Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Keikolina
LilleSnupp skrev (42 minutter siden):

«Ta å skru av telefonen din» 

Ber barna/et deg om noe slikt bør man virkelig gå i seg selv, reflektere litt over telefonbruken og hvordan barnet oppfatter deg.

Hun synes sikkert det bare er søtt, de har ikke vett nok til å anerkjenne ungenes følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Hva er det du tenker er feil med den armen? Jeg ser det ikke. 

Uvanlig lang, kanskje? Men det er vel på grunn av effekt av jakken hun har på. Og at hånda er feil vei? Men hun vrir sikkert armen. Glem det. 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (2 timer siden):

Det er så ufattelig absurd å filme hverandre når man løper, HVEM tror de skal være interesserte? Og det enda mer sjokkerende er at de åpenbart tror noen er det. HVis jeg vil se folk løpe, er det bare å gå ut på gata, det kommer løpende folk konstant. Ikke rart de ikke klarer å lage bra content, når å løpe etter hverandre med mobilkamera er det de tenker på som en god idé. (Jeg antar det ikke er meninga at vi skal le av dem, for som parodikonto hadde det jo vært topp!)

Ja, parodi. «11 kilometer. Endelig ferdig « sier hun. Dette er bare tvang. Jeg sier som datteren på 6 år. Skru av telefonen din. Hun klarer ikke 11 km uten å dokumentere det. 

Endret av Surikatt
  • Liker 30
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (4 minutter siden):

Ja, parodi. «11 kilometer. Endelig ferdig « sier hun. Dette er bare tvang. Jeg sier som datteren på 6 år. Skru av telefonen din. Hun klarer ikke 11 km uten å dokumentere det. 

Det er blant annet der de avslører null kulturell kapital. De klarer ikke å løpe en eneste kilometer eller å ake ned en eneste bakke med ungene uten at det skal skrytes av og dokumenteres i SoMe. De er mer usikre på seg selv enn fjorten år gamle jentunger. Flere av ungene og jeg har gått 1-2 mil på ski hver eneste dag siden juleferien startet. Vi har ikke dokumentert noe av det i SoMe, da vi er trygge på oss selv og klarer å nyte natur og frisk luft uten å motta konstante bekreftelser fra internett ❄️

• Liker 38
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Surikatt said:

Ja, det var faktisk sånn jeg oppførte meg som tenåring, nevnte alltd for folk om jeg hadde løpt, det var liksom ikke helt sant om ingen andre fikk vite det. Men da var jeg altså 15. Absurd for meg å tro folk skulle vært interessert i å se armen min og ansiktet mitt vendt fra(!) kameraet med en svetteemoji og "endelig dagens økt over".

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (7 timer siden):

Uforståelig at hun ikke klippet bort akkurat det.

I utgangspunktet en velregissert liten romjulshilsen, med snøvipper, hunden i slow motion, vakker musikk, CBE som hyyyler av fryd ned akebakken sammen med barna.

Plutselig lyder ungens stemme som en kalddusj i den perfekte idyllen: “Slå av telefonen din!” Noe hun selvsagt IKKE gjør, men hyler videre.

Uforståelig at hun legger ut en slik beskjed, og nitrist at hun ikke kan etterkomme dette lille ønsket om å være til stede. Bare være til stede.

Hvorfor legges det ut i det hele tatt? For å skape oppstyr?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (14 minutter siden):

Hvorfor legges det ut i det hele tatt? For å skape oppstyr?

Hele seansen blir bare klein og trist. 

Endret av Lill :)
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på facebooken hennes..Bildene fra julaften er veldig fine men herregud så trist å se at hun bleker tennene på egne barn💔 Håper de aldri ser det. Da hadde jeg lurt på om moren min syns jeg var stygg.

På bildet av LK har redigering av tenner gone wrong.. Han får jo den hvite prikken i munnen 🙈

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (1 time siden):

Se på facebooken hennes..Bildene fra julaften er veldig fine men herregud så trist å se at hun bleker tennene på egne barn💔 Håper de aldri ser det. Da hadde jeg lurt på om moren min syns jeg var stygg.

På bildet av LK har redigering av tenner gone wrong.. Han får jo den hvite prikken i munnen 🙈

Det ene barnet har ikke bare fått bleket tenner på det ene bildet, men har på et kraftig filter i tillegg. Helt sykt!

• Liker 22
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krokanrullene skrev (4 minutter siden):

Ser at en dame har kommentert det ene bildet. «Hva har du gjort. Brukt filter på datter..» 

Hvor lenge får det stå?

På instagram ser jeg ikke noe, er det på facebook du har sett denne kommentaren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mrshopalot said:

Det ene barnet har ikke bare fått bleket tenner på det ene bildet, men har på et kraftig filter i tillegg. Helt sykt!

Ja, det ene bildet - der er det ene barnet ganske ugjenkjennelig, enten skikkelig teater-sminket eller med et kraftig filter… Trist.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krokanrullene
Sugar&Spice skrev (5 minutter siden):

På instagram ser jeg ikke noe, er det på facebook du har sett denne kommentaren? 

Ja, Facebook 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Silisium said:

Ser ut til å være borte nå 😆

Nei, så det akkurat, kommentaren ligger på det bildet der datter har filter eller sminke. Facebook.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokanrullene skrev (5 minutter siden):

Jeg ser det fortsatt. Ligger under det ene bildet

Ah, jeg så på felleskommentarene for hele posten. Ja, det bildet der reagerte jeg også på. Dette er høyst kritikkverdig og det tydeligste eksempelet på bilderedigerte mindreårige av Eriksens. Når vi legger dette sammen med kommentaren vist til ovenfor, «mamma, skru av telefonen» blir dette svært alvorlig. De er ikke samtykkekompetente til å kringkastes slik. 

Endret av Silisium
  • Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...