjøpte blomstene selv. Hun som er så opptatt av fasade, hvorfor har hun ikke en valentinspost som inkluderer Lars Kristian? 

På Instagram er det kun en masse lettkledde bilder av henne, gjerne i kombinasjon med bilder av barna. Det er imidlertid nesten ingen bilder av henne og mannen. 

Jeg har ikke mistanke om at de skal skille seg, men det virker som om det er en rar dynamikk mellom de to... 

• Liker 34
Skrevet
MissKatt skrev (13 minutter siden):

Det er noe som skurrer her... Caroline er veldig opptatt av å markere og feire alle slags dager. Hvorfor feirer ikke hun og Lars Kristian valentinsdagen? Eller hvorfor skriver hun ikke I det minste noe fint om han og legger ut et gammelt bilde? 

I stedet har hun postet et bilde av seg selv med blomster. Blomsterbutikken har skrevet en kommentar, og det kommer frem at Caroline kjøpte blomstene selv. Hun som er så opptatt av fasade, hvorfor har hun ikke en valentinspost som inkluderer Lars Kristian? 

På Instagram er det kun en masse lettkledde bilder av henne, gjerne i kombinasjon med bilder av barna. Det er imidlertid nesten ingen bilder av henne og mannen. 

Jeg har ikke mistanke om at de skal skille seg, men det virker som om det er en rar dynamikk mellom de to... 

Han må vekk en stund pga bilskrapingen. Annonsører rømmer dersom de vet om saken, ingen vil ha ragnarok i kommentarfeltene sine. 

• Liker 36
  • Nyttig 7
Skrevet
123Frustrert skrev (22 minutter siden):

På det øverste bilde ser man jo godt et kors. Det er ikke noe galt å forandre tro altså, men det er bare så symptomatisk med dette paret. De er så bastante i en sak også er de plutselig bastante på det motsatte. For 10 år siden var de begge to kristne, men tydeligvis ikke i dag. 

603292EF-D3B0-40E1-9AEE-2120B5DB4375.png

35204FBD-B690-45FF-A8B3-40885551DBFC.png

Det er en merkelig overfladisk tro de har, om en skal dømme etter hvordan de bedriver sine forretningsvirksomheter og hvordan de eksponerer sine barn.

Noe jeg søkte etter for en stund siden gjorde at jeg kom over beskrivelse av LKEs tatoveringer, av alle ting. Der går det i tro,håp og kjærlighet, in hoc signo vinces/med dette tegnet skal du kjempe, sannhet og rettferdighet, i Faderens, Sønnens og Den Hellige ånds navn...

https://www.carolinebergeriksen.no/2010/10/19/svar-pa-spørsmal-del-ii-3/

Det er lite sannhet og rettferdighet i det de har drevet i mange år nå.

Lite rettferdighet i at Lars Kristian Eriksen mente han stod over loven og derfor valgte å oppsøke og forfølge en kvinne og utøve hærverk mot hennes bil og drive med trakasserende oppringinger i etterkant.

Lite sannhet i Caroline Berg Eriksens stadige feilmerkede reklamer og brudd på diverse lover, filterbruk og retusjeringer av eget utseende, løgner om kompetanse de ikke har m.m.

Så kan man jo lure på hvor mye kjærligheten til Gud er verdt når man velger å eksponere egne barn for hele verden fordi man ikke gidder å ta en vanlig jobb selv.

• Liker 30
Skrevet

Blir fasinert av CBE planke. Har man trent sammen med noen som har grunnleggende kunnskap om trening, vet man at en lav planke skal være lavere enn hennes. Man utfordrer kjernen mer ved å utføre den korrekt. Skulle tro en som ønsker å leve av å trene skulle naile denne øvelsen. Jeg tener ikke i nærheten av to ganger om dagen, og svei i ryggen har jeg også, men lav planke mestrer jeg.

• Liker 15
Skrevet
Liver skrev (Akkurat nå):

Blir fasinert av CBE planke. Har man trent sammen med noen som har grunnleggende kunnskap om trening, vet man at en lav planke skal være lavere enn hennes. Man utfordrer kjernen mer ved å utføre den korrekt. Skulle tro en som ønsker å leve av å trene skulle naile denne øvelsen. Jeg tener ikke i nærheten av to ganger om dagen, og svei i ryggen har jeg også, men lav planke mestrer jeg.

Og hun er blitt trent at coachEriksen som tydeligvis ikke evner å lære bort en enkel plankeøvelse slik at andre greier å gjøre det korrekt. Siden han som regel har stått bak kamera når det er tatt bilder/film av CBE når hun tar planken, så må man jo bare anta at han ikke har kunnskap nok til å korrigere feil utførte øvelser.

Ingen bør kjøpe eller ta imot treningsråd av de to der!

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...