Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så fortsetter reklamen for hudpleie… Som alle vet at det er TM-klinikken som bistår med behandlinger og produkter. Tror ingen lege eller sykepleier ville anbefale de produktene i tillegg. Jeg vil kalle det å ikke eie skam når det villedes på den måten. 

• Liker 23
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er positivt at det ikke deles barn på sosiale medier om dagen, håper det fortsetter slik! Jeg funderer på om de er redde for kritikk, eller om det først nå har gått opp for dem at det ikke er bra for barna å bli eksponert på den måten. Jeg tenker det første er mest gjeldende. 

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet
Snødronninga skrev (18 minutter siden):

Det er positivt at det ikke deles barn på sosiale medier om dagen, håper det fortsetter slik! Jeg funderer på om de er redde for kritikk, eller om det først nå har gått opp for dem at det ikke er bra for barna å bli eksponert på den måten. Jeg tenker det første er mest gjeldende. 

Jeg tror også det første er det viktigste for dem, men håper på det siste.

Hadde det bare gått inn hvor usunt det de holder på med ellers også er, at det er skadelig for andre.

• Liker 11
Skrevet
Snødronninga skrev (5 minutter siden):

Fakta er at de ikke sluttet å eksponere barna før nettet kokte og folk flest fikk øynene opp for hva som faktisk skjer med barna til de glossy influensene. 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet
Frisk Frosk skrev (8 minutter siden):

Jeg tror også det første er det viktigste for dem, men håper på det siste.

Hadde det bare gått inn hvor usunt det de holder på med ellers også er, at det er skadelig for andre.

Hallepalle2 skrev (3 minutter siden):

Fakta er at de ikke sluttet å eksponere barna før nettet kokte og folk flest fikk øynene opp for hva som faktisk skjer med barna til de glossy influensene. 

De har vel alltid svart på kritikken ved å fastslå at de vet hva som er best for sine barn, og at andre ikke skal blande seg inn. Jeg tror nok det kun er redsel for å få kritikk rettet mot seg selv. De kan ikke være så dumme at det er først nå det går opp for dem, at det kan være potensielt skadelig det de har drevet med i så mange år. 

• Liker 22
Skrevet
cerruti skrev (48 minutter siden):

Og så fortsetter reklamen for hudpleie… Som alle vet at det er TM-klinikken som bistår med behandlinger og produkter. Tror ingen lege eller sykepleier ville anbefale de produktene i tillegg. Jeg vil kalle det å ikke eie skam når det villedes på den måten. 

Tviler på at TM-klinikken betaler noe særlig for den reklameringen, er nok bare en venninne-tjeneste 😛

• Liker 10
Skrevet
Snødronninga skrev (15 minutter siden):

De har vel alltid svart på kritikken ved å fastslå at de vet hva som er best for sine barn, og at andre ikke skal blande seg inn. Jeg tror nok det kun er redsel for å få kritikk rettet mot seg selv. De kan ikke være så dumme at det er først nå det går opp for dem, at det kan være potensielt skadelig det de har drevet med i så mange år. 

Hvis de endelig har skjønt det og holder barna unna er jo de supert for alle parter! Kanskje inntekten stuper enda mer men det er det jo virkelig verdt i forhold til barnas privatliv. De får heller finne andre inntektskilder.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Ikke bare helt utroverdig den hudkrem-reklamen, men det ser helt koko ut å bare vise smøring av den ene siden. At CBE.no orker å holde på med det! Uforståelig. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 23
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Tydelig at treningsmanien, overtrening og thinspo er noe ekteparet har tenkt å fortsette med inn i det nye året:

https://www.picuki.com/media/3027301905498933238

CBE med poseringsfot, voldsom tilt i bekkenet for å fremstå som svaiere og med thigh gap, innoversvai på ekstremt innsuget og strammet mage, redigering av bildet... Fremstiller seg selv som en utstillingsdukke, så stivt og unaturlig er poseringen hennes. Hjelper ikke med forelsket blikk på seg selv.

Helt forferdelig at dette er noe en tobarnsmor ønsker å påvirke andre med og til. Det er så langt fra psykisk og fysisk sunt som man kan komme.

Og LKE legger ut om "consistency" i trening og at det er viktig - og viser til at han selv har trent 31 av 31 dager i januar, og to økter alle dager bortsett fra én...

Han sier ikke noe om at denne "kontinuiteten" er mulig fordi han, i motsetning til de han liker å løpe mot, ikke har en normal jobb, men at han sysler med å trene mens andre jobber. Han fortsetter å late som om han er profesjonell idrettsutøver, noe han opplagt ikke er.

Ikke hjelper det noe særlig med all den treninga heller, han hevder seg aldri i noen løp, blir ofte slått av mosjonister som trener mer fornuftig

• Liker 23
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Ikke bare helt utroverdig den hudkrem-reklamen, men det ser helt koko ut å bare vise smøring av den ene siden. At CBE.no orker å holde på med det! Uforståelig. 

Alle vet vel nå at CBE kun har èn side, den andre er ikke så nøye 😛

• Liker 11
Skrevet
Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Tviler på at TM-klinikken betaler noe særlig for den reklameringen, er nok bare en venninne-tjeneste 😛

Så klart. Det jeg mener er at huden hennes fikses ikke av det hun reklamerer for, men gjennom mye bedre produkter fra og behandlinger hos TM-klinikken. 

• Liker 10
Skrevet
Snødronninga skrev (45 minutter siden):

Kanskje det er best å bare være glad for at de har sluttet med eksponeringen? Jeg tror det er best istedenfor å spekulere i grunnen til at de har gjort det. All forbedring er kun veldig positivt.

Ellers vil jeg slutte å delta i trådene om influensere på Rampelys. Jeg har det overhodet ikke i meg å diskutere på den måten som er vanlig her, for jeg blir så rystet over både det ene og det andre. Dette er ikke noe for meg 🙂 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
servitrise&suppe skrev (44 minutter siden):

Kanskje det er best å bare være glad for at de har sluttet med eksponeringen? Jeg tror det er best istedenfor å spekulere i grunnen til at de har gjort det. All forbedring er kun veldig positivt.

Ellers vil jeg slutte å delta i trådene om influensere på Rampelys. Jeg har det overhodet ikke i meg å diskutere på den måten som er vanlig her, for jeg blir så rystet over både det ene og det andre. Dette er ikke noe for meg 🙂 

Jeg begynner innlegget med : Det er positivt at det ikke deles barn på sosiale medier om dagen, håper det fortsetter slik! Jeg synes med andre ord det er et skritt i riktig retning.

• Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet
servitrise&suppe skrev (46 minutter siden):

Javel? Jeg vet ikke hvorfor du føler for å opplyse om dette, men det virker som du liksom skal heve deg over både diskusjonen og andre som diskuterer. Du har selv sagt merkelige og til tider oppsiktsvekkende ting. Ikke lett å skjønne seg på. 

• Liker 36
Skrevet
Snødronninga skrev (3 minutter siden):

Javel? Jeg vet ikke hvorfor du føler for å opplyse om dette, men det virker som du liksom skal heve deg over både diskusjonen og andre som diskuterer. Du har selv sagt merkelige og til tider oppsiktsvekkende ting. Ikke lett å skjønne seg på. 

Jeg hever meg ikke over noen. Jeg kunne fint diskutert saklig om eksponeringen av barna. Også det jeg oppfatter som unødvendig og spekulativt kroppsfokus, og hva gjelder økonomiske unnamanøvre og feilplassert reklame. På dette området har CBE bommet stygt noen ganger, men jeg blir bare så oppgitt og også mektig provosert av de helt unødvendige karakteristikkene og omtalen av PERSONENE Caroline og LK. Det blir så stygt og på så lavt nivå at jeg kommer i en forsvarsstilling ovenfor dem, og da når jeg prøver å si meningen min er det personangrep, brukerdebatt, oppfordringer om å rapportere og ignorere og annen ulik stygg hersketeknikk.  Det er bare ikke verdt det. Orker ikke sånt og det føles kun destruktivt å delta. Prøvde i en annen tråd, men samme der. Da gir jeg opp å diskutere influensere her rett og slett. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
servitrise&suppe skrev (4 minutter siden):

jeg kommer i en forsvarsstilling ovenfor dem

Hvorfor i all verden føler du for å forsvare de?

• Liker 26
Skrevet (endret)
servitrise&suppe skrev (21 minutter siden):

Jeg hever meg ikke over noen. Jeg kunne fint diskutert saklig om eksponeringen av barna. Også det jeg oppfatter som unødvendig og spekulativt kroppsfokus, og hva gjelder økonomiske unnamanøvre og feilplassert reklame. På dette området har CBE bommet stygt noen ganger, men jeg blir bare så oppgitt og også mektig provosert av de helt unødvendige karakteristikkene og omtalen av PERSONENE Caroline og LK. Det blir så stygt og på så lavt nivå at jeg kommer i en forsvarsstilling ovenfor dem, og da når jeg prøver å si meningen min er det personangrep, brukerdebatt, oppfordringer om å rapportere og ignorere og annen ulik stygg hersketeknikk.  Det er bare ikke verdt det. Orker ikke sånt og det føles kun destruktivt å delta. Prøvde i en annen tråd, men samme der. Da gir jeg opp å diskutere influensere her rett og slett. 

Den er grei, da har du gjentatte ganger fortalt at du er ferdig med influenserdiskusjoner på KG! Helt i orden, ha det bra 👋👋👋

Justlooking skrev (1 time siden):

Hvis de endelig har skjønt det og holder barna unna er jo de supert for alle parter! Kanskje inntekten stuper enda mer men det er det jo virkelig verdt i forhold til barnas privatliv. De får heller finne andre inntektskilder.

Jeg tviler sterkt på at de kan holde ungene unna SoMe-kanalene sine på sikt. For hvor fengende er det egentlig å bevitne 35 år gamle CBEs personlige treningsprogram og thinspo-selfies? 🤷‍♀️ Hele familien har bidratt til inntekten i alle år og det må de nok fortsette med, ellers må levestandarden kraftig ned.

Endret av Rastebenk
  • Liker 18
Skrevet
Skrottefar skrev (12 minutter siden):

Hvorfor i all verden føler du for å forsvare de?

Fordi jeg har empati og skiller bedriften fra "kritikk" om smilet hennes, stemmen, dialekten og stygge kommentarer om livet hennes som i liv i hermetegn. Jeg får helt vondt. 

• Liker 8
Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Kanskje inntekten stuper enda mer

Det får vi virkelig håpe, men om det får disse noksagt'ene der nede i villa'n til å skaffe seg et skikkelig ærlig arbeid, nei, det betviler jeg

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...