Kollontaj Skrevet 26. november 2022 #72501 Del Skrevet 26. november 2022 ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): Agenten Susann pleier ikke å være så privat (men er sosial og utadvendt og sånn), men synes det er fint å være det i podden til Caroline, for å belyse at ikke alle har det så greit i julen. Spar meg. Passet fint at agenten hadde en historie å fortelle, fra CBE.no sin barndom er det jo bare lykke og fromme å formidle. 😶 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. november 2022 #72502 Del Skrevet 26. november 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Passet fint at agenten hadde en historie å fortelle, fra CBE.no sin barndom er det jo bare lykke og fromme å formidle. 😶 CBE lever gjerne i en Disney forestilling? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 26. november 2022 #72503 Del Skrevet 26. november 2022 Virker som folk på Twitter begynner å bli lei av LKE også... 41 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 26. november 2022 #72504 Del Skrevet 26. november 2022 NettoppJa skrev (4 minutter siden): Virker som folk på Twitter begynner å bli lei av LKE også... Er han LKE helt god? 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 26. november 2022 #72505 Del Skrevet 26. november 2022 LoveMoschino skrev (2 minutter siden): Er han LKE helt god! Syltynn med utstående øyne! Ikke en bra look 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 26. november 2022 #72506 Del Skrevet 26. november 2022 LoveMoschino skrev (1 minutt siden): LoveMoschino skrev (3 minutter siden): Er han LKE helt god! Syltynn med utstående øyne! Ikke en bra look Utseende skal ikke jeg uttale meg om, men en kranglefant det er han uten tvil. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. november 2022 #72507 Del Skrevet 26. november 2022 LoveMoschino skrev (4 minutter siden): Er han LKE helt god? Når en riper opp bilen til en ukjent kritiker og skremmer vedkommende samt ringer fra ukjent nr vil jeg si at dette ikke er normal oppførsel. 36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. november 2022 #72508 Del Skrevet 26. november 2022 NettoppJa skrev (1 minutt siden): Utseende skal ikke jeg uttale meg om, men en kranglefant det er han uten tvil. Hissigpropp er han også. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 26. november 2022 #72509 Del Skrevet 26. november 2022 Et eksempel til. Dårlig stil ass... 39 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 26. november 2022 #72510 Del Skrevet 26. november 2022 Kollontaj skrev (33 minutter siden): Passet fint at agenten hadde en historie å fortelle, fra CBE.no sin barndom er det jo bare lykke og fromme å formidle. 😶 Nå har jeg ikke hørt episoden, kun sett det på IG, men spesiell platform (CBE) å velge for å snakke om de mer vanskelighetsstilte. Ikke bare pga CBE's barndom/oppvekst, jeg tenkte først og fremst på nåværende verdier som forfektes. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 26. november 2022 #72511 Del Skrevet 26. november 2022 NettoppJa skrev (8 minutter siden): Et eksempel til. Dårlig stil ass... Hæ? Hva er det som skjer nå? Og hva betyr det å QT someone? 😅 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 26. november 2022 #72512 Del Skrevet 26. november 2022 AnnePåLande skrev (14 minutter siden): Hissigpropp er han også. Det blir jeg også når jeg sulter meg, kanskje han er hangry? (Er det det det heter?)😄😄 Lavt blodsukker på han fyren der, for å si det utrolig pent og forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 26. november 2022 #72513 Del Skrevet 26. november 2022 NettoppJa skrev (17 minutter siden): Et eksempel til. Dårlig stil ass... Må nesten innrømme at jeg fikk en liten crush på Jim Malone der 😄 Heldig for han at han ikke er kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Heisann1234 Skrevet 26. november 2022 Populært innlegg #72514 Del Skrevet 26. november 2022 Ok skjønner greia nå! Men han Lars har jo seriøst NULL selvinnsikt, det er nesten helt utrolig å se. Står og leker smart med en annerkjent vektløfter som er ekspert i det han driver med. Det morsome er jo at Lars skriver "imagine" at kroppene våres er så sårbare, vell.. Din kropp er jo det Lars, du har stadige skader og vondter her og der, kanskje på tide å ta til seg ordentlig kunnskap? Forvokst shitunge han der. 44 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 26. november 2022 #72515 Del Skrevet 26. november 2022 NettoppJa skrev (44 minutter siden): Virker som folk på Twitter begynner å bli lei av LKE også... Imponert over at du finner disse tweetene. 🤗 og så morsomt.😅 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 26. november 2022 #72516 Del Skrevet 26. november 2022 Malum skrev (8 timer siden): En ironikonto jeg følger på instagram: Takk for tips, her var mye gøy og treffende! Har tenkt jeg har vært litt kynisk i mine meninger om de såkalte livscoaching-typene som Øystein Pettersen og Bertrand Larsen, men han her satt ord på mye jeg tenker. Så lurer jeg på om et like på hans innlegg om CBE også fører til blokkering… 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 26. november 2022 #72517 Del Skrevet 26. november 2022 Keikolina skrev (35 minutter siden): Må nesten innrømme at jeg fikk en liten crush på Jim Malone der 😄 Heldig for han at han ikke er kvinne. Hvem er disse folkene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 26. november 2022 Populært innlegg #72518 Del Skrevet 26. november 2022 Heder og ære til den som kommenterer at Jim Malone bør parkere i garasjen fremover. Og låse døra😂 45 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 26. november 2022 #72519 Del Skrevet 26. november 2022 Surikatt skrev (20 minutter siden): Hvem er disse folkene? Nei, jeg vet ikke men likte måten han svarte trollefar 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 26. november 2022 #72520 Del Skrevet 26. november 2022 Isild skrev (6 timer siden): Det må være direkte flaut å være han i Sarpsborg nå. Uansett hva han måtte mene er årsaken til utbruddet sitt, så gjør man bare ikke sånt. Man mister ikke kontrollen på den måten. En sånn reaksjon sier kun noe om hans agressjonsnivå og mangel på selvkontroll. - Når vi VET at det hun har gjort kun er å skrive en helt ok melding til Beckmann - som kunde av de, så er dette bare veldig skremmende. Vi vet at han har kvalme syn og særheter fra før, men han er en veldig sint mann i tillegg. Kanskje det til syvende og sist ikke er så rart at Caroline løper og løper på den mølla. For de fleste mennesker ville dette føltes utrolig pinlig (de fleste mennesker ville ikke havnet i denne situasjonen i utgangspunktet riktignok), men jeg lurer egentlig på om fruemannen bare gir blanke f i det, fordi han mener han var berettiget til handlingene sine? De har jo en track record på å fullstendig drite i alt og alle som ikke gagner dem selv, mener jeg. 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå