Gjest Sirisiri10 Skrevet 26. desember 2022 #73881 Del Skrevet 26. desember 2022 Rastebenk skrev (Akkurat nå): Det er kroppshysteri på nivå med fjortiser. Hvis de var opptatte av god helse så hadde de vært aktive ute med barn og hund med skiturer, skogsturer, aketurer, i svømmehallen, i slalåmbakken og på skøytebanen. For å venne barna til et aktivt liv, i stedet for å være avhengige av kronisk barnepass i alle ferier fordi de to MÅ ut og løpe sammen som et par, hvor den ene MÅ filme den andre for å vise vilt fremmede i SoMe at de er flinke. De løper for å kompensere for manglende utdannelse, for å kompensere for manglende kulturell kapital og intellekt, for manglende sjarme. Og først og fremst, for å holde seg slanke. Voksne folka. Kleint. De er ihvertfall ute å aker og går tur med både barna og hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 26. desember 2022 #73882 Del Skrevet 26. desember 2022 Hvis du virkelig er opptatt av å få trent, og er rutinert så har du refleksvest og hodelykt på deg når du løper på bilvei i skumringen. Og piggsko. 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. desember 2022 #73883 Del Skrevet 26. desember 2022 De må være et syn der de kommer løpende! Hun først, med veivende armer og bredbent stil. Bak løper han, med mobilen over hodet (ref. bildet), og filmer henne. Besynderlig oppførsel! 41 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 26. desember 2022 #73884 Del Skrevet 26. desember 2022 loffen skrev (5 minutter siden): Nei!? Hun har en cardigan på seg som blir strekt, og du ser sømmen under armen. Skjønner ikke at hun alltid skal presse seg for enhver pris, samme hvor de er og om det er seint på kvelden, om å gjøre å presse inn ei økt og ikke minst; skryte av det. Man blir ikke i bedre form av å alltid kjøre på 100% og aldri ta pauser! Hva er greia? Toppidrettsutøvere har disiplin, men hviler garantert med enn henne. Hun er manisk! Det dreier seg kun om å være tynn. Det ser vi på ALLE bilder og filmer hun legger ut av seg selv. Stakkars døtre!!!!! Trening er også avhengighetsskapende 😅 Jeg er noen ganger inni den boblen selv. Jeg bare må trene. Kjenner det er godt for kroppen og psyken. Men pusher man seg for mye og aldri tar pauser så kan man fort gå på en smell eller kan få belastningsskader. Men så er det selvsagt hva som ligger bak treningen. Er det kun for å bli tynnere er det både helseskadelig og dårlig forbilde for barna. Men kjenner til mange treningsfreak. De trener når de kan og har muligheten. Langt mer trening enn disse to, selv med barn, familie og jobb. Og de er veldig tynne selv om jeg på ingen måte tror det er derfor de trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. desember 2022 #73885 Del Skrevet 26. desember 2022 @Hallepalle2 https://www.instagram.com/p/CmpWrKlKg5L/?igshid=YmMyMTA2M2Y= 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 27. desember 2022 #73886 Del Skrevet 27. desember 2022 snute skrev (9 timer siden): Ja, hva mener hun egentlig med «dette er disiplin?» Hun trener jo ikke til noe spesielt, så da er det er kun «kaloriforbrenning» da eller? Sikker på hun hadde blitt i bedre form av å droppe treningen noen dager. Selvskryt. Se hvor flink jeg er. Det er mange som trener i jula og det er topp. Men disse to er mest opptatt av å skryte av det. Blir bare et merkelig skue. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 27. desember 2022 #73887 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) FruRosa skrev (12 timer siden): Video fra akebakken på story: så trist å høre mindreårig si "legg bort telefonen" ... Uforståelig at hun ikke klippet bort akkurat det. I utgangspunktet en velregissert liten romjulshilsen, med snøvipper, hunden i slow motion, vakker musikk, CBE som hyyyler av fryd ned akebakken sammen med barna. Plutselig lyder ungens stemme som en kalddusj i den perfekte idyllen: “Slå av telefonen din!” Noe hun selvsagt IKKE gjør, men hyler videre. Uforståelig at hun legger ut en slik beskjed, og nitrist at hun ikke kan etterkomme dette lille ønsket om å være til stede. Bare være til stede. Endret 27. desember 2022 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 27. desember 2022 Populært innlegg #73888 Del Skrevet 27. desember 2022 Det er trist og ganske opprørende. En direkte oppfordring fra barnet der, som ikke blir fulgt. 62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 27. desember 2022 #73889 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) pøbelsara skrev (42 minutter siden): Det er trist og ganske opprørende. En direkte oppfordring fra barnet der, som ikke blir fulgt. Nei, naturligvis ikke, for barna er kun statister i et idiotisk og falskt fesjå. «Mamma, skru av telefonen din». Så ugreit!! Endret 27. desember 2022 av Aquarius04 La til 31 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 27. desember 2022 #73890 Del Skrevet 27. desember 2022 Kollontaj skrev (10 timer siden): @Hallepalle2 https://www.instagram.com/p/CmpWrKlKg5L/?igshid=YmMyMTA2M2Y= 😂 Er jeg kjendis nå? Må jeg begynne å legge ut selfies fra badet🤯 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 27. desember 2022 #73891 Del Skrevet 27. desember 2022 Hallepalle2 skrev (14 minutter siden): 😂 Er jeg kjendis nå? Må jeg begynne å legge ut selfies fra badet🤯 Oppdater oss gjerne om hårveksten din! 31 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. desember 2022 #73892 Del Skrevet 27. desember 2022 Kollontaj skrev (12 timer siden): Nei. tillegg: jeg skjønner ikke hva du vil med slike innlegg? Er det ikke tusenvis med innlegg om redigerte bilder og hva på bildene som er fikset på? Her ser jeg et bilde som ser feil ut, men klarte ikke sette fingeren på hva. Så lurer på om andre mer trente kan se det? Hvorfor skal du ta meg på absolutt alt? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 27. desember 2022 #73893 Del Skrevet 27. desember 2022 Finlay skrev (1 time siden): Uforståelig at hun ikke klippet bort akkurat det. I utgangspunktet en velregissert liten romjulshilsen, med snøvipper, hunden i slow motion, vakker musikk, CBE som hyyyler av fryd ned akebakken sammen med barna. Plutselig lyder ungens stemme som en kalddusj i den perfekte idyllen: “Slå av telefonen din!” Noe hun selvsagt IKKE gjør, men hyler videre. Uforståelig at hun legger ut en slik beskjed, og nitrist at hun ikke kan etterkomme dette lille ønsket om å være til stede. Bare være til stede. Enig. Hvorfor ikke bare legge igjen telefonen inne for en gangs skyld. Hun burde prøve. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 27. desember 2022 #73894 Del Skrevet 27. desember 2022 Pusern3 skrev (20 timer siden): «Må» bare gjenta meg selv 😜 dette er helt sykt!!!! Når på året skjer dette? Skulle så gjerne ha lest mer om det 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. desember 2022 #73895 Del Skrevet 27. desember 2022 Klink skrev (12 minutter siden): Er det ikke tusenvis med innlegg om redigerte bilder og hva på bildene som er fikset på? Her ser jeg et bilde som ser feil ut, men klarte ikke sette fingeren på hva. Så lurer på om andre mer trente kan se det? Hvorfor skal du ta meg på absolutt alt? Kanskje fordi du spurte om akkurat det samme bildet i sommer og fikk svar om at det ser normalt ut? Hvorfor da spørre om det samme igjen? Det var et merkelig spørsmål i sommer og ikke mindre merkelig nå. For å være ærlig, siden du mener CBE oftest ikke skal kritiseres, kan det virke som om du forventer at folk skal hive seg på kritikk av armen og at du dermed kan hevde «se, så lite som skal til for KG-bermen å hive seg over CBE, her representert med en helt vanlig arm. Folk på Rampelys kritiserer alt. » Mulig hensikten med innlegget er en helt annen, det regner jeg med du vil hevde, men når innleggene dine er så lite konsistente, er det vanskelig å tro noe annet. 32 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. desember 2022 #73896 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) Kollontaj skrev (21 minutter siden): Kanskje fordi du spurte om akkurat det samme bildet i sommer og fikk svar om at det ser normalt ut? Hvorfor da spørre om det samme igjen? Det var et merkelig spørsmål i sommer og ikke mindre merkelig nå. For å være ærlig, siden du mener CBE oftest ikke skal kritiseres, kan det virke som om du forventer at folk skal hive seg på kritikk av armen og at du dermed kan hevde «se, så lite som skal til for KG-bermen å hive seg over CBE, her representert med en helt vanlig arm. Folk på Rampelys kritiserer alt. » Mulig hensikten med innlegget er en helt annen, det regner jeg med du vil hevde, men når innleggene dine er så lite konsistente, er det vanskelig å tro noe annet. jeg hadde glemt at jeg har spurt om det samme bilde, og syns det er rart at det bare er jeg som lurer? Ellers gjør du det vanskelig for meg å hevde noe som helst om intensjonen bak innlegget, feil blir det uansett. Spørsmålet er vel ikke noe merkelig vi diskuterer jo redigerte bilder og her er jeg nysgjerrig på hva som er gjort? Endret 27. desember 2022 av Klink 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. desember 2022 #73897 Del Skrevet 27. desember 2022 loffen skrev (12 timer siden): Nei!? Hun har en cardigan på seg som blir strekt, og du ser sømmen under armen. Skjønner ikke at hun alltid skal presse seg for enhver pris, samme hvor de er og om det er seint på kvelden, om å gjøre å presse inn ei økt og ikke minst; skryte av det. Man blir ikke i bedre form av å alltid kjøre på 100% og aldri ta pauser! Hva er greia? Toppidrettsutøvere har disiplin, men hviler garantert med enn henne. Hun er manisk! Det dreier seg kun om å være tynn. Det ser vi på ALLE bilder og filmer hun legger ut av seg selv. Stakkars døtre!!!!! Ok. Da skal jeg aldri nevne det bildet igjen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. desember 2022 #73898 Del Skrevet 27. desember 2022 Kanskje velge et bilde som ikke ser helt normalt ut, hvis intensjonen er å diskutere redigering. Jeg har ikke glemt det, for jeg lurte på hvorfor du ville diskutere en normal arm. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 27. desember 2022 #73899 Del Skrevet 27. desember 2022 Klink skrev (14 timer siden): Bildet er tatt fra storyen til cbe. Dette må da være fikset på? Skjer med armen? Eller hva er det som er feil? Hva er det du tenker er feil med den armen? Jeg ser det ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 27. desember 2022 #73900 Del Skrevet 27. desember 2022 Det er så ufattelig absurd å filme hverandre når man løper, HVEM tror de skal være interesserte? Og det enda mer sjokkerende er at de åpenbart tror noen er det. HVis jeg vil se folk løpe, er det bare å gå ut på gata, det kommer løpende folk konstant. Ikke rart de ikke klarer å lage bra content, når å løpe etter hverandre med mobilkamera er det de tenker på som en god idé. (Jeg antar det ikke er meninga at vi skal le av dem, for som parodikonto hadde det jo vært topp!) 35 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå